Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 153, 154, 155 ... 161, 162, 163  Volgende  
Nelus BerichtGeplaatst: 17 Mei 2011 10:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Ja, in feite wel, je moet jezelf niet zo aan iemand opdringen en wat meer afwachten. Houd rekening mee dat ze jou ook wilt, maar niet te makkelijk, dan is de fun er af. Veel jongens hebben de neiging om gelijk met één meisje aan de gang te gaan, voluit. Daarna is er ook enkel aandacht voor haar wat haar te veel macht geeft en waardoor ze dus weinig moeite zal doen om aandacht te krijgen.

Sowieso leuker als je contact hebt met meer mensen (niet per se date achtig, maar in ieder geval afleiding). Meiden die zichzelf weggeven aan mij als het ware vind ik ook niet leuk, dan wil ik meer uitdaging, iemand die teased enzo, dat ene spelletje wat men altijd speelt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ninodude BerichtGeplaatst: 17 Mei 2011 10:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10215

Nelus schreef:
Ja, in feite wel, je moet jezelf niet zo aan iemand opdringen en wat meer afwachten. Houd rekening mee dat ze jou ook wilt, maar niet te makkelijk, dan is de fun er af. Veel jongens hebben de neiging om gelijk met één meisje aan de gang te gaan, voluit. Daarna is er ook enkel aandacht voor haar wat haar te veel macht geeft en waardoor ze dus weinig moeite zal doen om aandacht te krijgen.


Daar ben ik het wel met je eens, maar dat is toch anders dan ego opbouwen? Als ik Eitje was zou ik inderdaad wat rustiger aan doen en wachten tot de volgende ontmoeting, wat hij zelf ook al aangeeft.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 17 Mei 2011 10:48    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

ninodude schreef:
Daar ben ik het wel met je eens, maar dat is toch anders dan ego opbouwen? Als ik Eitje was zou ik inderdaad wat rustiger aan doen en wachten tot de volgende ontmoeting, wat hij zelf ook al aangeeft.

Zo zie ik het inderdaad ook meer, maar ach, het komt erop neer dat we hetzelfde idee hebben met andere onderbouwing.

In mijn situatie is het ook al duidelijk dat we iets gaan doen, dus valt er dan nog veel te 'teasen'? Ik weet het niet, het is van beide kanten al best duidelijk dat er een klik is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Terry_Bogard BerichtGeplaatst: 17 Mei 2011 11:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Apr 2009
Berichten: 127

Aw puppy love!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 17 Mei 2011 11:11    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Terry_Bogard schreef:
Aw puppy love!

Ja, jouw teef is al een stuk ouder hè


Laatst aangepast door GekooktEi op 17 Mei 2011 11:32; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 17 Mei 2011 11:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

GekooktEi schreef:
Terry_Bogard schreef:
Aw puppy love!

Ja, jouw teef is al een stuk ouder hè


QFT
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ninodude BerichtGeplaatst: 17 Mei 2011 11:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10215

Seks =/= Liefde. Beetje stoer lopen doen op het internet, dat je het met een vrouw doet die thuis geen pret heeft, hoe diep kun je zinken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 17 Mei 2011 14:05    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

GekooktEi schreef:
Terry_Bogard schreef:
Aw puppy love!

Ja, jouw teef is al een stuk ouder hè


I lol'ed :')
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 17 Mei 2011 14:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Nov 2008
Berichten: 5039

MaartenL schreef:
GekooktEi schreef:
Terry_Bogard schreef:
Aw puppy love!

Ja, jouw teef is al een stuk ouder hè


I lol'ed :')


Same
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 17 Mei 2011 14:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

GekooktEi schreef:
Alan Parson is ook sowieso een plus. Maar goed, ik ben toch niet uitgenodigd, hij is mijn naam vast niet vergeten terwijl hij op mij reageerde. Toch heb ik best vaak aan jouw kant gestaan D:, valt me dan toch weer tegen.

jij bent uitgenodigd ( tevens om een mooie '10 jaar alleen banner te tekenen' )

sutefuu is niet uitgenodigd.

street fighter is uitgenodigd.
ellen is uitgenodigd (neem vriendinnen mee)
xenatos is uitgenodigd.

verder kan ik me ff geen mensen herinneren of ze moeten het maar zeggen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 17 Mei 2011 15:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

En ik dan D: ? Ik heb op jou gestemd bij de ondergewaardeerde hoor.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 17 Mei 2011 15:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

Paintskillz schreef:
En ik dan D: ? Ik heb op jou gestemd bij de ondergewaardeerde hoor.

zie je er een beetje gaaf uit? zoja ben je ook uitgenodigd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 17 Mei 2011 15:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

D: schreef:
Paintskillz schreef:
En ik dan D: ? Ik heb op jou gestemd bij de ondergewaardeerde hoor.

zie je er een beetje gaaf uit? zoja ben je ook uitgenodigd.


Dat zie je toch aan zijn avatar
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ninodude BerichtGeplaatst: 17 Mei 2011 16:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10215

Paint en Ei mogen wel en ik niet?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 17 Mei 2011 16:20    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

ninodude schreef:
Paint en Ei mogen wel en ik niet?

Dat is niet gezegd, je moet hem even vragen of je mag, hij behandelt iedereen individueel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sutefuu BerichtGeplaatst: 17 Mei 2011 16:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Jul 2008
Berichten: 1385

WAAROM MAG IK NIET? :o
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Terry_Bogard BerichtGeplaatst: 17 Mei 2011 17:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Apr 2009
Berichten: 127

ninodude schreef:
Seks =/= Liefde. Beetje stoer lopen doen op het internet, dat je het met een vrouw doet die thuis geen pret heeft, hoe diep kun je zinken.


Someone's not getting laid

Ei

Een ervaren heerlijk uitziende teef heeft altijd mijn voorkeur boven het nerveus worden van één onschuldige ontmoeting en een dozijn smsjes lol.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ninodude BerichtGeplaatst: 17 Mei 2011 17:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10215

Ik dacht dat ik daar wat hoorde?

GekooktEi schreef:
ninodude schreef:
Paint en Ei mogen wel en ik niet?

Dat is niet gezegd, je moet hem even vragen of je mag, hij behandelt iedereen individueel.


Bij deze dan, D: mag ik ook op je feestje komen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Terry_Bogard BerichtGeplaatst: 17 Mei 2011 17:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Apr 2009
Berichten: 127

ninodude schreef:
Ik dacht dat ik daar wat hoorde?
Die grijze massa
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 17 Mei 2011 18:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Nov 2008
Berichten: 5039

Terry_Bogard schreef:
ninodude schreef:
Ik dacht dat ik daar wat hoorde?
Die grijze massa


Your a idiot.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Aaruman BerichtGeplaatst: 17 Mei 2011 18:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Feb 2009
Berichten: 1376

D: schreef:
Paintskillz schreef:
En ik dan D: ? Ik heb op jou gestemd bij de ondergewaardeerde hoor.

zie je er een beetje gaaf uit? zoja ben je ook uitgenodigd.


Ik neem aan dat je mij er ook bij wilt hebben
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 17 Mei 2011 18:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

Aaruman, nee niet uitgenodigd.
Terry bogard, nee niet uitgenodigd nee.
sutefuu, omdat je kut bent en er mogen alleen gave mensen op mijn feestje.

Ninodude, ja jij bent uitgenodigd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Aaruman BerichtGeplaatst: 17 Mei 2011 18:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Feb 2009
Berichten: 1376

En waarom wel niet
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Terry_Bogard BerichtGeplaatst: 17 Mei 2011 18:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Apr 2009
Berichten: 127

RoaringMdog schreef:
Terry_Bogard schreef:
ninodude schreef:
Ik dacht dat ik daar wat hoorde?
Die grijze massa


Your a idiot.


En toch presteer je het om zo'n klein zinnetje zoveel grammaticale fouten te maken. You're an idiot.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 17 Mei 2011 18:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Nov 2008
Berichten: 5039

Terry_Bogard schreef:
RoaringMdog schreef:
Terry_Bogard schreef:
ninodude schreef:
Ik dacht dat ik daar wat hoorde?
Die grijze massa


Your a idiot.


En toch presteer je het om zo'n klein zinnetje zoveel grammaticale fouten te maken. You're an idiot.


Boeit mij wat , ik typte het ff snel omdat ik niet teveel tijd wil verspillen aan jouw
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 153, 154, 155 ... 161, 162, 163  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 154 van 163

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group