Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina 1, 2, 3 Volgende
|
D: |
Geplaatst: 05 Sep 2011 17:49 Onderwerp:
| |

|
Uchiha_Shadow schreef: | http://www.youtube.com/watch?v=c4aVc0tuEPg
Kids React  |
Ik moet zeggen dat dat echt ongelovelijk intelligente en charismatische kinderen zijn, heel leuk om naar te luisteren naar dat commentaar, vooral op iets als charlie the unicorn.
en @ vgo, die lia is een ongelovelijk mooi meisje inderdaad, straalt \natuurlijke vrolijkheid uit. (pedobear heeft daar niks te zoeken trouwens, die valt op 12 en jonger -_- )
edit: als je die video kijkt waarin ze gevraagd worden wat ze van de 'zogenaamde' dood van bin laden vonden, vind ik wel erg.. doet me zelfs pijn als ik eerlijk ben te zien hoe gebrainwashed die kinderen zijn op dat onderwerp, zulke oprechte en intelligente kinderen die geloven dat bin laden een 'bad guy' en 'terrorist' was. Terwijl bin laden niks te maken had met 911 Dit in meerdere interviews uitgebreid heeft uitgelegd (enige 'interview' waarin hij het zou hebben 'toegegeven' was een onduidelijk filmpje waarin iemand met een baard bin laden moest voorstellen maar er in de verste verte niet op leek, veel te dik gezicht, neus volledig anders etc) en in 2001 aan nierfalen is overleden in een ziekenhuis na bezocht te zijn door amerikaanse officials.
Erg jammer om die kinderen daarmee geconfronteerd te zien. |
|
Terug naar boven |
|
|
Velqor |
Geplaatst: 05 Sep 2011 22:45 Onderwerp:
| |
![]()
|
D: schreef: | Uchiha_Shadow schreef: | http://www.youtube.com/watch?v=c4aVc0tuEPg
Kids React  |
Ik moet zeggen dat dat echt ongelovelijk intelligente en charismatische kinderen zijn, heel leuk om naar te luisteren naar dat commentaar, vooral op iets als charlie the unicorn.
en @ vgo, die lia is een ongelovelijk mooi meisje inderdaad, straalt \natuurlijke vrolijkheid uit. (pedobear heeft daar niks te zoeken trouwens, die valt op 12 en jonger -_- )
edit: als je die video kijkt waarin ze gevraagd worden wat ze van de 'zogenaamde' dood van bin laden vonden, vind ik wel erg.. doet me zelfs pijn als ik eerlijk ben te zien hoe gebrainwashed die kinderen zijn op dat onderwerp, zulke oprechte en intelligente kinderen die geloven dat bin laden een 'bad guy' en 'terrorist' was. Terwijl bin laden niks te maken had met 911 Dit in meerdere interviews uitgebreid heeft uitgelegd (enige 'interview' waarin hij het zou hebben 'toegegeven' was een onduidelijk filmpje waarin iemand met een baard bin laden moest voorstellen maar er in de verste verte niet op leek, veel te dik gezicht, neus volledig anders etc) en in 2001 aan nierfalen is overleden in een ziekenhuis na bezocht te zijn door amerikaanse officials.
Ik ga toch even moeten quoten.. Dat dit like, de eerste keer is dat ik het met je eens ben? Anyway. Dat dus.
ik geloof btw wel dat de torens door de 2 vliegtuigen gewoon in elkaar zijn gestort, genoeg kracht van een vliegtuig daarvoor. Maar WTC7 .... de mensen die geloven dat dat enorme stalen gebouw 'zomaar' door vuur in elkaar stort snap ik niet. Maargoed ieder zijn mening
Btw: @ D: , je bent niet zo een persoon die ook gelooft dat kadaffi en andere personen 'goed' zijn , right?  |
|
Terug naar boven |
|
|
Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 05 Sep 2011 23:05 Onderwerp:
| |

|
Ik vind de kids nog behoorlijk open-minded over Osama, eigenlijk ze vinden allemaal dat "USA! USA!" gedoe stom, geven volledig toe dat ze geen idee hebben waarom Al Qaida Amerika haat etc. Als je dat vergelijkt met hoe vast geroest een groot deel van Amerika is... |
|
Terug naar boven |
|
|
Lajakovic |
Geplaatst: 05 Sep 2011 23:22 Onderwerp:
| |

|
Dellion schreef: | D: schreef: | Uchiha_Shadow schreef: | http://www.youtube.com/watch?v=c4aVc0tuEPg
Kids React  |
Ik ga toch even moeten quoten.. Dat dit like, de eerste keer is dat ik het met je eens ben? Anyway. Dat dus.
ik geloof btw wel dat de torens door de 2 vliegtuigen gewoon in elkaar zijn gestort, genoeg kracht van een vliegtuig daarvoor. Maar WTC7 .... de mensen die geloven dat dat enorme stalen gebouw 'zomaar' door vuur in elkaar stort snap ik niet. Maargoed ieder zijn mening
Btw: @ D: , je bent niet zo een persoon die ook gelooft dat kadaffi en andere personen 'goed' zijn , right?  |
WTC 1 en 2 zijn ook door vuur ingestort.
edit: als je die reactie leest waarin Uchiha_Shadow verteld wat hij van de dood van bin laden vind, vind ik wel erg.. doet me zelfs pijn als ik eerlijk ben te zien hoe gebrainwashed hij is op dat onderwerp, zo'n oprecht en intelligent forumlid die niet gelooft dat bin laden een 'bad guy' en 'terrorist' was. Terwijl bin laden verantwoordelijk was voor 911 Dit in meerdere interviews uitgebreid heeft uitgelegd (een 'interview' waarin hij het zou hebben 'toegegeven' dat hij verrast was dat de torens ook daadwerkelijk zouden instorten zou je kunnen zien als bewijs. |
|
Terug naar boven |
|
|
Velqor |
Geplaatst: 05 Sep 2011 23:37 Onderwerp:
| |
![]()
|
Dus dan stort wtc7 horizontaal, geheel recht naar beneden met nog een aantal kleinere ontploffingen de seconde voordat het instort? Ach ik geloof de amerikaanse overheid sowieso niet , rsmember vietnam en alle andere keren dat ze logen over verschrikkelijke dingen. Maar ik geloof ook zeker niet alle consultancy crap. De enige waarheid in deze wereld is je eigen waarheid, deze vind je als je stopt met achter de massa aan te lopen, en zelf kijkt hoe het nou zit (dan ze moeten bij ons filosofie geven op school ofzo xD) |
|
Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 06 Sep 2011 02:18 Onderwerp:
| |

|
Dellion schreef: |
Goed nee, Ik zou zeggen neutraal, iig zeker niet slecht aangezien khadaffi een poppetje was van amerikaanse belangen, al deed hij dat enkel om zijn volk te kunnen ontwikkelen met het geld (dus ergens toch weer goed), hij heeft namelijk heel die woestijn uitgebouwd en er zowel agrarische landbouw als leidingwater geinstalleerd voor iedereen, het niveau van educatie voor de bevolking was hoger dan in nederland en 'gratis. De 'opstandelingen' hebben (op tv laten zien nog wel) toegegeven tot al qaeda (dat is een codewoord voor cia overigens) te behoren. Khadaffi heeft gedaan wat ELK LAND zou doen, een gewapende opstand (onder een false flag zelfs) met het leger terug te dringen, toen vervolgens sarkozy ging pushen om het land helemaal plat te leggen (wat ook oh zo toevallig is omdat het juist sarkozy is die in libië aan het handelen was en Khadaffi hem toen zn rally heeft gefinancieerd (dat gaat in de miljarden overigens) en op een gegeven moment wilde khadaffi die injectie wel eens terug zien, en toen opeens.. 'oorlog' )
Maar Ik wil wel even zeggen dat die hele demonisatie campagne van 'hij slacht zn eigen burgers af' volledig verdraaid is, een pure laster van het kwadraat saddam en zn weapons of mass destruction.
genoeg info over libië onder khadaffi:
http://countrystudies.us/libya/
p.s.
Citaat: |
1. interest-free loans during the study;
2. receives the average salary for this profession if you do not find a job after graduation;
3. the state has paid for to work in the profession;
...4. Every unemployed person receives social assistance 15,000 $ a year.
5. after the entry into marriage state pays first apartment or house (150m2);
6. buying cars at factory prices;
7. do not owe anyone a cent;
8. free health and education;
9. free higher education abroad,
10. 25% of highly educated,
11. 40 loaves of bread costs $ 0.15,
12. water in the middle of the desert, drinking water,
13. 8 dinars per liter of oil (0.08 EUR)
14. 6% poor,
15. For each infant, the couple received $ 5,000 for his needs
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 06 Sep 2011 06:31 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Helen Chapin Metz, ed. Libya: A Country Study. Washington: GPO for the Library of Congress, 1987.
Tegenwoordig leeft 1/3 van alle Libiërs onder de armoede-grens. Aangezien het eveneens één van de rijkste landen binnen Afrika is, zegt dat veel over hoe dat geld verdeeld wordt. Ook het feit dat het Libische leger volledig uit schietgrage huurlingen bestaat zegt weinig positief over die menslievendheid van Khadaffi. |
|
Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 06 Sep 2011 16:56 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Helen Chapin Metz, ed. Libya: A Country Study. Washington: GPO for the Library of Congress, 1987.
Tegenwoordig leeft 1/3 van alle Libiërs onder de armoede-grens. Aangezien het eveneens één van de rijkste landen binnen Afrika is, zegt dat veel over hoe dat geld verdeeld wordt. Ook het feit dat het Libische leger volledig uit schietgrage huurlingen bestaat zegt weinig positief over die menslievendheid van Khadaffi. |
Dit klopt pertinent niet, het leger van khadaffi bestaat niet uit huurlingen, het leger heeft eieren voor zn geld gekozen tegen de cia te vechten en khadaffi had geen keus om huurlingen in te schakelen, dat deze huurlingen het niet te nauw nemen met wat nu vijand of bijstander is is niet khadaffi zn schuld maar sarkozy. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 06 Sep 2011 18:00 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
D: schreef: | Dit klopt pertinent niet, het leger van khadaffi bestaat niet uit huurlingen, het leger heeft eieren voor zn geld gekozen tegen de cia te vechten en khadaffi had geen keus om huurlingen in te schakelen, dat deze huurlingen het niet te nauw nemen met wat nu vijand of bijstander is is niet khadaffi zn schuld maar sarkozy. | Wir haben es nicht gewusst eh? Zien dat het gebeurt, ogen sluiten en doen alsof het niet gebeurt. Dat is volgens jou het excuus voor Khadaffi. |
|
Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 06 Sep 2011 18:46 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | D: schreef: | Dit klopt pertinent niet, het leger van khadaffi bestaat niet uit huurlingen, het leger heeft eieren voor zn geld gekozen tegen de cia te vechten en khadaffi had geen keus om huurlingen in te schakelen, dat deze huurlingen het niet te nauw nemen met wat nu vijand of bijstander is is niet khadaffi zn schuld maar sarkozy. | Wir haben es nicht gewusst eh? Zien dat het gebeurt, ogen sluiten en doen alsof het niet gebeurt. Dat is volgens jou het excuus voor Khadaffi. |
Doe niet zo infantiel. |
|
Terug naar boven |
|
|
Nelus |
Geplaatst: 06 Sep 2011 22:01 Onderwerp:
| |

|
Ik moet zeggen dat ik het eens ben met D: over 9/11. De grootste brainwash op mondiale schaal. Een vliegtuig explodeert sowieso niet als hij in een toren crasht, de explosieven detoneren te vroeg.
Anyways, ik wil weer grappige plaatjes! |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 06 Sep 2011 22:07 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Nelus schreef: | Ik moet zeggen dat ik het eens ben met D: over 9/11. De grootste brainwash op mondiale schaal. Een vliegtuig explodeert sowieso niet als hij in een toren crasht, de explosieven detoneren te vroeg.
Anyways, ik wil weer grappige plaatjes! |
ps. staal heeft een smelttemperatuur van 1538° C, maar het begint natuurlijk al eerder te buigen en daar kunnen rigide staalconstructies niet zo goed tegen. En dat is er nog altijd van uitgaand dat die WTC torens effectief correct gezet zijn, en in het geval van WTC1 effectief correct hersteld is na 1993. |
|
Terug naar boven |
|
|
Velqor |
Geplaatst: 06 Sep 2011 22:29 Onderwerp:
| |
![]()
|
Hoe zit het met het veel te kleine vliegtuig in het pentagon eigelijk? Daar heb ik me nooit zo in verdiept. Maar die verhoudingen kloppen voor geen meter.
En trouwens, dan vraag ik me nog steeds af hoe WTC 7 in is gestort, niemand heeft me dat ooit kunnen duidelijk maken. (gezien de horizontaal-rechte explosie, en minimale schade aan het gebouw)
Maargoed. Als je Amerika kent, weet je dat ze over (bijna) alles liegen, en alles doen om leger bevoegdheden te krijgen (I mean.. Tonkin-incident? -.-)
Maargoed, ik weet niet wat ik moet geloven. I dont care ook eigelijk, ik woon hier prima in Nederland  |
|
Terug naar boven |
|
|
Nelus |
Geplaatst: 06 Sep 2011 22:36 Onderwerp:
| |

|
Points taken over de vliegtuig explosies.
Maar idd, het blijft te vaag. Ik geloof in ieder geval niet in wat ze proberen te laten geloven. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 07 Sep 2011 06:24 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Dellion schreef: | Hoe zit het met het veel te kleine vliegtuig in het pentagon eigelijk? Daar heb ik me nooit zo in verdiept. Maar die verhoudingen kloppen voor geen meter.
En trouwens, dan vraag ik me nog steeds af hoe WTC 7 in is gestort, niemand heeft me dat ooit kunnen duidelijk maken. (gezien de horizontaal-rechte explosie, en minimale schade aan het gebouw)
|
De schade aan WTC7 wordt zelden getoond, maar was toch redelijk serieus: over tien-twintig verdiepingen heen een gat. En volgens het officiële rapport is de brand niet de volledige oorzaak, maar het feit dat een steunbalk op het 13de het begegeven heeft waardoor de WTC verdiepingen op elkaar zijn ingestort (beetje zoals de originele torens)
Trouwens, je moet het zo bedenken. In 1993 had men al geprobeerd WTC1 en WTC2 te doen instorten door alleen WTC1 te laten ontploffen. Die torens staan veel te dicht bij elkaar en het was duidelijk dat er een kettingreactie zou volgen.
Wat betreft het Pentagon: we weten nu iets wat we toen nog niet wisten: het vliegtuig is onderdelen verloren door botsingen (het vloog zo laag) voor het raken van het pentagon. Oa. een motor en delen van de vleugels waardoor het opvallend minder schade deed.
Als een mod dit even kan splitsen? |
|
Terug naar boven |
|
|
Nickdhnick |
Geplaatst: 07 Sep 2011 09:22 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: |
Als een mod dit even kan splitsen? |
Duurt een eeuwigheid om alles te laden. Alle berichten + afbeeldingen van dit topic op 1 pagina :') Misschien vanmiddag. Anders begin je een ander topic. |
|
Terug naar boven |
|
|
@HatersWillBeLovers |
Geplaatst: 07 Sep 2011 09:47 Onderwerp:
| |

|
Citaat: | e mens probeert van nature alle gebeurtenissen of situaties die een emotioneel effect hebben te verklaren. Deze verklaring is lang niet altijd wetenschappelijk gefundeerd. Wanneer een effect moeilijk te verklaren blijkt, bijvoorbeeld omdat er geen directe oorzaak is aan te wijzen, is de onderzoeker geneigd om tot meer en meer extreme speculaties te komen totdat de zaak tot zijn genoegen is afgedekt.
Bij het poneren van de theorie wordt, door een invloed van de menselijke psyche, soms uitgegaan van de vraag wie er baat heeft bij het verschijnsel of de gebeurtenis. Wanneer men met dit uitgangspunt een verklaring zoekt, maar men over onvoldoende achtergrondgegevens beschikt, is snel een complottheorie geboren.
Een complottheorie is goed in staat om het genoegen te geven dat de theorie "compleet" is. Dit komt omdat de verantwoordelijkheid voor de gebeurtenis of het verschijnsel door de theorie overduidelijk bij een groep mensen legt, waartoe de onderzoeker niet behoort.
Het is goed mogelijk dat complottheorieën onder sommige omstandigheden beter gedijen dan anders. Zo is het voorstelbaar dat het gevoel van een isolement of een politiek onbetekenende rol voor een groep de ontwikkeling van complottheorieën bevordert.
Een belangrijke oorzaak van het geloof in complottheorieën is het ontbreken van voldoende informatie, bijvoorbeeld als gevolg van de afwezigheid van persvrijheid. In onvrije landen doen vaak de wildste complottheorieën de ronde[2]. Wanneer persvrijheid in feite wel aanwezig is nemen aanhangers van complottheorieën toch aan dat de media door de machthebbers gemanipuleerd worden.
Internet kan een belangrijke rol spelen bij de verspreiding van complottheorieën omdat daarop berichten kunnen worden geplaatst zonder dat deze door een ander dan de auteur gecontroleerd worden.
Het aanhangen van complottheorieën, vooral met betrekking tot de eigen persoon, is een psychiatrisch symptoom, bijvoorbeeld van paranoia. |
|
|
Terug naar boven |
|
|
Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 07 Sep 2011 09:56 Onderwerp:
| |

|
Complottheorieën passen gewoon perfect bij de cynische maatschappij van vandaag de dag. Een beetje cynisme is trouwens heel gezond. |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 07 Sep 2011 12:59 Onderwerp:
| |

|
Vind de vloek van Osama op de zender EEN zeer interessant . Of hoe Osama met 500.000 $ heel de wereld heeft veranderd... |
|
Terug naar boven |
|
|
Velqor |
Geplaatst: 07 Sep 2011 13:28 Onderwerp:
| |
![]()
|
Ik heb net een heel interessant stuk gelezen over iemand die de telefoontjes uit de vliegtuigen heeft bestudeerd, zo sprak iemand zijn moeder aan met voor en achternaam (opmerkelijk dus) en zei ook nog : Je gelooft me toch wel hé? (nadat hij zei dat hij in een gekaapt vliegtuig zat)
Tevens was de hoogte waarop zei zich bevonden erg lastig voor mobieltjes, met ik las ergens maar een paar procent kans dat je daadwerkelijk kan bellen.
en bedankt @ Joni,
Dat klopt inderdaad. En daardoor zou het inderdaad prima alleen door het vliegtuig kunnen instortten. Echter luid een officieel onderzoek, of verklaring van de VS dat de stalen constructie kon smelten door de kerosine.. Daar hadden ze niet slim over nagedacht, kerosine bereikt een maximum temperatuur van 800 nog wat graden, terwijl staal @ 1200 ofzo? smelt. In elk geval zat er een duidelijk verschil tussen. Exacte cijfers (temperatuur van kerosine) weet ik even niet. Maar die zijn gemakkelijk op te zoeken voor de mensen die het niet geloven.
Maargoed. ik geloof nog steeds beide partijen niet, niet de VS alsmede de conspiracy denkers. |
|
Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 07 Sep 2011 14:15 Onderwerp:
| |

|
Ik vind dit allemaal maar marginaal, ik had het over heel andere zaken zoals khadaffi en dat osama bin laden niks met 911 te maken had, ik heb het nergens over 911 zelf gehad en of dat wel of niet een conspiracy zou zijn geweest, wie het in de schoenen geschoven is (osama en saddam) is dan ook een volledig ander topic.
Daarnaast staan er plaatjes en quotes in die uit het 'grappige filmpjes plaatjes etc' topic komen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Velqor |
Geplaatst: 07 Sep 2011 14:18 Onderwerp:
| |
![]()
|
D: schreef: | Ik vind dit allemaal maar marginaal, ik had het over heel andere zaken zoals khadaffi en dat osama bin laden niks met 911 te maken had, ik heb het nergens over 911 zelf gehad en of dat wel of niet een conspiracy zou zijn geweest, wie het in de schoenen geschoven is (osama en saddam) is dan ook een volledig ander topic.
Daarnaast staan er plaatjes en quotes in die uit het 'grappige filmpjes plaatjes etc' topic komen. |
Klopt, maar dat is wel een logisch gevolg/iets waar je over kan nadenken, als het osama in de schoenen geschoven is, wat is er dan écht met 9/11 gebeurd
(ik weet trouwens niks over dat osama gedoe, behalve dat ik het vreemd vind dat ze claimen dat hij dood is. terwijl het door geen enkel onafhankelijk iemand bevestigd is, voor de rest geloof ik best dat het een terroristische organisatie is hoor, zolang er ruzie bestaat bestaat er ook terrorisme.. Dus again voor mij dat ik beide kanten weer niet geloof ;p) |
|
Terug naar boven |
|
|
vgo910 |
Geplaatst: 07 Sep 2011 15:20 Onderwerp:
| |

|
Some pedobear pics are missing in de OP  |
|
Terug naar boven |
|
|
PS3gamerXD |
Geplaatst: 07 Sep 2011 16:55 Onderwerp:
| |

|
Dellion schreef: | Echter luid een officieel onderzoek, of verklaring van de VS dat de stalen constructie kon smelten door de kerosine.. Daar hadden ze niet slim over nagedacht, kerosine bereikt een maximum temperatuur van 800 nog wat graden, terwijl staal @ 1200 ofzo? smelt. In elk geval zat er een duidelijk verschil tussen. Exacte cijfers (temperatuur van kerosine) weet ik even niet. Maar die zijn gemakkelijk op te zoeken voor de mensen die het niet geloven. |
Bij 700 graden kan staal echter al flink buigen. En doordat er zoveel gewicht op rust, hoeft er maar een verdieping op de andere te storten om een kettingreactie te veroorzaken. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 07 Sep 2011 17:05 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
PS3gamerXD schreef: | Dellion schreef: | Echter luid een officieel onderzoek, of verklaring van de VS dat de stalen constructie kon smelten door de kerosine.. Daar hadden ze niet slim over nagedacht, kerosine bereikt een maximum temperatuur van 800 nog wat graden, terwijl staal @ 1200 ofzo? smelt. In elk geval zat er een duidelijk verschil tussen. Exacte cijfers (temperatuur van kerosine) weet ik even niet. Maar die zijn gemakkelijk op te zoeken voor de mensen die het niet geloven. |
Bij 700 graden kan staal echter al flink buigen. En doordat er zoveel gewicht op rust, hoeft er maar een verdieping op de andere te storten om een kettingreactie te veroorzaken. | inderdaad. Er ligt ook geen volledig gesmolten staal in de ruines dus is er ook geen bewijs alsof het harder gebrand zou hebben als bewijs voor andere explosies. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina 1, 2, 3 Volgende |