| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 663, 664, 665 ... 768, 769, 770 Volgende
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 25 Jun 2011 17:28 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| ninodude schreef: | | Joni Philips schreef: | | ninodude schreef: | | - NoA, ben blij dat ik in Europa woon. De hele Nintendo fanbase staat daar op z'n kop omdat NoA Xenoblade, The Last Story & Pandora's Tower niet wilt uitbrengen, nou ja de enige die tot nu toe bevestigd is die ze niet uitgeven is Xenoblade. Het is ook wel belachelijk als Reggie ze maanden lang teased dat ze de tweede helft van 2011 nog een goed aantal games hebben klaarliggen waar hun nog niets vanaf weten, lmfao. | NoE daarentegen heeft nog alleen maar Xenoblade bevestigd. Zoveel beter zijn we dus niet. |
Hier staat anders The Last Story voor 2012:
http://www.gonintendo.com/viewstory.php?id=161318
Weet niet of het 100% betrouwbaar is, het is wachten op Gamescon. | Als ik het zo lees komt de informatie van de neoGaf en moeten we het dus zeker nog niet als bevestigd zien |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Stammetje91 |
Geplaatst: 25 Jun 2011 17:31 Onderwerp:
| |

|
| JasperCLA schreef: | | Christian Vuye schreef: | | JasperCLA schreef: | + Gepromoveerd tot redacteur op 9lives Net de eerste artikels online gezet (nog geen negatieve commentaar gehad, positief dus)
+ Contract getekend om in de Carrefour te gaan werken in september, afdeling elektro/multimedia
Veel gedaan vandaag eig  |
Twee keer een dubbele proficiat! Al ben ik niet zo weg van 9lives....
Trouwens, hoe heb je die job gefixt? Ik heb echt werk nodig deze vakantie? |
Voor de paasvakantie gewoon zo'n formulier van jobstudenten gaan invullen en binnengedaan. Ze werven pas vanaf 18 jaar aan in Carrefour. Ik kende daar al wel iemand, maar dat zijn details
Voor ik 18 was deed ik alles in het zwart. Het is echt moeilijk om werk te vinden voor je 18e.
Enja 9lives, speciaal volk maar toffe crew. En ik ken ook volk van't school dat daar werkt (en wordt ook vergoed met beetje geld + review copys) |
Biggest bullshit ever. Ik werk al vanaf m'n vijftiende onder een baas. Daarvoor twee jaar folders gelopen.
Ik heb zo'n hekel aan mensen die beweren dat er geen werk is voor hun leeftijd. Dat je geen werk kan vinden als vijftienjarige kan ik me voorstellen, dat is gewoon lastig (maar zeker niet onmogelijk). Vanaf je zestiende kan je in veel winkels al aan de slag en anders zijn de supermarkten altijd wel geïnteresseerd. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 25 Jun 2011 17:40 Onderwerp:
| |

|
| RoaringMdog schreef: | | Xenathos schreef: | | Hij is alleen niet de enige die het plezier van "feesten" niet snapt. Hier zit er nog zo een. |
Same , ik vind ''feesten'' ook zonde van je geld :/ |
Yeah! Ik drink eens in de week of om de twee weken even wat met gasten in de kroeg, is wel gezellig maar ik snap nooit hoe mensen uren kunnen blijven hangen en zuipen, ik vind dat "feesten" maar nep op die kutmuziek, als je dan echt wilt feesten ga dan naar een festival ofzo.
@Joni, ja ik weet het, daarom. Ik denk wel dat The Last Story mogelijk is. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Velqor |
Geplaatst: 25 Jun 2011 17:50 Onderwerp:
| |
![]()
|
| ninodude schreef: | | RoaringMdog schreef: | | Xenathos schreef: | | Hij is alleen niet de enige die het plezier van "feesten" niet snapt. Hier zit er nog zo een. |
Yeah! Ik drink eens in de week of om de twee weken even wat met gasten in de kroeg, is wel gezellig maar ik snap nooit hoe mensen uren kunnen blijven hangen en zuipen, ik vind dat "feesten" maar nep op die kutmuziek, als je dan echt wilt feesten ga dan naar een festival ofzo.
@Joni, ja ik weet het, daarom. Ik denk wel dat The Last Story mogelijk is. |
Feesten kun je ook op een festival. Dusja, algemeen vind ik 'feesten' niet zonde van mijn geld. in de kroeg rondhangen kun je niet eens feesten noemen dus ik weet niet waarom diegene uberhaupt dat zei  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| KingLikesCookies |
Geplaatst: 25 Jun 2011 17:58 Onderwerp:
| |

|
+ Nieuwe avatar
- Eerste vervelingsdag van de vakantie |
|
| Terug naar boven |
|
|
| streetfighter |
Geplaatst: 25 Jun 2011 18:02 Onderwerp:
| |

|
| RoaringMdog schreef: | | Xenathos schreef: | | Robert schreef: | | Dellion schreef: | | D: schreef: | 'feesten'
je moet het maar willen. |
..Zucht, niet iedereen leidt aan een sociaal isolement.
|
|
Hij is alleen niet de enige die het plezier van "feesten" niet snapt. Hier zit er nog zo een. |
Same here
Eens gaan bowlen of een filmpje pakken is toch veel fijner + je kunt elkaar fatsoenlijk verstaan |
|
| Terug naar boven |
|
|
| D: |
Geplaatst: 25 Jun 2011 18:43 Onderwerp:
| |

|
+/- meisjes
- meisjes die een vriend hebben
+ steeds beter gitaar spelen
- broertje DA2 niet meegenomen, nouja dan probeer ik infamous wel ff uit, die leen ik ook nogvan em.
edit: over dat 'feesten'
Ik vind een feest pas feestbaar als er wat te vieren valt, niet als een standbeeld aan een bar staan met als enige contact met de buitenwereld het ritme van veel te hard gedreun uit de boxen.
Zelfs niet de enkeling die hiervan gebruik maakt om ongecontroleerd te gaan bewegen op de 'dansvloer' of wat tegenwoordig nog eerder gebeurd sexueel bewegen op de 'dansvloer'.
feest is er enkel als het ergens op gebaseerd is, iets wat oprechte exuberance vereist.
van overtollige drank zou je juist moeten schreien, niet blij zijn.
ernstigheid. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Thibby95 |
Geplaatst: 25 Jun 2011 19:52 Onderwerp:
| |

|
| RoaringMdog schreef: | | Xenathos schreef: | | Robert schreef: | | Dellion schreef: | | D: schreef: | 'feesten'
je moet het maar willen. |
..Zucht, niet iedereen leidt aan een sociaal isolement.
|
|
Hij is alleen niet de enige die het plezier van "feesten" niet snapt. Hier zit er nog zo een. |
Menen jullie dit nu echt?
++++++ Gistere naar een feestje geweest, was super tof, men beste vriend heeft gemuild met een strontzat en afschuwelijk lelijk meisje :p
Nu mag hij dit voor de rest van zijn leven horen ;D |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Asianator |
Geplaatst: 25 Jun 2011 19:56 Onderwerp:
| |

|
| Behandel meisjes liever met respect. Ook minder mooie meisjes zijn mensen. Ze hebben zichzelf tenslotte niet gemaakt. Een ieder zoekt liefde. Een ieder zoekt iemand waarbij ze zichzelf kunnen zijn. Zelfs jij. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Thibby95 |
Geplaatst: 25 Jun 2011 19:57 Onderwerp:
| |

|
| Mr. Awesome schreef: | | Behandel meisjes liever met respect. Ook minder mooie meisjes zijn mensen. Ze hebben zichzelf tenslotte niet gemaakt. Een ieder zoekt liefde. Een ieder zoekt iemand waarbij ze zichzelf kunnen zijn. Zelfs jij. |
Hij heeft haar behandeld met respect :p Maar een beetje teveel om eerlijk te zijn  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Asianator |
Geplaatst: 25 Jun 2011 20:02 Onderwerp:
| |

|
| Jij verwoord het anders heel neerbuigend. Alsof het een schaamte is om met een 'lelijk' meisje te zoenen. Overigens zijn termen als 'gemuild' niet echt deftig om in de mond te nemen. Ik zou je aanraden een andere term te hanteren in de toekomst. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Thibby95 |
Geplaatst: 25 Jun 2011 20:07 Onderwerp:
| |

|
| Mr. Awesome schreef: | | Jij verwoord het anders heel neerbuigend. Alsof het een schaamte is om met een 'lelijk' meisje te zoenen. Overigens zijn termen als 'gemuild' niet echt deftig om in de mond te nemen. Ik zou je aanraden een andere term te hanteren in de toekomst. |
Nja, het is volgens mij niet verboden om gemuild te zeggen, en het is zeker niet neerbuigend bedoeld hoor maar wat hij heeft gedaan blijft ie toch nog even horen  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| BeWario |
Geplaatst: 25 Jun 2011 20:28 Onderwerp:
| |

|
--- GODVER, KLOTE ACER-LAPTOP
---- probeer al de hele middag mn ma's laptop te formatteren, maar de laptop helpt niet echt mee... ik wil de windows-cd booten zodat ik kan formatteren, maar dat doet ie niet. Wil ik in de BIOS zit er een wachtwoord op die niemand heeft ingesteld (blijkbaar standaard oid) en ik kom dus niet in de BIOS...
--- moet ook nog eens een verslag inleveren.... nog geen enkel moment rust gehad sinds dat ik vakantie heb... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 25 Jun 2011 20:49 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| JasperCLA |
Geplaatst: 25 Jun 2011 21:09 Onderwerp:
| |

|
| Stammetje91 schreef: |
Biggest bullshit ever. Ik werk al vanaf m'n vijftiende onder een baas. Daarvoor twee jaar folders gelopen.
Ik heb zo'n hekel aan mensen die beweren dat er geen werk is voor hun leeftijd. Dat je geen werk kan vinden als vijftienjarige kan ik me voorstellen, dat is gewoon lastig (maar zeker niet onmogelijk). Vanaf je zestiende kan je in veel winkels al aan de slag en anders zijn de supermarkten altijd wel geïnteresseerd. |
Zei ik toch? Iig werkte ik eerder ook al in de tuinbouwsector, echter was dit niet officieel. Voor je 18e kun je enkel van die kutbaantjes krijgen waar je nog niet zo heel veel geld voor krijgt.
+ Morgen brunch
+ Nieuwe schoenen gekocht op de braderij |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Rene Groen |
Geplaatst: 25 Jun 2011 21:22 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
+ DVD Kast vijf en zes staan in elkaar, op naar de volgende kasten
+ Vandaag met m'n vriendin nieuwe auto gekocht, Kia Picanto.
+ Veel kunnen gamen afgelopen week, lekker wat recensies kunnen afwerken
+ Bijna zomer, dus minder game releases, eindelijk wat meer tijd om games in te kunnen halen.
- Op zaterdagavond alleen thuis, vriendin is naar een BBQ van haar werk, verder weinig te doen, dus maar een beetje voor de TV hangen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| RoaringMdog |
Geplaatst: 25 Jun 2011 21:33 Onderwerp:
| |

|
- Jeff Dunham Wat is die kerel unfunny zeg
- Heb 12 uur geslapen , en ben nu al weer moe :/ |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 25 Jun 2011 21:47 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Thibby95 schreef: | | Mr. Awesome schreef: | | Jij verwoord het anders heel neerbuigend. Alsof het een schaamte is om met een 'lelijk' meisje te zoenen. Overigens zijn termen als 'gemuild' niet echt deftig om in de mond te nemen. Ik zou je aanraden een andere term te hanteren in de toekomst. |
Nja, het is volgens mij niet verboden om gemuild te zeggen, en het is zeker niet neerbuigend bedoeld hoor maar wat hij heeft gedaan blijft ie toch nog even horen  |
Zeker niet verboden, maar je maakt het niveau van je post wel erg goed duidelijk met dat soort woorden. Ik vind 'tongen' al een idioot woord, laat staan 'bekken' of 'muilen' (had ik overigens nog nooit gehoord).
++++ Vanavond naar Zak met een maat Hell yeah! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 25 Jun 2011 22:19 Onderwerp:
| |

|
Als je de term Muilen nog nooit hebt gehoord heb je vast ook nooit kabouter Wesley gezien.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Thibby95 |
Geplaatst: 25 Jun 2011 22:19 Onderwerp:
| |

|
| Paintskillz schreef: | Als je de term Muilen nog nooit hebt gehoord heb je vast ook nooit kabouter Wesley gezien.  |
^^ |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Velqor |
Geplaatst: 25 Jun 2011 22:51 Onderwerp:
| |
![]()
|
| RoaringMdog schreef: | - Jeff Dunham Wat is die kerel unfunny zeg
|
Quoten fo truth. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 25 Jun 2011 22:54 Onderwerp:
| |

|
| GekooktEi schreef: | | Zeker niet verboden, maar je maakt het niveau van je post wel erg goed duidelijk met dat soort woorden. Ik vind 'tongen' al een idioot woord, laat staan 'bekken' of 'muilen' (had ik overigens nog nooit gehoord). |
Ik vind muilen echt zoon woord voor kroegboeren. (lol het woordenboek van Firefox rekent het ook nog als een goed woord, kroegboeren.) |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Thibby95 |
Geplaatst: 25 Jun 2011 22:58 Onderwerp:
| |

|
| ninodude schreef: | | GekooktEi schreef: | | Zeker niet verboden, maar je maakt het niveau van je post wel erg goed duidelijk met dat soort woorden. Ik vind 'tongen' al een idioot woord, laat staan 'bekken' of 'muilen' (had ik overigens nog nooit gehoord). |
Ik vind muilen echt zoon woord voor kroegboeren. (lol het woordenboek van Firefox rekent het ook nog als een goed woord, kroegboeren.) |
Bij ons is het dus echt een gangbaar woord Wat zegge, jullie dan? Tongzoenen rofl? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dantekloon |
Geplaatst: 25 Jun 2011 23:00 Onderwerp:
| |

|
| ninodude schreef: | | GekooktEi schreef: | | Zeker niet verboden, maar je maakt het niveau van je post wel erg goed duidelijk met dat soort woorden. Ik vind 'tongen' al een idioot woord, laat staan 'bekken' of 'muilen' (had ik overigens nog nooit gehoord). |
Bekken zou zekers zijn, tongzoenen en dat mens ook nog eens af bekken.(grote bek geven).
Muilen is idd zo'n woord voor kroegboeren. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 25 Jun 2011 23:05 Onderwerp:
| |

|
| Thibby95 schreef: | | ninodude schreef: | | GekooktEi schreef: | | Zeker niet verboden, maar je maakt het niveau van je post wel erg goed duidelijk met dat soort woorden. Ik vind 'tongen' al een idioot woord, laat staan 'bekken' of 'muilen' (had ik overigens nog nooit gehoord). |
Bij ons is het dus echt een gangbaar woord Wat zegge, jullie dan? Tongzoenen rofl? |
Ik heb geen flauw idee, liefdesleven staat al jaren stil. Vroeger noemden we het wel tongzoenen, ja.. |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 663, 664, 665 ... 768, 769, 770 Volgende |