Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 18, 19, 20  Volgende  
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 03 Jun 2011 21:39    Onderwerp: Reageren met citaat

konnichiwa schreef:
RoaringMdog schreef:
konnichiwa schreef:
RoaringMdog schreef:
@ De mensen met een U.S account , je kan daar ook gewoon 2 games downloaden

Ik vraag me af wat voor welcome back content japan krijgt

Vreselijke slechte deals geloof me X_X..

How would you know ? Is er al info?

PS3:
-The Last Guy
-LocoRoco Cocoreccho!
-echochrome
-WipEout HD
-Hustler King

PSP:
-Yuhshanokuseninamaikida or2 PSP® the Best (What Did I Do to Deserve This, My Lord!? 2)
-Everybody's Stress Buster (Hot Shots Shorties)
-PATAPON2 PSP® the Best
-LittleBigPlanet Portable
-LocoRoco -Midnight Carnival-

Nou ja tegenover wat NA/EU krijgt vind ik toch brol ze =p.

Tja , het zijn toch meer gratis games die we kunnen downloaden. En er zitten best wel toffe games tussen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 03 Jun 2011 21:41    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

LOL echt? Ik kan gewoon voor US, NL en UK twee games oppikken? Dat is awesome.

Hoe doe je dat trouwens met dat Welcome Back, kun je die al claimen?
Terug naar boven
Xenathos BerichtGeplaatst: 03 Jun 2011 21:42    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:

Yep. Bij mij staat er 1 download aan nu. Straks LBP :3
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 03 Jun 2011 21:42    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:

Yup , maar als ik jouw was..zou ik tot morgen wachten. Dan is het (hopenlijk) rustiger en heb je minder kans op foutmeldingen.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 03 Jun 2011 21:51    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

The Last Guy en Echochrome dan voor mij uit Japanse Store.
Terug naar boven
Xenathos BerichtGeplaatst: 03 Jun 2011 21:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Oh well... Dit ene spel wil ik al zo lang hebben dat ik niet kon wachten... Duurde niet eens zo heeel lang in vergelijking met andere downloads die ik ooit had.
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 03 Jun 2011 22:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Helaas heb ik nu een nieuwe USA account aangemaakt,
ik kon bij mijn vorige er niet meer in komen zonder mijn e-mail adres te gebruiken, maar die opgegeven e-mail adres bestaat niet en was verzonnen.

Maar met mijn Japanse heb ik de wachtwoord gewoon via de PS3 kunnen veranderen. Net als met mijn Europese.
Hong Kong kan geloof ik nog steeds niet online.

Maar als ik het zag die content wat die USA store heeft maakte me dat ook niet veel uit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Tyrovian BerichtGeplaatst: 03 Jun 2011 22:51    Onderwerp: Reageren met citaat

uhm dus je kan dan met twee accounts (eu,usa) intotaal 4 games downloaden sweet kijk straks wel even ga zo wie zo voor infamous en dead nation.

Maar vraag weet iemand dit heb thuis zelf een psp maar me broertje heeft ook een psp kan hij ook gewoon twee games downloaden???
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 03 Jun 2011 22:55    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Tyrovian schreef:
uhm dus je kan dan met twee accounts (eu,usa) intotaal 4 games downloaden sweet kijk straks wel even ga zo wie zo voor infamous en dead nation.

Maar vraag weet iemand dit heb thuis zelf een psp maar me broertje heeft ook een psp kan hij ook gewoon twee games downloaden???
Als hij een eigen PSN account heeft.
Terug naar boven
E-man BerichtGeplaatst: 03 Jun 2011 23:07    Onderwerp: Reageren met citaat

WTF? Ik wilde mijn gratis games downloaden, maar toen ik dat gratis game ding wilde downloaden wat eerrst moest zei ie dat de content op hjet moment niet kon worden gedownload, nou ok, ik opnieuw de store opstarten en nu kon ik alleen nog maar + maar geen games meer. Weet iemand hoe dat kan?
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 03 Jun 2011 23:08    Onderwerp: Reageren met citaat

E-man schreef:
WTF? Ik wilde mijn gratis games downloaden, maar toen ik dat gratis game ding wilde downloaden wat eerrst moest zei ie dat de content op hjet moment niet kon worden gedownload, nou ok, ik opnieuw de store opstarten en nu kon ik alleen nog maar + maar geen games meer. Weet iemand hoe dat kan?

Try this:
1. On your PlayStation 3 or PlayStation Portable navigate to the PlayStation Network icon on the XMB
2. Log into your PlayStation Network account and choose Account Management > Transaction Management > Services List
3. Choose “PlayStation Network Promotions” from the list of services displayed
4. Select either “PS3 Free Games” or “PSP Free Games” and then choose “Select Content”
Terug naar boven
lpds BerichtGeplaatst: 03 Jun 2011 23:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Ga op je XMB (het menu van je PS3 als je niet aan het gamen bent) naar:
- Playstation Network
- Account Beheer
- Transactiebeheer
- Lijst van services
- PlaystationNetwork Promoties
- Gratis Playstation 3 Games / Gratis PSP Games
- Selecteer Content.

En downloaden maar....

Edit: net tegelijk met Roaring :p
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 03 Jun 2011 23:09    Onderwerp: Reageren met citaat

elemeNt schreef:
Is er een limiet tot wanneer je de (gratis) PS+ kan activeren? Ik vind deze maand niet zo fantastisch qua games en zou het liever volgende maand activeren ivm UC3 beta.

??
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 03 Jun 2011 23:10    Onderwerp: Reageren met citaat

elemeNt schreef:
elemeNt schreef:
Is er een limiet tot wanneer je de (gratis) PS+ kan activeren? Ik vind deze maand niet zo fantastisch qua games en zou het liever volgende maand activeren ivm UC3 beta.

??

Yup , wacht gewoon tot er bekend word gemaakt waneer die welcome back actie afgelopen is , en activeer een dag daarvoor je ps+ . Want die gaat dan pas in werking dus hou je die een maand.
Terug naar boven
E-man BerichtGeplaatst: 03 Jun 2011 23:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Thank you guys
Terug naar boven
Tyrovian BerichtGeplaatst: 03 Jun 2011 23:23    Onderwerp: Reageren met citaat

elke keer error's denk dat ik maar morgen maar ff ga kijken
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 04 Jun 2011 00:28    Onderwerp: Reageren met citaat

RoaringMdog schreef:
elemeNt schreef:
elemeNt schreef:

??

Yup , wacht gewoon tot er bekend word gemaakt waneer die welcome back actie afgelopen is , en activeer een dag daarvoor je ps+ . Want die gaat dan pas in werking dus hou je die een maand.
wc pakket kun je tot 3 juli activeren.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 04 Jun 2011 00:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik kan dus nog steeds niet op de PlayStation Store, ik krijg steeds error code 80710D36?

Terug naar boven
FloriX BerichtGeplaatst: 04 Jun 2011 00:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Zelfde hier, error en de password site is down.
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 04 Jun 2011 07:25    Onderwerp: Reageren met citaat

RoaringMdog schreef:
elemeNt schreef:
elemeNt schreef:

??

Het Welcome Back pakket blijft nog 30 dagen online. Dus je kan deze maand uitzitten betreft PS+ en wachten tot het de eerste dagen van juli is en dan activeren. Dan heb je juli en een piep klein stukje augustus
Terug naar boven
spitfiresoul BerichtGeplaatst: 04 Jun 2011 09:57    Onderwerp: Reageren met citaat

is het welcome back pakket al in alle landen actief? want heb net op me account gekeken( beide zowel in amerika als in belgië en bij beiden vind ik bij services nog geen service genaamd gratis ps3 games weer.
Terug naar boven
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 04 Jun 2011 10:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Als je naar de store gaat moet je zoeken naar een groot plaatje waar 'Welcome Back' op staat. Niet te missen.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 04 Jun 2011 10:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
Ik kan dus nog steeds niet op de PlayStation Store, ik krijg steeds error code 80710D36?

Ik kan er nu dus wél op, na een dozijn keer proberen. Na tientallen errorberichten te hebben gekregen er toch in geslaagd om Infamous, LittleBigPlanet en Burnout Paradise te downloaden.
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 04 Jun 2011 10:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:

Dat krijg ik ook werd me vertelt hier op gamed, gewoon zo vaak mogeljik proberen en je komt erin.
Gewoon dus de store aan blijven klikken tot je erin zit, maar ook tijdens het shoppen in de store krijg je dat regelmatig, gewoon vaak proberen.
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 04 Jun 2011 10:52    Onderwerp: Reageren met citaat

musthavethisgame schreef:
Als je naar de store gaat moet je zoeken naar een groot plaatje waar 'Welcome Back' op staat. Niet te missen.

Weet je hoe dat komt, ik klikte op dat grote Welcome Back gedoe, wilde een game kiezen, stond er een error, klikte ik weg, en weg waren de games.
Nu heb ik dus alleen die Playsattion Plus 30 days free, maar dat was mijn keuze niet geweest.

Maar je kon toch 2 games+30 days free PSPlus.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 18, 19, 20  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 19 van 20

Ga naar: