| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 155, 156, 157 ... 161, 162, 163 Volgende
|
| dannyveno |
Geplaatst: 17 Mei 2011 23:20 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 04 Mrt 2008 Berichten: 3614
|
| Ellentjeeah schreef: | | Ik zeg in de vakantie, met z'n allen naar een leuke stad |
Bijvoorbeeld Vollenhove. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 17 Mei 2011 23:26 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
Geregistreerd op: 18 Jan 2008 Berichten: 9765
|
| Danny Ouderling schreef: | | GekooktEi schreef: | | Negeer hem gewoon, Roaring. Letterlijk. |
Wie? |
Wie denk je, Terry natuurlijk. Als we elke post van hem gewoon totaal negeren stopt hij heus wel. En dan heb ik hier minder werk.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dannyveno |
Geplaatst: 17 Mei 2011 23:29 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 04 Mrt 2008 Berichten: 3614
|
| GekooktEi schreef: | | Danny Ouderling schreef: | | GekooktEi schreef: | | Negeer hem gewoon, Roaring. Letterlijk. |
Wie? |
Wie denk je, Terry natuurlijk. Als we elke post van hem gewoon totaal negeren stopt hij heus wel. En dan heb ik hier minder werk.  |
Wie? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 17 Mei 2011 23:30 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 12 Jan 2006 Berichten: 5252
|
Ik snap nog steeds niet iedereens probleem tegen Terry, maar goed...
D:, sounds nice, Muse ftw! Have fun guys!
Gister was het duidelijk dat een meisje waar ik het leuk mee had op studiereis (Als in....gezelligheid) mij leuk vind, ook al heeft ze een vriend (waar ze nog maar 2 maanden mee heeft). Best schattig eigenlijk.
Die vriend zit ook te zeuren omdat ze zo veel reageert op mijn berichten op Facebook enzo, haha, how cute
Maar goed, can't wait for the summer! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 17 Mei 2011 23:37 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
Geregistreerd op: 18 Jan 2008 Berichten: 9765
|
| Danny Ouderling schreef: | | Wie? |
Lol, sorry, ik ben niet helemaal wakker. Geen idee wie.
| Nelus schreef: | | Ik snap nog steeds niet iedereens probleem tegen Terry, maar goed... |
Ik heb geen probleem met zijn relatie hoor. Alleen zijn troll-intended posts die hij de laatste tijd maakt hier.
Maar goed, weet vanaf nu niet meer over wie je het hebt. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 17 Mei 2011 23:42 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 08 Aug 2008 Berichten: 10215
|
| GekooktEi schreef: | | Maar goed, weet vanaf nu niet meer over wie je het hebt. |
 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 17 Mei 2011 23:44 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
Geregistreerd op: 18 Jan 2008 Berichten: 9765
|
^^ |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 17 Mei 2011 23:57 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 12 Jan 2006 Berichten: 5252
|
|
| Terug naar boven |
|
|
| streetfighter |
Geplaatst: 18 Mei 2011 01:44 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 31 Dec 2008 Berichten: 3414
|
|
| Terug naar boven |
|
|
| BeWario |
Geplaatst: 18 Mei 2011 07:03 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 16 Nov 2008 Berichten: 2882
|
| Danny Ouderling schreef: | | Ellentjeeah schreef: | | Ik zeg in de vakantie, met z'n allen naar een leuke stad |
Bijvoorbeeld Vollenhove. |
Of Eindhoven/Den Bosch. Kan allebei. Eindhoven in de week van 22-08 tm 26-08 is ook wel leuk, alleen is dan de intro (DIKKE PARTY) |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 18 Mei 2011 10:55 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 08 Aug 2008 Berichten: 10215
|
| streetfighter schreef: | http://treinflirt.nl/
spijtig bestaat er geen busflirt.nl :') |
Ik heb het trouwens ook eens gehad dat er iemand de hele tijd maar bleef kijken, fucking irritant. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 18 Mei 2011 10:58 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
Geregistreerd op: 18 Jan 2008 Berichten: 9765
|
| ninodude schreef: | | streetfighter schreef: | http://treinflirt.nl/
spijtig bestaat er geen busflirt.nl :') |
Ik heb het trouwens ook eens gehad dat er iemand de hele tijd maar bleef kijken, fucking irritant. |
Dat is inderdaad irritant, vooral als de klik niet wederzijds is.
Wel epische site though. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Ellentjeeah |
Geplaatst: 18 Mei 2011 13:57 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 23 Okt 2009 Berichten: 3196
|
| GekooktEi schreef: | | ninodude schreef: | | streetfighter schreef: | http://treinflirt.nl/
spijtig bestaat er geen busflirt.nl :') |
Ik heb het trouwens ook eens gehad dat er iemand de hele tijd maar bleef kijken, fucking irritant. |
Dat is inderdaad irritant, vooral als de klik niet wederzijds is.
