Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 721, 722, 723 ... 768, 769, 770  Volgende  
Thibby95 BerichtGeplaatst: 07 Aug 2011 21:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Robert schreef:
Voorstopper.

- sollicitaties weer regelen
- morgen weer werken, wel laatste week!

Heb ik vroeger ook gespeeld, best leuke plek, vooral omdat je zoveel afwisseling hebt. Nu wissel ik en de voorstopper vaak van plaats omdat ik ook wel eens wil scoren
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
JasperCLA BerichtGeplaatst: 07 Aug 2011 21:57    Onderwerp: Reageren met citaat

++ Club
- Lierse, ze staan er wel maar altijd net niet voldoende...
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 07 Aug 2011 22:28    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Joni Philips schreef:
+ 0-3 voor Brugge.
- Hadden al 5-6 goals kunnen zijn, zelfs één onterecht afgekeurd.
++ Hoogstwsl overwinning, en de enige Belgische ploeg die ongeslagen is na 2 wedstrijden.
Damn, gelijkspel. Zonder die onterecht afgekeurde goal hadden ze gewonnen.
Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 07 Aug 2011 22:29    Onderwerp: Reageren met citaat

+/- Ik sta op het punt een verkeerde beslissing naar mijn idee te maken.. Door gaan en zien of het een verkeerde beslissing is..Of de beslissing af wenden en gewoon verder gaan (om een..heel lang verhaal kort te maken) ging over een meisje, het hele verhaal daarachter is onbelanrijk.
Maar ik zou niet weten wat ik moet doen nu.

Zwaar irritant..

-En nu ik de beslissing heb afgewend of hoe je dat mag noemen voelt dat zelfs als de verkeerde beslissing. Damn, waarom is alles op de wereld gewoon niet gvd duidelijk
+ to the happy hardcore, /andere muziekstijlen. Ik laat mijn humeur niet verpesten in de vakantie, voor het einde van de dag heb ik weer een goed humeur (lets hope so)
+ Ah, ik kom er nu pas achter dat ajax heeft gewonnen..Wat een kut fan ben ik haha (jammergenoeg waren er wat dingen tussengekomen) Nja had wel verwacht dat ze zouden winnen (no arrogantie hier, maar dat moest gewoon;p)

--
+++ Voor wie de lange post niet wil lezen: Belangrijkste:
Nederland heeft de beste premier ooit,
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/3380/muziek/article/detail/2840019/2011/08/06/Mark-Rutte-danst-mee-op-Dance-Valley.dhtml

Dat zag je bakellende niet doen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 07 Aug 2011 23:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Thibby95 schreef:
Robert schreef:
Voorstopper.

Heb ik vroeger ook gespeeld, best leuke plek, vooral omdat je zoveel afwisseling hebt. Nu wissel ik en de voorstopper vaak van plaats omdat ik ook wel eens wil scoren

Rechts midden
Unihockey vind ik echt niets, ik kan gewoon niet genoeg kracht zetten en slaan gaat de hele zaal door
Alhoewel zaalhockey wel onwijs leuk is doordat het sneller gaat
Terug naar boven
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 07 Aug 2011 23:54    Onderwerp: Reageren met citaat

+ :')

+ Goede work out gehad

+ Nu wat ontspannen met Aria the Natural

Laatst aangepast door musthavethisgame op 08 Aug 2011 00:03; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 08 Aug 2011 00:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Dellion schreef:

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/3380/muziek/article/detail/2840019/2011/08/06/Mark-Rutte-danst-mee-op-Dance-Valley.dhtml

nou fan-tas-tisch.

apen (en beren en andere slaafdieren in hindoestaanse landen) kunnen ook 'bewegen op commando'

-/+ mag, eerste keer proberen ging niet zo goed, ben hele tijd in de war met de knoppen, probeerde iemand te healen met een repair kit oid, en presteerde het in een volledig potje exact 3 mensen te killen en ong. 50x gekilled te worden, voornamelijk omdat ik met een granaat probeerde te schieten of mensen healen terwijl ik dat volgens mn invitee nog niet kon.

:[

Laatst aangepast door D: op 08 Aug 2011 00:03; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 08 Aug 2011 00:02    Onderwerp: Reageren met citaat

D: schreef:
Dellion schreef:

nou fan-tas-tisch.

apen (en beren en andere slaafdieren in hindoestaanse landen) kunnen ook 'bewegen op commando'

Nou dat zie je in andere landen niet zo snel gebeuren, berlusconi zou.. bijna 100% zeker vermoord worden
Niet zeuren, hoe awesome is het nou eindelijk niet eens een nerd als premier te hebben.

