Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Ken je het spel Onechanbara?
Ja, ik vind het kei gaaf.
11%
 11%  [ 2 ]
Ja, maar ik vind het niks.
41%
 41%  [ 7 ]
Nee, ik ken het niet.
47%
 47%  [ 8 ]
Totaal aantal stemmen : 17

Auteur Bericht   
OnechanbaraAya BerichtGeplaatst: 28 Sep 2011 10:12    Onderwerp: Is Onechanbara bekend? Reageren met citaat

Onechanbara is een hele bekende game in Japan, maar is het ook bekend buiten Japan?
Ikzelf ben erg fan van deze game! Ik heb de Japanse versie voor de PSP, omdat deze nooit buiten Japan is gekomen. (Onechanbara Special). Binnenkort komt er weer een nieuwe Onechanbara game voor de Xbox360, deze lijkt qua vechtstijl veel op Bayonetta. Ik hoop natuurlijk dat deze buiten Japan komt!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 28 Sep 2011 10:13    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Ik ken het in ieder geval wel, maar het is niet mijn type spel
Terug naar boven
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 28 Sep 2011 10:58    Onderwerp: Reageren met citaat

ik ken enkel de naam, meer niet.
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 28 Sep 2011 11:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Nee de game is echter niet populair buiten Japan.
De 2 films zijn al moeilijk te vinden.

De Xbox 360 heeft er al eentje in Europa, ook de Nintendo Wii heeft er eentje hiero.
Voor de PS2 zijn er ook 4 delen waarvan 3 delen daarvan uitgekomen zijn in Europa.

Dus wij hebben
-Zombie Zone, PS2
-Zombie Hunters, PS2
-Zombie Hunters 2, PS2
-Onechanbara: Bikini Samurai Squad, X360
-Onechanbara: Bikini Zombie Slayers, Wii

Japan heeft ook nog
-Simple Series 2000 vol. 90: the Oneechanbara 2, PS2
-The Oneechanbara Mobile, GSM
-Oneechanbara Special, PSP
-Oneechanbara Z: Kagura, X360

In Europa, Amerika is het niet populair en je zult ze bijna nergens vinden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Asianator BerichtGeplaatst: 28 Sep 2011 16:55    Onderwerp: Reageren met citaat

OneChanbara is niet echt bekend. Althans, de meeste mensen die zeggen van Japanse titels te houden, weten niet waar ik het over heb als ik de titel voorleg. Maar ikzelf ken de serie zeer zeker wel. Heb bijna alle titels in mijn bezit, alsmede bezit ik alle films gebaseerd op de OneChanbara-naam.

En ja, OneChanbaraZ: Kagura zal ik zeker aanschaffen. Echter hoop ik wel dat D3 Publisher het spel hier wil uitbrengen. Doet het bedrijf dat niet, dan hoop ik dat de Japanse versie regiovrij is...

P.S., als je dit leest, OneChanbaraAya, dan heb ik je zojuist een PM gestuurd.
Terug naar boven
OnechanbaraAya BerichtGeplaatst: 29 Sep 2011 13:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb allebei de films en ik zie ze bijna overal in de winkels liggen.
Ikzelf vind de eerste film het mooist.
En het eerste Xbxo360 spel van Onechanbara vind ik het beste! Ik heb de drie karakters op level 100 en ik heb het op alle niveau's uitgespeeld.
Daar zit veel tijd in, haha
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 29 Sep 2011 20:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik snap niet wat mensen mooi vinden aan B titels.
In Japan zitten ze niet voor niets in de Simple Series, maar ja je moet er van houden zoals ik hou van de Tales of serie.

De films keek ik alleen maar vanwege de Japanse babes die erin spelen.
Voor de rest waren die ook niks aan.

Voor iemand zit te klagen, dat is MIJN mening
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 29 Sep 2011 21:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Er is ook niks aan, de meeste die de films hebben gezien kijken het alleen maar omdat het 'iets' japans is, als het thaise films waren hadden ze niet naar gekeken. Ach ja;.

En nee gelukkig niet bekend.
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 29 Sep 2011 21:45    Onderwerp: Reageren met citaat

dantekloon schreef:
Ik snap niet wat mensen mooi vinden aan B titels.

B films hebben soms een bepaalde charme waar veel mensen van houden. Soms zijn deze films door onbekende mensen gemaakt met een heel laag budget, maar veel meer liefde voor de film dan een blockbuster als Transformers of Avatar. Maja er zit natuurlijk ook veel bagger tussen.
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 30 Sep 2011 12:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Gelukkig hou ik me niet echt bezig met Japanse films aangezien 80% bestaan uit B titels zoals Samurai Princess, Robogeisha, Machine Girl etc.etc.etc.
Japanse films zoals X Cross, Nightmare Detective zie je weinig.
Terug naar boven
OnechanbaraAya BerichtGeplaatst: 01 Okt 2011 18:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vind lang niet alle Japanse films slecht, kijk maar naar Azumi, dat is echt geen b film! En Nana ook niet volgens mij. Maar ik vind genoeg b films leuk.
Terug naar boven
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 01 Okt 2011 19:01    Onderwerp: Reageren met citaat

dantekloon schreef:
Gelukkig hou ik me niet echt bezig met Japanse films aangezien 80% bestaan uit B titels

Degene die jij uitkiest zeker.
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 01 Okt 2011 19:02    Onderwerp: Reageren met citaat

OnechanbaraAya schreef:
Ik vind lang niet alle Japanse films slecht, kijk maar naar Azumi, dat is echt geen b film! En Nana ook niet volgens mij. Maar ik vind genoeg b films leuk.

Ik heb het ook niet over Azumi, die 2 delen zijn ook geen B films.
B films zijn saai om daar lang naar te kijken.
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 01 Okt 2011 19:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Nu doen jullie net of B = niet goed,
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 01 Okt 2011 20:15    Onderwerp: Reageren met citaat

OnechanbaraAya schreef:

Azumi en Azumi 2: Death or Love zijn twee van mijn favoriete films ooit gemaakt! En de hoofdrolspeelster, Ueto Aya, is iemand waarvan ik erg groot fan ben! Op de dag dat jij jezelf registreerde, 14 september 2011, werd zij 26. Erg toevallig, vind je niet?

Enne... vette avatar, zeg! Aya!
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 01 Okt 2011 22:14    Onderwerp: Reageren met citaat

musthavethisgame schreef:
dantekloon schreef:
Gelukkig hou ik me niet echt bezig met Japanse films aangezien 80% bestaan uit B titels

Degene die jij uitkiest zeker.

Ik heb voor het laatst hier op gamed een topic aangemaakt dat gaat over Japanse A film aan raders.
Heb hier nog maar 6 Japanse films liggen dat in de A categorie vallen Azumi, Azumi 2, Nightmare Detective, X Cross(tot nu toe mijn favo Japanse film), Grotesque(1 stukje is best ziek voor in een film), Hazard(wel saai).

Natuurlijk heb ik best wel wat Japanse B films, teovallig van de zelfde makers.
Binnenkort komt Gantz er ook nog bij, weet niet of dat een B film is maar de trailer die ik in Japan op een groot scherm had gezien leek me die echt awesome.

Als jullie B films mooi vinden, hier een klein lijstje Japanse titels.
Machine Girl
Robo Geisha
Samurai Princess
Onechanbara
Onechanbara 2
Vampire Girl Vs. Frankenstein Girl
Yatterman

Nu weet ik alleen nog niet wat Death Note L voor categorie is, heb hem nog niet gezien.

Veel plezier met de B titels.
Je moet trouwens weten dat ik niet echt altijd interesse heb in Japanse films, van een andere aziatische land is ook goed, ken ik ook wel wat films van zoals Born to Fight, Ong Bag, The Good-The Weird-The Bad.
Terug naar boven
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 01 Okt 2011 22:45    Onderwerp: Reageren met citaat

dantekloon schreef:
Lief dagboek....<insert tekst>

Een B-film is een film met een laag budget, onbekende acteurs/-trices en weinig publiciteit. Staat dus los van persoonlijke mening.

