Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 22 Aug 2011 09:26 Onderwerp:
| |

|
Ah ja, als ik geen perspasje zou hebben gehad zou ik ook nooit naar de Gamescom zijn gegaan. Is gewoon veel te druk. Als pers zit je trouwens ook voornamelijk in de business area waar relatief rustig is en je gratis drank en eten krijgt!  |
|
Terug naar boven |
|
|
dantekloon |
Geplaatst: 22 Aug 2011 10:52 Onderwerp:
| |

|
Christian Vuye schreef: | Ah ja, als ik geen perspasje zou hebben gehad zou ik ook nooit naar de Gamescom zijn gegaan. Is gewoon veel te druk. Als pers zit je trouwens ook voornamelijk in de business area waar relatief rustig is en je gratis drank en eten krijgt!  |
Lol, hoe kom je aan zo'n pasje, dan ga ik er volgend jaar wel heen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 22 Aug 2011 10:59 Onderwerp:
| |

|
dantekloon schreef: | Christian Vuye schreef: | Ah ja, als ik geen perspasje zou hebben gehad zou ik ook nooit naar de Gamescom zijn gegaan. Is gewoon veel te druk. Als pers zit je trouwens ook voornamelijk in de business area waar relatief rustig is en je gratis drank en eten krijgt!  |
Een redacteur, editor of designer zijn bij een gamingwebsite of een gamingmagazine. |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 22 Aug 2011 12:28 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Christian Vuye schreef: | Een redacteur, editor of designer zijn bij een gamingwebsite of een gamingmagazine. |
Of zo iemand overvallen voor de ingang van GC en zijn pasje stelen (b^.^)b |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 22 Aug 2011 13:01 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Christian Vuye schreef: | dantekloon schreef: | Christian Vuye schreef: | Ah ja, als ik geen perspasje zou hebben gehad zou ik ook nooit naar de Gamescom zijn gegaan. Is gewoon veel te druk. Als pers zit je trouwens ook voornamelijk in de business area waar relatief rustig is en je gratis drank en eten krijgt!  |
Een redacteur, editor of designer zijn bij een gamingwebsite of een gamingmagazine. |
Redacteur is hetzelfde als editor, as far as I know. Of je bent moderator en geeft op dat je een redacteur bent, teehee. |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 22 Aug 2011 13:27 Onderwerp:
| |

|
Nick heeft stukjes geschreven. |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 22 Aug 2011 13:29 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Voor een press card moest je gewoon een link (of screenshot) geven naar recente artikels of een brief van de hoofdredacteur die je status bevestigt.
In ieder geval, GC was geweldig ^_^
Alleen jammer dat ik sinds dag 1 een ongeloofelijke pijn in m'n voet had (is er nog steeds ) |
|
Terug naar boven |
|
|
Nickdhnick |
Geplaatst: 22 Aug 2011 13:29 Onderwerp:
| |

|
GekooktEi schreef: |
Redacteur is hetzelfde als editor, as far as I know. Of je bent moderator en geeft op dat je een redacteur bent, teehee. |
Wie heeft dat nou gedaan dan? Mag toch helemaal niet
Mafusto schreef: |
Nick heeft stukjes geschreven.
|
Klopt, ook al ben ik een slechte schrijver maar vind het leuk om te doen. Rene heeft heel veel voor me aangepast, waarvoor dank
MaartenL schreef: |
of een brief van de hoofdredacteur die je status bevestigt.
|
Zoals ik dus had van Joni ^^.
Laatst aangepast door Nickdhnick op 22 Aug 2011 13:30; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 22 Aug 2011 13:30 Onderwerp:
| |

|
GekooktEi schreef: | Christian Vuye schreef: | dantekloon schreef: | Christian Vuye schreef: | Ah ja, als ik geen perspasje zou hebben gehad zou ik ook nooit naar de Gamescom zijn gegaan. Is gewoon veel te druk. Als pers zit je trouwens ook voornamelijk in de business area waar relatief rustig is en je gratis drank en eten krijgt!  |
Video-editor bedoelde ik meer.  |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 31 Aug 2011 14:11 Onderwerp:
| |

|
Mafusto schreef: | Verder weet ik nu dus niet of de besturing anders is dan DS. De besturing in DS was iig wel fijn. |
Ik heb van het weekend Demon's Souls gespeeld bij wat vrienden en ik kan nu bevestigen dat de besturing exact hetzelfde is. Thought I'd let you know  |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 13 Aug 2012 17:56 Onderwerp:
| |

|
Is er een GamesCom 2012 topic? Nee? Dan deze maar gebruiken...
Ik lees vandaag dat SEGA toch aanwezig zal zijn, en zelfs een persconferentie heeft! En op hun lijst stond ook:
"Unannounced Digital Title"
Shenmue I & II HD? Hoewel ik die toch liever op disc zou zien...
En misschien leren we wel wat over het lot van Yakuza 1 & 2 HD Edition en Yakuza 5 in het westen... |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4 |