Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3
|
Joni Philips |
Geplaatst: 08 Sep 2011 13:38 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
sidar schreef: | Je kunt niet na de ene f'up de ander doen. Dat valt op. |
Iran was al langer verdacht dan Irak en Afghanistan. Dus ze hadden meteen daar kunnen binnenvallen.
sidar schreef: | Iran wordt langzaam ook het slachtoffer van de BS die America langzaam probeert te verspreiden: Nuclear wapen bezit/development. | Ahmadinejad heeft dat zelf gebruikt om Westerse landen te verplichten te helpen met opbouw van elektriciteits-centrales. Wij moeten helemaal geen kernproeven doen als jullie hier komen helpen, zo'n beetje.
sidar schreef: | Die gebouwen zien vallen maakt totaal geen sense qua physics. | Behalve voor een fysicus. Het was compleet logisch hoe die gebouwen zijn ingestort.
sidar schreef: |
Je moet BLIND zijn om te zeggen dat America niet de boosdoener is. | Amerika is natuurlijk niet onschuldig in de hele geschiedenis, maar je moet wel zeer blind zijn voor de bewijzen om te zeggen dat Amerika die torens zelf heeft opgeblazen. Er is een terroristische aanslag gebeurd. Osama Bin Laden is gezien het verleden (Hij is het die in 1993 het WTC al probeerde op te blazen en stond aan het hoofd van de meest gewelddadige terroristische organisatie van de laatste 20 jaar in Afrika) de meest waarschijnlijke schuldige. |
|
Terug naar boven |
|
|
sidar |
Geplaatst: 08 Sep 2011 18:03 Onderwerp:
| |

|
Citaat: | Behalve voor een fysicus. Het was compleet logisch hoe die gebouwen zijn ingestort. |
En jij gelooft na alles dat er niks verborgen wordt gehouden? The media heeft ook genoeg gelogen.
Een kantoor vuurtje die een totaal gebouw neerhaalt. Laat me niet lachen.
Een steelframe is juist gebouwd om instorting te voorkomen, zeker van een "kantoor" vuurtje.
Er zijn ook genoeg "experten" die zeggen dat de natuurlijke wijze van het instorten niet helemaal klopt.
http://www.911proof.com/10.html
En ik ga liever met dit dan een "free-fall" ingestorte gebouw dat zogenaamd het effect is van een terroristisch aanslag. Geen wolkenkrabber kan zo netjes naar beneden donderen zonder enig groot stuk steel frame te behouden. Tenzij je "weet" wat je doet.
Maar goed, de ketting reactie die het veroorzaakt heeft zegt al genoeg dat hier te veel niet aan klopt.
Angst is de key om je agenda te benadrukken.
Citaat: | maar je moet wel zeer blind zijn voor de bewijzen om te zeggen |
Ironisch.
De bewijzen zijn evenmin zo sterk als het feit dat de gebouwen in free-fall naar beneden vallen.
Corruptie gaat verder dan je denkt. Maar by all means geloof wat je wilt.
Sheeple eat anything. |
|
Terug naar boven |
|
|
Sutefuu |
Geplaatst: 08 Sep 2011 20:53 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 08 Sep 2011 21:00 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Goed dan, ik wacht met plezier op je wetenschappelijke verklaring. Probeer met wetenschappelijke formules je gelijk te verklaren en bewijs elke gereputeerde fysicus fout. |
|
Terug naar boven |
|
|
Velqor |
Geplaatst: 08 Sep 2011 21:28 Onderwerp:
| |
![]()
|
Joni Philips schreef: | Goed dan, ik wacht met plezier op je wetenschappelijke verklaring. Probeer met wetenschappelijke formules je gelijk te verklaren en bewijs elke gereputeerde fysicus fout. |
Kan niet, net als dat men niet kan bewijzen dat het inderdaad ingestort is door vuur. Voor elk bewijs is tegenbewijs, en voor elk tegenbewijs weer een bewijs en andersom.
Kortom, de waarheid ligt ergens tussenin. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 08 Sep 2011 21:51 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Eigenlijk is het voor mij voldoende om te bewijzen dat vuur de mogelijke oorzaak kan zijn. Ik wil niet bewijzen dat al dan niet Amerika het kan gedaan hebben, alleen dat de manier van het instorten van WTC1, 2 en 7 geen bewijs is.
Itt blijkbaar de meesten hier kan het me trouwens niets schelen, ik heb met Amerika wat veel mensen met Afrika hebben: het is een ver van mijn bed show. Ik vind gewoon het redeneren over de potentie van de complottheorieën leuk. |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 08 Sep 2011 22:00 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Velqor |
Geplaatst: 08 Sep 2011 23:27 Onderwerp:
| |
![]()
|
Oh die is best bekend  |
|
Terug naar boven |
|
|
Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 08 Sep 2011 23:31 Onderwerp:
| |

|
Ik heb de helft gezien, goede reportage! Vaak wordt er lacherig over gedaan, zelfs door journalisten, maar dit is behoorlijk neutraal en knipt de boel niet zo dat ze er gek uit zien.
(Ik ben 't er zelf niet mee eens, maar vind het wel storend hoe lacherig er over gedaan wordt)
EDIT: Heb de reportage afgekeken. Echt heel sterk, ben het helemaal met de filosoof eens.
Laatst aangepast door Uchiha_Shadow op 08 Sep 2011 23:38; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 08 Sep 2011 23:34 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Eigenlijk is het voor mij voldoende om te bewijzen dat vuur de mogelijke oorzaak kan zijn. Ik wil niet bewijzen dat al dan niet Amerika het kan gedaan hebben, alleen dat de manier van het instorten van WTC1, 2 en 7 geen bewijs is.
Itt blijkbaar de meesten hier kan het me trouwens niets schelen, ik heb met Amerika wat veel mensen met Afrika hebben: het is een ver van mijn bed show. Ik vind gewoon het redeneren over de potentie van de complottheorieën leuk. |
Ah, Joni. Zoals de reportage hierboven al stelt, complotdenkers zijn zulke fanatiekelingen dat ze erg moeilijk te overtuigen zijn van het tegengestelde. |
|
Terug naar boven |
|
|
Velqor |
Geplaatst: 08 Sep 2011 23:36 Onderwerp:
| |
![]()
|
Christian Vuye schreef: | Joni Philips schreef: | Eigenlijk is het voor mij voldoende om te bewijzen dat vuur de mogelijke oorzaak kan zijn. Ik wil niet bewijzen dat al dan niet Amerika het kan gedaan hebben, alleen dat de manier van het instorten van WTC1, 2 en 7 geen bewijs is.
Ah, Joni. Zoals de reportage hierboven al stelt, complotdenkers zijn zulke fanatiekelingen dat ze erg moeilijk te overtuigen zijn van het tegengestelde. |
Inderdaad, maar aan de andere kant.. je kan niemand overtuigen. van zowel 'het is een aanslag/US profiteerde er niet van' als de complottheoriën sinds dat er zoals gezegd, aan beide kanten genoeg informatie mist. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 09 Sep 2011 06:20 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Misschien is het gemakkelijker voor de mensen die geloven in complotten om te argumenteren dat de aanslagen echt waren, maar gewoon opgezet door CIA/FBI/Insert agenschap. Toch uiteindelijk veel eenvoudiger dan drie gigantische torens met explosieven uitrusten zonder dat iemand het opmerkt terwijl er dag in, dag uit mensen in die gebouwen zitten. |
|
Terug naar boven |
|
|
Velqor |
Geplaatst: 09 Sep 2011 18:04 Onderwerp:
| |
![]()
|
Joni Philips schreef: | Misschien is het gemakkelijker voor de mensen die geloven in complotten om te argumenteren dat de aanslagen echt waren, maar gewoon opgezet door CIA/FBI/Insert agenschap. Toch uiteindelijk veel eenvoudiger dan drie gigantische torens met explosieven uitrusten zonder dat iemand het opmerkt terwijl er dag in, dag uit mensen in die gebouwen zitten. |
Meen je dat? Oh oké. Meningsverschil dan. Explosieven kun je in elk geval als overheid of insider erg makkelijk aanbrengen. Makkelijker dan 'even een paar vliegtuigen kapen', en die, als midden oosten iemand, met enorm lastige manouvres in een gebouw, via een hoek die waarschijnlijk nog lastig is voor de luchtmacht, in een gebouw te boren.
Laten we het erop houden dat beide dingen relatief lastig zouden zijn. In elk geval lastiger dan jij het denkt  |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 09 Sep 2011 18:18 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Dellion schreef: | Joni Philips schreef: | Misschien is het gemakkelijker voor de mensen die geloven in complotten om te argumenteren dat de aanslagen echt waren, maar gewoon opgezet door CIA/FBI/Insert agenschap. Toch uiteindelijk veel eenvoudiger dan drie gigantische torens met explosieven uitrusten zonder dat iemand het opmerkt terwijl er dag in, dag uit mensen in die gebouwen zitten. |
Meen je dat? Oh oké. Meningsverschil dan. Explosieven kun je in elk geval als overheid of insider erg makkelijk aanbrengen. Makkelijker dan 'even een paar vliegtuigen kapen', en die, als midden oosten iemand, met enorm lastige manouvres in een gebouw, via een hoek die waarschijnlijk nog lastig is voor de luchtmacht, in een gebouw te boren.
| In 1945 is men er al in geslaagd om een vliegtuig in het Empire State Building te vliegen, een veel kleiner gebouw met een veel logger vliegtuig. Een jaar later gebeurde iets gelijkaardig op Wall Street. Het is niet de eerste keer dat er iemand een vliegtuig in een gebouw heeft doen vliegen, het Amerikaanse leger was er zeer 'goed' in in de jaren '40. |
|
Terug naar boven |
|
|
Velqor |
Geplaatst: 09 Sep 2011 18:34 Onderwerp:
| |
![]()
|
Joni Philips schreef: | Dellion schreef: | Joni Philips schreef: | Misschien is het gemakkelijker voor de mensen die geloven in complotten om te argumenteren dat de aanslagen echt waren, maar gewoon opgezet door CIA/FBI/Insert agenschap. Toch uiteindelijk veel eenvoudiger dan drie gigantische torens met explosieven uitrusten zonder dat iemand het opmerkt terwijl er dag in, dag uit mensen in die gebouwen zitten. |
| In 1945 is men er al in geslaagd om een vliegtuig in het Empire State Building te vliegen, een veel kleiner gebouw met een veel logger vliegtuig. Een jaar later gebeurde iets gelijkaardig op Wall Street. Het is niet de eerste keer dat er iemand een vliegtuig in een gebouw heeft doen vliegen, het Amerikaanse leger was er zeer 'goed' in in de jaren '40. |
Jah, maar daar heb ik het dus niet over. idk waar het was, ik heb daar nu ook niet zin in om het op te zoeken.. veels te lekker aan het gamen/muziek atm.
Maar er was iets met de hoek waarin het vliegtuig het gebouw raakte ofzo wat nogal knap was. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 09 Sep 2011 18:41 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Dat is ervan uitgaand dat ze probeerden om het gebouw op die manier te raken.
Iig, zeer mooi. CEO van mijn werkgever stuurde vandaag een remembering 9/11 boodschapje rond. Niet verbazend aangezien wij frequent werken met het Amerikaanse leger. |
|
Terug naar boven |
|
|
Velqor |
Geplaatst: 09 Sep 2011 18:48 Onderwerp:
| |
![]()
|
Joni Philips schreef: | Dat is ervan uitgaand dat ze probeerden om het gebouw op die manier te raken.
Iig, zeer mooi. CEO van mijn werkgever stuurde vandaag een remembering 9/11 boodschapje rond. Niet verbazend aangezien wij frequent werken met het Amerikaanse leger. |
Nope daar ging het niet om zal wel eens opzoeken. niet nu.
En.. wat voor werk doe je dan?  |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 09 Sep 2011 18:50 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Dellion schreef: | Joni Philips schreef: | Dat is ervan uitgaand dat ze probeerden om het gebouw op die manier te raken.
Nope daar ging het niet om zal wel eens opzoeken. niet nu.
En.. wat voor werk doe je dan?  | IT consultant. |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 13 Sep 2011 12:36 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|