| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 159, 160, 161, 162, 163 Volgende
|
| Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 06 Sep 2011 08:27 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 24 Aug 2005 Berichten: 1928
|
| beat them to it, vraag haar op een date voordat zij het doen/je gefriendzoned bent |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 06 Sep 2011 09:11 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
Geregistreerd op: 18 Jan 2008 Berichten: 9765
|
| ninodude schreef: | | Nick, kun je de laatste 3 berichten en deze verwijderen? |
Son, I am disappoint dat je vergeet dat ik ook moderator ben.
Done. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 06 Sep 2011 09:48 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 08 Aug 2008 Berichten: 10215
|
Sorry bro, maar op dat moment was Nick de enige moderator die online was.
| Uchiha_Shadow schreef: | | beat them to it, vraag haar op een date voordat zij het doen/je gefriendzoned bent |
Ik zie haar van de week weer als het mooi weer is, ze wou weer afspreken dan wel met vrienden erbij maar dat maakt niet uit, enige is dat als we met een groepje zijn we niet close kunnen praten enzo, ik weet niet precies wat zij wil maar ik denk dat ik nu gewoon teveel erover pieker.
Hopen dat ik volgende keer meer te weten ben gekomen. =) |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Sayonara |
Geplaatst: 06 Sep 2011 13:06 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 05 Aug 2009 Berichten: 531
|
| GekooktEi schreef: | | ninodude schreef: | | Nick, kun je de laatste 3 berichten en deze verwijderen? |
Son, I am disappoint dat je vergeet dat ik ook moderator ben.
Done. |
disappointed |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 06 Sep 2011 13:12 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 31 Mei 2009 Berichten: 7006
|
| GekooktEi schreef: | | ninodude schreef: | | Nick, kun je de laatste 3 berichten en deze verwijderen? |
Son, I am disappoint dat je vergeet dat ik ook moderator ben.
Done. |
Nu ben ik wel benieuwd naar de andere 3 berichten. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 06 Sep 2011 16:14 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 24 Aug 2005 Berichten: 1928
|
| Sayonara schreef: | | GekooktEi schreef: | | ninodude schreef: | | Nick, kun je de laatste 3 berichten en deze verwijderen? |
Son, I am disappoint dat je vergeet dat ik ook moderator ben.
Done. |
disappointed |
meme |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 06 Sep 2011 18:08 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 02 Nov 2008 Berichten: 8669
|
| Sayonara schreef: | | GekooktEi schreef: | | ninodude schreef: | | Nick, kun je de laatste 3 berichten en deze verwijderen? |
Son, I am disappoint dat je vergeet dat ik ook moderator ben.
Done. |
disappointed |
 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 06 Sep 2011 20:58 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 08 Aug 2008 Berichten: 10215
|
Spijt me Ei, kan ik het nog goedmaken tussen ons? =(
Trouwens, je zou dat ene bericht van me ook nog verwijderen, ga je hem quoten dat helpt ook zo lekker. xD |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 06 Sep 2011 21:12 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 02 Nov 2008 Berichten: 8669
|
| Ik kijk nu X Cherso, dit helpt mij om beter in relaties te worden. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 07 Sep 2011 20:15 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
Geregistreerd op: 18 Jan 2008 Berichten: 9765
|
| ninodude schreef: | Spijt me Ei, kan ik het nog goedmaken tussen ons? =(
Trouwens, je zou dat ene bericht van me ook nog verwijderen, ga je hem quoten dat helpt ook zo lekker. xD |
Die heb ik verwijderd, maar ik quotte hem even zodat de rest van de users ook zou snappen waar het over ging.
En tuurlijk Nino, jij altijd. Interessant dat je dat in dit topic vraagt, hmmmm...
En nog even on-topic voor de grap; niet echt iets te melden. Heb gister een best mooi meisje gezoend dat echt ontzettend verlegen was, best vervelend want het werd er zo niet makkelijker op. Ze ging ook meteen weg, maar daar had ik niet zoveel moeite mee...
| Mafusto schreef: | | Nu ben ik wel benieuwd naar de andere 3 berichten. |
Niet veel bijzonders; eigenlijk wat Nino daaronder typte onder het mom van 'kleine update' maar dan met een wat meer gefrustreerde woordkeuze. En gewoon twee reacties daarop.
Laatst aangepast door GekooktEi op 07 Sep 2011 20:22; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Ellentjeeah |
Geplaatst: 07 Sep 2011 20:19 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 23 Okt 2009 Berichten: 3196
|
| GekooktEi schreef: |
En nog even on-topic voor de grap; niet echt iets te melden. Heb gister een best mooi meisje gezoend dat echt ontzettend verlegen was, best vervelend want het werd er zo niet makkelijker op. Ze ging ook meteen weg, maar daar had ik niet zoveel moeite mee... |
U mad? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nickdhnick |
Geplaatst: 07 Sep 2011 20:27 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 30 Jul 2006 Berichten: 6697
|
| Ellentjeeah schreef: | | GekooktEi schreef: |
En nog even on-topic voor de grap; niet echt iets te melden. Heb gister een best mooi meisje gezoend dat echt ontzettend verlegen was, best vervelend want het werd er zo niet makkelijker op. Ze ging ook meteen weg, maar daar had ik niet zoveel moeite mee... |
U mad? |
U Jealous? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 07 Sep 2011 20:29 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 08 Aug 2008 Berichten: 10215
|
| GekooktEi schreef: | | En tuurlijk Nino, jij altijd. Interessant dat je dat in dit topic vraagt, hmmmm... |
U know me.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| MaartenL |
Geplaatst: 07 Sep 2011 20:33 Onderwerp:
| |
Redacteur

Geregistreerd op: 19 Jan 2007 Berichten: 4358
|
| GekooktEi schreef: | En nog even on-topic voor de grap; niet echt iets te melden. Heb gister een best mooi meisje gezoend dat echt ontzettend verlegen was, best vervelend want het werd er zo niet makkelijker op. Ze ging ook meteen weg, maar daar had ik niet zoveel moeite mee...
|
Huh?