Wel epische site though. |
Je zou jezelf er maar terug vinden, |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 18 Mei 2011 17:47 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 31 Mei 2009 Berichten: 7006
|
| D: schreef: | | Mafusto schreef: | | Sutefuu schreef: | Ei en ik geven samen een examenfeest ben nu 2 dagen vrij, en heb examens, dussehh, morgen @ my place  |
En ik ben alleen donderdag vrij
Verplaats het naar volgende week. Ik heb dan maandag en dinsdag vrij
Edit:
@D:
Ik weet nog steeds niet of ik komen mag |
wat voor games vind je leuk dan. |
Z'n beetje alles. Voornamelijk RPG's en Fighters. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 30 Mei 2011 21:50 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 12 Jan 2006 Berichten: 5252
|
Oh, jesus christ guys, soms zitten er echt kinderen tussen jonge (niet letterlijk opvatten). Dan ben je gewoon even niet geinteresseerd in een meisje (één van die meiden die wel wat met mij wilt), dan maak je dat duidelijk, stemt ze in. Stuurt ze een dag erna: 'Dacht je dat ik echt achter je aan zat?' (wat overduidelijk was) dus ik: 'ja, niet compleet verliefd maar, ja' en dan echt zo van: 'wow, je bent superleuk en kan met je praten, maar sorry, nee'
Really? You are really doing this?
Typisch gevalletje van 'ik kan het niet hebben dat ik ben afgewezen, dus probeer het nog even om te keren'
seen those lame comments like 5 years ago, it's getting old
Ik reageerde gewoon positief, ik heb namelijk liever dat ze het zo doen dan helemaal emo smsjes blijven sturen, maar het is wel een beetje zwak van d'r, vinden jullie ook niet? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 30 Mei 2011 22:04 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 08 Aug 2008 Berichten: 10215
|
|
| Terug naar boven |
|
|
| streetfighter |
Geplaatst: 31 Mei 2011 00:11 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 31 Dec 2008 Berichten: 3414
|
That is what we call emancipation  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 31 Mei 2011 12:09 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 12 Jan 2006 Berichten: 5252
|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Sayonara |
Geplaatst: 31 Mei 2011 13:51 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 05 Aug 2009 Berichten: 531
|
| Nelus schreef: | Oh, jesus christ guys, soms zitten er echt kinderen tussen jonge (niet letterlijk opvatten). Dan ben je gewoon even niet geinteresseerd in een meisje (één van die meiden die wel wat met mij wilt), dan maak je dat duidelijk, stemt ze in. Stuurt ze een dag erna: 'Dacht je dat ik echt achter je aan zat?' (wat overduidelijk was) dus ik: 'ja, niet compleet verliefd maar, ja' en dan echt zo van: 'wow, je bent superleuk en kan met je praten, maar sorry, nee'
Really? You are really doing this?
Typisch gevalletje van 'ik kan het niet hebben dat ik ben afgewezen, dus probeer het nog even om te keren'
seen those lame comments like 5 years ago, it's getting old
Ik reageerde gewoon positief, ik heb namelijk liever dat ze het zo doen dan helemaal emo smsjes blijven sturen, maar het is wel een beetje zwak van d'r, vinden jullie ook niet? |
Cool story, brah |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 31 Mei 2011 13:53 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 12 Jan 2006 Berichten: 5252
|
Ja echt hè, beetje spontaan zonder respons hier Ah well, keep walking people, nothing to see here ;P |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nickdhnick |
Geplaatst: 31 Mei 2011 13:56 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 30 Jul 2006 Berichten: 6697
|
| Sayonara schreef: |
Cool story, brah |
haha fuck dat :') heb die zin echt weken aan moeten horen op mijn stage. Bij alles wat je zei. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| streetfighter |
Geplaatst: 31 Mei 2011 14:32 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 31 Dec 2008 Berichten: 3414
|
| Nelus schreef: | | ? verklaar je nader? |
Jij wijst haar af , maar zij voelt zich te sterk om afgewezen te worden door een man. Dus doet ze maar alsof ze nooit geïnteresseerd in je was  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 31 Mei 2011 14:35 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 12 Jan 2006 Berichten: 5252
|
Ik wijs haar af, zij voelt zich afgewezen en uit onzekerheid doet ze maar alsof ze nooit geïnteresseerd was omdat ze het niet kan hebben in haar wereldje dat ze afgewezen wordt. Klinkt meer als een typisch meisje.
Als je je gewoon sterk voelt, dan kan je afwijzing aan en ga je gewoon verder. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 31 Mei 2011 20:10 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 08 Aug 2008 Berichten: 10215
|
| Nickdhnick schreef: | | Sayonara schreef: |
Cool story, brah |
haha fuck dat :') heb die zin echt weken aan moeten horen op mijn stage. Bij alles wat je zei. |
Cool story bro.
| Nelus schreef: | | Ik wijs haar af, zij voelt zich afgewezen en uit onzekerheid doet ze maar alsof ze nooit geïnteresseerd was omdat ze het niet kan hebben in haar wereldje dat ze afgewezen wordt. Klinkt meer als een typisch meisje |
Ik snap niet waarom je er zoon big deal van maakt, wat maakt het nou uit. Emoties is sowieso een heel lastig punt in het leven voor iedereen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 31 Mei 2011 21:57 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 12 Jan 2006 Berichten: 5252
|
| Ik maak er geen big deal van, ik wilde het gewoon melden omdat ik wat anders van haar had verwacht. Met die comment die jij quote wilde ik alleen laten zien dat het geen emancipatie is maar meer een herhalend cliché. |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 155, 156, 157 ... 161, 162, 163 Volgende |