| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 715, 716, 717 ... 768, 769, 770 Volgende
|
| Thibby95 |
Geplaatst: 04 Aug 2011 21:02 Onderwerp:
| |

|
| Thibby95 schreef: | ]Hier ga ik niet in mee, op school ben ik eerder een toffe kerel dan een *no offense* strever, in sporten wil ik winnen maar ik doe vooral teamsporten, ik ben vooral sociaal en dat is iets wat meisjes leuk vinden aan mij En heel je uiteenzetting over sex, je moet ook niet overdrijven, tbh het is leuk maar om nu te zeggen het leukste dat er is, sorry maar daar zeg ik nee op. |
Sorry hoor, maar daar toon je toch echt wel je onvolwassenheid. Ik zeg niet dat ik een strever ben op school, maar wat is daar zo verkeerd aan? De afgelopen jaren in het middelbaar deed ik bijna niets voor vakken zoals Wiskunde, Fysica en Chemie omdat ik er talent voor heb.
Maar er komt soms gewoon een punt waarbij de leerstof je talent overtreft en je gewoon moet gaan werken als je verder wil geraken in de dingen die je interesseren. Maar bon, dat zal je nog wel leren. In hogere jaren is het ook minder 'taboe' om iemand te zijn die voor zijn punten werkt, want met de jaren komt die volwassenheid er toch in.[/quote]
Tja bij mij op school zijn degenen met de goede resultaten strevers en 'scoren' ze geen meisjes, sterker nog het zijn vaak meisjes Ik heb vorig jaar in de 'streverklas' gezeten en heb nu een grondige afkeer van dat soort 'harde werkers' die altijd maar eerste willen zijn, en anderen verraden als ze hun huistaak niet gemaakt hebben om het klasgemiddelde omlaag te halen(true story), het zijn de nerds van de school, het was echt een afschuwelijk boring jaar
Maar ik had best een chille vriend in die klas die ook geen strever was dusja en 1 van de meisjes was behoorlijk knap maar ze is/was een beetje te schuchter voor mij
En in je toekomstvisie over je carriere en geld Ik zou zo zeggen: zorg maar dat je eerst zelf wat volwassener wordt. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 04 Aug 2011 21:08 Onderwerp:
| |

|
+ haha, zo heerlijk, die naïviteit hier
+ Prince of Persia: Forgotten Sands achievement: This is Persia, nadat je 30 enemies van een ledge heb afgeschopt! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Ellentjeeah |
Geplaatst: 04 Aug 2011 21:16 Onderwerp:
| |

|
| Nickdhnick schreef: | Moraal van het verhaal, doe waar je goed in bent  |
En zodra je nergens goed in bent doe je niets, en dan komt alles vanzelf en dan is je leven perfect door niets doen.
+ Koffie |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Xenathos |
Geplaatst: 04 Aug 2011 21:21 Onderwerp:
| |

|
| Nelus schreef: | + haha, zo heerlijk, die naïviteit hier  |
Moet dat niet zijn: Verschillende kijken op het leven? Tenminste... Zo zie ik het.
+ Regen.
+ Minder heet op m'n kamer dus.
+ Eindelijk tijd om eens goed aan het bouwen te gaan in MineCraft. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 04 Aug 2011 21:33 Onderwerp:
| |

|
| Xenathos schreef: | | Nelus schreef: | + haha, zo heerlijk, die naïviteit hier  |
Moet dat niet zijn: Verschillende kijken op het leven? Tenminste... Zo zie ik het.
|
Nee, geloof me, rond die leeftijd, naïviteit
Het leven bestaat niet uit geld, reizen en chicks Het is allemaal heel leuk en aardig dat je zo denkt over je leven, maar op een gegeven moment wordt je volwassen en zie je dat er meer in het leven telt dan alleen maar jezelf zien als een soort bad ass motherfucker die een carrière heeft en geld enzo. Dat is leuk voor bijvoorbeeld een film als Iron Man en talloze andere films die onafhankelijke mannen die veel chicks kunnen krijgen portretteren als helden, maar dat is enkel leuk voor fantasie. Op een gegeven moment komt realiteit de hoek om kijken in je leven. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Thibby95 |
Geplaatst: 04 Aug 2011 21:41 Onderwerp:
| |

|
| Nelus schreef: | | Xenathos schreef: | | Nelus schreef: | + haha, zo heerlijk, die naïviteit hier  |
|
Het leven bestaat niet uit geld, reizen en chicks Het is allemaal heel leuk en aardig dat je zo denkt over je leven, maar op een gegeven moment wordt je volwassen en zie je dat er meer in het leven telt dan alleen maar jezelf zien als een soort bad ass motherfucker die een carrière heeft en geld enzo. Dat is leuk voor bijvoorbeeld een film als Iron Man en talloze andere films die onafhankelijke mannen die veel chicks kunnen krijgen portretteren als helden, maar dat is enkel leuk voor fantasie. Op een gegeven moment komt realiteit de hoek om kijken in je leven. |
Dus je wilt zeggen dat je uit wat er in dit topic gepost is iemands levensvisie kan halen? Ik denk dat jij gemakkelijk aan een job kan komen als waarzegger  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Ellentjeeah |
Geplaatst: 04 Aug 2011 21:43 Onderwerp:
| |

|
[quote="Nelus"] | Xenathos schreef: | | Nelus schreef: | + haha, zo heerlijk, die naïviteit hier  |
|
Nee, geloof me, rond die leeftijd, naïviteit [quote]
Haha Niels ik dacht even huh wut hoezo rond die leeftijd je bent zelf 15, maar je was natuurlijk al oud.
+ Film marathon in het verschiet
+ Dagje Amsterdam met Kim doen |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Xenathos |
Geplaatst: 04 Aug 2011 21:43 Onderwerp:
| |

|
| Nelus schreef: | | Xenathos schreef: | | Nelus schreef: | + haha, zo heerlijk, die naïviteit hier  |
|
Een heel goed punt.
En hoe zou je mijn zicht op meiden bestempelen? (just out of curiosity)
Meiden, leuk maar niet als hett binnen een maand weer over is. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 04 Aug 2011 21:54 Onderwerp:
| |

|
| Xenathos schreef: |
En hoe zou je mijn zicht op meiden bestempelen? (just out of curiosity)
Meiden, leuk maar niet als hett binnen een maand weer over is. |
Dat je je teveel aantrekt van meningen van anderen?  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Ellentjeeah |
Geplaatst: 04 Aug 2011 22:05 Onderwerp:
| |

|
| Zaten we hier niet in het +/- topic ipv het liefdesverhalen topic? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 04 Aug 2011 22:13 Onderwerp:
| |

|
@ Ellen, nee, die leeftijd ligt achter mij Sowieso lijk ik ook niet 15 op mn fucking profielfoto jongedame!
@Xenathos,
Ik zou mn god niet weten wat jouw levensvisie is.
Ik snap ook niet dat ik hier wordt bestempeld als waarzegger, want ik reageerde op Christian, en hij had een duidelijk visie in zijn stuk tekst. Daar reageerde ik op.
- morgen vroeg op
+ of niet natuurlijk, maar dat zou aso zijn |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Ellentjeeah |
Geplaatst: 04 Aug 2011 22:17 Onderwerp:
| |

|
| Nelus schreef: | @ Ellen, nee, die leeftijd ligt achter mij Sowieso lijk ik ook niet 15 op mn fucking profielfoto jongedame!  |
Helaas, ik zie de rimpels al bijna zitten.
Maar nee ik pakte je fb er ook even bij om er zeker van te zijn haha
+ Het is lekker afgekoeld dus ik kan normaal slapen vannacht |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Thibby95 |
Geplaatst: 04 Aug 2011 22:18 Onderwerp:
| |

|
| Nelus schreef: | @ Ellen, nee, die leeftijd ligt achter mij Sowieso lijk ik ook niet 15 op mn fucking profielfoto jongedame!
@Xenathos,
Ik zou mn god niet weten wat jouw levensvisie is.
Ik snap ook niet dat ik hier wordt bestempeld als waarzegger, want ik reageerde op Christian, en hij had een duidelijk visie in zijn stuk tekst. Daar reageerde ik op.
- morgen vroeg op
+ of niet natuurlijk, maar dat zou aso zijn |
Oeps  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 04 Aug 2011 22:51 Onderwerp:
| |

|
+ Chill dagje geskate met vrienden.
- Ik voel me echt al de hele week verrot, ik haat deze deze vakantie!
- Ik vraag me weer eens af wat ik hier op dit Forum doe als ik de vorige pagina zo bekijk. :')
Laatst aangepast door ninodude op 04 Aug 2011 22:56; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dantekloon |
Geplaatst: 04 Aug 2011 22:53 Onderwerp:
| |

|
| L!nk schreef: | | dantekloon schreef: | | L!nk schreef: |
ohw, daar werd ik ook wakker van ;P
- laatste tijd heel vaak (als in een of twee keer per week) zo'n naschok |
Vond je het niet eng dan, dat alles opeens bewoog, midden nacht.
Hoe laat was het toen, rond 4 uur ofzo.
In welke wijk verblijf je trouwens, ik zelf in Shinjuku.
Om dat ik me daar wel naar me zin heb gehad, wil ik er volgend jaar wel nog een keer naar Tokyo, maar dan met meer centen om ook een dag naar Osaka te gaan. |
nja, heb al vaker in een aardbeving gezeten, dus van die kleine word ik niet bang ;P zit hier al 4 weken en heb meerdere van die aardbevingen als afgelopen vrijdag meegemaakt, vooral 's nachts is het irritant omdat je er wakker van wordt.
ik zit nu in Ekoda, dat is in Nerima-ku (in de buurt van Ikebukuro). ik ga 4x per week naar school in Ginza, 1x per week naar Shibuya, dus dat is wel ver reizen (hoewel voor Japanse begrippen een uur reistijd wel meevalt ).
het is zeker aan te raden om ook naar Kansai te gaan, maar ik zou dan meerdere dagen gaan. als je slechts een of twee dagen de tijd hebt zou ik Osaka skippen en naar Kyoto en Nara gaan. ik heb zelf een half jaar in Osaka gewoond, het is wel een leuke stad maar niet echt aantrekkelijk voor toeristen
+ ik heb vanochtend ontbeten met sushi op de Tsukiji fish market (grootste vismarkt ter wereld). versere sushi dan dat kan je niet krijgen ;P |
L!nk heb je een PM gestuurd. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| streetfighter |
Geplaatst: 04 Aug 2011 22:54 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| L!nk |
Geplaatst: 05 Aug 2011 00:36 Onderwerp:
| |

|
| + Gamed forum blijft vermakelijk ;P |
|
| Terug naar boven |
|
|
| deadlytown |
Geplaatst: 05 Aug 2011 00:51 Onderwerp:
| |

|
| Dantekloon ook op locaties geweest waar shinjuku incident werd opgenomen? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 05 Aug 2011 01:48 Onderwerp:
| |

|
| + Avondje uitgeweest met vrienden. Het was opvallend rustig in 't stad voor op een donderdag. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| D: |
Geplaatst: 05 Aug 2011 03:01 Onderwerp:
| |

|
| Thibby95 schreef: |
Een gesprek over een onderwerp zoals dit moet toch kunnen, ik vind het namelijk een zeer boeiende discussie. |
 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 05 Aug 2011 06:11 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| streetfighter schreef: | | - RIP Bubba Smith |  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Ellentjeeah |
Geplaatst: 05 Aug 2011 08:24 Onderwerp:
| |

|
- Waarom ben ik altijd zo verschrikkelijk vroeg wakker hier in italië
+ Vanmiddag naar Parma, en ook uit eten fijn!
- mijn buik is verbrand, nu heb ik bruine schouders een rode buik en witte benen, nieuwe vla voor Paula de koe |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dantekloon |
Geplaatst: 05 Aug 2011 10:16 Onderwerp:
| |

|
| deadlytown schreef: | | Dantekloon ook op locaties geweest waar shinjuku incident werd opgenomen? |
Ik weet niet precies op welke plekken dat film zich afspeelt.
Volgens mij ben ik daar niet geweest, ben wel op de drukke kruispunt geweest in Shibuya waar een kleine stukje van de film The Fast and the Furious Tokyo Drift en Resident Evil Afterlife zich afspeelde.
Ben geloof ik wel 1 keer op de Japanse TV verschenen(niet zelf gezien), ze waren met een camera ploegen met iemand aan de praat enzo en liep er vlak voor langs met mijn vader, was ook in Shibuya.
Zag eerder een camera ploeg lopen in Akihabara maar die waren niet aan het filmen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 05 Aug 2011 11:12 Onderwerp:
| |

|
| Ellentjeeah schreef: | | - mijn buik is verbrand, nu heb ik bruine schouders een rode buik en witte benen, nieuwe vla voor Paula de koe |
aardbei?  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Ellentjeeah |
Geplaatst: 05 Aug 2011 11:57 Onderwerp:
| |

|
| Uchiha_Shadow schreef: | | Ellentjeeah schreef: | | - mijn buik is verbrand, nu heb ik bruine schouders een rode buik en witte benen, nieuwe vla voor Paula de koe |
aardbei?  |
haha niet meer!
Mijn buik is bruin geworden en mijn benen beginnen zowaar te kleuren
dikke + |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 715, 716, 717 ... 768, 769, 770 Volgende |