Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende  
jerfo BerichtGeplaatst: 21 Okt 2011 12:53    Onderwerp: Reageren met citaat

ja klopt maar er zijn wel 400 ridler trophies dus das ook wel ff werk
ze hadden ook wel het thema deuntje mogen gebruiken van de animated
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 21 Okt 2011 20:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb de game gisterenavond uitgespeeld. Echt geweldig. Het verhaal is gewoonweg fantastisch. De gameplay lijkt soms net iets teveel op Batman: Arkham Asylum, maar dat wordt nooit echt storend omdat Rocksteady er ook voldoende vernieuwing in heeft gestoken.

Ook de side missions zijn erg goed, en zouden zelfs deel mogen uitmaken van het hoofdverhaal. Trouwens, wie Arkham City heeft uitgespeeld zal de keuze van Mark Hamill begrijpen om er mee te stoppen. Meer verklap ik niet.
Terug naar boven
jerfo BerichtGeplaatst: 22 Okt 2011 00:30    Onderwerp: Reageren met citaat

denk niet dat dat einde ervoor heeft gezorgd dat hij stopt maar eerder andersom. hij stop dus dit einde zit eraan
wel verrassend einde. nu alle side missions nog, zonder die zou deze game wel erg kort zijn tho
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 22 Okt 2011 00:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb em ook uitgespeeld toestraks , er zitten weer wat toffe hints in naar wat er in de volgende game kan zitten. Oh , en heeft iemand de zwangershapstest al gevonden ?
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 22 Okt 2011 14:26    Onderwerp: Reageren met citaat

RoaringMdog schreef:
Heb em ook uitgespeeld toestraks , er zitten weer wat toffe hints in naar wat er in de volgende game kan zitten. Oh , en heeft iemand de zwangershapstest al gevonden ?

De WAT!?
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 22 Okt 2011 14:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Lawliet schreef:
RoaringMdog schreef:

De WAT!?

http://www.youtube.com/watch?v=XlOWVhEY37M&feature=feedu
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 23 Okt 2011 10:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Awesome! Joker en Harley gaan een kind hebben en dat is de villain van de volgende game!
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 23 Okt 2011 12:23    Onderwerp: Reageren met citaat

In de Batman animatie film Under The Red Hood zit ook een Joker baby (nouja hij is niet de echte vader). Misschien dat ze die kant op gaan met de volgende game? Red Hood is ook wel een tof karakter. Om de een of andere reden denk ik ook dat ze Joker wel weer tot leven wekken haha. Batman zonder Joker kan gewoon niet
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 23 Okt 2011 15:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Je hebt nog altijd de Lazarus Pit ja. Maarja, zonder Mark Hamill is er ook geen Joker vind ik.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 23 Okt 2011 21:00    Onderwerp: Reageren met citaat

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=KYspUuqEma8

Alle hints naar een vervolg op een rijtje.
Terug naar boven
jerfo BerichtGeplaatst: 23 Okt 2011 23:51    Onderwerp: Reageren met citaat

er zijn wel meer easter eggs te vinden in arkham city, ze kunnen een vervolg gewoon niet weg laten
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 24 Okt 2011 19:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Eerlijk gezegd heb ik er op dit moment even genoeg van. Hopelijk brengen ze binnen twee jaar niet weer een nieuw deel uit. Anders voelt het allemaal weer zo vertrouwd aan. De volgende Batman mag van mij op de volgende generatie consoles verschijnen!
Terug naar boven
KeyBlade BerichtGeplaatst: 25 Okt 2011 18:55    Onderwerp: Reageren met citaat

hee ik heb arkham city ps3 gekocht en wil de catwoman code invoeren alleen hij zegt dat het niet klopt heeft 1 van jullie het ook en zo jaa wat kan ik eraan doen?
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 27 Okt 2011 01:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Nightwing DLC komt 1 november
trailer: http://youtu.be/M2qnrWCvxDo
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 01 Nov 2011 19:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoelang duurt de game eigenlijk? Gewoon eerste playtrough, niet gerushed, gewoon normaal.

Ik hoor dat het een meesterwerk is maar ik weet nog niet of ik em wil pre-orderen. Ik kan em voor 40e halen omdat ik Lego batman heb, doen of niet?
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 01 Nov 2011 20:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Altijd doen! Geweldige game! Zonder sidequests en Riddler challenges zit je al snel aan 10 uur. Sidequests zijn ook super om te spelen dus genoeg uren spelplezier! Verder heb je natuurlijk ook nog de challenge mode
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 16 Nov 2011 18:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik kreeg vandaag via de mail eindelijk de code voor de unieke dlc die we konden winnen via de challenge... blijkt het alleen maar een Batman '70 skin te zijn
Terug naar boven
Codewarrior BerichtGeplaatst: 16 Nov 2011 19:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb de game inmiddels al 2 keer uitgespeeld, een terechte 96 op Meta! De platinum trophy zal wel niet gaan zoals Asylum, de challenges zijn me te moeilijk of ik heb niet meer dezelfde skills als toen bij Asylum. =(
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 20 Nov 2011 13:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb nog een Batman 70s skin over als iemand interesse heeft?
Terug naar boven
Codewarrior BerichtGeplaatst: 20 Nov 2011 14:29    Onderwerp: Reageren met citaat

elemeNt schreef:
Ik heb nog een Batman 70s skin over als iemand interesse heeft?

Voor de PS3? Ik zou het wel willen ^^
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 21 Nov 2011 17:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Sorry iemand bood een ruil aan voor de Beyond skin en die wilde ik graag hebben! Het was geen oplichter, dus de code is vergeven.
De Beyond skin is overigens echt awesome met de vleugels!
Terug naar boven
Codewarrior BerichtGeplaatst: 29 Nov 2011 01:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Mooie deal voor de mensen die de game nog niet hebben: Batman AC PS3+Batman Begins+The Dark Knight dvd bundel voor 35,85 pond.
http://www.thehut.com/games/platforms/ps3/batman-arkham-city-the-dark-knight/-batman-begins-dvd-bundle/10564442.html

+++++++als je bij checkout de code 10NOV gebruikt krijg je ook nog eens 10% korting naar het schijnt.

Had ongeveer dezelfde deal gescoord maar dan de bluray versies. Hurry!

pss: Dark Knight op bluray met 5.1 DTS/1080p= mindblowing
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 04 Apr 2012 12:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
The folks at ps3trophies.org have uncovered some trophies that suggest upcoming Batman: Arkham City downloadable content featuring Harley Quinn and Robin.

One of the trophies, called ,"A Few New Tricks", has players using, "5 different Quickfire gadgets in one fight as Robin in Harley Quinn's Revenge," which would obviously allude to some time playing as Robin.

From a CVG post on the subject:

Tim Drake appears as a playable character in Arkham City, but can only be used in Challenge maps. His transition into full story DLC could mean other characters, such as Nightwing, might get the same treatment. We've got our fingers crossed.

In total, ten trophies are listed under the "Harley Quinn DLC" header, and as CVG points out, the trophies would seem to imply more of a, "mini-campaign as opposed to just another set of challenge rooms."

http://www.gametrailers.com/side-mission/2012/04/03/leaked-ps3-trophies-hint-at-batman-arkham-city-story-based-dlc/
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 04 Apr 2012 18:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 04 Apr 2012 18:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Eindenlijk! Hopenlijk gaat het verder waar het verhaal ophield Misschien krijgen we tijdens PAX east een aankondiging.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 6 van 7

Ga naar: