| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 719, 720, 721 ... 768, 769, 770 Volgende
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 06 Aug 2011 17:33 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Thibby95 schreef: |
Ik denk dat ik in mijn comment duidelijk vermeld heb dat comazuipen NIET sociaal aanvaard wordt, af en toe een pintje drinken volgens mij wel.
Ik ben er vrij zeker van dat ik geen probleem heb met alcohol, in se is heel je redenering fout want iedereen heeft zijn eigen ontwikkelingsproces m.b.t. alcohol en andere drugs.
@Joni: 'Op het Gamed forum wordt dan ook de Europese wetgeving gevolgd en wij hanteren deze strikt.'
Quote van jezelf, heb je de Europese wetgeving i.v.m. drugs al eens doorgenomen? Ik vermoed van niet:
http://europa.eu/legislation_summaries/justice_freedom_security/combating_drugs/l14153_en.htm
Ik denk dat het goedpraten van illegale activiteiten niet valt onder 'strikt hanteren van de Europese wetgeving'  | De Europese wetgeving laat individuele landen toe om te beslissen over de legaliteit van cannabis, waarbij zowel Nederland als België het toelaten. Er bestaat geen Europese wet die cannabisgebruik verbiedt. Ik denk trouwens dat het tijd is om met FEITEN te komen zoals je van mij gevraagd hebt . |
|
| Terug naar boven |
|
|
| musthavethisgame |
Geplaatst: 06 Aug 2011 17:35 Onderwerp:
| |

|
'Op het Gamed forum wordt dan ook de Europese wetgeving gevolgd betreffende illegaal downloaden en wij hanteren deze strikt.'
dit is wel erg sneu Thibby |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nickdhnick |
Geplaatst: 06 Aug 2011 17:38 Onderwerp:
| |

|
| MaartenL schreef: | | Nickdhnick schreef: | | +++ Ik had een hele leuke middag |
Zonder drugs, alcohol of sigaretten??!!?? |
Ik heb meer plezier met een meisje  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Xenathos |
Geplaatst: 06 Aug 2011 17:42 Onderwerp:
| |

|
| Joni Philips schreef: | | De Europese wetgeving laat individuele landen toe om te beslissen over de legaliteit van cannabis, waarbij zowel Nederland als België het toelaten. Er bestaat geen Europese wet die cannabisgebruik verbiedt. Ik denk trouwens dat het tijd is om met FEITEN te komen zoals je van mij gevraagd hebt . |
Ouch...
| Nickdhnick schreef: | Ik heb meer plezier met een meisje |
QFT. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Velqor |
Geplaatst: 06 Aug 2011 17:44 Onderwerp:
| |
![]()
|
+/- Terug van vakantie
- WAT?! Discussies zonder teh Dellion? ;( meh geen zin meer om te kijken waar het over ging;p |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Xenathos |
Geplaatst: 06 Aug 2011 17:49 Onderwerp:
| |

|
| Dellion schreef: | +/- Terug van vakantie
- WAT?! Discussies zonder teh Dellion? ;( meh geen zin meer om te kijken waar het over ging;p |
Ging over roken,drank,drugs. Dat minderjarig drinken sociaal aanvaard is en blowen niet. Daarna over wat nou schadelijker was: Roken of blowen. En toen iets over groepsdruk. Wil je het precies weten moet je het wel doorlezen.
- Waarom kan ik nooit echt goede gesprekken hebben met mensen die ik IRL ook ken...
+ Heb nu een goed gesprek met een Amerikaan. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Thibby95 |
Geplaatst: 06 Aug 2011 17:49 Onderwerp:
| |

|
'Wij willen niet in verband gebracht worden met illegale vergrijpen dus zullen alle verwijzingen naar illegale handelingen verwijderd worden met eventueel een verwijzing naar deze post.'
Ik vermoed dat dit toch over inbreuken op de Europese wetgeving gaat?
Je statement over Cannabis*sigh* is DEELS correct maar: "Drugs" are defined as any substances covered by the 1961 United Nations (UN) Convention on Narcotic Drugs or the 1971 UN Convention on Psychotropic Substances or as any substances subject to controls under Joint Action 97/396/JHA. Precursors are substances used to produce legal products such as medicines, but that can also be used to produce illicit drugs. They are classified in EU law on the basis of Article 12 of the 1988 UN Convention.
Is het nu toeval of niet maar de stoffen die in 1971 UN Convention on Psychotropic Substances vermeld worden zitten wel degelijk in cannabis, zelfs paddo's zijn eigenlijk illegaal uit wat ik kan opmaken van de wetteksten  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| D: |
Geplaatst: 06 Aug 2011 18:01 Onderwerp:
| |

|
| Joni Philips schreef: |
Zuivere cannabis, aka zonder filters en dergelijke. En cannabis is een plant, dus zeer gemakkelijk zuiver te krijgen.
|
1: In de meeste 'shops' maar nog vaker bij zelfgroeiers 'huisdealers' en hun verlengstukken de 'straatdealers' zitten er nogal wat gevaarlijke stoffen in, growthboosters, pesticiden, versterkende middelen, soms zelf hard drugs er aan toegevoegd.
2: wiet is niet minder verslavend dan een sigaret aangezien (tenzij je rijk bent of in jamaica woont) mensen geen pure wiet roken maar het met tabak mengen, daarnaast heeft wiet wel een heel erg slechte eigenschap dat het mensen onverschillig maakt en mensen dus dagen niks kunnen doen en zich daar nieteens in vervelen, dit klinkt leuk maar dat is het niet voor hun persoonlijke hygiëne, mentale gezondheid en de omgeving en vooral familie van deze mensen. Ik kan het weten, ik heb mezelf naar de klote geholpen met die troep ooit, en ben er toen van afgekicked met hulp van een tijdelijk onderbrengen door het ggz aangezien ik er zware psychoses van had gekregen.
Dat is onderhand alweer 6 jaar geleden maar toch, ik denk dat ik dus wel goed kan vertellen hoe 'gezond' wiet dus werkelijk is.
Verder moet, ff geen idee meer wie (de persoon die het met zn pa rookt) zelf weten wat ie doet indd, maar ik vond het wel een wtf bericht want normaal gesproken lijkt me dat niet gezond om als vader je zoon te laten blowen. Mijn vader blowde ook en wist dat ik ook blowde in die tijd (mijn vader had het medicinaal overigens, had altijd heel veel last van zn been en kon amper lopen erdoor) maar samen blowen? heh, nope. (met die tijd bedoel ik niet 6 jaar geleden, toen ben ik 'pas' gestopt, maar in en rond 1998 a 1999, hij is overleden in 2000) |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 06 Aug 2011 18:05 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Mijn laatste post met betrekking tot het onderwerp aangezien hier maar heel weinig feiten worden aangehaald en het totaal niet interessant meer is.
| Thibby95 schreef: | Is het nu toeval of niet maar de stoffen die in 1971 UN Convention on Psychotropic Substances vermeld worden zitten wel degelijk in cannabis, zelfs paddo's zijn eigenlijk illegaal uit wat ik kan opmaken van de wetteksten  | Dan nog is de verkoop van cannabis wel toegelaten, onder andere om medicinale redenen. Binnen die lijst staan trouwens ook verschillende bestanddelen van sigaretten.
| Thibby95 schreef: | | 'Wij willen niet in verband gebracht worden met illegale vergrijpen dus zullen alle verwijzingen naar illegale handelingen verwijderd worden met eventueel een verwijzing naar deze post.' | We hebben echter al vastgesteld dat JIJ hier als enige in overtreding bent met de wet. Cannabis roken is legaal in Nederland en België voor +18-jarigen, alcohol drinken echter niet voor -16 jarigen.
| Thibby95 schreef: | Ik denk dat ik in mijn comment duidelijk vermeld heb dat comazuipen NIET sociaal aanvaard wordt, af en toe een pintje drinken volgens mij wel.
I | Even hier ook op terugkomen. Comazuipen is maar een heel klein deel van het alcoholprobleem. Die sites die ik aanhaalde gaan niet over comazuipen specifiek, maar over het algemene alcoholmisbruik. Het feit dat jij alleen comazuipen als misbruik ziet... En sociaal aanvaard is het absoluut niet. Na 5 jaar studentenstad weet ik heel zeker dat het niet sociaal aanvaard is dat minderjarigen drinken. Zeker de studentenbars zagen de minderjarigen liever gaan dan komen. Alcohol drinken is sociaal aanvaard voor meerderjarigen, niet voor minderjarigen.
| D: schreef: | | Verder moet, ff geen idee meer wie (de persoon die het met zn pa rookt) zelf weten wat ie doet indd, maar ik vond het wel een wtf bericht want normaal gesproken lijkt me dat niet gezond om als vader je zoon te laten blowen. Mijn vader blowde ook en wist dat ik ook blowde in die tijd (mijn vader had het medicinaal overigens, had altijd heel veel last van zn been en kon amper lopen erdoor) maar samen blowen? heh, nope. (met die tijd bedoel ik niet 6 jaar geleden, toen ben ik 'pas' gestopt, maar in en rond 1998 a 1999, hij is overleden in 2000) | Jij zou dan toch absoluut moeten weten dat het een positief effect heeft en het gebruik in bepaalde gevallen ervan wel verantwoord is itt alcohol en nicotine. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| musthavethisgame |
Geplaatst: 06 Aug 2011 18:16 Onderwerp:
| |

|
Deze discussie gaat nu echt nergens meer over. Thibby jij hebt een eigen mening en die wordt gerespecteerd, maar probeer niet iedereen van je ´gelijk´ te overtuigen.
Je bent 15, word een paar jaartjes ouder en je zult zien dat je wat verder na kan denken, en dat je al weer een iets andere kijk op alles hebt.
Ik wil je zeker niet aan de drugs helpen, wat jij doet moet je zelf weten. Maar probeer je wel wat toleranter op te stellen tegen de kijk van anderen op drank, cannabis, vrouwen.... en muziek.
@ D:,
Mijn vader gebruikt het ook medicinaal aangezien hij leidt aan Multiple Sclerose, maar hij koopt het liever in de coffeeshop. En hij is een stuk toleranter dan mijn moeder . Hij zorgt er ook persoonlijk voor dat ik geen sterk spul, en niet teveel binnenkrijg. Hij weet wat hij doet hoor. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Thibby95 |
Geplaatst: 06 Aug 2011 18:35 Onderwerp:
| |

|
| D: schreef: | | Joni Philips schreef: |
Zuivere cannabis, aka zonder filters en dergelijke. En cannabis is een plant, dus zeer gemakkelijk zuiver te krijgen.
|
1: In de meeste 'shops' maar nog vaker bij zelfgroeiers 'huisdealers' en hun verlengstukken de 'straatdealers' zitten er nogal wat gevaarlijke stoffen in, growthboosters, pesticiden, versterkende middelen, soms zelf hard drugs er aan toegevoegd.
2: wiet is niet minder verslavend dan een sigaret aangezien (tenzij je rijk bent of in jamaica woont) mensen geen pure wiet roken maar het met tabak mengen, daarnaast heeft wiet wel een heel erg slechte eigenschap dat het mensen onverschillig maakt en mensen dus dagen niks kunnen doen en zich daar nieteens in vervelen, dit klinkt leuk maar dat is het niet voor hun persoonlijke hygiëne, mentale gezondheid en de omgeving en vooral familie van deze mensen. Ik kan het weten, ik heb mezelf naar de klote geholpen met die troep ooit, en ben er toen van afgekicked met hulp van een tijdelijk onderbrengen door het ggz aangezien ik er zware psychoses van had gekregen.
Dat is onderhand alweer 6 jaar geleden maar toch, ik denk dat ik dus wel goed kan vertellen hoe 'gezond' wiet dus werkelijk is.
Verder moet, ff geen idee meer wie (de persoon die het met zn pa rookt) zelf weten wat ie doet indd, maar ik vond het wel een wtf bericht want normaal gesproken lijkt me dat niet gezond om als vader je zoon te laten blowen. Mijn vader blowde ook en wist dat ik ook blowde in die tijd (mijn vader had het medicinaal overigens, had altijd heel veel last van zn been en kon amper lopen erdoor) maar samen blowen? heh, nope. (met die tijd bedoel ik niet 6 jaar geleden, toen ben ik 'pas' gestopt, maar in en rond 1998 a 1999, hij is overleden in 2000) |
En voor mensen als jij heb ik enorm veel respect en dat meen ik!
Ik zal de discussie maar niet blijven laten duren, ik zet kort hetgeen wat ik denk van cannabisgebruik op een rijtje en daarmee is de kous voor mij af. Je bepaalt zelf wat je doet met je lichaam en of je al dan niet kiest voor de problemen die het cannabisgebruik veroorzaakt.
Cannabis is mss niet illegaal omdat de politici vandaag de dag niet de moed hebben om het te verbieden maar het zou zeker verboden mogen worden imo. Het is gewoon niet gezond, als je me echt niet WIL geloven, doe dat maar, mij maakt het eigenlijk niet uit.
Het brengt je in serieuze problemen, ik heb een vriend gehad die dat spul gebruikte, hij geraakte in het illegale milieu, begon ook andere drugs te nemen en stierf aan een overdosis, ik denk dat hiermee genoeg gezegd is, doe wat je wil maar het is echt niet slim, om nog maar te zwijgen over de sociale stempels die je krijgt opgeplakt als je het doet.
M.b.t. op mijn eigen alcoholconsumptie: klopt, ik overtreed inderdaad de wet, maar over een dikke maand verjaar ik en dan mag ik het wel, je snapt zelf wel hoe hypocriet de wetgeving is maar ik begrijp dat er een grens gesteld moet worden en dat die grens 16-jaar is daar kan ik best mee leven, ik heb zelf gekozen om alcohol te drinken en zal hier dan ook zelf de consequenties van dragen.
Ik sport veel en weet dat alcoholgebruik niet bepaalt positief is voor je prestaties maar je wil niet weten wat voor effect roken/blowen op fysieke prestaties heeft. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| RoaringMdog |
Geplaatst: 06 Aug 2011 18:43 Onderwerp:
| |

|
Wtf is er met het +/- topic gebeurt :/
- Klaar met Dexter
+ Volgende week beginnen met Californication
- Ziek
- Veelste warm in mn kamer |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nickdhnick |
Geplaatst: 06 Aug 2011 18:45 Onderwerp:
| |

|
| RoaringMdog schreef: | Wtf is er met het +/- topic gebeurt :/
|
Discussie he :') Now it's time to go back to normal
+ Lekker gegeten
+ Nu mn toetje nog
- Weet ff niks te doen voor vanavond :') Iedereen is bezig, aan het werk of mag niet weg van dr ouders -_-' |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dantekloon |
Geplaatst: 06 Aug 2011 18:58 Onderwerp:
| |

|
-Record of Agarest War 2((Generations of War)), kampt met enorme bugs en glitches, bijna net zo erg als The Last Remnant.
Begint al bij de scenes, stotteren en ze reageren allemaal langzaam.
Je kunt het beste merken tijdens battles en menu scherm, alles reageert te langzaam.
Als je op de item scherm op Driehoek knop drukt krijg je info over die item, maar het is moeilijk weer terug te gaan naar de vorige scherm, makkelijkste is de 4 knoppen tegelijk indrukken(driehoek, vierkant, cirkel, X) dat werkte bij mij toen altijd wel.
Terwijl de game ook een instal data heeft, dat heb ik voor ik aan de game begon gedownload, dat doe ik altijd.
^Die game is nog niet verschenen in Amerika of Europa.
Maar kwa stijl is het wel veel verandert net als Disgaea 4.
+Disgaea 4 is vet strak geworden te vergelijking met Disgaea 3. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 06 Aug 2011 18:59 Onderwerp:
| |

|
| Thibby95 schreef: | En voor mensen als jij heb ik enorm veel respect en dat meen ik!
Ik zal de discussie maar niet blijven laten duren, ik zet kort hetgeen wat ik denk van cannabisgebruik op een rijtje en daarmee is de kous voor mij af. Je bepaalt zelf wat je doet met je lichaam en of je al dan niet kiest voor de problemen die het cannabisgebruik veroorzaakt.
Cannabis is mss niet illegaal omdat de politici vandaag de dag niet de moed hebben om het te verbieden maar het zou zeker verboden mogen worden imo. Het is gewoon niet gezond, als je me echt niet WIL geloven, doe dat maar, mij maakt het eigenlijk niet uit.
Het brengt je in serieuze problemen, ik heb een vriend gehad die dat spul gebruikte, hij geraakte in het illegale milieu, begon ook andere drugs te nemen en stierf aan een overdosis, ik denk dat hiermee genoeg gezegd is, doe wat je wil maar het is echt niet slim, om nog maar te zwijgen over de sociale stempels die je krijgt opgeplakt als je het doet. |
Oftewel hij is ten onder gegaan aan zijn eigen verslaving en het gebrek aan zelfbeheersing, als je om de week als je zin hebt een blowtje neemt van je eigen plant dan kan dat geen kwaad. Alles wat je teveel drinkt of rookt is niet goed, laten we het daar maar bij houden.
En de reden waarom de overheid sigaretten, tabak, wiet en alcohol niet verbied is omdat ze ook een centje willen meepikken en omdat het niet schadelijk doet overkomen naar de grote massa's I.T.T. harddrugs.
+ Lekker dagje gamen, net Lego:PoTC uitgespeeld en hopelijk vanavond OoT ook!
+ Modest Mouse. <3 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Ellentjeeah |
Geplaatst: 06 Aug 2011 19:28 Onderwerp:
| |

|
De moderators doen er ook niets aan xd
+ Heerlijke middag gehad, wel een glas rode wijn gedronken bij mijn lasagne dus begin maar vast met bitchen
- Onwijs gave schoenen gepast, maar damn you Italianen. In Nederland heeft niemand kleine voeten dus is maat 37 er altijd maar Italianen hebben ook kleine voeten dus mijn maat was op
+ Ik kan wel blijven plussen over het weer, heerlijk om in jurkjes en rokjes en korte broekjes rond te lopen |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 06 Aug 2011 20:03 Onderwerp:
| |

|
| You know what they say about girls with small feet |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nickdhnick |
Geplaatst: 06 Aug 2011 20:03 Onderwerp:
| |

|
| Ellentjeeah schreef: | De moderators doen er ook niets aan xd
|
Van mij mag je best discussieren, maar ik zei net 3 posts geleden dat we weer terug moesten gaan naar het normale reageren. Er komt anders toch geen eind aan.
Dus... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 06 Aug 2011 20:11 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Uchiha_Shadow schreef: | | You know what they say about girls with small feet | Ze vallen sneller omver
+ Aan mijn zesde DVD van de dag toe. Backlog wegwerken bij DVDs gaat heel gemakkelijk. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Ellentjeeah |
Geplaatst: 06 Aug 2011 21:27 Onderwerp:
| |

|
| Uchiha_Shadow schreef: | | You know what they say about girls with small feet |
No dunno
- Kut italianen, is lotr op tv hebben ze het na gesynchroniseerd ik moet wel toegeven dat gollem redelijk vet klonk
Laatst aangepast door Ellentjeeah op 06 Aug 2011 22:16; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| JasperCLA |
Geplaatst: 06 Aug 2011 21:51 Onderwerp:
| |

|
- Geen fallout NV savegames te vinden die aan m'n wensen voldoen..
Heeft iemand toevallig een savegame op PC van fallout NV waarbij hij the Legion volledig trouw is gebleven? Het zou erg welkom zijn  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Ellentjeeah |
Geplaatst: 06 Aug 2011 21:55 Onderwerp:
| |

|
| + Hahahha op de achtergrond van een soort wipt out draaien ze 'bird is the word' |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 06 Aug 2011 22:13 Onderwerp:
| |

|
++ LOL, Gamed-members have gone mad wat een gedoe over wiet roken
+ lekkere werkdag
- geef me nu dat LOON! gvd |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Thibby95 |
Geplaatst: 06 Aug 2011 22:29 Onderwerp:
| |

|
+++ Casa Blanca festival was wel leuk, vooral Sound of Stereo was goed
+ Alcohol gedronken terwijl ik min 16 jaar ben
+++ Super grappig meisje ontmoet
- Van The Subs had ik meer verwacht
- Wiet
- Probleem om Shogun 1 op men oude laptop te spelen(allemaal verschillende bugs en crashes)
--- Heb al enkele dagen last van men lies en dat komt me nu echt niet goed uit(bezig met trainen voor nationale selectie)
+ Volgend jaar lid van een surfclub aan de zee, men ouders zijn daar een huis aan het bouwen etc.
+ Dan kan ik over 2 jaren voor men reddersdiploma gaan
Veel plussen, ook veel mins :/ |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 06 Aug 2011 22:30 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Ellentjeeah schreef: | | + Hahahha op de achtergrond van een soort wipt out draaien ze 'bird is the word' | Surfin' Bird. The Bird is the Word is het minder aanstekelijke origineel, Surfin' Bird is de versie die je ongetwijfeld kent van de Family Guy cover. |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 719, 720, 721 ... 768, 769, 770 Volgende |