Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4
|
Svensation |
Geplaatst: 19 Aug 2007 20:29 Onderwerp:
| |

|
Limmepie schreef: | gamer01 schreef: | Limmepie schreef: | gamer01 schreef: | limmepie ik weet best wel wat er mee bedoelt met 88ste bezoeker  |
Wat bedoel je? Ik ben 88ste member van gamed, dat wilde ik gewoon als image hebben. |
wel heel toevallig je kiest voor de rechtse kant dat respecteer ik ook maar 88 staat voor HEIL HITLER en dat wist jij ook 100 procent.mij boeit dat niet zo maar het viel me wel op  |
WAT??????
FOKKOFF MAN, ECHT, JE LULT KILL, 88 IS GEWOON ME GETAL EN DAT STAAT VOOR MIJ NIET VOOR HEIL HITLER SUKKEL!! |
Voor iemand die hier "als enige af en toe nadenkt" gebruik je wel irritant veel hoofdletters. |
|
Terug naar boven |
|
|
Neerhof |
Geplaatst: 19 Aug 2007 21:50 Onderwerp:
| |
|
Haha ik lach me dood. Wat een kansloos niveau hier! Doe maar snel een slotje op het topicje voordat ik niet meer uit de slappe lach kan komen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joker |
Geplaatst: 22 Aug 2007 14:14 Onderwerp:
| |

|
Ik schaam me dood voor Geert Wilders en heel recht-extreem 'Nederland', die mensen die zo denken hebben zonder uitzondering het IQ van een garnaal.
Ik zou zeggen, open eens je ogen en kijk verder dan je eigen boeren gehucht. En ja, ook ik ben die criminele Marokkanen zat, die moeten flink worden aangepakt, maar er zit veel meer achter hun daden, het ligt niet zo simpel als sommigen zijn goed, anderen zijn slecht. Mensen die dat niet kunnen bevatten of inzien komen dan met uitspraken als 'hunnie verpesten het voor ons, hun pakken alles af, iedereen is kut behalve wij'. Jammer genoeg zorgt welvaart niet voor hogere intelligentie bij iedereen. Geert en zijn makkers zijn daar een voorbeeld van, die manier van denken is geen oplossing! |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 22 Aug 2007 14:34 Onderwerp:
| |

|
Neerhof schreef: | Haha ik lach me dood. Wat een kansloos niveau hier! Doe maar snel een slotje op het topicje voordat ik niet meer uit de slappe lach kan komen. |
sorry meneer de kansrijke Lol |
|
Terug naar boven |
|
|
Stofzuiger |
Geplaatst: 22 Aug 2007 19:17 Onderwerp:
| |

|
Geert Wilders schreef: | Als klap op de vuurpijl werd deze week ook nog duidelijk dat er honderden geesteszieken onder het pardon gaan vallen. Dat gaat om mensen met een psychiatrische stoornis die zoveel zorg nodig hebben dat ze niet zelfstandig kunnen wonen en dus een heleboel voorzieningen nodig hebben. De Partij voor de Vrijheid heeft zich vanaf het begin verzet tegen dit verschrikkelijke generaal pardon, wat echt een ramp en een financiële nachtmerrie is voor Nederland. |
Hmmm... honderden [!] geesteszieken een goed bestaan geven. Hmm... "verschrikkelijk, financiele nachtmerrie."
Maar als ik het goed begrijp moeten we van Geert vooral het kwartje van Kok weer invoeren.
Dus: enkele honderden geesteszieken een goed bestaan geven is een financiele nachtmerrie. In plaats daarvan moeten we met z'n allen MEER auto's gaan rijden, yes! Kennelijk trekt de heer Wilders zonder moeite miljoenen euro's uit zijn reet, maar waarom dan niet voor die enkele honderden zieken?
Maar goed, vooral meer auto's gaan rijden mensen, openbaar vervoer is voor mietjes! Er zijn namelijk nog niet genoeg problemen met het milieu en de files as it is!
applaus voor Geert, zijn logica en redenering blijven me verbazen.
zo, gaan we nu verder met een discussie ipv schelden?
edit: vergeet ik nog te zeggen dat het toch een algemene regel is dat je gehandicapten niet pest. Die mensen hebben het al moeilijk genoeg, zonder dat ze door Geert als een ramp worden beschouwd, en worden uitgezet naar een land waar geen goede voorzieningen voor ze zijn. En dat is precies wat ik eerder bedoelde met de uitspraak "Geert Wilders is een slecht mens." |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 22 Aug 2007 22:58 Onderwerp:
| |

|
Stofzuiger schreef: | Geert Wilders schreef: | Als klap op de vuurpijl werd deze week ook nog duidelijk dat er honderden geesteszieken onder het pardon gaan vallen. Dat gaat om mensen met een psychiatrische stoornis die zoveel zorg nodig hebben dat ze niet zelfstandig kunnen wonen en dus een heleboel voorzieningen nodig hebben. De Partij voor de Vrijheid heeft zich vanaf het begin verzet tegen dit verschrikkelijke generaal pardon, wat echt een ramp en een financiële nachtmerrie is voor Nederland. |
Hmmm... honderden [!] geesteszieken een goed bestaan geven. Hmm... "verschrikkelijk, financiele nachtmerrie."
Maar als ik het goed begrijp moeten we van Geert vooral het kwartje van Kok weer invoeren.
Dus: enkele honderden geesteszieken een goed bestaan geven is een financiele nachtmerrie. In plaats daarvan moeten we met z'n allen MEER auto's gaan rijden, yes! Kennelijk trekt de heer Wilders zonder moeite miljoenen euro's uit zijn reet, maar waarom dan niet voor die enkele honderden zieken?
Maar goed, vooral meer auto's gaan rijden mensen, openbaar vervoer is voor mietjes! Er zijn namelijk nog niet genoeg problemen met het milieu en de files as it is!
applaus voor Geert, zijn logica en redenering blijven me verbazen.
zo, gaan we nu verder met een discussie ipv schelden?
edit: vergeet ik nog te zeggen dat het toch een algemene regel is dat je gehandicapten niet pest. Die mensen hebben het al moeilijk genoeg, zonder dat ze door Geert als een ramp worden beschouwd, en worden uitgezet naar een land waar geen goede voorzieningen voor ze zijn. En dat is precies wat ik eerder bedoelde met de uitspraak "Geert Wilders is een slecht mens." |
idd heel slecht ik hoop dat zijn bodyguards er ook zo over denken en dat ze niet ingrijpen want die wilders komt langs fortuiyn te liggen.maar dat is al iets wat bijna vast staat maarja als het dan meer iemand met een niet blanke huid heeft gedaan. daar hoef ik natuurlijk niks over te zeggen  |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4 |