Bij sommige mensen is het ook nooit goed
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 08 Aug 2011 00:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Dellion schreef:
Dellion schreef:

nou fan-tas-tisch.

Nou dat zie je in andere landen niet zo snel gebeuren, berlusconi zou.. bijna 100% zeker vermoord worden
Niet zeuren, hoe awesome is het nou eindelijk niet eens een nerd als premier te hebben.

Hoe awesome zou het zijn dat die krokodil in disguise gewoon zn plastic bakkes nergens meer zou laten zien, dat zou pas awesome zijn.

Ik heb trouwens je link niet bekeken, wil die hele man niet meer zien en ik heb nu al een wereldrecord 'het niet zien van mark rutte' denk ik want ik heb em al ong 4 maanden lang niet gezien, zowel niet op tv als in het echt. In het echt zou hij mij niet zien want ik gooi em zo een aardappel tegen zn kop.
Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 08 Aug 2011 00:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Dellion schreef:
Dellion schreef:

nou fan-tas-tisch.

Hoe awesome zou het zijn dat die krokodil in disguise gewoon zn plastic bakkes nergens meer zou laten zien, dat zou pas awesome zijn.

Ik heb trouwens je link niet bekeken, wil die hele man niet meer zien en ik heb nu al een wereldrecord 'het niet zien van mark rutte' denk ik want ik heb em al ong 4 maanden lang niet gezien, zowel niet op tv als in het echt. In het echt zou hij mij niet zien want ik gooi em zo een aardappel tegen zn kop.

Ja, best grappig. Mensen als jou komen (zeer waarschijnlijk) niet op festivals. Dat is denk ik de reden waarom hij veilig daar zijn gang kan gaan! Mystery over waarom hij daar veilig kan zijn solved!
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 08 Aug 2011 00:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Ellentjeeah schreef:
Thibby95 schreef:
Robert schreef:
Voorstopper.

Rechts midden
Unihockey vind ik echt niets, ik kan gewoon niet genoeg kracht zetten en slaan gaat de hele zaal door

Als voorstopper scoorde ik overigens niet heel vaak. We speelden min of meer om het jaar topklasse/1e klasse. In de topklasse waren we altijd underdog en in de 1e deden we mee voor het kampioenschap. Daardoor stonden we vaak 80% van de wedstrijd zwaar onder druk. Ik wisselde tijdens de wedstrijd vaak van positie met de laatste man om goed flexibel te kunnen verdedigen. Van aanvallen was toen meestal geen sprake
Terug naar boven
L!nk BerichtGeplaatst: 08 Aug 2011 00:38    Onderwerp: Reageren met citaat

+ D; trollen
Terug naar boven
Sutefuu BerichtGeplaatst: 08 Aug 2011 00:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Ellentjeeah schreef:
Thibby95 schreef:
+++ Volgend jaar bij Oostende Hockeyclub wordt ik de sterspeler lol

Pfft A.M.H.C. ftw, daar vermaak ik me prima
En dan moet je bijna alleen maar spelen in Amsterdam/Bloemendaal

HAA OO CEE KAA EEE IEGREK, HOCKEY HOCKEY IS TE GEK!

- voor mannelijke hockeyspelers (unihockey is gaaf trouwens)
+ voor l!nk hier boven
++ kermis
Terug naar boven
tomke123 BerichtGeplaatst: 08 Aug 2011 00:56    Onderwerp: Reageren met citaat

- al heel erg lang nietmeer op gamed geweest!
+++++ morgen op vakantie naar Thailand
- daarom om 10 uur opstaan
Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 08 Aug 2011 00:57    Onderwerp: Reageren met citaat

+L!nk
Ja, real life lach = een eigen + waard, nice one
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 08 Aug 2011 08:48    Onderwerp: Reageren met citaat

+ Zelda wallpapers!
http://www.nintendo.co.jp/zelda25th/wallpaper/

+ zin in anime kijken

- geen idee welke
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 08 Aug 2011 10:05    Onderwerp: Reageren met citaat

+ TTT gehad
+ Ging heel goed
+ Nu vrijstelling voor mijn bijzondere verrichtingen bij mijn praktijkexamen
+ Spullen inpakken en naar Texel
- Het weer :')
+ Maar ach, dat is Nederland
Terug naar boven
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 08 Aug 2011 10:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Haha robbert ik zit meer in een vriendenteam en we waren kampioen van de voorcompetitie en 2e bij zaalhockey waardoor we ipv een poule omhoog een klasse omhoog gingen.
Dit jaar was een drama en volgend jaar gaat vast weer beter.

