Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Dynasty Warriors of Samurai Warriors?
Maakt niet uit, vind beide erg tof
17%
 17%  [ 6 ]
Dynasty Warriors
23%
 23%  [ 8 ]
Samurai Warriors
8%
 8%  [ 3 ]
Geen van beide, hou niet van de serie(s)
50%
 50%  [ 17 ]
Totaal aantal stemmen : 34

Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 13, 14, 15  Volgende  
Asianator BerichtGeplaatst: 15 Aug 2011 17:22    Onderwerp: Reageren met citaat

DYNASTY WARRIORS 7: Xtreme Legends naar Europa? Drie hints:

Hint 1: Een listing op Amazon (klik!)

Hint 2: De officiele DYNASTY WARRIORS 7 Facebook-pagina. (klik!)
Met daarbij de aanwijzing: New banner that tells you what's coming.

Hint 3: De pagina achter deze link, en daarbij behorende tekst. (klik!)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 15 Aug 2011 18:04    Onderwerp: Reageren met citaat

mwa dw7 was best wel slecht, ookal was het beter dan dw6..

Eigenlijk vond ik dw7 al vrij empires achtig in zichzelf, ik zie niet in hoe ze daar nog een boeiender spel van kunnen maken.

Ze moeten eens hun kop uit hun reet halen bij koei en de SW reeks naar europa brengen..
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 15 Aug 2011 19:11    Onderwerp: Reageren met citaat

D: schreef:

Eigenlijk vond ik dw7 al vrij empires achtig in zichzelf, ik zie niet in hoe ze daar nog een boeiender spel van kunnen maken.

Ze moeten eens hun kop uit hun reet halen bij koei en de SW reeks naar europa brengen..

Je moet roeien met de riemen die je hebt, D:.
En dus... verheug je maar op DYNASTY WARRIORS 7: Xtreme Legends!
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 15 Aug 2011 20:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Mr. Awesome schreef:

Je moet roeien met de riemen die je hebt, D:.
En dus... verheug je maar op DYNASTY WARRIORS 7: Xtreme Legends!

Denk niet dat ik em koop omdat ik weet dat het nogsteeds slechter is dan DW 2 3 4 en 5. En gewoon hetzelfde spel is als 7 met dezelfde ellendige empiresmodus die in geen enkel opzicht leuk was, nogsteeds hetzelfde gebrek aan items, nogsteeds hetzelfde gebrek aan wapens met stats VINDEN ipv kopen/maken en maximaal een handvol nieuwe characters toevoegd die na 2x spelen vervelen omdat het spel niet diepgaander is dan van officer naar officer lopen in tegenstelling tot het subquest systeem van SW. (en in mindere maar niet slechtere mate van DW 2 3 4 en 5 voor de ultieme wapens die je in 7 gewoon kunt kopen, gaap)

Ik ben al een lange tijd mijn lofzang verloren wat DW betreft.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 02 Sep 2011 21:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Samurai Warriors 3: Empires (戦国無双3 Empires) voor de PlayStation 3 is zojuist binnengekomen!

Terug naar boven
OnechanbaraAya BerichtGeplaatst: 28 Sep 2011 10:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vind zowel Samurai + Dynasty Warriors kei gaaf! Het is echt jammer dat de meeste Samurai Warriors games niet meer buiten Japan komen.
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 28 Sep 2011 10:19    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Speel soms nog SW2XL om nog wat legendary weapons vrij te spelen voor bepaalde characters... Uiteindelijk speel ik meestal wel de Mercenary mode met Akechi Mitsuhide.

Dacht dat SW3Z of Empires naar Europa kwam maar keek net op KOEI Warriors dat ze gecancelled zijn voor Europa/US

Baaldagje vandaag dus >_<
Terug naar boven
OnechanbaraAya BerichtGeplaatst: 28 Sep 2011 10:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja, ik weet dat al heel lang!
Ik vind het echt jammer dat die spellen niet buiten Japan komen!
Net als Warriors Orochi Z, die komt ookal niet en Dynasty Warriors StrikeForce 2 ookal niet!
Terug naar boven
streetfighter BerichtGeplaatst: 28 Sep 2011 13:17    Onderwerp: Reageren met citaat

OnechanbaraAya schreef:
Ja, ik weet dat al heel lang!
Ik vind het echt jammer dat die spellen niet buiten Japan komen!
Net als Warriors Orochi Z, die komt ookal niet en Dynasty Warriors StrikeForce 2 ookal niet!

Achja, er is nog altijd importeren
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Asianator BerichtGeplaatst: 28 Sep 2011 16:19    Onderwerp: Reageren met citaat

OnechanbaraAya schreef:
Ik vind zowel Samurai + Dynasty Warriors kei gaaf! Het is echt jammer dat de meeste Samurai Warriors games niet meer buiten Japan komen.

Hey, OneChanbaraAya!
Niet schrikken, maar om meer dan één reden, ben je nu al mijn favoriete lid op Gamed! Welkom!

En het is inderdaad jammer om te zien dat er nog steeds een stevig aantal Musou-titels niet verschijnen in Europa. Gelukkig is vandaag Warriors Orochi 3 aangekondigd voor PlayStation 3 en Xbox 360! Hopelijk mogen we deze wel hebben! We'll see...
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 28 Sep 2011 16:33    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Mr. Awesome schreef:
OnechanbaraAya schreef:

Hey, OneChanbaraAya!
Niet schrikken, maar om meer dan één reden, ben je nu al mijn favoriete lid op Gamed! Welkom!

En het is inderdaad jammer om te zien dat er nog steeds een stevig aantal Musou-titels niet verschijnen in Europa. Gelukkig is vandaag Warriors Orochi 3 aangekondigd voor PlayStation 3 en Xbox 360! Hopelijk mogen we deze wel hebben! We'll see...

Vette kans dat die niet hier zal verschijnen
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 28 Sep 2011 16:35    Onderwerp: Reageren met citaat

MaartenL schreef:
Mr. Awesome schreef:
OnechanbaraAya schreef:

Hey, OneChanbaraAya!

Vette kans dat die niet hier zal verschijnen

De eerste twee delen verschenen wel. Warriors Orochi Z niet, maar daar is niets meer aan te doen. En het spel komt in december al in Japan, dus als Dynasty Warriors 7: Xtreme Legends hier is verschenen in november, zal Tecmo Koei waarschijnlijk spoedig een aankondiging doen voor Europa, mochten ze het spel hierheen willen brengen. Ik denk zelf van wel, eigenlijk...

En ik hoop het ook! Anders zal ik ook deze moeten importeren.
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 28 Sep 2011 16:54    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Ik denk binnenkort maar eens SW3Z te importeren...
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 28 Sep 2011 16:58    Onderwerp: Reageren met citaat

MaartenL schreef:
Ik denk binnenkort maar eens SW3Z te importeren...

Zoals eerder misschien door mij gemeld, is de Japanse versie prima te spelen met enige kennis van de Wii-versie. De menu's zijn vrijwel hetzelfde gebleven, en het hoofdmenu heeft ook wat Engelse woorden, zodat het nog wat simpeler te snappen is.

En hij is niet duur, volgens mij.
Terug naar boven
OnechanbaraAya BerichtGeplaatst: 29 Sep 2011 13:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Mr. Awesome schreef:
OnechanbaraAya schreef:

Hey, OneChanbaraAya!

Hahahaha, oké, dankjewel!

Er zijn inderdaad al een hoop Koei titels niet buiten Japan gekomen, wat héél jammer is!
En ik zag ook dat Warriors Orochi 3 er aankomt! Als ie maar wel buiten Japan komt dan....
Terug naar boven
streetfighter BerichtGeplaatst: 29 Sep 2011 14:49    Onderwerp: Reageren met citaat

OnechanbaraAya schreef:

Er zijn inderdaad al een hoop Koei titels niet buiten Japan gekomen, wat héél jammer is!
En ik zag ook dat Warriors Orochi 3 er aankomt! Als ie maar wel buiten Japan komt dan....

Het zijn meer de Z games van Koei die japan only zijn
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
D: BerichtGeplaatst: 18 Okt 2011 17:15    Onderwerp: Reageren met citaat

omg als dit spel naar europa komt

http://koeiwarriors.co.uk/mo2-gameinfo.php
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 18 Okt 2011 17:19    Onderwerp: Reageren met citaat

omg als dit spel naar europa komt
http://koeiwarriors.co.uk/mo2-gameinfo.php

Ik verwacht van wel. Echter zal dat dan pas in 2012 zijn. Waarschijnlijk in maart, een jaar na de Europese/Amerikaanse release van Dynasty Warriors 7.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 06 Jan 2012 22:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Mijn Japanse exemplaar van Musou Orochi 2, oftewel Warriors Orochi 3, is in Nederland! Nu moet-ie alleen nog bij mij aankomen...
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 07 Jan 2012 00:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Mr. Awesome schreef:
Mijn Japanse exemplaar van Musou Orochi 2, oftewel Warriors Orochi 3, is in Nederland! Nu moet-ie alleen nog bij mij aankomen...

hoe kom je daar aan????
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 07 Jan 2012 17:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Mr. Awesome schreef:

hoe kom je daar aan????

