Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Rene Groen BerichtGeplaatst: 26 Aug 2007 11:21    Onderwerp: Medal of Honor: Airborne Reageren met citaat
Eindredacteur

De demo van bovenstaand spel is inmiddels online te vinden en dus is het tijd om ervaringen uit te wisselen.

Wat mij betreft is het een leuke demo, alleen zijn er ook wat mindere puntjes. Ten eerste is het typisch Medal of Honor, waarbij de doelen en de gameplay rechtstreeks zijn overgenomen uit eerdere delen, zonder hier op het eerste gezicht wat nieuws aan toegevoegd te hebben. Dit kan leuk zijn, maar dat zal uit de volledige game moeten blijken. Verder vind ik het landingsaspect, iets waar de ontwikkelaar veel meer heeft lopen pronken, leuk, maar het viel me toch ietwat tegen.

Toch zijn er ook genoeg positieve dingen te melden. De chaos is soms weer lekker aanwezig, grafisch stelt het me niet teleur (zonder nieuwe mijlpaal neer te zetten overigens, het is gewoon wat je ervan verwacht) en naarmate je meer met één wapen schiet unlock je hier upgrades voor, iets wat ik erg toch vind.

Wat jullie?

Laatst aangepast door Rene Groen op 26 Aug 2007 22:04; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Urkie BerichtGeplaatst: 26 Aug 2007 11:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vond hem ook wel vet alleen ik vond de anti annilasing bagger teveel kartels. Voor de rest was het zeker een toffe demo vooral het parachut springen vind ik erg tof in ww games de chaos is zeker aanwezig en ondanks de kartels is het grafisch dik in orde.
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 29 Aug 2007 11:44    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Heb hem gisteren ook eens geprobeerd (vanwege gebrek aan een Skate demo )

Ik moet zeggen, ik ben een anti-fan van WW2 games ondertussen, hoeveel games hebben we zo al niet gehad in een korte tijd?

Maar toch, ik was goed verrast door MoH. Enkel tijdens die briefing had ik even geroepen van "gatver, dat zijn die kartels die Urkie bedoelt"

Tijdens het gamen van het level zelf vallen deze kartels echter helemaal niet meer op. Ik vind het open level enorm leuk, het schieten en cover-systeem voelt allemaal juist aan. Alleen vind ik het parachutespringen een beetje overrated maar desondanks dat geeft het toch een plusfactor mee vanwege de sfeer en omdat het de lineariteit enigzins een beetje breekt.

Ik weet nog niet zeker of ik hem in huis zal halen maar de kans is sinds de demo toch al aardig gestegen...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
P-Bwoy BerichtGeplaatst: 01 Sep 2007 17:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vind alleen die skillupgrade voor de wapens leuk. Verder vind het ik het een verschrikkelijk middelmatige game. Graphics zijn redelijk, missies weinig geinspireerd, omgevingen standaard, AI zeer matig, de hitzones op de vijanden zijn weer vreemd en het neerschieten van vijanden voelt heel erg onrealistisch. Ik vind er niks aan. Verouderde game in alle opzichten. CoD 4 FTW!
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 04 Sep 2007 20:11    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Xbox 360 versie krijgt een 8 op Eurogamer, PC versie een 8.8 op CVG, niet slecht
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 04 Sep 2007 22:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Het landing-systeem vind ik erg goed en ook erg goed voor de replay waarde. Want elk punt is weer een andere weg, wat dus erg tof is. Ik ben bijvoorbeeld eerst op het paleis geland, om gelijk iedereen af te knallen, en gelijk alles op te blazen. Tweede keer wat in de hoek, ook verkeerd want het was niet op groene smoke plaatsen. Was wel vet, want niemand merkte dat ik er was tot de eerste schot.
Derde keer lande ik op een groene spot (wel op het dak xD) en ben toen met mijn team-maten gaan knallen.

Kortom, erg vet

Moet ik er wel bij vermelden dat het schieten en richten zelf erg stroef gaat. Das wel jammer.

Het rennen is wel goed uitgewerkt, en het bukken en cover systeem werkt erg goed want er staat genoeg om cover achter te nemen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Roderick BerichtGeplaatst: 09 Sep 2007 14:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik moet zeggen, het landingssysteem is erg vet, maar op het moment dat je landt is deze game echt Medal of Generic: Airbland. Precies wat P-Bwoy zegt: de game heeft een achterhaald gevoel. Waar is de actie? Waarom lijkt alles zo clean? Waarom reageren vijanden niet interessant. En dan die wapens: ik heb het gevoel alsof ik net zo goed niet kan richten.

Ik sla deze lekker over en ga inderdaad wsl ook voor CoD4
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: