| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 22, 23, 24 Volgende
|
| MaartenL |
Geplaatst: 16 Mei 2011 16:54 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
| Joraaaan schreef: | | Dus dit is eigenlijk gewoon die andere pc van medion met een betere videokaart en behulzing, maar wel zonder besturingsysteem. Als ik die van een vriend leen, blijft de garantie dan nog wel geldig? |
Een besturingssysteem lenen? oO
Als je op een illegale versie doelt, ga dan windows 7 kopen want de patches/updates kan je wel goed gebruiken en een illegaal besturingssysteem kan voor problemen zorgen als je hem wil binnenbrengen voor reparatie. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joraaaan |
Geplaatst: 16 Mei 2011 17:06 Onderwerp:
| |

|
| Meh ik heb toch liever een besturingssyteem erbij, van windows 7, misschien willen ze bij computerland wel de 420 vervangen door een betere, ze maken immers computers op maat. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Robert |
Geplaatst: 16 Mei 2011 17:31 Onderwerp:
| |

|
| Joraaaan schreef: | | Meh ik heb toch liever een besturingssyteem erbij, van windows 7, misschien willen ze bij computerland wel de 420 vervangen door een betere, ze maken immers computers op maat. |
Je kan bij elke PC winkel vragen om een besturingsysteem erbij. Ik zou er gewoon een in elkaar zetten, ze rippen je altijd off als je een pre-build systeem koopt. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| tomke123 |
Geplaatst: 18 Mei 2011 19:40 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Thejoker |
Geplaatst: 18 Mei 2011 19:50 Onderwerp:
| |

|
@ Tomke123
Dat ligt dan echt aan je voeding, ruimte in je kast en ondersteuning/ruimte op je moederboard! Past dit allemaal en is je voeding sterk genoeg dan zou je best een nieuwe videokaart kunnen gebruiken.
De kaart zelf is krachtig genoeg om de laatste games fatsoenlijk af te spelen zonder problemen of eventuele lage fps. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| lpds |
Geplaatst: 18 Mei 2011 20:28 Onderwerp:
| |

|
Idd even kijken of het mobo over een pci-e 2.0 poort beschikt.
En minimaal een voeding van 500watt is toch wel aan te raden. Miss ook even checken of de voeding over 2 stuks pci-e 6pins connectors beschikt. En anders kijken of er 4 Molex (die witte 4 pin dingen aan je voeding) overblijven om hem aan te sluiten. Bij de kaart wordt altijd 2x 6pin naar 2x molex gelevert. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joraaaan |
Geplaatst: 22 Mei 2011 19:48 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Robert |
Geplaatst: 22 Mei 2011 21:03 Onderwerp:
| |

|
| Ik zie dat je in iedergeval een goede grafische kaart er in hebt gezet. Lijkt op een grote voorruitgang tegenover de vorige. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| KingLikesCookies |
Geplaatst: 27 Mei 2011 22:17 Onderwerp:
| |

|
| Ik heb vandaag mijn gewone AMD stock cooler vervangen door een Scythe Mugen 2. Ik heb ook de koelpasta moeten vervangen (die hing vast aan de oude stock cooler). Maar helaas, als ik men pc nu start valt hij na een minuutje terug uit. Ik heb een keer naar de CPU temperatuur kunnen kijken in de BIOS en die was juist 79°C voordat hij uit uitviel. Kan iemand mij alstublieft helpen? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| kaart |
Geplaatst: 27 Mei 2011 23:44 Onderwerp:
| |
|
| KingLikesCookies schreef: | | Ik heb vandaag mijn gewone AMD stock cooler vervangen door een Scythe Mugen 2. Ik heb ook de koelpasta moeten vervangen (die hing vast aan de oude stock cooler). Maar helaas, als ik men pc nu start valt hij na een minuutje terug uit. Ik heb een keer naar de CPU temperatuur kunnen kijken in de BIOS en die was juist 79°C voordat hij uit uitviel. Kan iemand mij alstublieft helpen? |
Weet je zeker dat je de 3pins connector van je fan op je moederbord hebt aangesloten? En als je dat gedaan hebt kun je via de BIOS of een programma als speedfan misschien het toerental hoger zetten?
Heb je daarnaast wel voldoende casefans zodat de warmte ook daadwerkelijk uit je pckast wordt weggevoerd?
Belangrijk ook is dat je niet teveel (maar ook niet te weinig) koelpasta gebruikt en de fan stevig op de heatsink van je processor bevestigd. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| KingLikesCookies |
Geplaatst: 28 Mei 2011 00:14 Onderwerp:
| |

|
| kaart schreef: | | KingLikesCookies schreef: | | Ik heb vandaag mijn gewone AMD stock cooler vervangen door een Scythe Mugen 2. Ik heb ook de koelpasta moeten vervangen (die hing vast aan de oude stock cooler). Maar helaas, als ik men pc nu start valt hij na een minuutje terug uit. Ik heb een keer naar de CPU temperatuur kunnen kijken in de BIOS en die was juist 79°C voordat hij uit uitviel. Kan iemand mij alstublieft helpen? |
Weet je zeker dat je de 3pins connector van je fan op je moederbord hebt aangesloten? En als je dat gedaan hebt kun je via de BIOS of een programma als speedfan misschien het toerental hoger zetten?
Heb je daarnaast wel voldoende casefans zodat de warmte ook daadwerkelijk uit je pckast wordt weggevoerd?
Belangrijk ook is dat je niet teveel (maar ook niet te weinig) koelpasta gebruikt en de fan stevig op de heatsink van je processor bevestigd. | Hij is aangesloten me de 3 pins connector en ik denk dat hij fan al vrij snel draait, dus ik denk niet dat het daar aan ligt.
Ook de casefans kunnen het probleem niet zijn aangezien deze hiervoor ook al perfect werkten. Ik denk dat het probleem dan ook dat laatste ligt, teveel koelpasta of de heatsink (deze zat precies niet heel erg vast). Erg bedankt voor de hulp in ieder geval.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| lpds |
Geplaatst: 28 Mei 2011 07:37 Onderwerp:
| |

|
| Heb je het plastic stickertje onderop verwijderd voordat je de scythe plaatste? Je zou je verbazen hoeveel mensen dit vergeten. Heb er zo al 4/5 mensen meegemaakt en die hadden dan ook precies dezelfde problemen als jij nu beschrijft. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| KingLikesCookies |
Geplaatst: 28 Mei 2011 13:32 Onderwerp:
| |

|
| lpds schreef: | | Heb je het plastic stickertje onderop verwijderd voordat je de scythe plaatste? Je zou je verbazen hoeveel mensen dit vergeten. Heb er zo al 4/5 mensen meegemaakt en die hadden dan ook precies dezelfde problemen als jij nu beschrijft. | Jup, deze heb ik verwijderd.
EDIT: Ik heb ontdekt wat het probleem was: ik en men pa zijn zo dom geweest om de backplate van de koeler mee op de voorkant van het moederbord te installeren i.p.v. de achterkant. Toch bedankt om te helpen! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 29 Mei 2011 19:35 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| the_dan |
Geplaatst: 29 Mei 2011 21:25 Onderwerp:
| |

|
Je kan weinig fout doen met ASUS, het is geen Acer of HP ofzo:)
Ik weet niet waar je em voor wilt gaan gebruiken ofzo, als je veel gaat reizen |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 29 Mei 2011 21:28 Onderwerp:
| |

|
| Voor school most of the time, maar als hij een beetje redelijk games kan draaien is het ook leuk, en ja ik weet dat laptops daar niet echt geschikt voor zijn maar oké. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| the_dan |
Geplaatst: 29 Mei 2011 21:29 Onderwerp:
| |

|
Ik gamede zelf wel redelijk veel op mijn laptop
Ik neem aan dat je de laptop steed weer naar huis neemt elke dag,
2.5 kilo is dan wel zwaar hoor |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 29 Mei 2011 21:35 Onderwerp:
| |

|
Méh, mijn boekentas is sowieso elke dag wel een kilootje of 5, dus ietsje meer maakt niet zoveel uit, word je een sterke jongen van.
(En daarbij is het maar 5 minuten fietsen :3) |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 29 Mei 2011 21:37 Onderwerp:
| |

|
| Paintskillz schreef: | | Voor school most of the time, maar als hij een beetje redelijk games kan draaien is het ook leuk, en ja ik weet dat laptops daar niet echt geschikt voor zijn maar oké. |
De laptop kan elke game wel afspelen op minimaal low  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 29 Mei 2011 21:45 Onderwerp:
| |

|
Mooi, dat is een hele grote verbetering tov mijn pc.
Iig, bedankt voor uw hulp heren  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 29 Mei 2011 21:50 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Paintskillz schreef: | | Méh, mijn boekentas is sowieso elke dag wel een kilootje of 5, dus ietsje meer maakt niet zoveel uit, word je een sterke jongen van. | Dat is wussy, de mijne was elke dag tien kilo. Had wel als voordeel dat als er klein grut in je buurt rondliep (kleine broertjes en zusjes van vrienden) dat ze met mijn boekentas niet konden gaan lopen. (Dat waren kindjes van 30-40kg, die raakten geen meter vooruit met zo'n boekentas) |
|
| Terug naar boven |
|
|
| streetfighter |
Geplaatst: 07 Jun 2011 13:17 Onderwerp:
| |

|
Mijn msn toont geen display pictures meer, ik heb al een reinstal gedaan en dat heeft niks geholpen. weet er mischien iemand hoe je dat kan oplossen ?

Laatst aangepast door streetfighter op 07 Jun 2011 13:31; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dannyveno |
Geplaatst: 07 Jun 2011 13:19 Onderwerp:
| |

|
Helemaal links in je venster op het pijltje drukken  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| fishgeek |
Geplaatst: 07 Jun 2011 19:58 Onderwerp: nieuwe pc
| |
|
hallo, ik ben een a-technisch persoon met een voorliefde voor de GTA serie, en ook moet de SIMS serie speelbaar zijn op de pc. zijn niet heel veeleisende spellen, al vraagt gta 4 toch best veel volgens mij. ikzelf heb dus bagger weinig verstand van pc's. nu is deze pc (een medion van 2002-2003) ver op, moet maandelijks uitgeblazen worden met een compressor i.v.m oververhitting en stofophoping ect.
nu stonden we op het punt om bij die kolerewinkel van een mediamarkt de Medion P5301 D te kopen, omdat die nog een redelijke videokaart had. dus dat ding meegenomen als "showmodel" en komen thuis, zit er dus een reparatiekaart in en een klacht dat de hdd naar de balle is.
die is nu dus teruggebracht, heb de oude pc weer tot leven gewekt, en ben op zoek naar een nieuwe.
ik zoek dus een pc met een redelijke kracht, ik moet er zoiezo Google Sketchup en AutoCAD tegelijk op kunnen draaien, en dus het liefst wat spellen.
nu heb ik al een tijd gekeken om in deze pc een nieuwe videokaart ect te stoppen, maar dan kan bijna alles vervangen worden.
kan iemand mij helpen aan een site, waar je je eigen pc ofzo kunt samenstellen? mijn max prijs zit rond de 700 euro |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Robert |
Geplaatst: 08 Jun 2011 11:43 Onderwerp: Re: nieuwe pc
| |

|
| fishgeek schreef: | hallo, ik ben een a-technisch persoon met een voorliefde voor de GTA serie, en ook moet de SIMS serie speelbaar zijn op de pc. zijn niet heel veeleisende spellen, al vraagt gta 4 toch best veel volgens mij. ikzelf heb dus bagger weinig verstand van pc's. nu is deze pc (een medion van 2002-2003) ver op, moet maandelijks uitgeblazen worden met een compressor i.v.m oververhitting en stofophoping ect.
nu stonden we op het punt om bij die kolerewinkel van een mediamarkt de Medion P5301 D te kopen, omdat die nog een redelijke videokaart had. dus dat ding meegenomen als "showmodel" en komen thuis, zit er dus een reparatiekaart in en een klacht dat de hdd naar de balle is.
die is nu dus teruggebracht, heb de oude pc weer tot leven gewekt, en ben op zoek naar een nieuwe.
ik zoek dus een pc met een redelijke kracht, ik moet er zoiezo Google Sketchup en AutoCAD tegelijk op kunnen draaien, en dus het liefst wat spellen.
nu heb ik al een tijd gekeken om in deze pc een nieuwe videokaart ect te stoppen, maar dan kan bijna alles vervangen worden.
kan iemand mij helpen aan een site, waar je je eigen pc ofzo kunt samenstellen? mijn max prijs zit rond de 700 euro |
Wat dacht je van deze?
Als je nog wat geld over hebt dan zou je nog een wat betere grafische kaart in kunnen zetten. |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 22, 23, 24 Volgende |