Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 156, 157, 158 ... 161, 162, 163  Volgende  
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 01 Jun 2011 16:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Okt 2009
Berichten: 3196

Nelus schreef:
Ik wijs haar af, zij voelt zich afgewezen en uit onzekerheid doet ze maar alsof ze nooit geïnteresseerd was omdat ze het niet kan hebben in haar wereldje dat ze afgewezen wordt. Klinkt meer als een typisch meisje.

Als je je gewoon sterk voelt, dan kan je afwijzing aan en ga je gewoon verder.


True, maar alsnog meisjes houden daar niet van sterk of niet.
Zelf vind je het toch ook niet leuk om afgewezen te worden xd
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 01 Jun 2011 16:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Ik hou er zeker niet van, maar dan ga ik niet doen alsof ik diegene in eerste instantie niet leuk vond, beetje zwak, vind je ook niet?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 01 Jun 2011 18:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Okt 2009
Berichten: 3196

Nelus schreef:
Ik hou er zeker niet van, maar dan ga ik niet doen alsof ik diegene in eerste instantie niet leuk vond, beetje zwak, vind je ook niet?


Nee true, dat is het meest obvious antwoord voor een meisje.
Altijd ontkennen!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ninodude BerichtGeplaatst: 01 Jun 2011 18:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10215

Ellentjeeah schreef:
Nelus schreef:
Ik hou er zeker niet van, maar dan ga ik niet doen alsof ik diegene in eerste instantie niet leuk vond, beetje zwak, vind je ook niet?


Nee true, dat is het meest obvious antwoord voor een meisje.
Altijd ontkennen!


True that... =/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 21 Jun 2011 01:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3414

Wat moet je doen om een stalkende grenade te laten ophouden. De grenade in kwestie weet dat ik een vriendin heb maar toch blijft ze doordoen :/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 21 Jun 2011 02:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Nov 2008
Berichten: 5039

streetfighter schreef:
Wat moet je doen om een stalkende grenade te laten ophouden. De grenade in kwestie weet dat ik een vriendin heb maar toch blijft ze doordoen :/


Communicatie blokeren? Gewoon verwijderen van alles
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 21 Jun 2011 02:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3414

RoaringMdog schreef:
streetfighter schreef:
Wat moet je doen om een stalkende grenade te laten ophouden. De grenade in kwestie weet dat ik een vriendin heb maar toch blijft ze doordoen :/


Communicatie blokeren? Gewoon verwijderen van alles


already done, alleen kan ik haar moeilijk blokeren/verwijderen van bus en trein
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 21 Jun 2011 03:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Nov 2008
Berichten: 5039

streetfighter schreef:
RoaringMdog schreef:
streetfighter schreef:
Wat moet je doen om een stalkende grenade te laten ophouden. De grenade in kwestie weet dat ik een vriendin heb maar toch blijft ze doordoen :/


Communicatie blokeren? Gewoon verwijderen van alles


already done, alleen kan ik haar moeilijk blokeren/verwijderen van bus en trein


Tja , dan is het al een stuk moeilijker .. mischien gewoon zeggen dat je niet geintereseerd bent en dat dat ook niet gaat veranderen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
chimnino BerichtGeplaatst: 21 Jun 2011 05:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Sep 2008
Berichten: 1276

Gewoon negeren Komt de boodschap vast wel over. Gewoon doen alsof ze lucht is. Hooguit schopt ze een scène en dan komt het moeilijkste: blijven negeren en doen alsof ze lucht is
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 21 Jun 2011 13:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Pff, wauw, we hebben allemaal een andere kijk hier op, obviously. Negeren is echt kinderachtig. Gewoon recht in haar gezicht vertellen dat het niks wordt en dat verdere moeite verspilde moeite is aangezien je al een vriendin hebt en anders ook niet geïnteresseerd zou zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
chimnino BerichtGeplaatst: 21 Jun 2011 14:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Sep 2008
Berichten: 1276

Nelus schreef:
Pff, wauw, we hebben allemaal een andere kijk hier op, obviously. Negeren is echt kinderachtig. Gewoon recht in haar gezicht vertellen dat het niks wordt en dat verdere moeite verspilde moeite is aangezien je al een vriendin hebt en anders ook niet geïnteresseerd zou zijn.


Ik ging er gemakshalve van uit dat dat al gedaan was
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 21 Jun 2011 14:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Nee, dat is meestal een latere optie voor de jongens Gewoon even hard zijn, anders houdt ze niet op. Eerst negeren vind ik dus kinderachtig Pas na een straatverbod is negeren idd een optie
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 21 Jun 2011 19:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3414

Ik heb het haar al gezegd enz, dus negeren is het laatste wat ik nu nog kan doen :/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
ninodude BerichtGeplaatst: 20 Jul 2011 23:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10215

Dit topic is best grappig om te lezen wanneer je een meid om je heen hebt die in je nek staat te hijgen maar jij er niets voor voelt.

Het is gelukkig alleen maar flirten, anders vind ik het zo zielig voor haar. Ik ken er ook niet echt alleen we zien elkaar wel regelmatig.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 21 Jul 2011 00:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Jongens, dit topic is niet voor geslaagde relatieverhalen, alleen voor mc fakey gerelateerde stories. Leer dat nou 's.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 21 Jul 2011 01:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3414

Paintskillz schreef:
Jongens, dit topic is niet voor geslaagde relatieverhalen, alleen voor mc fakey gerelateerde stories. Leer dat nou 's.

:')
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
D: BerichtGeplaatst: 23 Jul 2011 17:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

nou een 'liefdesleven' heb ik al 10 jaar niet meer en nu dus ook niet maar ik zou ff melden dat ik iemand wel leuk vind maar niet weet hoe ik het aan moet pakken en ook het 'gevoel' heb dat ik eigenlijk zelf (qua uiterlijk) niet opval en ook niet weet waarom niet, mischien zit dit ook maar tussen mn oren maar het geval is dat ik enkel 'bereikbaar' ben op hyves en mn mail die niemand kent, nouja en op psn maar wie contacteerd mij daar nu, bedoel maar lol.

De meeste meisjes willen eigenlijk de hele dag(en nacht) iemand kunnen smsen, dat heb ik maar begrepen hoor mischien is dat weer een verdraaid beeld van mij maar ik weet ff niet meer wat nu echt is en wat ik nu maar denk.

en anders is het belangrijk dat je die persoon in het echt relatief geregeld ziet en mee om gaat, maar daarvoor moet je of in groepjes leven of iets gemeen hebben, dat laatste heb ik dus wel met die persoon en nu is het wachten tot we dat ook ten uitvoer gaan brengen (tis een buiten hobbie en nee geen sex want ik doe daar nog niet aan) maar tot die tijd zit ik met wat dingen die in mn hoofd rondspoken, ten eerste 'ik ben dus gehandicapt in de zin van dat ik niet erg bereikbaar ben, hier gaat geen verandering in komen' ten tweede 'ben ik dus bang dat mensen die wel bereikbaar zijn en single zijn en playerig zijn misbruik gaan maken van de situatie en meer met haar omgaan dat ze hun mischien leuk gaat vinden'

ik weet niet of ze mij wel leuk vind, ik weet uberhaupt niet of 'iemand' mij wel leuk zou vinden want mensen kunnen geen beeld van mij krijgen daar krijg ik de kans bijna niet voor behalve dus als er mensen zijn die iets gemeen met mij hebben en er dus 'omgang is.

Dat is logisch en mijn enige optie en zij heeft veel dingen met mij gemeen en daarom vind ik haar ook leuk.

maar ik laat het hier bij ik snap ook wel dat ik niet 'normaal' ben en ik zal vast wel weer uitgelachen worden maar ok ik moest ook maar eens in dit topic wat ontopics posten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 23 Jul 2011 18:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Als je veel dingen gemeen hebt is het toch makkelijk om iets uit te kiezen en haar ook uit te nodigen? Daarna is het aan jou om te laten merken dat je haar leuk vind en om erachter te komen of het wederzijds is. Dit kan heel direct door het te zeggen/vragen of gewoon door wat kleine dingetjes als een complimentje. Nee heb je ja kun je krijgen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Xenathos BerichtGeplaatst: 23 Jul 2011 18:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Feb 2009
Berichten: 541

@ D:

Je zit er duidelijk ff mee. Tstaat allemaal erg van de hak op de tak daar. Voor zover ik je verhaal kan volgen ga ik met elemeNt z'n advies mee.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 23 Jul 2011 19:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

elemeNt schreef:
Als je veel dingen gemeen hebt is het toch makkelijk om iets uit te kiezen en haar ook uit te nodigen? Daarna is het aan jou om te laten merken dat je haar leuk vind en om erachter te komen of het wederzijds is. Dit kan heel direct door het te zeggen/vragen of gewoon door wat kleine dingetjes als een complimentje. Nee heb je ja kun je krijgen

al gedaan, maar ik ben volledig ervaringloos en ben al vantevoren bang dat ik niet weet wat ik zeggen moet, normaal gesproken nooit last van met mensen te praten, maar nu ik iemand leuk vind wil ik het niet verpesten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Xenathos BerichtGeplaatst: 23 Jul 2011 21:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Feb 2009
Berichten: 541

D: schreef:
elemeNt schreef:
Als je veel dingen gemeen hebt is het toch makkelijk om iets uit te kiezen en haar ook uit te nodigen? Daarna is het aan jou om te laten merken dat je haar leuk vind en om erachter te komen of het wederzijds is. Dit kan heel direct door het te zeggen/vragen of gewoon door wat kleine dingetjes als een complimentje. Nee heb je ja kun je krijgen

al gedaan, maar ik ben volledig ervaringloos en ben al vantevoren bang dat ik niet weet wat ik zeggen moet, normaal gesproken nooit last van met mensen te praten, maar nu ik iemand leuk vind wil ik het niet verpesten.


De meest gegeven tip: Wees gewoon jezelf.

Hoelang heb je dit gevoel al ongeveer?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 23 Jul 2011 21:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Op elk potje pas een dekseltje, geloof me. Mn beste vriend was ook sociaal gehandicapt en heeft nu bijna een jaar een vriendin, wonder boven wonder was er een meisje die zijn eigenschappen die men normaal gebreken zou noemen, juist leuk vond.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 23 Jul 2011 21:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

Xenathos schreef:

De meest gegeven tip: Wees gewoon jezelf.

Hoelang heb je dit gevoel al ongeveer?

Van andere mensen hoor ik dat al tijden, al jaren.
En dan zegt men van je moet gewoon je eigen dingen blijven doen en dan komt er vanzelf uit de lucht magisch een vriendin aanvliegen. Nouja dat laatste maak ik er zelf van maar zo klinkt het iig in mijn oren.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 23 Jul 2011 22:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Als je een einzelgänger bent zullen ze inderdaad niet zo maar uit de lucht vallen maar zul je er voor moeten werken en je gedrag aanpassen. Dan moet je jezelf dus afvragen wat belangrijker is: je principes of je gelukkigheid.
In mijn ervaring veranderen principes toch langzaam over de jaren maar zul je je altijd af blijven vragen of je het niet anders had moeten doen; lekker experimenteren dus en geen tunnel-vision houden.

Dit geldt niet alleen voor vóórdat je in een relatie zit, in een relatie zelf heb je namelijk ook behoorlijk wat ruimte in je denken nodig om iemand toe te kunnen laten in je leven.

Ik ben zelf ook redelijk introvert maar heb een heel aardig balans kunnen maken met een leuk, vast sociaal leven en toch genoeg tijd voor mezelf.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ninodude BerichtGeplaatst: 23 Jul 2011 22:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10215

^Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen.

Daarbij moet ik ook zeggen dat er veel meer meiden zijn die vallen op rustige jongens dan je zou denken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 156, 157, 158 ... 161, 162, 163  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 157 van 163

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group