Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende  
Tom_V BerichtGeplaatst: 02 Apr 2007 09:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Er is een verschil, België gebruikt een systeem met historische basis, Nederland op basis van inwoners.

Prima. We leren nog iedere dag bij
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ms90isr BerichtGeplaatst: 02 Apr 2007 09:26    Onderwerp: Reageren met citaat

tarantino schreef:
Het verschil tussen stad en dorp is relatief.
Kijk maar eens op http://nl.wikipedia.org/wiki/Mesen

damm 1000 inwoners tellende stad, alleen in de rivierenwijk hierzo staan al 1000 huizen..
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 18 Aug 2007 20:37    Onderwerp: Reageren met citaat

ik woon in venlo 94000 inwoners de stad die nu bezig is tegen AZ (voetbal) ze zullen wel van de kaart worden gespeeld letterlijk betekent dit dat ik dalijk duitser bent want daar liggen we langs nog geen 5 min
deze stad is wel oke op een schaal van 10 een 7
Terug naar boven
perfectsky BerichtGeplaatst: 18 Aug 2007 20:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Stad groningen. Beste binnenstad van Nederland
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 19 Aug 2007 11:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Hasselt ,(stad)

Kuringen bij men vader (dorp)
Terug naar boven
L!nk BerichtGeplaatst: 21 Aug 2007 08:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Er is een verschil, België gebruikt een systeem met historische basis, Nederland op basis van inwoners.

bij mijn weten wordt er in NL een systeem met hystorische basis gebruikt (vroeger kreeg een stad stadsrechten toegekend)

ik woon in het dorp V'daal (61.000 inwoners ofzo), dat naast de stad Rhenen (19.000 inwoners) ligt ;x
maar het grootste gedeelte van mn tijd woon ik in Rotterdam.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 21 Aug 2007 08:41    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

L!nk schreef:
Joni Philips schreef:

bij mijn weten wordt er in NL een systeem met hystorische basis gebruikt (vroeger kreeg een stad stadsrechten toegekend)

ik woon in het dorp V'daal (61.000 inwoners ofzo), dat naast de stad Rhenen (19.000 inwoners) ligt ;x
maar het grootste gedeelte van mn tijd woon ik in Rotterdam.
Vanaf 25.000 inwoners wordt er gesproken over een stad in Nederland dus lijkt me raar jij nog in een dorp woont.
Terug naar boven
im2 BerichtGeplaatst: 21 Aug 2007 09:00    Onderwerp: Reageren met citaat

In Hulste (ca. 4000 inwoners), deelgemeente van Harelbeke (ca.27000 inwoners)

Laatst aangepast door im2 op 22 Aug 2007 18:17; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
anakin783 BerichtGeplaatst: 21 Aug 2007 10:21    Onderwerp: Reageren met citaat

ik woon in belgie(Dorp: Heestert ca 1000 inwoners)

hier zijn dorpen erg saai

geen gamewinkels, bijna alleen oude mensen
en mss vijf winkels

Ik zou liever in een stad wonen
Terug naar boven
Devilly BerichtGeplaatst: 21 Aug 2007 13:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
Zevenbergen
Zevenbergen is de grootste van de vijf kernen met 14.127 inwoners. Deze kern heeft van oudsher een regionale functie. In de 13e eeuw was Zevenbergen al een centrum voor opslag en doorvoer van zout en turf. In de bloeitijd van de suikerindustrie, halverwege de 19e eeuw tot circa 1980, telde Zevenbergen maar liefst drie suikerfabrieken. Diverse regionale diensten vestigden zich er in de loop van de tijd. De moderne plaats heeft een gezellig winkelcentrum met restaurants en terrasjes.

Wel een leuk plekje. Ik zou hier denk ik gerust oud kunnen worden, al verwacht ik niet dat dat gaat gebeuren (het oud worden wel, maar niet hier ).
Terug naar boven
Fiercy Dragon BerichtGeplaatst: 21 Aug 2007 16:05    Onderwerp: Reageren met citaat

woon in de nr 5 stad van nederland... ik heb het natuurlijk over het enige echte: EINDHOVEN!!!!

wel chille stad, niks mis mee om er te wonen... alleen weinig cultureels (hoor ik mn ouders en dergelijke mensen altijd over zeuren.. )
Terug naar boven
Devilly BerichtGeplaatst: 21 Aug 2007 16:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Fiercy Dragon schreef:
woon in de nr 5 stad van nederland... ik heb het natuurlijk over het enige echte: EINDHOVEN!!!!

wel chille stad, niks mis mee om er te wonen... alleen weinig cultureels (hoor ik mn ouders en dergelijke mensen altijd over zeuren.. )

Over een jaartje of zo kom ik je gezelschap houden in die niet culturele stad.
Terug naar boven
Fiercy Dragon BerichtGeplaatst: 21 Aug 2007 16:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Devilly schreef:
Fiercy Dragon schreef:

maar het o zo gezellige uitgaanscentrum
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 21 Aug 2007 17:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Fiercy Dragon schreef:
Devilly schreef:
Fiercy Dragon schreef:

idd eindhoven is echt een vette stad ik ben ook van plan daar naar toe te gaan om te wonen mijn nicht woont daar ook al en natuurlijk is het de stad van uitgaan enz EN DE stad van het ROOD,WIT .........PSV
Terug naar boven
Fiercy Dragon BerichtGeplaatst: 21 Aug 2007 17:44    Onderwerp: Reageren met citaat

gamer01 schreef:
Fiercy Dragon schreef:
Devilly schreef:
Fiercy Dragon schreef:

idd eindhoven is echt een vette stad ik ben ook van plan daar naar toe te gaan om te wonen mijn nicht woont daar ook al en natuurlijk is het de stad van uitgaan enz EN DE stad van het ROOD,WIT .........PSV

is die nicht van jou van jou leeftijd (= mijn leeftijd )? want ik ken toch wel wat mensen hier in eindhoven... en van plan = ????, binnenkort of wat?
ik ga iig aan de tu hier studeren (technische informatica)
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 21 Aug 2007 19:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
is die nicht van jou van jou leeftijd (= mijn leeftijd )? want ik ken toch wel wat mensen hier in eindhoven... en van plan = ????, binnenkort of wat?
ik ga iig aan de tu hier studeren (technische informatica)

haha jaja nee ze is ouder tege de 30 al
ja niet echt binnekort nog maar wil graag later naar eindhoven toe over een paar jaar eerst f me studie afmaken dan zie ik wil wat ik doe maar naar eindhoven dat is al zeker
PS me nicht gaat trouwens pas dit jaar naar eindhoven ze heeft al die tijd in geldrop gewoond (licht toch vlakbij) ja want de wacht tijden zijn heel langgggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg
Terug naar boven
Devilly BerichtGeplaatst: 21 Aug 2007 19:40    Onderwerp: Reageren met citaat

@ Fiercy Dragon: wanneer? Dit jaar al of wat? Want dit jaar begin ik aan de TU/e.
Terug naar boven
StijnNL BerichtGeplaatst: 21 Aug 2007 19:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik woon in Hilversum in Noord-Holland.
Ik weet echt niet of dat een dorp of een stad is .
We hebben wel 3 boiscopen, een groot winkelcentrum, heel veel goede game winkels (waaronder Next-level, ik weet niet of iemand dat kent, ze hebben volgens mij maar 3 vestegingen, maar dat is een vet chille game winkel )
en we hebben ook bibliotheek en nog veel andere dingen, en natuurlijk het Media-park .
Maar of we stadsrechten hebben weet ik niet .
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 21 Aug 2007 20:01    Onderwerp: Reageren met citaat

CnC 3 Pwnage schreef:
We hebben wel 3 boiscopen, een groot winkelcentrum, heel veel goede game winkels (waaronder Next-level, ik weet niet of iemand dat kent, ze hebben volgens mij maar 3 vestegingen, maar dat is een vet chille game winkel )
en we hebben ook bibliotheek en nog veel andere dingen, en natuurlijk het Media-park .

83000 inwoners ik neem aan dat het wel een stad is dan is jouwn vraag ook beantwoord
Terug naar boven
StijnNL BerichtGeplaatst: 21 Aug 2007 20:09    Onderwerp: Reageren met citaat

gamer01 schreef:
CnC 3 Pwnage schreef:

83000 inwoners ik neem aan dat het wel een stad is dan is jouwn vraag ook beantwoord

Ok Bedankt
Terug naar boven
Fiercy Dragon BerichtGeplaatst: 22 Aug 2007 16:18    Onderwerp: Reageren met citaat

over 9 maanden of 8 ofso eindexamen... jaar daarna tu/e
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 22 Aug 2007 17:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Vroeger heb ik nog in een dorp gewoond ten zuiden van Lyon (frankrijk) ongeveer rond 45 inwoneres.

Dat was eigenlijk extreem gezellig iedereen kende iedereen, bijna elke nacht zat het hele dorp samen buiten te eten en dat was een heel gezellige sfeer.

Later zijn we dan in Antwerpen gaan vestigen damned wat een vershil.

Dorp: Waren er maar 4 autos
Stad: Zat ik opeens tussen 1000 auto's in de file
Dorp: Iedereen zei gedag tegen mekaar
Stad: Doe dat hier en men kijkt je aan alsof je gay bent of een idioot.
Dorp: Liep ik als kind tot s'avonds tien uur buiten te spelen.
Stad: Hier mocht ik zel nog niet alleen buiten.

....

Hehe maar nu ben ik een paar keer in China geweest en die steden zijn daar gigantisch als je dan terug naar hier komt heb je het gevoel dat Antwerpen, Rotterdam, Brussel, Amsterdam dorpen zijn X_X.

Edit: Heb eerste post niet gelezen ging dit nu over dat je in een stad woont of dorp. Of over wat je het beste vind XD.
Terug naar boven
Limmepie BerichtGeplaatst: 31 Aug 2007 13:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoi, ik woon in rotterdam, vrij groot, de echte rotterdammers kunnen echt gezellig zijn maar vaak ook pessimistisch. Weet niet precies hoeveel mensen er in mijn stadje wonen. 500.000 a 700.000 ofzo.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Wickey de Viking BerichtGeplaatst: 29 Okt 2007 22:09    Onderwerp: Reageren met citaat

CnC 3 Pwnage schreef:

Next Level, tweede vestiging is gespot hier in Arnhem. Mooiste stad van Gelderland. Met stadsrechten daterend uit de 11e eeuw, als ik mij niet vergis.
Terug naar boven
onno BerichtGeplaatst: 29 Okt 2007 22:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Wickey de Viking schreef:
CnC 3 Pwnage schreef:

Next Level, tweede vestiging is gespot hier in Arnhem. Mooiste stad van Gelderland. Met stadsrechten daterend uit de 11e eeuw, als ik mij niet vergis.

kdenk als je naar een gamestad wil moet je echt naar amersfoort ik tel er 4 gameshops plus een lan cafe naast mijn school
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 3

Ga naar: