| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 716, 717, 718 ... 768, 769, 770 Volgende
|
| Nickdhnick |
Geplaatst: 05 Aug 2011 12:00 Onderwerp:
| |

|
Gewoon melkchocolade dus
+ Lekker geslapen
+ Een keer niet om 8u wakker
+ Zo ff mn werk op zn kop zetten
+ En dat in mn vakantie |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 05 Aug 2011 12:53 Onderwerp:
| |

|
| Joni Philips schreef: | | streetfighter schreef: | | - RIP Bubba Smith |  |
|
|
| Terug naar boven |
|
|
| deadlytown |
Geplaatst: 05 Aug 2011 13:57 Onderwerp:
| |

|
| dantekloon schreef: | | deadlytown schreef: | | Dantekloon ook op locaties geweest waar shinjuku incident werd opgenomen? |
Ik weet niet precies op welke plekken dat film zich afspeelt.
Volgens mij ben ik daar niet geweest, ben wel op de drukke kruispunt geweest in Shibuya waar een kleine stukje van de film The Fast and the Furious Tokyo Drift en Resident Evil Afterlife zich afspeelde.
Ben geloof ik wel 1 keer op de Japanse TV verschenen(niet zelf gezien), ze waren met een camera ploegen met iemand aan de praat enzo en liep er vlak voor langs met mijn vader, was ook in Shibuya.
Zag eerder een camera ploeg lopen in Akihabara maar die waren niet aan het filmen. |
Oh oke, misschien moet je een x kijken waar t is opgenomen kan je keer er heen gaan tenminste als t niet t ver van je hotel is, |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dantekloon |
Geplaatst: 05 Aug 2011 14:04 Onderwerp:
| |

|
| deadlytown schreef: | | dantekloon schreef: | | deadlytown schreef: | | Dantekloon ook op locaties geweest waar shinjuku incident werd opgenomen? |
Volgens mij ben ik daar niet geweest, ben wel op de drukke kruispunt geweest in Shibuya waar een kleine stukje van de film The Fast and the Furious Tokyo Drift en Resident Evil Afterlife zich afspeelde.
Ben geloof ik wel 1 keer op de Japanse TV verschenen(niet zelf gezien), ze waren met een camera ploegen met iemand aan de praat enzo en liep er vlak voor langs met mijn vader, was ook in Shibuya.
Zag eerder een camera ploeg lopen in Akihabara maar die waren niet aan het filmen. |
Oh oke, misschien moet je een x kijken waar t is opgenomen kan je keer er heen gaan tenminste als t niet t ver van je hotel is, |
Het is me daar enorm goed bevallen in Shinjuku in die hotel, dat ik van plan ben er volgend jaar weer heen te gaan voor de 2de keer.
Zal ik is doen ja, kan ik daar de plekjes is bezoeken.
Hoe ver maakt niks uit, ben van mijn hotel naar de shinjuku Station gelopen(10 min), en van Shinjuku Sta. naar Harajuku Station(30 min), en van Harajuku Sta. naar Shibuya(20 min), was bij elkaar zo'n uur onderweg.
Scheelde me ook nog eens 350 yen met de trein, terug weg ging ik wel met de trein.
Alleen kijken met wie ik er volgend jaar heen ga, mijn zusje wilt er nu ook heel graag heen.
Dat omdat ik enorm veel filmpjes heb gemaakt en zag ze enorm veel kleding winkels, voornamelijk in Ginza., mijn zusje is gek op kleding kopen.
Laatst aangepast door dantekloon op 05 Aug 2011 14:12; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Thibby95 |
Geplaatst: 05 Aug 2011 14:11 Onderwerp:
| |

|
| D: schreef: | | Thibby95 schreef: |
Een gesprek over een onderwerp zoals dit moet toch kunnen, ik vind het namelijk een zeer boeiende discussie. |
 |
Grappig... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 05 Aug 2011 14:15 Onderwerp:
| |

|
+ vriendin waar je mee tot 6 uur 's ochtends kan chatten over dingen je beide interesseren (die niet alleen prachtig is maar ook Zelda wil spelen - ja ja, ik moest even opscheppen)
+ vandaag weer verder met HTML en Spaans leren
+/- kat naar de dierenarts voor castratie, loopt nu nogal loom en zijwaards door 't huis ^^ |
|
| Terug naar boven |
|
|
| D: |
Geplaatst: 05 Aug 2011 14:42 Onderwerp:
| |

|
| Thibby95 schreef: |
Grappig... |
 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| deadlytown |
Geplaatst: 05 Aug 2011 14:49 Onderwerp:
| |

|
| dantekloon schreef: | | deadlytown schreef: | | dantekloon schreef: | | deadlytown schreef: | | Dantekloon ook op locaties geweest waar shinjuku incident werd opgenomen? |
Het is me daar enorm goed bevallen in Shinjuku in die hotel, dat ik van plan ben er volgend jaar weer heen te gaan voor de 2de keer.
Zal ik is doen ja, kan ik daar de plekjes is bezoeken.
Hoe ver maakt niks uit, ben van mijn hotel naar de shinjuku Station gelopen(10 min), en van Shinjuku Sta. naar Harajuku Station(30 min), en van Harajuku Sta. naar Shibuya(20 min), was bij elkaar zo'n uur onderweg.
Scheelde me ook nog eens 350 yen met de trein, terug weg ging ik wel met de trein.
Alleen kijken met wie ik er volgend jaar heen ga, mijn zusje wilt er nu ook heel graag heen
Dat omdat ik enorm veel filmpjes heb gemaakt en zag ze enorm veel kleding winkels, voornamelijk in Ginza., mijn zusje is gek op kleding kopen. |
Oh dat valt wel mee, ah ja voor een dame is dat een koninkrijk al die kleding zaken:p. en btw is Shibuya is dat het centrum van Shinjuku? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| musthavethisgame |
Geplaatst: 05 Aug 2011 15:00 Onderwerp:
| |

|
+ Wietje gerookt met paps
+ Perfect weer, beetje wind, Cds van MGMT,Jimi Hendrix en RHCP, lavalamp.
+ Kortom heel ontspannen uurtje
+ Puelli Magi Madoka Magica is een topserie
- niet helemaal tevreden met het einde
- helemaal niet aan Aria the Natural toegekomen |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 05 Aug 2011 15:08 Onderwerp:
| |

|
| Welke Hendrix? Madoka was inderdaad top, vooral de timetravel ep. |
|
| Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 05 Aug 2011 15:09 Onderwerp:
| |

|
| musthavethisgame schreef: | + Wietje gerookt met paps
|
wat..de hel.. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| musthavethisgame |
Geplaatst: 05 Aug 2011 15:21 Onderwerp:
| |

|
| Uchiha_Shadow schreef: | | Welke Hendrix? Madoka was inderdaad top, vooral de timetravel ep. |
Jimi Hendrix Experience - The best of
Ja die timetravel ep was het beste, ik vond the Warupurugis no Yoru ook erg interessant
En Kyuubey is ook zo goed neergezet |
|
| Terug naar boven |
|
|
| L!nk |
Geplaatst: 05 Aug 2011 15:54 Onderwerp:
| |

|
| deadlytown schreef: |
Oh dat valt wel mee, ah ja voor een dame is dat een koninkrijk al die kleding zaken:p. en btw is Shibuya is dat het centrum van Shinjuku? |
Shibuya ligt nog wel een stukje van Shinjuku af, 10 minuten met de trein ofzo. Shibuya is helemaal shopparadijs ;P
- kan geen rode 3DS vinden bij de Book Off ;( |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 05 Aug 2011 15:58 Onderwerp:
| |

|
| Anders wacht je nog even een week voordat je een 3DS haalt? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| L!nk |
Geplaatst: 05 Aug 2011 16:05 Onderwerp:
| |

|
| Uchiha_Shadow schreef: | | Anders wacht je nog even een week voordat je een 3DS haalt? |
neuh, dan zitten die games er niet bij ;P daarnaast is de 3DS bij de Book Off al afgeprijsd, dus nu is het helemaal een mooie aanbieding (Book Off is een Japanse 2de hands boeken/dvd/gamewinkel, maar het meeste dat wordt verkocht is in erg goede staat). |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Robert |
Geplaatst: 05 Aug 2011 17:20 Onderwerp:
| |

|
| D: schreef: | | musthavethisgame schreef: | + Wietje gerookt met paps
|
wat..de hel.. |
Hoewel ik het eigenlijk nooit met D: eens ben, omdat hij een loser is zoals hij vorige pagina ook al een paar keer aantoonde, heeft hij hier gelijk. wat the hel gast, echt niet iets om trots op te zijn. |
|
| Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 05 Aug 2011 17:55 Onderwerp:
| |

|
| Robert schreef: | | omdat hij een loser is zoals hij vorige pagina ook al een paar keer aantoonde, . |
Ben je boos pluk een roos. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| musthavethisgame |
Geplaatst: 05 Aug 2011 18:02 Onderwerp:
| |

|
| Robert schreef: | | Hoewel ik het eigenlijk nooit met D: eens ben, omdat hij een loser is zoals hij vorige pagina ook al een paar keer aantoonde, heeft hij hier gelijk. wat the hel gast, echt niet iets om trots op te zijn. |
Waar precies zeg ik dat ik er trots op ben?
Ik zeg dat het leuk was, daar is dit topic toch voor leuke dingen en slechte dingen?
Of de mensheid het een taboe vind is een ander verhaal.
Ik vind er overigens niets mis mee, om de zoveel maanden even de geest tot ontspanning te brengen. Je bent er niemand tot last mee, in tegenstelling tot dronken zijn ofzo.
Trouwens ik kan me volgens mij herinneren dat GekooktEi ook een hele tijd geleden iets dergelijks plaatste, toen was er niets aan de hand. Ik ga die jongen niet zwartmaken, maar ik heb de linkjes klaarliggen.
En doe ff normaal D: is geen loser.
Laatst aangepast door musthavethisgame op 05 Aug 2011 18:21; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 05 Aug 2011 18:03 Onderwerp:
| |

|
| D: schreef: | | Robert schreef: | | omdat hij een loser is zoals hij vorige pagina ook al een paar keer aantoonde, . |
Nice troll reactie +1
Als hij lekker wiet wil roken, laat hem lekker Het is niet zo dat het negatief is ofzo (tenminste, niet in mijn opzicht) ease the mind a little bit
+ Prince of Persia!
- mis nog 80 achievements point. Auto-save functie zuigt, want nu moet ik helemaal opnieuw het spel starten om wederom bij een gevecht te komen waar ik geen schade mag oplopen
- dus geen zin meer om te spelen...NEXT!
+ ff hardlopen
+ mooi weer om hard te lopen trouwens lol |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Aaruman |
Geplaatst: 05 Aug 2011 18:35 Onderwerp:
| |

|
| Nelus schreef: | | D: schreef: | | Robert schreef: | | omdat hij een loser is zoals hij vorige pagina ook al een paar keer aantoonde, . |
Nice troll reactie +1
Als hij lekker wiet wil roken, laat hem lekker Het is niet zo dat het negatief is ofzo (tenminste, niet in mijn opzicht) ease the mind a little bit
|
Let's use some yayo! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dantekloon |
Geplaatst: 05 Aug 2011 18:59 Onderwerp:
| |

|
-Disgaea 4 heeft 962 MB nodig voor het installeren op de HDD op de PS3.
-Record of Agarest War 2 heeft ongeveer net zoveel mankementen als The Last Remnant op de 360, ook stotteren en stuitert het beeld als een gek heen en weer, en reageert heel langzaam op alles.
-Vandaag een nieuwe PS3 gehaald, 320gb.
+Heb wel alle trophies terug.
+Heb mijn beste saves van Tales of Graces F, Tales of Vesperia, Final Fantasy XIII, Hyperdimension Neptunia overgebracht via mijn PSP. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 05 Aug 2011 19:52 Onderwerp:
| |

|
| Aaruman schreef: | | Nelus schreef: | | D: schreef: | | Robert schreef: | | omdat hij een loser is zoals hij vorige pagina ook al een paar keer aantoonde, . |
Nice troll reactie +1
|
Let's use some yayo! |
http://www.youtube.com/watch?v=4CW-J71mJUI
+ lol voor dat liedje!
+ lekker hard gelopen! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| musthavethisgame |
Geplaatst: 05 Aug 2011 19:56 Onderwerp:
| |

|
+ Aria the Natural
+ De scores weer teruggebracht op MAL, aangezien ik nu wel tevreden ben over m'n vermogen om te beoordelen.
- Games kunnen me niet zo boeien de laatste tijd
- De populaire games van tegenwoordig nog minder
+ Ik word al iets beter op de gitaar |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nickdhnick |
Geplaatst: 05 Aug 2011 20:25 Onderwerp:
| |

|
+ Vanmiddag ff langs mn werk geweest, altijd gezellig met collega's ouwehoeren... vooral die ene collega
+ Daarna ff de stad in geweest met een andere collega
+ Zonnebril gekocht
+ Nieuwe The Simpsons Season 20 gekocht
+ Lekker terrasje gepakt
+ Daarna bij de Mac gegeten
+ Lekker mensen kijken
+ Nu weer thuis
+ Avondje niks doen
+ Verlangen naar morgen middag. |
|
| Terug naar boven |
|