Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
nolife BerichtGeplaatst: 12 Jul 2011 19:41    Onderwerp: msn account herstellen Reageren met citaat

Hey ik wist geen andere plek om dit te zetten dus ik doe het maar hier,
mijn msn was een paar dagen geleden geblokkeert en kmoet een nieuw wachtwoord instellen enzo. Het probleem is dat ik mijn antwoord op de geheime vraag niet meer weet. Hoe kan ik mijn msn terughalen?

Als het niet kan, staat er nergens op je pc een lijst opgeslagen met de contactpersonen die je had? Dan kan ik een nieuwe msn maken en die contacten toevoegen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 12 Jul 2011 20:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Je kunt hem indeed terughalen met die recovery vraag en anders kan je wachtwoord ook naar een ander e-mail adres zijn gestuurd die je zelf hebt ingesteld.
Anders moet je kijken of je gesprekken worden opgeslagen, zo niet ben ik bang dat je alles kwijt bent.
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 12 Jul 2011 21:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Laatst deed ik dat wachtwoord aanvragen voor een vriendin die haar wachtwoord vergeten was. (Uiteindelijk bleek dat ze met haar telefoon niet kon inloggen op haar mailbox ofzo door haar provider omdat haar oude wachtwoord bij mij op me laptop wel werkte.) Toen kreeg ik een heel formulier waarbij je zoveel mogelijk moest invullen; oude wachtwoorden, onderwerpen over email, geboortedatum etc. Misschien kun je het hiermee terug krijgen? Het was volgens mij gewoon op 'wachtwoord vergeten' klikken
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: