Auteur |
Bericht |
|
nolife |
Geplaatst: 12 Jul 2011 19:41 Onderwerp: msn account herstellen
| |

|
Hey ik wist geen andere plek om dit te zetten dus ik doe het maar hier,
mijn msn was een paar dagen geleden geblokkeert en kmoet een nieuw wachtwoord instellen enzo. Het probleem is dat ik mijn antwoord op de geheime vraag niet meer weet. Hoe kan ik mijn msn terughalen?
Als het niet kan, staat er nergens op je pc een lijst opgeslagen met de contactpersonen die je had? Dan kan ik een nieuwe msn maken en die contacten toevoegen? |
|
Terug naar boven |
|
|
Ellentjeeah |
Geplaatst: 12 Jul 2011 20:50 Onderwerp:
| |

|
Je kunt hem indeed terughalen met die recovery vraag en anders kan je wachtwoord ook naar een ander e-mail adres zijn gestuurd die je zelf hebt ingesteld.
Anders moet je kijken of je gesprekken worden opgeslagen, zo niet ben ik bang dat je alles kwijt bent. |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 12 Jul 2011 21:16 Onderwerp:
| |

|
Laatst deed ik dat wachtwoord aanvragen voor een vriendin die haar wachtwoord vergeten was. (Uiteindelijk bleek dat ze met haar telefoon niet kon inloggen op haar mailbox ofzo door haar provider omdat haar oude wachtwoord bij mij op me laptop wel werkte.) Toen kreeg ik een heel formulier waarbij je zoveel mogelijk moest invullen; oude wachtwoorden, onderwerpen over email, geboortedatum etc. Misschien kun je het hiermee terug krijgen? Het was volgens mij gewoon op 'wachtwoord vergeten' klikken |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|