Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 155, 156, 157 ... 161, 162, 163  Volgende  
dannyveno BerichtGeplaatst: 17 Mei 2011 23:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 3614

Ellentjeeah schreef:
Ik zeg in de vakantie, met z'n allen naar een leuke stad


Bijvoorbeeld Vollenhove.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
GekooktEi BerichtGeplaatst: 17 Mei 2011 23:26    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Danny Ouderling schreef:
GekooktEi schreef:
Negeer hem gewoon, Roaring. Letterlijk.

Wie?

Wie denk je, Terry natuurlijk. Als we elke post van hem gewoon totaal negeren stopt hij heus wel. En dan heb ik hier minder werk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dannyveno BerichtGeplaatst: 17 Mei 2011 23:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 3614

GekooktEi schreef:
Danny Ouderling schreef:
GekooktEi schreef:
Negeer hem gewoon, Roaring. Letterlijk.

Wie?

Wie denk je, Terry natuurlijk. Als we elke post van hem gewoon totaal negeren stopt hij heus wel. En dan heb ik hier minder werk.


Wie?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nelus BerichtGeplaatst: 17 Mei 2011 23:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Ik snap nog steeds niet iedereens probleem tegen Terry, maar goed...

D:, sounds nice, Muse ftw! Have fun guys!

Gister was het duidelijk dat een meisje waar ik het leuk mee had op studiereis (Als in....gezelligheid) mij leuk vind, ook al heeft ze een vriend (waar ze nog maar 2 maanden mee heeft). Best schattig eigenlijk.

Die vriend zit ook te zeuren omdat ze zo veel reageert op mijn berichten op Facebook enzo, haha, how cute

Maar goed, can't wait for the summer!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 17 Mei 2011 23:37    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Danny Ouderling schreef:
Wie?

Lol, sorry, ik ben niet helemaal wakker. Geen idee wie.

Nelus schreef:
Ik snap nog steeds niet iedereens probleem tegen Terry, maar goed...

Ik heb geen probleem met zijn relatie hoor. Alleen zijn troll-intended posts die hij de laatste tijd maakt hier.

Maar goed, weet vanaf nu niet meer over wie je het hebt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ninodude BerichtGeplaatst: 17 Mei 2011 23:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10215

GekooktEi schreef:
Maar goed, weet vanaf nu niet meer over wie je het hebt.




Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 17 Mei 2011 23:44    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765



^^
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 17 Mei 2011 23:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 18 Mei 2011 01:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3414

http://treinflirt.nl/
spijtig bestaat er geen busflirt.nl :')
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
BeWario BerichtGeplaatst: 18 Mei 2011 07:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Nov 2008
Berichten: 2882

Danny Ouderling schreef:
Ellentjeeah schreef:
Ik zeg in de vakantie, met z'n allen naar een leuke stad


Bijvoorbeeld Vollenhove.

Of Eindhoven/Den Bosch. Kan allebei. Eindhoven in de week van 22-08 tm 26-08 is ook wel leuk, alleen is dan de intro (DIKKE PARTY)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ninodude BerichtGeplaatst: 18 Mei 2011 10:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10215

streetfighter schreef:
http://treinflirt.nl/
spijtig bestaat er geen busflirt.nl :')




Ik heb het trouwens ook eens gehad dat er iemand de hele tijd maar bleef kijken, fucking irritant.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 18 Mei 2011 10:58    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

ninodude schreef:
streetfighter schreef:
http://treinflirt.nl/
spijtig bestaat er geen busflirt.nl :')




Ik heb het trouwens ook eens gehad dat er iemand de hele tijd maar bleef kijken, fucking irritant.

Dat is inderdaad irritant, vooral als de klik niet wederzijds is.

Wel epische site though.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 18 Mei 2011 13:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Okt 2009
Berichten: 3196

GekooktEi schreef:
ninodude schreef:
streetfighter schreef:
http://treinflirt.nl/
spijtig bestaat er geen busflirt.nl :')




Ik heb het trouwens ook eens gehad dat er iemand de hele tijd maar bleef kijken, fucking irritant.

Dat is inderdaad irritant, vooral als de klik niet wederzijds is.

Wel epische site though.


Je zou jezelf er maar terug vinden,
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 18 Mei 2011 17:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

D: schreef:
Mafusto schreef:
Sutefuu schreef:
Ei en ik geven samen een examenfeest ben nu 2 dagen vrij, en heb examens, dussehh, morgen @ my place


En ik ben alleen donderdag vrij

Verplaats het naar volgende week. Ik heb dan maandag en dinsdag vrij

Edit:
@D:
Ik weet nog steeds niet of ik komen mag

wat voor games vind je leuk dan.


Z'n beetje alles. Voornamelijk RPG's en Fighters.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 30 Mei 2011 21:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Oh, jesus christ guys, soms zitten er echt kinderen tussen jonge (niet letterlijk opvatten). Dan ben je gewoon even niet geinteresseerd in een meisje (één van die meiden die wel wat met mij wilt), dan maak je dat duidelijk, stemt ze in. Stuurt ze een dag erna: 'Dacht je dat ik echt achter je aan zat?' (wat overduidelijk was) dus ik: 'ja, niet compleet verliefd maar, ja' en dan echt zo van: 'wow, je bent superleuk en kan met je praten, maar sorry, nee'

Really? You are really doing this?
Typisch gevalletje van 'ik kan het niet hebben dat ik ben afgewezen, dus probeer het nog even om te keren'

seen those lame comments like 5 years ago, it's getting old

Ik reageerde gewoon positief, ik heb namelijk liever dat ze het zo doen dan helemaal emo smsjes blijven sturen, maar het is wel een beetje zwak van d'r, vinden jullie ook niet?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ninodude BerichtGeplaatst: 30 Mei 2011 22:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10215

Lol, ok.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 31 Mei 2011 00:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3414

That is what we call emancipation
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nelus BerichtGeplaatst: 31 Mei 2011 12:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

? verklaar je nader?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sayonara BerichtGeplaatst: 31 Mei 2011 13:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Aug 2009
Berichten: 531

Nelus schreef:
Oh, jesus christ guys, soms zitten er echt kinderen tussen jonge (niet letterlijk opvatten). Dan ben je gewoon even niet geinteresseerd in een meisje (één van die meiden die wel wat met mij wilt), dan maak je dat duidelijk, stemt ze in. Stuurt ze een dag erna: 'Dacht je dat ik echt achter je aan zat?' (wat overduidelijk was) dus ik: 'ja, niet compleet verliefd maar, ja' en dan echt zo van: 'wow, je bent superleuk en kan met je praten, maar sorry, nee'

Really? You are really doing this?
Typisch gevalletje van 'ik kan het niet hebben dat ik ben afgewezen, dus probeer het nog even om te keren'

seen those lame comments like 5 years ago, it's getting old

Ik reageerde gewoon positief, ik heb namelijk liever dat ze het zo doen dan helemaal emo smsjes blijven sturen, maar het is wel een beetje zwak van d'r, vinden jullie ook niet?


Cool story, brah
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 31 Mei 2011 13:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Ja echt hè, beetje spontaan zonder respons hier Ah well, keep walking people, nothing to see here ;P
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 31 Mei 2011 13:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Sayonara schreef:


Cool story, brah


haha fuck dat :') heb die zin echt weken aan moeten horen op mijn stage. Bij alles wat je zei.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 31 Mei 2011 14:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3414

Nelus schreef:
? verklaar je nader?

Jij wijst haar af , maar zij voelt zich te sterk om afgewezen te worden door een man. Dus doet ze maar alsof ze nooit geïnteresseerd in je was
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nelus BerichtGeplaatst: 31 Mei 2011 14:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Ik wijs haar af, zij voelt zich afgewezen en uit onzekerheid doet ze maar alsof ze nooit geïnteresseerd was omdat ze het niet kan hebben in haar wereldje dat ze afgewezen wordt. Klinkt meer als een typisch meisje.

Als je je gewoon sterk voelt, dan kan je afwijzing aan en ga je gewoon verder.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ninodude BerichtGeplaatst: 31 Mei 2011 20:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10215

Nickdhnick schreef:
Sayonara schreef:


Cool story, brah


haha fuck dat :') heb die zin echt weken aan moeten horen op mijn stage. Bij alles wat je zei.


Cool story bro.

Nelus schreef:
Ik wijs haar af, zij voelt zich afgewezen en uit onzekerheid doet ze maar alsof ze nooit geïnteresseerd was omdat ze het niet kan hebben in haar wereldje dat ze afgewezen wordt. Klinkt meer als een typisch meisje


Ik snap niet waarom je er zoon big deal van maakt, wat maakt het nou uit. Emoties is sowieso een heel lastig punt in het leven voor iedereen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 31 Mei 2011 21:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Ik maak er geen big deal van, ik wilde het gewoon melden omdat ik wat anders van haar had verwacht. Met die comment die jij quote wilde ik alleen laten zien dat het geen emancipatie is maar meer een herhalend cliché.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 155, 156, 157 ... 161, 162, 163  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 156 van 163

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group