Die heb ik gekocht via internet.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 07 Jan 2012 18:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Oh, en D:, ik heb nieuws voor je. Ik weet nu voor 100% zeker dat WARRIORS OROCHI 3 in Europa zal uitkomen. De release zal ergens tussen deze maand en maart liggen. Het spel zal verschijnen voor PlayStation 3 en Xbox 360.

Naast dit nieuws weet ik ook dat er een PC-versie van Dynasty Warriors 7 zal uitkomen, welke in Japan "Shin Sangoku Musou 6 & Mushouden" (Dynasty Warriors 7 & Xtreme Legends) zal heten. Voor deze game is het niet zeker dat-ie in Europa verschijnt. Waarschijnlijk niet.

En als laatste zal er deze maand nog een grote aankondiging gedaan worden m.b.t. Dynasty Warriors 7, vermoedelijk Dynasty Warriors 7: Empires.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 07 Jan 2012 20:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Mr. Awesome schreef:
Oh, en D:, ik heb nieuws voor je. Ik weet nu voor 100% zeker dat WARRIORS OROCHI 3 in Europa zal uitkomen. De release zal ergens tussen deze maand en maart liggen. Het spel zal verschijnen voor PlayStation 3 en Xbox 360.
.

OH MAH GAD YAAAAAAAAAAHHHH!!!!!!
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 13 Jan 2012 19:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Vandaag eindelijk "無双OROCHI2" ontvangen! Zojuist gespeeld en ik vind het geweldig! Ik denk ook dat konnichiwa deze game wel kan waarderen. Die is namelijk groot fan van de Orochi-serie, als ik me niet vergis.

Het mooie van Warriors Orochi 3 is dat het de systemen van zowel Dynasty Warriors 7 als Samurai Warriors 3 implementeert. Ook ziet het er erg goed uit! Ik zou zeggen... kopen!
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 23 Jan 2012 20:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Met het bijbehorende persbericht.
30 maart, mensen... 30 maart!

Hertfordshire, January 23th, 2012 – TECMO KOEI Europe[i] announced today that Warriors Orochi 3 will be released across Europe on March 30th 2012 for the Xbox 360® video game and entertainment system from Microsoft and the PlayStation®3 computer entertainment system. Warriors Orochi 3 combines the much loved heroes of the Dynasty Warriors and Samurai Warriors series in an all new story that for the first time also features characters from Ninja Gaiden, Warriors: Legends of Troy, Bladestorm, Trinity: Souls of Zill O’ll and Dead or Alive!

Years after the battle against Orochi, the Serpent King, the heroes of the Three Kingdoms and the Warring States struggle to seize control of the new universe they were thrown into when a new threat arises! A terrible and colossal monster, resembling a serpent with eight heads, casts its shadow across the land and defeats most of the brave warriors.

The ones that survived, assisted by the mysterious Kaguya, travel back through time to save fallen heroes and forge new alliances, collect powerful weapons and build an army so they can have a chance to defeat the terrible Hydra.

But that is not all the help they’ll get this time, as the vortex created by Orochi drags a few more allies to their universe. Dragon Ninja Ryu Hayabusa, Achilles, Jeanne d'Arc, Nemea and Ayane are only a few of the new additions to the 120+ playable character roster!

Warriors Orochi 3 also introduces the bond system, where the bonds between characters can be increased by interaction in banquets, fighting side by side, rescuing struggling allies, and accepting missions. These bonds can influence the storyline, as well as unlock extra attacks and new stages.

In Warriors Orochi 3 players can customise existing scenarios and then share them online for all to enjoy, as well as rate those created by others. Cleared stages from Story Mode or Free Mode can be edited to create unique battlefields, where players can change voice lines and characters, acquire Musou Battlefield Elements in Story Mode and use them to add even more interesting new aspects to their original battlefields.

Other new features of the game include:

- Three-character tag team
- Two-player split-screen co-op
- Two-player online Story Mode and Free Mode. Recruit a playing partner for a stage you have already completed, or respond to a recruitment call from another player.
- Character categories: SPEED, POWER, TECHNIQUE and WONDER, whose warriors can use Spirit Charges.

New Actions, like:

Dash Chain - smooth transition between movement and combat.

Counterattack - knocking back enemies and rendering them momentarily defenceless.

Support Attack – by pressing the character switch button while being attacked, another team member shows up to provide back up support. If the characters have a strong bond, the support member will sometimes appear automatically.

Switch Combo - switch characters immediately after landing an attack creating an endless consecutive chain of attacks.

True Triple Attack - featuring all three player characters in an aura that repels enemy forces. When the True Triple Attack Gauge is emptied, all three team members will perform an explosive finishing attack together.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 13, 14, 15  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 10 van 15

Ga naar: