Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
|
Mafusto |
Geplaatst: 07 Jun 2011 23:00 Onderwerp:
| |

|
ninodude schreef: | ninodude schreef: | Ik ben NU weg. |
Weet je, fuck it. Ik zie geen reden om weg te gaan voor een maand als ik helemaal niet teleurgesteld ben. Ik vond het een goeie conferentie, nooit vervelend geweest en een paar keer aardig verrast. |
Kun je geen ban aanvragen om een maand weg te blijven J/K
Ninty's persconferentie was soms saai maar er.zaten een paar leuke verrassingen in. Alleen waarom een console aankondigen zonder er daadwerkelijk informatie over te geven. |
|
Terug naar boven |
|
|
FloriX |
Geplaatst: 07 Jun 2011 23:51 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 08 Jun 2011 00:14 Onderwerp:
| |

|
Weet je, fuck it. Ik zie geen reden om weg te gaan voor een maand als ik helemaal niet teleurgesteld ben. Ik vond het een goeie conferentie, nooit vervelend geweest en een paar keer aardig verrast. |
Hahahaha nice! |
|
Terug naar boven |
|
|
MocroMo |
Geplaatst: 08 Jun 2011 00:39 Onderwerp:
| |

|
Ik snap het niet waarom zou je weg gaan, weddenschap verloren? |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 08 Jun 2011 01:12 Onderwerp:
| |

|
Pluspunten tot nu toe!
Final Fantasy XIII-2!!
Zelda!
Gears 3 info!
Assassins Creed II-3 (jaja zo zie ik het)!!
Skyrim!!
Battlefield 3!
Luigi's Mansion 2!!
3DS support in zijn algemeen.
En ja hoor een nieuwe SSB is bevestigd!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Minpunten tot nu toe!
Fable (dood zonde echt... 3 was al minder) |
|
Terug naar boven |
|
|
dantekloon |
Geplaatst: 08 Jun 2011 06:25 Onderwerp:
| |

|
E3, niet echt cool maar toch wel waar ik intresse in heb.
Final Fantasy XIII-2
Super Smash Bros. 3DS/WiiU
Nintendo WiiU
Playstation Vita |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 09 Jun 2011 13:47 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Tweede panel is wazig om 3D te laten lijken. Oh, en check de laatste Duelinganalogs voor een goede WiiU grap. |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 09 Jun 2011 14:15 Onderwerp:
| |

|
Kinect verkoopt anders prima? Tis een echte najaarsaccesoire. En Reggie als gangster neerzetten? Fuck off. Beetje domme comic.
Veel opvallender vind ik dat er niks gebeurt met t feit dat Sony de PS3 en de Vita al mooi verbindt met die Ruin game, bijna net zoals Nintendo met de WiiU wil doen. Bijzonder. |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 09 Jun 2011 14:28 Onderwerp:
| |

|
Roderick schreef: | Kinect verkoopt anders prima? Tis een echte najaarsaccesoire. En Reggie als gangster neerzetten? Fuck off. Beetje domme comic.
Veel opvallender vind ik dat er niks gebeurt met t feit dat Sony de PS3 en de Vita al mooi verbindt met die Ruin game, bijna net zoals Nintendo met de WiiU wil doen. Bijzonder. |
Omdat Sony rond de aankondiging van de NGP al aangegeven heeft dat er PS3 en NGP connectivity zou zijn d.m.v Cloud-gaming/Cloud-streaming en Cloud Saving. Dit is hetzelfde wat Ninty dit jaar pas heeft aangekondigd. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 09 Jun 2011 16:21 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
|
Terug naar boven |
|
|
im2 |
Geplaatst: 09 Jun 2011 17:43 Onderwerp:
| |

|
Roderick schreef: | Kinect verkoopt anders prima? Tis een echte najaarsaccesoire. En Reggie als gangster neerzetten? Fuck off. Beetje domme comic.
Hier zie je het ook terug:
http://www.gametrailers.com/video/e3-2011-hustle-kings/715805 |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 09 Jun 2011 20:19 Onderwerp:
| |

|
MocroMo schreef: | Ik snap het niet waarom zou je weg gaan, weddenschap verloren? |
Ja, met mezelf dan.
=====
Vita streamed handheld games naar een console.
Wii-U streamed console games naar een soort van handheld.
Wat de Vita doet deed ik vroeger trouwens ook al in soort gelijke mate met mijn Super Nintendo en Super Gameboy. Als ik me niet vergis kon het ook al met de PSP, ik zag tenminste kabeltjes liggen in de winkel om hem op je Tv aan te sluiten.
De Wii-U zal echt samen werken met je Tv, het is eigenlijk een Ds maar dan in het groot. Ik zie niet in hoe dit "bijna hetzelfde" is.
Geef mij A.U.B. een link waar jullie allemaal hebben gelezen dat de Vita games kan streamen van de Ps3 naar de Vita en kan gebruikt worden als controller.
Laatst aangepast door No'tje op 09 Jun 2011 20:37; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
the_dan |
Geplaatst: 09 Jun 2011 20:37 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
musthavethisgame |
Geplaatst: 09 Jun 2011 23:30 Onderwerp:
| |

|
Roderick schreef: | Kinect verkoopt anders prima? Tis een echte najaarsaccesoire. En Reggie als gangster neerzetten? Fuck off. Beetje domme comic. |
Jemig man, moet je jezelf nou horen.
Maar goed dat dat geen redacteur meer is :')
Ik heb m'n nieuwsberichten graag neutraal. |
|
Terug naar boven |
|
|
FloriX |
Geplaatst: 10 Jun 2011 00:28 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 10 Jun 2011 00:43 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
FloriX schreef: | http://www.andriasang.com/e/blog/2011/06/08/metal_gear_solid_hd_vs_sd/
Meh |
Ha, en die vergelijkingsshots hebben ze zelf aan de media gegeven voor dat doeleinde? Als ik zulke remakes zou maken, zou ik er niet al te trots op zijn. Nauwelijks geremasterd. Blijven natuurlijk goeie games, en simpelweg omdat ik twee van de drie games niet heb (uit)gespeeld op de originele platformen haal ik de collectie ook wel, maar als ik ze al origineel zou hebben gespeeld zou ik deze echt niet halen.
Als je bijvoorbeeld het verschil ziet tussen Splinter Cell SD en HD, dat is een immens verschil vergeleken bij dit. Konami kan toch zeker beter. |
|
Terug naar boven |
|
|
KingLikesCookies |
Geplaatst: 18 Jun 2011 11:16 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 18 Jun 2011 12:39 Onderwerp:
| |

|
GekooktEi schreef: | FloriX schreef: | http://www.andriasang.com/e/blog/2011/06/08/metal_gear_solid_hd_vs_sd/
Meh |
Ha, en die vergelijkingsshots hebben ze zelf aan de media gegeven voor dat doeleinde? Als ik zulke remakes zou maken, zou ik er niet al te trots op zijn. Nauwelijks geremasterd. Blijven natuurlijk goeie games, en simpelweg omdat ik twee van de drie games niet heb (uit)gespeeld op de originele platformen haal ik de collectie ook wel, maar als ik ze al origineel zou hebben gespeeld zou ik deze echt niet halen.
Als je bijvoorbeeld het verschil ziet tussen Splinter Cell SD en HD, dat is een immens verschil vergeleken bij dit. Konami kan toch zeker beter. |
Inderdaad, het ziet er belachelijk uit. Ik durf zelfs te zeggen dat de HD remakes hetzelfde eruit zien als de originele spellen op de Ps2 met mijn Tv. Ik hou het wel bij de originele versies, MGS:PW haal ik wel natuurlijk. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 |