Je vindt het niet erg als een mooi meisje meteen weg loopt als je haar zoende?
De jeugde van tegenwoordig.... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 07 Sep 2011 20:40 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
Geregistreerd op: 18 Jan 2008 Berichten: 9765
|
@ Maarten:
Nou, niet meteen, ze wilde duidelijk wel (niet alsof ze meteen wegliep toen ik haar wou zoenen) maar ze ging even naar de wc o.i.d. met een vriendin, en toen duurde dat best lang en toen heb ik het daar maar bij gelaten. Ik dacht, als ik nou weer een halfuur bij haar moet staan voor ik haar weer kan zoenen... Ze was echt té verlegen.
@ Ellen: ik zei toch al dat ik niet mad was? Verderop in die regel.
@ Nick: Definitely.
@ Nino: I thought I did....  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Ellentjeeah |
Geplaatst: 07 Sep 2011 21:55 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 23 Okt 2009 Berichten: 3196
|
'Nee maar echt, ik dacht, wauw, mooi meisje'
- GekooktEi
U mad? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 07 Sep 2011 21:58 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 02 Nov 2008 Berichten: 8669
|
| Ellentjeeah schreef: | 'Nee maar echt, ik dacht, wauw, mooi meisje'
- GekooktEi
U mad? |
Fyi, dat denken mannen wel meer. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 07 Sep 2011 22:01 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
Geregistreerd op: 18 Jan 2008 Berichten: 9765
|
| Paintskillz schreef: | | Ellentjeeah schreef: | 'Nee maar echt, ik dacht, wauw, mooi meisje'
- GekooktEi
U mad? |
Fyi, dat denken mannen wel meer. |
Inderdaad, ik snap ook nog steeds niet waar ik mad om moet zijn.
Dat ging overigens niet over haar, mochten jullie dat denken.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 07 Sep 2011 22:56 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 08 Aug 2008 Berichten: 10215
|
Update: Gaat de goeie kant op, jonguh. (=
#Dol en dol verliefd. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 07 Sep 2011 23:03 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 25 Jan 2009 Berichten: 8355
|
Oh no, we have another situation.
Just kidding, bro! Ondanks dat ik niet voor lange relaties en verliefdheid ben, hoop ik dat je veel plezier en liefde zal beleven aan je nieuwe relatie.
Anyway, ik sta al een maandje droog. Tijd dus om in actie te komen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 07 Sep 2011 23:08 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 02 Nov 2008 Berichten: 8669
|
| ninodude schreef: | Update: Gaat de goeie kant op, jonguh. (=
#Dol en dol verliefd. |
is het een leuke jongen?
j/k |
|
| Terug naar boven |
|
|
| streetfighter |
Geplaatst: 07 Sep 2011 23:23 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 31 Dec 2008 Berichten: 3414
|
| Christian Vuye schreef: | Oh no, we have another situation.
|
 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 07 Sep 2011 23:25 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
Geregistreerd op: 18 Jan 2008 Berichten: 9765
|
| Paintskillz schreef: | | ninodude schreef: | Update: Gaat de goeie kant op, jonguh. (=
#Dol en dol verliefd. |
is het een leuke jongen?
j/k | Win.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 07 Sep 2011 23:33 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 08 Aug 2008 Berichten: 10215
|
Je bent niet voor verliefdheid omdat? Wat is het nut om te leven met alleen je brein als je ook nog een hart hebt, je mist wat gozer. Het lijkt me echt kut om te leven zonder enige speciale band te hebben met andere mensen. Ik heb dan ook een hekel aan de moderne maatschappij met alle bullshit die daaraan wast zit, ik heb geen zin om me aan allerlei regeltjes vast te houden we leven in 2011 na Christus, niet voor. (Nee, ik zeg niet dat ik de bijbel meteen geloof maar ze hebben wel een punt.)
Ik kan hier een heel verhaal gaan typen over onze band tot nu toe en wat ze allemaal al voor me heeft betekend maar dat slaat nergens op, enige wat ik zeg is dat ze degene is die mij een hand heeft gegeven om uit deze put vol met bullshit te komen, iets waar ik sinds mijn vierde al in zit.
@Guus, hell yeah wanna join? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 08 Sep 2011 01:11 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 12 Jan 2006 Berichten: 5252
|
Daar hoor ik al een reden om al je shit te koppelen en te ontlopen door 1 iemand. Als het uit is met haar, kom je weer in dezelfde situatie terecht, je stelt het alleen maar uit. Vriendinnen gaan je daar echt niet in helpen, alleen maar uitstellen. Het is namelijk de taak aan jezelf om uit die bullshit te komen, niet te ontvluchten via een relatie.
Ik vind het prima om door het leven te gaan zonder relatie. Ik heb niet iemand nodig waar ik alles bij kwijt moet, want daar heb ik genoeg vrienden voor. Ook geen aandacht tekort, daar heb ik ook genoeg vrienden voor. Het enige wat soms mist is seks, maar that's it.
Heel veel mensen gebruiken relaties om te ontkomen aan diepere gelegen problemen met zichzelf, maar komen zichzelf keihard tegen als het uit is. Opeens ben je acht jaar later en bevind je nog steeds in de plek van acht jaar terug.
Relaties are overrated in my opinion |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 159, 160, 161, 162, 163 Volgende |