| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 158, 159, 160, 161, 162, 163 Volgende
|
| Asianator |
Geplaatst: 25 Aug 2011 21:04 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 05 Feb 2008 Berichten: 7331
|
| Nickdhnick schreef: | | Moet de eerste keer speciaal zijn of niet? |
Ja. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nickdhnick |
Geplaatst: 25 Aug 2011 21:06 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 30 Jul 2006 Berichten: 6697
|
@Joni: I lolled, dus vertel christian
Vind ik zelf ook hoor. Zal die van mij nooit vergeten xD Sowieso vergeet je de eerste keer met een meisje (of jongen voor sommige) niet. Al die keren daar tussen.. ja alleen als het eens anders dan anders was  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 25 Aug 2011 21:12 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 31 Mei 2009 Berichten: 7006
|
| Nickdhnick schreef: | @Joni: I lolled, dus vertel christian
Vind ik zelf ook hoor. Zal die van mij nooit vergeten xD Sowieso vergeet je de eerste keer met een meisje (of jongen voor sommige) niet. Al die keren daar tussen.. ja alleen als het eens anders dan anders was  |
Mijn opa zou mij naar de hoeren sturen als ik op mijn 18e nog maagd zou zijn geweest  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 25 Aug 2011 21:14 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 25 Jan 2009 Berichten: 8355
|
Jullie willen echt niets weten over mijn eerste keer, geloof me.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 25 Aug 2011 21:16 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 08 Aug 2008 Berichten: 10215
|
| Christian Vuye schreef: | Jullie willen echt niets weten over mijn eerste keer, geloof me.  |
Je was al klaar voordat je begon? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Xenathos |
Geplaatst: 25 Aug 2011 21:17 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 07 Feb 2009 Berichten: 541
|
| Christian Vuye schreef: | Jullie willen echt niets weten over mijn eerste keer, geloof me.  |
 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nickdhnick |
Geplaatst: 25 Aug 2011 21:20 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 30 Jul 2006 Berichten: 6697
|
| Christian Vuye schreef: | Jullie willen echt niets weten over mijn eerste keer, geloof me.  |
Nu juist wel  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 25 Aug 2011 21:21 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 31 Mei 2009 Berichten: 7006
|
| Nickdhnick schreef: | | Christian Vuye schreef: | Jullie willen echt niets weten over mijn eerste keer, geloof me.  |
Nu juist wel  |
yesh, yesh tell us. Borat iss interssted! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 25 Aug 2011 21:24 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 25 Jan 2009 Berichten: 8355
|
| ninodude schreef: | | Christian Vuye schreef: | Jullie willen echt niets weten over mijn eerste keer, geloof me.  |
Je was al klaar voordat je begon? |
Hahahaah, nee, dat niet. Eerder omgekeerd.
Maar goed, verder zwijg ik erover. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nickdhnick |
Geplaatst: 25 Aug 2011 21:26 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 30 Jul 2006 Berichten: 6697
|
Je deed het zo slecht dat je niet klaar kwam?
Misschien de trilfunctie van je controller eens gebruiken :') Wait whut? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Xenathos |
Geplaatst: 25 Aug 2011 21:35 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 07 Feb 2009 Berichten: 541
|
| Christian Vuye schreef: | | ninodude schreef: | | Christian Vuye schreef: | Jullie willen echt niets weten over mijn eerste keer, geloof me.  |
Je was al klaar voordat je begon? |
Hahahaah, nee, dat niet. Eerder omgekeerd.
Maar goed, verder zwijg ik erover. |
Ze was al klaar voor het begon? Leuk geintje vond ze: Moest ik vaker doen -.-ll |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Ellentjeeah |
Geplaatst: 25 Aug 2011 23:01 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 23 Okt 2009 Berichten: 3196
|
| Dit topic is puur vermaak |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 26 Aug 2011 00:02 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 02 Nov 2008 Berichten: 8669
|
| Ellentjeeah schreef: | | Dit topic is puur vermaak | Jij snapt het. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Thibby95 |
Geplaatst: 26 Aug 2011 00:05 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 13 Apr 2011 Berichten: 469
|
Gisteren gedanst met het knapste meisje van mijn school
Nja, het bleef niet bij dansen  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Ellentjeeah |
Geplaatst: 26 Aug 2011 00:23 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 23 Okt 2009 Berichten: 3196
|
| Paintskillz schreef: | | Ellentjeeah schreef: | | Dit topic is puur vermaak | Jij snapt het. |
Oh, en of ik het snap! Echt als je je verveeld is dit zo leuk xd |
|
| Terug naar boven |
|
|
| MaartenL |
Geplaatst: 26 Aug 2011 03:30 Onderwerp:
| |
Redacteur

Geregistreerd op: 19 Jan 2007 Berichten: 4358
|
| Ellentjeeah schreef: | | Paintskillz schreef: | | Ellentjeeah schreef: | | Dit topic is puur vermaak | Jij snapt het. |
Oh, en of ik het snap! Echt als je je verveeld is dit zo leuk xd |
- Blijkbaar mis ik iets... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 26 Aug 2011 08:41 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 24 Aug 2005 Berichten: 1928
|
| She thrives on the tears of angst |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Ellentjeeah |
Geplaatst: 26 Aug 2011 10:54 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 23 Okt 2009 Berichten: 3196
|
| MaartenL schreef: | | Ellentjeeah schreef: | | Paintskillz schreef: | | Ellentjeeah schreef: | | Dit topic is puur vermaak | Jij snapt het. |
Oh, en of ik het snap! Echt als je je verveeld is dit zo leuk xd |
- Blijkbaar mis ik iets... |
Nee serieus, ga gewoon een paar oude pagina's lezen, en trouwens dat hiervoor ook |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 27 Aug 2011 17:33 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 08 Aug 2008 Berichten: 10215
|
| Update: Voel niet echt meer iets voor haar op dit moment, ze bleek helemaal niet zo interessant te zijn zoals ze eerst deed overkomen, meh. Het klinkt misschien raar maar het voelt ook wel fijn om niet constant aan iemand te hoeven denken. xD |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jasmin |
Geplaatst: 02 Sep 2011 15:05 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 27 Nov 2009 Berichten: 110
|
| ninodude schreef: | | Update: Voel niet echt meer iets voor haar op dit moment, ze bleek helemaal niet zo interessant te zijn zoals ze eerst deed overkomen, meh. Het klinkt misschien raar maar het voelt ook wel fijn om niet constant aan iemand te hoeven denken. xD |
Ik snap je, verliefdzijn kost veel energie en je word soms zo moe van jezelf x) |
|
| Terug naar boven |
|
|
| streetfighter |
Geplaatst: 02 Sep 2011 20:54 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 31 Dec 2008 Berichten: 3414
|
| Jasmin schreef: |
Ik snap je, verliefdzijn kost veel energie en je word soms zo moe van jezelf x) |
Look who's back  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 02 Sep 2011 22:10 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 12 Jan 2006 Berichten: 5252
|
| Jasmin schreef: | | ninodude schreef: | | Update: Voel niet echt meer iets voor haar op dit moment, ze bleek helemaal niet zo interessant te zijn zoals ze eerst deed overkomen, meh. Het klinkt misschien raar maar het voelt ook wel fijn om niet constant aan iemand te hoeven denken. xD |
Ik snap je, verliefdzijn kost veel energie en je word soms zo moe van jezelf x) |
Uberhaupt met liefde bezig zijn kost zo veel energie. Slaat nergens op. Ik betrap mezelf nog te vaak op denken aan eventuele scenario's met een paar vriendinnen (lol, what?) Gewoon denken of je met die persoon een relatie zou kunnen hebben en hoe dat er uit zou zien. Useless shit if you ask me.
Daarbij, zijn er zoveel dingen in je leven apart van liefde/relatie/meiden waar je genoeg aandacht aan kan besteden. Alleen soms zit je in een omgeving waar je alleen maar herinnert wordt aan het feit dat sommige mensen alleen maar denken aan liefde blabla omdat ze schijnbaar niks anders boeiends in hun leven hebben. That's even worse than the other way around... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 02 Sep 2011 23:29 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 08 Aug 2008 Berichten: 10215
|
| Jasmin schreef: | | ninodude schreef: | | Update: Voel niet echt meer iets voor haar op dit moment, ze bleek helemaal niet zo interessant te zijn zoals ze eerst deed overkomen, meh. Het klinkt misschien raar maar het voelt ook wel fijn om niet constant aan iemand te hoeven denken. xD |
Ik snap je, verliefdzijn kost veel energie en je word soms zo moe van jezelf x) |
Het geeft mij juist energie, ik word er juist heel vrolijk van. Ik vind het vooral irritant als je je niet al te best voelt, dan word het bij mij vaak erger.
Weet trouwens niet precies wat ik moet denken meer, ik laat het maar op me afkomen en zie wel wat er van komt. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| AMK281 |
Geplaatst: 06 Sep 2011 00:59 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 08 Mrt 2009 Berichten: 208
|
Serieus ik kan die 'vrienden' van mij wel wurgen. Damn cockblockers!
Dat moest er ff uit. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 06 Sep 2011 02:33 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 08 Aug 2008 Berichten: 10215
|
Even een kleine update van mij:
Tot zover verloopt het opzich best goed, als ik gewoon met haar alleen praat zijn we best close en ik heb het gevoel dat ze ook soms hints geeft. Verder als we in de groep zitten vraagt ze naar mijn aandacht.
Nu ziet een andere gozert haar ook wel zitten en het lukt hem uitstekend om al haar aandacht te krijgen, nja ik weet niet wat ze van hem vind maar ik merk wel dat als ik met haar ben het toch heel anders is, dusja.. ik ben alleen bang dat er kans is dat hij er met haar vandoor gaat uiteindelijk omdat hij een gladjanus is die goed kan lullen. Hij heeft er mee uit gevraagd en dat vond ze goed, zegt niet zoveel want ze gaat met alle jongens uit, (als in vrienden) maar toch..
Life sucks, het zit nooit mee.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 158, 159, 160, 161, 162, 163 Volgende |