Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5
|
dantekloon |
Geplaatst: 16 Jun 2011 22:02 Onderwerp:
| |

|
Deep_But_Stupid schreef: | Ik las hier make-up en moest meteen denken aan Ultimecia.
Heeft iemand eigenlijk enig idee wie dat is?
Want ik moet zeggen dat ik er weinig tot niets van heb begrepen in het spel zelf. Beetje jammer want haar boss battle vond ik wel gaaf. |
Over welke game heb je het, Ultimecia, Final Fantasy VIII.
Final boss battle, soort èèn of andere Edea opvolger ofzoiets.
Is al meer dan 5 jaar geleden dat ik die game hebt gespeeld, verhaal een beetje vergeten.
Je moet goede strategy hebben en de G-Force goed indelen vanwege de abilities.
Irvine met zijn Pulse Ammo.
Squall met zijn Renzokuken
Rinoa met haar Revive ability en Recover ability.
De baas was inderdaad echt vet,
Jammer dat de final boss themes in FFVII tot en met X erg goed waren maar sinds XII en XIII niks meer aan zijn. |
|
Terug naar boven |
|
|
Draigon |
Geplaatst: 16 Jun 2011 23:11 Onderwerp:
| |

|
nou, ik moet zeggen dat Jecht ook nou niet een van de meest moeilijke eindbazen was.
<<<*** SPOILER ALERT ***>>>
Ultimecia was eindbaas van FFVIII, en was de entiteit die heerste over tijd en ruimte.
zei was het die eerst Edea, en later Rinoa bezeten heeft, en de aansturende kracht achter de storyline.
Ultimecia was opgesloten in een sealed chamber in de ruimte, en bevrijd door rinoa bezeten door de geest van Ultimecia om haar weer voledige toegang te geven tot haar krachten en lichaam.
Vandaar ook dat Ultimecia Castle op de rand stond van tijd en ruimte
Veel van de storyline over ultimecia wordt verteld in het weeshuis waar squall en de andere zijn opgegroeid.
later wordt er nog verder over uitgeweid in Esthar city door docter Odine |
|
Terug naar boven |
|
|
D: |
Geplaatst: 17 Jun 2011 01:45 Onderwerp:
| |

|
Ik vond persoonlijk adel veel meer charme hebben dan ultimecia. |
|
Terug naar boven |
|
|
dantekloon |
Geplaatst: 17 Jun 2011 06:32 Onderwerp:
| |

|
Ga FFVIII toch binnekort weer een keer uitspelen als ik tijd heb.
Shit man, ben mijn goede savedata kwijt.
Miste nog 4 cards, PuPu card en Eden had ik al, had alle G-Force al in CD3. Maar de savedata is kwijt geraakt.
Net als met FFVII waar ik alles al had, alle materia inclusief de 2 extra boss battles gehaald(Emerlald+Ruby weapon) en had de Gold Chocobo.
Pech.
FFX is 1 van de makkelijkste eind basen ooit.
FFVIII en FFIX was een uitdaging(FFIX Necron als je in de hoogste level zat was ie makkelijk maar zijn aanval met negative status was irritant).
Adel van FFVIII was ook een leuke uitdaging, als je te zwak was en de junction system verkeert hebt gebruikt kon je hem niet aan.
Je kon ook geen G-Force gebruiken vanwege omdat Adel Rinoa in de macht had. |
|
Terug naar boven |
|
|
Sayonara |
Geplaatst: 17 Jun 2011 10:00 Onderwerp:
| |

|
dantekloon schreef: | Ga FFVIII toch binnekort weer een keer uitspelen als ik tijd heb.
Miste nog 4 cards, PuPu card en Eden had ik al, had alle G-Force al in CD3. Maar de savedata is kwijt geraakt.
Net als met FFVII waar ik alles al had, alle materia inclusief de 2 extra boss battles gehaald(Emerlald+Ruby weapon) en had de Gold Chocobo.
Pech.
FFVIII en FFIX was een uitdaging(FFIX Necron als je in de hoogste level zat was ie makkelijk maar zijn aanval met negative status was irritant).
Adel van FFVIII was ook een leuke uitdaging, als je te zwak was en de junction system verkeert hebt gebruikt kon je hem niet aan.
Ik weet nog wel dat ik een eindbaas tegenkwam die ik niet kon verslaan omdat ik te weinig gedrawed had. Misschien was het die. Moest ik weer overnieuw beginnen, want ik had geen goede save:P |
|
Terug naar boven |
|
|
Draigon |
Geplaatst: 17 Jun 2011 11:40 Onderwerp:
| |

|
heerlijk die nostalgie, ik denk dat ik ook maar weer eens ga beginnen, vooral met IX, aangezien ik nog nooit Ozma heb verslagen, wat mij betreft een van de allerlastigste Alternative bosses in FF
Al moet ik zeggen dat Penance in FFX ook behoorlijk lastig kon zijn, maar die heb ik wel op zijn knieén gekregen |
|
Terug naar boven |
|
|
D: |
Geplaatst: 17 Jun 2011 14:24 Onderwerp:
| |

|
Draigon schreef: | heerlijk die nostalgie, ik denk dat ik ook maar weer eens ga beginnen, vooral met IX, aangezien ik nog nooit Ozma heb verslagen, wat mij betreft een van de allerlastigste Alternative bosses in FF
Al moet ik zeggen dat Penance in FFX ook behoorlijk lastig kon zijn, maar die heb ik wel op zijn knieén gekregen |
probeer eerst maar eens excalibur II te vinden :p
dat is mij nog nooit gelukt terwijl ik wel op tijd bij hades was. |
|
Terug naar boven |
|
|
dantekloon |
Geplaatst: 17 Jun 2011 14:32 Onderwerp:
| |

|
Sayonara schreef: | dantekloon schreef: | Ga FFVIII toch binnekort weer een keer uitspelen als ik tijd heb.
Pech.
Ik weet nog wel dat ik een eindbaas tegenkwam die ik niet kon verslaan omdat ik te weinig gedrawed had. Misschien was het die. Moest ik weer overnieuw beginnen, want ik had geen goede save:P |
Adel zou het wel zijn, had voor het eerst ook te weinig gedrawed.
Toen dee je een hit van minstens 1000 ofzo, maar hij krijgt HP terug via Rinoa dat 700 tot 1700 HP was(weet niet meer precies).
En zijn Meteor is enorm krachtig.
Over FFIX Excalibur II, is èèn van de domste fout die ze hebben gemaakt.
Ga je voor Excalibur II wapen dan moet je de rest van de game vergeten omdat je binnen een paar uur Hades moet verslaan in de eind dungeon.
Ga je voor de rest van de game, krijg je Excalibur II niet meer.
Jammer dat aan het eind van de game dat je bijna geen dungeons en dorpjes meer in kunt omdat het dan af gesloten is.
Heb mij nog nooit echt verdiept in FFIX.
Kijk dat waren nou Final Fantasy delen, VII tot X.
FFX is net als XIII erg linair maar toch enorm afwisseling en veel mini-games en extras. |
|
Terug naar boven |
|
|
Draigon |
Geplaatst: 17 Jun 2011 14:39 Onderwerp:
| |

|
een van de leukste minigames in FFX vond ik toch wel de battle arena, dat kon je echt tot het uiterste van je frustratie drijven, maar was erg leuk om te doen
in IX en VII was de chocobo game echt cool, gold saucer in VII heb ik wel meer dan 200 uur doorgebracht, gewoon om dat het leuk was ^^ |
|
Terug naar boven |
|
|
dantekloon |
Geplaatst: 17 Jun 2011 14:41 Onderwerp:
| |

|
Je vergeet de geweldige mini-game van FFVIII, met die kaarten enzo, waren cool om te sparen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Draigon |
Geplaatst: 17 Jun 2011 14:49 Onderwerp:
| |

|
zeker, vooral als je ze later weer kon afbreken met junction, zeer coole en bruikbare items, vooral voor de wapen building |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5 |