- Het heeft de hele ochtend geregend
+ Vanmiddag naar Sarzana, shoppen en een antique/broquante markt, ik hoop er nog lp's te treffen
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 08 Aug 2011 11:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Je moet echt eens even je bek gaan houden D:, wees eens blij dat je met jou aandoeningen enzo gewoon nog redelijk normaal kan leven in dat land. Je hebt onderdak, je kan je avondeten betalen en je hebt alle tijd om je passies uit te voeren en toch lukt het je om de hele dag met het "clubje met lange gezichten" mee te lopen.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 08 Aug 2011 12:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Dellion schreef:

Ja, best grappig. Mensen als jou komen (zeer waarschijnlijk) niet op festivals. Dat is denk ik de reden waarom hij veilig daar zijn gang kan gaan! Mystery over waarom hij daar veilig kan zijn solved!

yeah.
Terug naar boven
L!nk BerichtGeplaatst: 08 Aug 2011 13:38    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:

Je moet echt eens even je bek gaan houden D:, wees eens blij dat je met jou aandoeningen enzo gewoon nog redelijk normaal kan leven in dat land. Je hebt onderdak, je kan je avondeten betalen en je hebt alle tijd om je passies uit te voeren en toch lukt het je om de hele dag met het "clubje met lange gezichten" mee te lopen.

qft.

werk jij eigenlijk D: ?
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 08 Aug 2011 13:46    Onderwerp: Reageren met citaat

L!nk schreef:

werk jij eigenlijk D: ?

Ja voor de geheime dienst.
Terug naar boven
Thibby95 BerichtGeplaatst: 08 Aug 2011 14:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Robert schreef:
Ellentjeeah schreef:
Thibby95 schreef:
Robert schreef:
Voorstopper.

Rechts midden

Als voorstopper scoorde ik overigens niet heel vaak. We speelden min of meer om het jaar topklasse/1e klasse. In de topklasse waren we altijd underdog en in de 1e deden we mee voor het kampioenschap. Daardoor stonden we vaak 80% van de wedstrijd zwaar onder druk. Ik wisselde tijdens de wedstrijd vaak van positie met de laatste man om goed flexibel te kunnen verdedigen. Van aanvallen was toen meestal geen sprake

Wij waren de voorbije jaren ruim de dominantste ploeg in het jeugdhockey, winnen met 10-0 was geen uitzondering vorig seizoen, volgend jaar gaat dat helemaal anders zijn en ga ik als verdediger meer werk hebben maar echt erg ga ik het niet vinden
Ik denk dat ik vorig seizoen toch wel een stuk of 10 keer heb gescoord, voor een verdediger best veel
Omdat we enkele echte topspelers in onze ploeg hadden kwamen we bijna nooit echt onder druk, ik denk dat ons gemiddelde balbezit vorig seizoen rond de 70% zat, zegt genoeg
Terug naar boven
Thibby95 BerichtGeplaatst: 08 Aug 2011 14:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Sutefuu schreef:
Ellentjeeah schreef:
Thibby95 schreef:
+++ Volgend jaar bij Oostende Hockeyclub wordt ik de sterspeler lol

Pfft A.M.H.C. ftw, daar vermaak ik me prima
En dan moet je bijna alleen maar spelen in Amsterdam/Bloemendaal

- voor mannelijke hockeyspelers

Rofl? Heb je ooit al eens een Hockeywedstrijd gezien? Kom toch vanonder je steen uit, Hockey is 1 van de snelstgroeiende sporten in België, ook voor mannelijke spelers, België en zeker Nederland zijn opkomende landen in Hockey, natuurlijk als het nooit gezien hebt kan je het niet weten maar praat aub niet over dingen waar je niets over weet

BTW Unihockey is géén hockey
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 08 Aug 2011 14:09    Onderwerp: Reageren met citaat

++ nieuwe wallpaper (nog gefeliciteerd, Samus)

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 721, 722, 723 ... 768, 769, 770  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 722 van 770

Ga naar: