Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  
Velqor BerichtGeplaatst: 23 Aug 2011 22:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Cain schreef:
Dellion schreef:
Ik heb het over het feit dat Legende, een mening is.

Dat is het dus niet.

Zoals Xenathos vind dat Tiesto een legende is, en daar zelfs zeker over is 'het is een feit'. En jullie dat niet vinden,
Ja sorry maar dat doet me toch echt op meningsverschillen lijken, en meningverschillen zouden er niet zijn als het geen mening zou zijn

Tiesto is een legende in de trance,
headhunterz in de nu-style/hardstyle
jan pieterszoon coen (ofzoiets) van de VOC tijd
Bergkamp voor velen in het vroegere nederlandse voetbal

Jullie (of een paar van jullie, zoals gezien zijn het ook mensen met mij eens) denken dat er maar één of twee legendes (of iets meer) kunnen bestaan. Maar dat is dus niet waar (zo ja, waar staat dat? Nergens)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Cain BerichtGeplaatst: 24 Aug 2011 23:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Dellion schreef:
Zoals Xenathos vind dat Tiesto een legende is.

Dat je leest wat je wil lezen was al duidelijk. Xenathos zegt helemaal niet dat hij Tiësto een legende vind.

Xenathos schreef:
Al vind ik hem persoonlijk geen legende.

Dellion schreef:
Jullie (of een paar van jullie, zoals gezien zijn het ook mensen met mij eens) denken dat er maar één of twee legendes (of iets meer) kunnen bestaan. Maar dat is dus niet waar (zo ja, waar staat dat? Nergens)

Waar zeggen wij dat er maar een paar legendes kunnen zijn...

Wij geven enkel aan dat er verschil is tussen een legende en iemand die door miljoenen fans bejubeld wordt.

Jij verward idool met icoon.
Met jou redenering zou elke idols winnaar een legende kunnen zijn.
Wat betekent het woord legende dan nog....

Verder, zoals ik al eerder zei, prima dat je een mening hebt maar het is een mening over een feit.

Lennon is een legende (niet omdat ik dat vind maar omdat hij dat is) en Tiësto is dat niet.
Zodra Tiësto de muziek wereld verandert en mensen terug denken aan hem zoals ze dat nu doen bij John Lennon, DAN is hij een legende.[/quote]
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 24 Aug 2011 23:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Cain schreef:
Dellion schreef:
Zoals Xenathos vind dat Tiesto een legende is.

Dat je leest wat je wil lezen was al duidelijk. Xenathos zegt helemaal niet dat hij Tiësto een legende vind.

Xenathos schreef:
Al vind ik hem persoonlijk geen legende.

Dellion schreef:

Wij geven enkel aan dat er verschil is tussen een legende en iemand die door miljoenen fans bejubeld wordt.

Jij verward idool met icoon.
Met jou redenering zou elke idols winnaar een legende kunnen zijn.
Wat betekent het woord legende dan nog....

Verder, zoals ik al eerder zei, prima dat je een mening hebt maar het is een mening over een feit.

Lennon is een legende (niet omdat ik dat vind maar omdat hij dat is) en Tiësto is dat niet.
Zodra Tiësto de muziek wereld verandert en mensen terug denken aan hem zoals ze dat nu doen bij John Lennon, DAN is hij een legende.
[/quote]

Nee ik verwar idool niet met icoon.
Het is zoals eerder gezegd geen feit, zo ja:Waar staat dat feit. Want bij elke uitleg van het woord is ook een meningswoord aanwezig. Zoals eerder gezegd. Stop met het zeggen dat het een feit is, of kom met feitelijke informatie van betrouwbare bronnen

Lennon is inderdaad een legende, tiësto ook binnen zijn muziekstijl omdat hij het een enorme boost heeft gegeven en iedereen in die muziekstijl hem tegenwoordig wel kent, en zelfs mensen van buitenaf de muziekstijl nu ook kennen. Wat ik probeer duidelijk te maken is dat ik vind en kennelijk dus ook vele anderen, dat er meer legendes kunnen bestaan. Zelfs in het trance genre.

Tuurlijk is er een verschil tussen iemand die bekend is, en een legende. Maar de positie van tiesto (nog steeds een voorbeeldfiguur, ik weet verder niet veel van hem) op de dj top 100, en zijn vele aandacht en support aan het trance genre zegt genoeg.

Citaat:

Misschien jij niet, zie het niet meteen als een aanval. Maar de andere wel, met dat er in het trance genre geen legendes kunnen bestaan.
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 25 Aug 2011 00:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 25 Aug 2011 00:28    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:

Lol, nouja ikzelf denk niet dat bieber een legende is.
Als hij zijn genre een enorme boost zou geven, ja bekendheid.. maar qua geliefdheid, naaah.
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 25 Aug 2011 00:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Hij verdiend wel een plekje als meest gehate persoon die nooit iets kwaad heeft gedaan in de Guinness World Records.

Weetje wat het probleem is met deze discussie, het feit dat het woord legende al zoveel gebruikt word in de samenleving dat het voor iedereen een andere betekenis heeft gekregen. Als ik het woord legende hoor dan denk ik aan:

Lol, sorry.
Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 25 Aug 2011 01:28    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:
Hij verdiend wel een plekje als meest gehate persoon die nooit iets kwaad heeft gedaan in de Guinness World Records.

Weetje wat het probleem is met deze discussie, het feit dat het woord legende al zoveel gebruikt word in de samenleving dat het voor iedereen een andere betekenis heeft gekregen. Als ik het woord legende hoor dan denk ik aan:

Lol, sorry.

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 6 van 6

Ga naar: