Auteur |
Bericht |
|
Stammetje91 |
Geplaatst: 25 Aug 2011 16:50 Onderwerp: J!NX Webwinkel
| |

|
Goedemiddag allemaal,
Ik had een vraagje voor jullie. Ik wilde graag enkele Minecraft shirts bestellen bij J!NX en vroeg me af wat ik nog voor extra kosten kan verwachten in Nederland. Heeft iemand hier ervaring mee?
De kosten zijn in principe €48,70 inclusief verzendkosten. Ik heb wel geprobeerd de bestelling in dollars te plaatsen, maar dit word veranderd naar euro's zodra ik het bezorgadres aangeef. Alsof we nog niet genoeg betalen. Dus, wie kan me helpen? Ik zou graag weten wat ik in totaal kwijt zal zijn voordat ik de bestelling bevestig.
Alvast bedankt,
Erik |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 25 Aug 2011 19:08 Onderwerp: Re: J!NX Webwinkel
| |
Redacteur

|
Stammetje91 schreef: | Goedemiddag allemaal,
Ik had een vraagje voor jullie. Ik wilde graag enkele Minecraft shirts bestellen bij J!NX en vroeg me af wat ik nog voor extra kosten kan verwachten in Nederland. Heeft iemand hier ervaring mee?
De kosten zijn in principe €48,70 inclusief verzendkosten. Ik heb wel geprobeerd de bestelling in dollars te plaatsen, maar dit word veranderd naar euro's zodra ik het bezorgadres aangeef. Alsof we nog niet genoeg betalen. Dus, wie kan me helpen? Ik zou graag weten wat ik in totaal kwijt zal zijn voordat ik de bestelling bevestig.
Alvast bedankt,
Erik |
Normaal moeten de verzendkosten weergegeven worden voordat je je betaling uitvoert... Tenzij het rembours is (betaling bij ontvangst) en dan is het moeilijk zeggen wat je zal moeten betalen. |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 25 Aug 2011 19:19 Onderwerp:
| |

|
Denk dat hij meer wil weten over import kosten of iets dergelijks.
Je kan overigens altijd nog met meer personen een bestelling plaatsen en dan de mogelijke importkosten delen. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|