Ganz en Death Note hebben een manga en anime, de live action zal dus niet van kwaliteit zijn. (Death Note 1 is de slechtste film die ik ooit gezien heb) [is maar dat je het weet, heeft hier verder niet veel mee te maken]
Terug naar boven
OnechanbaraAya BerichtGeplaatst: 02 Okt 2011 20:15    Onderwerp: Reageren met citaat

dantekloon schreef:
OnechanbaraAya schreef:

Ik heb het ook niet over Azumi, die 2 delen zijn ook geen B films.
B films zijn saai om daar lang naar te kijken.

Niet alle B films zijn saai. Ik vind die Onechanbara films mooi en ik weet niet of je Hard Revenge Milly kent, maar die is ook wel mooi, ondanks dat het een B film is.
Machine Girl vind echt niks en Yatterman moet ik nog kijken.
Terug naar boven
OnechanbaraAya BerichtGeplaatst: 02 Okt 2011 20:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Mr. Awesome schreef:
OnechanbaraAya schreef:

Azumi en Azumi 2: Death or Love zijn twee van mijn favoriete films ooit gemaakt! En de hoofdrolspeelster, Ueto Aya, is iemand waarvan ik erg groot fan ben! Op de dag dat jij jezelf registreerde, 14 september 2011, werd zij 26. Erg toevallig, vind je niet?

Enne... vette avatar, zeg! Aya!

Dat is toevallig, Azumi is ook mijn favoriete film, haha Ik vind het een van de beste films ooit! Aya Ueto is een erg goede actrice. Dat is wel erg grappig, zeg haha xD

Dankjewel!
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 18 Nov 2011 23:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Waarschijnlijk komt Onechanbara Z: Kagura ook in Europa uit. Zou ik wel heel tof vinden!
Terug naar boven
OnechanbaraAya BerichtGeplaatst: 18 Nov 2011 23:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Mr. Awesome schreef:
Waarschijnlijk komt Onechanbara Z: Kagura ook in Europa uit. Zou ik wel heel tof vinden!

Ik ook, dan word ik heel erg blij!
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 18 Nov 2011 23:55    Onderwerp: Reageren met citaat

OnechanbaraAya schreef:
Mr. Awesome schreef:

Indeed. Alleen jammer dat Aya niet meer speelbaar is...
Terug naar boven
OnechanbaraAya BerichtGeplaatst: 18 Nov 2011 23:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Mr. Awesome schreef:
OnechanbaraAya schreef:
Mr. Awesome schreef:

Indeed. Alleen jammer dat Aya niet meer speelbaar is...

Dat vind ik ook heel jammer
Dan moet ik m'n naam in OnechanbaraKagura veranderen en dat wil ik niet!
Terug naar boven
Boogieboyz BerichtGeplaatst: 23 Nov 2011 20:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb de games ook op de Ps2 en 360, echt een coole serie. Ik hoop eveneens dat Kagura ook hier komt maar ik weet het eigenlijk niet. Dat Onechanbara VorteX hier uitkwam was wat mij betreft een gigantische uitzondering en dan nog was het ruim 2 jaar na de Jp release. En die van de Ps2 kwamen allemaal uit in de nadagen van de console toen die eigenlijk al niet meer belangrijk was en we de volgende generatie reeds hadden betreden met de 360.

Uiteindelijk zijn vrijwel alle titels toch hier uitgekomen, we blijven dus duimen voor Kagura

Terug naar boven
Boogieboyz BerichtGeplaatst: 01 Jan 2012 16:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Update tijd

De game komt dus op 19 Januari in Japan uit. Of Europa volgt is nog altijd onbekend maarja misschien is ie regiovrij, ja toch?
Er is ook een nieuwe packshot:

Natuurlijk wisten we ook allang dat Aya en Saki er weer inzitten, maar wat is dit? Aya en Saki Vs. Kagura?

Als laatste sluiten we af met Saaya, Kagura's partner net zoals Saki dat is voor Aya.
Ondanks Kagura's... fraaie lichaam heb ik toch meer oog voor haar
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: