Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende  
Sutefuu BerichtGeplaatst: 05 Jun 2011 22:49    Onderwerp: Sony's persconferentie - voorbeschouwing - nabeschouwing Reageren met citaat

Bespreek hier wat je allemaal hoopt/denkt dat er aangekondigd wordt tijdens de E3 in de persco van Sony
Deze Persconferentie wordt gehouden op Dinsdag 7 Juni om 02.00 uur ( ja dat is de nacht van maandag naar dinsdag)
In dit topic zal worden voorbeschouwd en dient tevens als discussietopic en nabeschouwing.
Tijdens de persco zal er in de chat voornamelijk worden gediscussieerd, maar de grote lijnen (meningen e.d) worden hier ook gepost
Verder weet ik niet wat de Redactie zelf doet aan de persco van sony?
Chat:
http://xat.com/gamednl
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 05 Jun 2011 22:54    Onderwerp: Re: Sony's persconferentie - voorbeschouwing - nabeschouwing Reageren met citaat
Grammar Führer

Sutefuu schreef:

Net zoals andere jaren, een live blog en daarnaast losse belangrijke nieuwtjes die worden gepost.

Overigens zie ik niet echt in wat dit topic voor nut heeft naast het [E3] 2011 topic, maar ach, ik zie het kwaad er ook niet van in.
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 05 Jun 2011 22:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Offtopic: Sutefuu, het is al Juni hoor.
Terug naar boven
Sutefuu BerichtGeplaatst: 06 Jun 2011 00:09    Onderwerp: Re: Sony's persconferentie - voorbeschouwing - nabeschouwing Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
Sutefuu schreef:

Net zoals andere jaren, een live blog en daarnaast losse belangrijke nieuwtjes die worden gepost.

Overigens zie ik niet echt in wat dit topic voor nut heeft naast het [E3] 2011 topic, maar ach, ik zie het kwaad er ook niet van in.

Ja ik dacht meer van, het is snachts, dan kan je gewoon 3 schermpjes open hebben: Dit topic/chat voor discussies - livestream - achtergrondinfo @ liveblog
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 06 Jun 2011 06:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Wild Arms 6
Word wel een keertje tijd SONY voor een goede JRPG die ze een keer gaan uit brengen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Cubic X BerichtGeplaatst: 06 Jun 2011 07:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Veeel te laat. Normaal volg ik alle E3 persconferenties, maar nu heb ik gewoon elke ochtend vanaf 7 uur stage...ga dus erg weinig meekrijgen van deze E3 en vooral van Sony (terwijl ik naar die het meest nieuwsgierig ben.... ).

Ik baal best wel
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 06 Jun 2011 09:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Volg de twitter en het komt wel goed Ik zal er voor zorgen dat je alle nieuwtjes mee krijgt. Alleen Stefan van B neemt de Microsoft conferentie even van mij over omdat ik moet werken van 18-20.30
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 06 Jun 2011 12:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Twitter...
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 06 Jun 2011 12:10    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

elemeNt schreef:
Twitter...

Domme reactie, het is de ideale manier om nieuwtjes binnen te krijgen, bijvoorbeeld als je aan het werk bent.
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 06 Jun 2011 12:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Twitter is gewoon commerciële bullshit en een nieuwe manier om zieltjes te winnen door ze om te kopen. Steeds meer sites, merknamen of organisaties verplichten je bijna om jezelf aan hun naam te koppelen om de zogenaamde nieuwtjes te kunnen volgen of zoals het steeds meer opkomende mee mogen doen aan een prijsvraag door te 'followen' (twitter) en te 'liken' (facebook).
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 06 Jun 2011 13:07    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Omdat Twitter voor bepaalde doeleinden zoals prijsvragen uitermate geschikt is, blijkbaar handiger dan op de site zelf, vind je het commerciële bullsh*t? Sorry hoor, ik heb me nooit verplicht gevoeld om ook maar iemand te volgen.
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 06 Jun 2011 13:08    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

elemeNt schreef:
Twitter is gewoon commerciële bullshit en een nieuwe manier om zieltjes te winnen door ze om te kopen. Steeds meer sites, merknamen of organisaties verplichten je bijna om jezelf aan hun naam te koppelen om de zogenaamde nieuwtjes te kunnen volgen of zoals het steeds meer opkomende mee mogen doen aan een prijsvraag door te 'followen' (twitter) en te 'liken' (facebook).

Om ontopic te blijven: wij verplichten je niets, het is simpelweg een extra manier om ons nieuws te delen.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 06 Jun 2011 13:13    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Rene Groen schreef:
elemeNt schreef:

Om ontopic te blijven: wij verplichten je niets, het is simpelweg een extra manier om ons nieuws te delen.
En de enige plek om alles te vinden blijft natuurlijk Gamed.
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 06 Jun 2011 13:50    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
Omdat Twitter voor bepaalde doeleinden zoals prijsvragen uitermate geschikt is, blijkbaar handiger dan op de site zelf, vind je het commerciële bullsh*t? Sorry hoor, ik heb me nooit verplicht gevoeld om ook maar iemand te volgen.

Als je op een website een prijsvraag zet als 'klik op volg ons op Twitter en maak daarmee kans op...', zoals het op de meeste is vind ik dat absoluut niet geschikter en is er niks prijsvraag aan.
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 06 Jun 2011 13:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Daarom doen wij dat gelukkig ook niet
Terug naar boven
Sutefuu BerichtGeplaatst: 07 Jun 2011 01:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zit iig in de chat!
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 07 Jun 2011 02:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Sony kan toch echt nooit op tijd beginnen, hé!
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 07 Jun 2011 02:11    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Christian Vuye schreef:
Sony kan toch echt nooit op tijd beginnen, hé!
Idd, gewoon in de toekomst al die laatkomers niet meer binnenlaten. Veel simpeler.
Terug naar boven
Sutefuu BerichtGeplaatst: 07 Jun 2011 03:25    Onderwerp: Reageren met citaat

PSV - BOEREUUUH!
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 07 Jun 2011 04:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Sony heeft twee uur van mijn leven verspilt. Geen info over Agent en The Last Guardian, en God of War: Origins, Sly 4 en Team ICO Collection kenden we al.

Het enige wat me echt verraste was BioShock Infinite voor de Move, en de Irrational game voor de Vita. Natuurlijk is het ook leuk dat de nieuwe handheld van Sony voor €249 over de toonbank gaat.

Voor de rest, vond ik Microsoft's persconferentie beter dan die van Sony. Al zal dat misschien deels wel aan het late uur hebben gelegen.
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 07 Jun 2011 08:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Well als zelfs Christian het niks vond dan zal het wel echt erg zijn geweest.

Mooie combi trouwens
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 07 Jun 2011 09:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
Sony heeft twee uur van mijn leven verspilt. Geen info over Agent en The Last Guardian, en God of War: Origins, Sly 4 en Team ICO Collection kenden we al.

Het enige wat me echt verraste was BioShock Infinite voor de Move, en de Irrational game voor de Vita. Natuurlijk is het ook leuk dat de nieuwe handheld van Sony voor €249 over de toonbank gaat.

Voor de rest, vond ik Microsoft's persconferentie beter dan die van Sony. Al zal dat misschien deels wel aan het late uur hebben gelegen.

Dit. Het was een slechte show. De games en aankondigingen waren misschien niet verkeerd, het was ongelofelijk saai en ze zetten de Vita totaal niet goed neer: ik heb totaal geen zin om dat ding te kopen. Gewoon een beetje pimped up PSP games staat niemand om te springen toch? Uncharted (3 en die Vita game) zagen er wel top uit tho.
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 07 Jun 2011 10:04    Onderwerp: Reageren met citaat

We hadden alleen een vage teaser van Sly 4, nu is de game ook echt bevestigd, Sony had een handheld te promoten en MS niet. Ik geef je volkomen gelijk dat de ze keihard hebben gefaald met Ps3 games tonen, InFamous 2 tonen die over een paar dagen uit is? Een zooi 3rd party exclusive content? lmao who cares, geef ons de knallers!

Vita heeft wel leuke snufjes maar van wat we nu weten over de line-up zal ik dat ding nog niet gaan halen. Erg slordig dat ze nog een major FF game in ontwikkeling hebben voor de PSP en deze geen aandacht heeft gekregen.

Vorig jaar was niet slecht maar ook niet goed, dit jaar was zwaar matig. En zeggen dat Microsoft beter was dan Sony is hetzelfde als zeggen dat diarree beter is dan een hondendrol. Ubisoft en EA zijn vreemd genoeg de besten tot nu.
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 07 Jun 2011 10:15    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:
We hadden alleen een vage teaser van Sly 4, nu is de game ook echt bevestigd, Sony had een handheld te promoten en MS niet. Ik geef je volkomen gelijk dat de ze keihard hebben gefaald met Ps3 games tonen, InFamous 2 tonen die over een paar dagen uit is? Een zooi 3rd party exclusive content? lmao who cares, geef ons de knallers!

Vita heeft wel leuke snufjes maar van wat we nu weten over de line-up zal ik dat ding nog niet gaan halen. Erg slordig dat ze nog een major FF game in ontwikkeling hebben voor de PSP en deze geen aandacht heeft gekregen.

Vorig jaar was niet slecht maar ook niet goed, dit jaar was zwaar matig. En zeggen dat Microsoft beter was dan Sony is hetzelfde als zeggen dat diarree beter is dan een hondendrol. Ubisoft en EA zijn vreemd genoeg de besten tot nu.

Rayman: Origins <3
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 07 Jun 2011 11:12    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Ik zou niet zover gaan om te zeggen dat niemand zit te wachten op Vita-games, maar aannemende dat je bedoelt dat ze die games uitgebreid behandelen in de show, ben ik het met je eens.

Slechte conference. Tot nu toe EA, Ubisoft en Sony gezien, en ik denk inderdaad dat EA en Ubisoft stukken beter waren.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 3

Ga naar: