Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 158, 159, 160, 161, 162, 163  Volgende  
Asianator BerichtGeplaatst: 25 Aug 2011 21:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Nickdhnick schreef:
Moet de eerste keer speciaal zijn of niet?

Ja.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 25 Aug 2011 21:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

@Joni: I lolled, dus vertel christian

Mr. Awesome schreef:

Ja.


Vind ik zelf ook hoor. Zal die van mij nooit vergeten xD Sowieso vergeet je de eerste keer met een meisje (of jongen voor sommige) niet. Al die keren daar tussen.. ja alleen als het eens anders dan anders was
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 25 Aug 2011 21:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Nickdhnick schreef:
@Joni: I lolled, dus vertel christian

Mr. Awesome schreef:

Ja.


Vind ik zelf ook hoor. Zal die van mij nooit vergeten xD Sowieso vergeet je de eerste keer met een meisje (of jongen voor sommige) niet. Al die keren daar tussen.. ja alleen als het eens anders dan anders was


Mijn opa zou mij naar de hoeren sturen als ik op mijn 18e nog maagd zou zijn geweest
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 25 Aug 2011 21:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Jullie willen echt niets weten over mijn eerste keer, geloof me.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ninodude BerichtGeplaatst: 25 Aug 2011 21:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10215

Christian Vuye schreef:
Jullie willen echt niets weten over mijn eerste keer, geloof me.


Je was al klaar voordat je begon?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Xenathos BerichtGeplaatst: 25 Aug 2011 21:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Feb 2009
Berichten: 541

Christian Vuye schreef:
Jullie willen echt niets weten over mijn eerste keer, geloof me.


Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 25 Aug 2011 21:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Christian Vuye schreef:
Jullie willen echt niets weten over mijn eerste keer, geloof me.


Nu juist wel
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 25 Aug 2011 21:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Nickdhnick schreef:
Christian Vuye schreef:
Jullie willen echt niets weten over mijn eerste keer, geloof me.


Nu juist wel

yesh, yesh tell us. Borat iss interssted!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 25 Aug 2011 21:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

ninodude schreef:
Christian Vuye schreef:
Jullie willen echt niets weten over mijn eerste keer, geloof me.


Je was al klaar voordat je begon?

Hahahaah, nee, dat niet. Eerder omgekeerd.

Maar goed, verder zwijg ik erover.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 25 Aug 2011 21:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Je deed het zo slecht dat je niet klaar kwam?

Misschien de trilfunctie van je controller eens gebruiken :') Wait whut?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Xenathos BerichtGeplaatst: 25 Aug 2011 21:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Feb 2009
Berichten: 541

Christian Vuye schreef:
ninodude schreef:
Christian Vuye schreef:
Jullie willen echt niets weten over mijn eerste keer, geloof me.


Je was al klaar voordat je begon?

Hahahaah, nee, dat niet. Eerder omgekeerd.

Maar goed, verder zwijg ik erover.


Ze was al klaar voor het begon? Leuk geintje vond ze: Moest ik vaker doen -.-ll
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 25 Aug 2011 23:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Okt 2009
Berichten: 3196

Dit topic is puur vermaak
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 26 Aug 2011 00:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Ellentjeeah schreef:
Dit topic is puur vermaak
Jij snapt het.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Thibby95 BerichtGeplaatst: 26 Aug 2011 00:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 13 Apr 2011
Berichten: 469

Gisteren gedanst met het knapste meisje van mijn school
Nja, het bleef niet bij dansen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 26 Aug 2011 00:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Okt 2009
Berichten: 3196

Paintskillz schreef:
Ellentjeeah schreef:
Dit topic is puur vermaak
Jij snapt het.

Oh, en of ik het snap! Echt als je je verveeld is dit zo leuk xd
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 26 Aug 2011 03:30    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Ellentjeeah schreef:
Paintskillz schreef:
Ellentjeeah schreef:
Dit topic is puur vermaak
Jij snapt het.

Oh, en of ik het snap! Echt als je je verveeld is dit zo leuk xd


- Blijkbaar mis ik iets...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 26 Aug 2011 08:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

She thrives on the tears of angst
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 26 Aug 2011 10:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Okt 2009
Berichten: 3196

MaartenL schreef:
Ellentjeeah schreef:
Paintskillz schreef:
Ellentjeeah schreef:
Dit topic is puur vermaak
Jij snapt het.

Oh, en of ik het snap! Echt als je je verveeld is dit zo leuk xd


- Blijkbaar mis ik iets...

Nee serieus, ga gewoon een paar oude pagina's lezen, en trouwens dat hiervoor ook
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ninodude BerichtGeplaatst: 27 Aug 2011 17:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10215

Update: Voel niet echt meer iets voor haar op dit moment, ze bleek helemaal niet zo interessant te zijn zoals ze eerst deed overkomen, meh. Het klinkt misschien raar maar het voelt ook wel fijn om niet constant aan iemand te hoeven denken. xD
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Jasmin BerichtGeplaatst: 02 Sep 2011 15:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Nov 2009
Berichten: 110

ninodude schreef:
Update: Voel niet echt meer iets voor haar op dit moment, ze bleek helemaal niet zo interessant te zijn zoals ze eerst deed overkomen, meh. Het klinkt misschien raar maar het voelt ook wel fijn om niet constant aan iemand te hoeven denken. xD


Ik snap je, verliefdzijn kost veel energie en je word soms zo moe van jezelf x)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 02 Sep 2011 20:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3414

Jasmin schreef:


Ik snap je, verliefdzijn kost veel energie en je word soms zo moe van jezelf x)


Look who's back
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nelus BerichtGeplaatst: 02 Sep 2011 22:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Jasmin schreef:
ninodude schreef:
Update: Voel niet echt meer iets voor haar op dit moment, ze bleek helemaal niet zo interessant te zijn zoals ze eerst deed overkomen, meh. Het klinkt misschien raar maar het voelt ook wel fijn om niet constant aan iemand te hoeven denken. xD


Ik snap je, verliefdzijn kost veel energie en je word soms zo moe van jezelf x)


Uberhaupt met liefde bezig zijn kost zo veel energie. Slaat nergens op. Ik betrap mezelf nog te vaak op denken aan eventuele scenario's met een paar vriendinnen (lol, what?) Gewoon denken of je met die persoon een relatie zou kunnen hebben en hoe dat er uit zou zien. Useless shit if you ask me.

Daarbij, zijn er zoveel dingen in je leven apart van liefde/relatie/meiden waar je genoeg aandacht aan kan besteden. Alleen soms zit je in een omgeving waar je alleen maar herinnert wordt aan het feit dat sommige mensen alleen maar denken aan liefde blabla omdat ze schijnbaar niks anders boeiends in hun leven hebben. That's even worse than the other way around...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ninodude BerichtGeplaatst: 02 Sep 2011 23:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10215

Jasmin schreef:
ninodude schreef:
Update: Voel niet echt meer iets voor haar op dit moment, ze bleek helemaal niet zo interessant te zijn zoals ze eerst deed overkomen, meh. Het klinkt misschien raar maar het voelt ook wel fijn om niet constant aan iemand te hoeven denken. xD


Ik snap je, verliefdzijn kost veel energie en je word soms zo moe van jezelf x)


Het geeft mij juist energie, ik word er juist heel vrolijk van. Ik vind het vooral irritant als je je niet al te best voelt, dan word het bij mij vaak erger.

Weet trouwens niet precies wat ik moet denken meer, ik laat het maar op me afkomen en zie wel wat er van komt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
AMK281 BerichtGeplaatst: 06 Sep 2011 00:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Mrt 2009
Berichten: 208

Serieus ik kan die 'vrienden' van mij wel wurgen. Damn cockblockers!

Dat moest er ff uit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ninodude BerichtGeplaatst: 06 Sep 2011 02:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10215

Even een kleine update van mij:

Tot zover verloopt het opzich best goed, als ik gewoon met haar alleen praat zijn we best close en ik heb het gevoel dat ze ook soms hints geeft. Verder als we in de groep zitten vraagt ze naar mijn aandacht.

Nu ziet een andere gozert haar ook wel zitten en het lukt hem uitstekend om al haar aandacht te krijgen, nja ik weet niet wat ze van hem vind maar ik merk wel dat als ik met haar ben het toch heel anders is, dusja.. ik ben alleen bang dat er kans is dat hij er met haar vandoor gaat uiteindelijk omdat hij een gladjanus is die goed kan lullen. Hij heeft er mee uit gevraagd en dat vond ze goed, zegt niet zoveel want ze gaat met alle jongens uit, (als in vrienden) maar toch..

Life sucks, het zit nooit mee.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 158, 159, 160, 161, 162, 163  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 159 van 163

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group