| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 658, 659, 660 ... 768, 769, 770 Volgende
|
| Robert |
Geplaatst: 22 Jun 2011 13:10 Onderwerp:
| |

|
| Mafusto schreef: | | Weet iemand hoe Mediaoffer haar games verstuurd? Met de normale post of met de pakketpost? |
Altijd via de brievenbus. Ik had eens 2 collectors editions besteld en die passen net in een zo'n speciale doos. Normale dvd doosjes doen ze volgens mij in een envelop met die knallende dingetjes
+ zometeen gastcollege over forensic accounting, klinkt wel interessant |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 22 Jun 2011 13:45 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Robert schreef: | | Mafusto schreef: | | Weet iemand hoe Mediaoffer haar games verstuurd? Met de normale post of met de pakketpost? |
Altijd via de brievenbus. Ik had eens 2 collectors editions besteld en die passen net in een zo'n speciale doos. Normale dvd doosjes doen ze volgens mij in een envelop met die knallende dingetjes  |
Bubbeltjesenveloppen. Maar inderdaad, dat klopt, daar stoppen ze normal-sized doosjes in. Mijn Mafia II CE paste ook niet door de brievenbus haha. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 22 Jun 2011 13:48 Onderwerp:
| |

|
Ik had nog hoop dat ze mijn bestelling via de pakketpost zouden verzenden  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 22 Jun 2011 14:06 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| JasperCLA |
Geplaatst: 22 Jun 2011 14:47 Onderwerp:
| |

|
| Christian Vuye schreef: | | + Examens afgelopen. |
En wanneer heb jij je uitslag? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Ellentjeeah |
Geplaatst: 22 Jun 2011 14:56 Onderwerp:
| |

|
@ Divine, gewoon doen!
Uiteindelijk heb ik het 11733.3 sec volgehouden, toen ben ik maar gaan slapen. En dat is ca. 3,5 uur xD
+ Homefront EINDELIJK binnen
+ Akinator verslagen |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 22 Jun 2011 15:19 Onderwerp:
| |

|
| JasperCLA schreef: | | Christian Vuye schreef: | | + Examens afgelopen. |
Volgende week donderdag, jij? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| JasperCLA |
Geplaatst: 22 Jun 2011 16:13 Onderwerp:
| |

|
| Christian Vuye schreef: | | JasperCLA schreef: | | Christian Vuye schreef: | | + Examens afgelopen. |
Morgen om 5 uur. Als ik erdoor ben, zal het zeer nipt zijn. Vorig rapport kreeg ik de volgende commentaar mee: "het kalf is nog niet verdronken, maar het water staat hem wel al aan de lippen".
Ga jij er vlot door zijn? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Rene Groen |
Geplaatst: 22 Jun 2011 16:21 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Nickdhnick schreef: | + De 3D Gaming Room bij Activision Blizzard is wel vet
+ Moest er foto's maken voor mn stage bedrijf, die bezorgen de TV etc.
+ De receptioniste kent René xD René, heb je wat te vertellen?  |
Mijn naam is overal bekend  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 22 Jun 2011 17:20 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| JasperCLA schreef: | Vorig rapport kreeg ik de volgende commentaar mee: "het kalf is nog niet verdronken, maar het water staat hem wel al aan de lippen". |
Hahaha. Ik lachte me dood. Om de metafoor natuurlijk, niet om hetgeen wat hij inhoudt.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 22 Jun 2011 17:35 Onderwerp:
| |

|
| JasperCLA schreef: | | Christian Vuye schreef: | | JasperCLA schreef: | | Christian Vuye schreef: | | + Examens afgelopen. |
Morgen om 5 uur. Als ik erdoor ben, zal het zeer nipt zijn. Vorig rapport kreeg ik de volgende commentaar mee: "het kalf is nog niet verdronken, maar het water staat hem wel al aan de lippen".
Ga jij er vlot door zijn? |
Haha, ocharme. Nene, just kiddin'. Veel succes!
Ik ga er normaal gezien wel goed door zijn hoor. Heb één totaalbuis (Elektriciteit) maar voor de rest zijn al mijn punten vrij goed. Erg goed zelfs. Niet dat ik wil gaan opscheppen.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Robert |
Geplaatst: 22 Jun 2011 17:45 Onderwerp:
| |

|
- gastcollege was mwa
- toets AE was heel erg slecht gemaakt, als ik deze niet haal ben ik twee jaar van mijn leven kwijt
+ Gratis bier op kosten van KPMG
- moest waanzinnig hard naar de WC in de trein en die zijn er niet meer.... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 22 Jun 2011 17:50 Onderwerp:
| |

|
Wut? Hebben jullie daar in Nederland geen WC's in treinen? :O
+ geschoren. Was nodig. Er begon zich een wasbeer te ontwikkelen aan mijn kin. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Robert |
Geplaatst: 22 Jun 2011 17:57 Onderwerp:
| |

|
[quote="Christian Vuye"]Wut? Hebben jullie daar in Nederland geen WC's in treinen? :O
[\quote]
Niet meer, we hebben nieuwe treinen (gaat over stoptreinen) en die hebben geen wc's meer. Begrijp me niet verkeerd het zijn opzich mooie dingen en de Airco is geweldig. Maar het gebrek een wc's is wel vervelend. Het is oke als er fatsoenlijke wçs op de stations staan maar dat is meestal niet het geval. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| KingLikesCookies |
Geplaatst: 22 Jun 2011 18:01 Onderwerp:
| |

|
| Robert schreef: | | Christian Vuye schreef: | Wut? Hebben jullie daar in Nederland geen WC's in treinen? :O
|
Niet meer, we hebben nieuwe treinen (gaat over stoptreinen) en die hebben geen wc's meer. Begrijp me niet verkeerd het zijn opzich mooie dingen en de Airco is geweldig. Maar het gebrek een wc's is wel vervelend. Het is oke als er fatsoenlijke wçs op de stations staan maar dat is meestal niet het geval. | Doet me eraan denken dat ik een jaar ofzo geleden is langer moest omdat een kerel het in zijn broek had gedaan op de trein (ook al waren er wc's). :')
+ Morgen maar Engels en Fysica
++++ Daarna zijn de examens gedaan |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jonezy |
Geplaatst: 22 Jun 2011 18:05 Onderwerp:
| |

|
- morgen Grieks a-toets  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 22 Jun 2011 18:06 Onderwerp:
| |

|
| KingLikesCookies schreef: | | Robert schreef: | | Christian Vuye schreef: | Wut? Hebben jullie daar in Nederland geen WC's in treinen? :O
|
Niet meer, we hebben nieuwe treinen (gaat over stoptreinen) en die hebben geen wc's meer. Begrijp me niet verkeerd het zijn opzich mooie dingen en de Airco is geweldig. Maar het gebrek een wc's is wel vervelend. Het is oke als er fatsoenlijke wçs op de stations staan maar dat is meestal niet het geval. | Doet me eraan denken dat ik een jaar ofzo geleden is langer moest omdat een kerel het in zijn broek had gedaan op de trein (ook al waren er wc's). :')
'Maar' Fysica? In mijn richting is dat een enorm belangrijk vak! Wat doe jij van richting? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| RoaringMdog |
Geplaatst: 22 Jun 2011 18:10 Onderwerp:
| |

|
| Robert schreef: | - gastcollege was mwa
- toets AE was heel erg slecht gemaakt, als ik deze niet haal ben ik twee jaar van mijn leven kwijt
Niet moeilijk doen , gewoon uit het raam pissen ;D
- Super moe
+ The Guild
+ Lekker rustig avondje |
|
| Terug naar boven |
|
|
| KingLikesCookies |
Geplaatst: 22 Jun 2011 18:12 Onderwerp:
| |

|
| Christian Vuye schreef: | | KingLikesCookies schreef: | | Robert schreef: | | Christian Vuye schreef: | Wut? Hebben jullie daar in Nederland geen WC's in treinen? :O
|
'Maar' Fysica? In mijn richting is dat een enorm belangrijk vak! Wat doe jij van richting? | Economie Talen (ASO), dan heb ik maar één uur fysica. Bovendien zijn er bij dit hoofdstuk veel van die obvious dingen zoals: "Hoe noemt de overgang van vast naar vloeibaar?". |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Robert |
Geplaatst: 22 Jun 2011 18:14 Onderwerp:
| |

|
| RoaringMdog schreef: | | Robert schreef: | - gastcollege was mwa
|
Die nieuwe treinen waar ik het over heb hebben dus geen ramen meer die open kunnen Vandaar ook de Airco. Wanneer ben jij voor t laatst met de trein geweest  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| RoaringMdog |
Geplaatst: 22 Jun 2011 18:16 Onderwerp:
| |

|
| Robert schreef: | | RoaringMdog schreef: | | Robert schreef: | - gastcollege was mwa
|
Die nieuwe treinen waar ik het over heb hebben dus geen ramen meer die open kunnen Vandaar ook de Airco. Wanneer ben jij voor t laatst met de trein geweest  |
Eind december Had je het wel gedaan dan , als de ramen open konden xD ? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 22 Jun 2011 18:25 Onderwerp:
| |

|
| KingLikesCookies schreef: | | Christian Vuye schreef: | | KingLikesCookies schreef: | | Robert schreef: | | Christian Vuye schreef: | Wut? Hebben jullie daar in Nederland geen WC's in treinen? :O
|
'Maar' Fysica? In mijn richting is dat een enorm belangrijk vak! Wat doe jij van richting? | Economie Talen (ASO), dan heb ik maar één uur fysica. Bovendien zijn er bij dit hoofdstuk veel van die obvious dingen zoals: "Hoe noemt de overgang van vast naar vloeibaar?". |
Haha, lekker easy.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Urkie |
Geplaatst: 22 Jun 2011 18:33 Onderwerp:
| |

|
-Can i see your id Please
+ dankzij goed lulpraatje toch binnengekomen (Club in hotel)
- 21 jaar regeling in dubai |
|
| Terug naar boven |
|
|
| streetfighter |
Geplaatst: 22 Jun 2011 18:44 Onderwerp:
| |

|
+ Gaat snel even een brug zoeken :')
http://frontpage.fok.nl/nieuws/449868/1/1/100/su-cidale-puber-gered-door-kussende-vreemdelinge.html
Laatst aangepast door streetfighter op 22 Jun 2011 18:48; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| the_dan |
Geplaatst: 22 Jun 2011 18:48 Onderwerp:
| |

|
- touchscherm van mn mobiel heeft er geen zin meer in
en dat is een probleem want het heeft geen andere knoppen
- ziekjes, duizelig, rare steken overal
- blah :-( |