| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 153, 154, 155 ... 161, 162, 163 Volgende
|
| Nelus |
Geplaatst: 17 Mei 2011 10:25 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 12 Jan 2006 Berichten: 5252
|
Ja, in feite wel, je moet jezelf niet zo aan iemand opdringen en wat meer afwachten. Houd rekening mee dat ze jou ook wilt, maar niet te makkelijk, dan is de fun er af. Veel jongens hebben de neiging om gelijk met één meisje aan de gang te gaan, voluit. Daarna is er ook enkel aandacht voor haar wat haar te veel macht geeft en waardoor ze dus weinig moeite zal doen om aandacht te krijgen.
Sowieso leuker als je contact hebt met meer mensen (niet per se date achtig, maar in ieder geval afleiding). Meiden die zichzelf weggeven aan mij als het ware vind ik ook niet leuk, dan wil ik meer uitdaging, iemand die teased enzo, dat ene spelletje wat men altijd speelt  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 17 Mei 2011 10:45 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 08 Aug 2008 Berichten: 10215
|
| Nelus schreef: | | Ja, in feite wel, je moet jezelf niet zo aan iemand opdringen en wat meer afwachten. Houd rekening mee dat ze jou ook wilt, maar niet te makkelijk, dan is de fun er af. Veel jongens hebben de neiging om gelijk met één meisje aan de gang te gaan, voluit. Daarna is er ook enkel aandacht voor haar wat haar te veel macht geeft en waardoor ze dus weinig moeite zal doen om aandacht te krijgen. |
Daar ben ik het wel met je eens, maar dat is toch anders dan ego opbouwen? Als ik Eitje was zou ik inderdaad wat rustiger aan doen en wachten tot de volgende ontmoeting, wat hij zelf ook al aangeeft. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 17 Mei 2011 10:48 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
Geregistreerd op: 18 Jan 2008 Berichten: 9765
|
| ninodude schreef: | | Daar ben ik het wel met je eens, maar dat is toch anders dan ego opbouwen? Als ik Eitje was zou ik inderdaad wat rustiger aan doen en wachten tot de volgende ontmoeting, wat hij zelf ook al aangeeft. |
Zo zie ik het inderdaad ook meer, maar ach, het komt erop neer dat we hetzelfde idee hebben met andere onderbouwing.
In mijn situatie is het ook al duidelijk dat we iets gaan doen, dus valt er dan nog veel te 'teasen'? Ik weet het niet, het is van beide kanten al best duidelijk dat er een klik is. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Terry_Bogard |
Geplaatst: 17 Mei 2011 11:08 Onderwerp:
| |
![]()
Geregistreerd op: 16 Apr 2009 Berichten: 127
|
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 17 Mei 2011 11:11 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
Geregistreerd op: 18 Jan 2008 Berichten: 9765
|
| Terry_Bogard schreef: | | Aw puppy love! |
Ja, jouw teef is al een stuk ouder hè 
Laatst aangepast door GekooktEi op 17 Mei 2011 11:32; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nickdhnick |
Geplaatst: 17 Mei 2011 11:22 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 30 Jul 2006 Berichten: 6697
|
| GekooktEi schreef: | | Terry_Bogard schreef: | | Aw puppy love! |
Ja, jouw teef is al een stuk ouder hè
|
QFT |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 17 Mei 2011 11:22 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 08 Aug 2008 Berichten: 10215
|
| Seks =/= Liefde. Beetje stoer lopen doen op het internet, dat je het met een vrouw doet die thuis geen pret heeft, hoe diep kun je zinken. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| MaartenL |
Geplaatst: 17 Mei 2011 14:05 Onderwerp:
| |
Redacteur

Geregistreerd op: 19 Jan 2007 Berichten: 4358
|
| GekooktEi schreef: | | Terry_Bogard schreef: | | Aw puppy love! |
Ja, jouw teef is al een stuk ouder hè  |
I lol'ed :') |
|
| Terug naar boven |
|
|
| RoaringMdog |
Geplaatst: 17 Mei 2011 14:43 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 09 Nov 2008 Berichten: 5039
|
| MaartenL schreef: | | GekooktEi schreef: | | Terry_Bogard schreef: | | Aw puppy love! |
Ja, jouw teef is al een stuk ouder hè  |
I lol'ed :') |
Same  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| D: |
Geplaatst: 17 Mei 2011 14:53 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 02 Nov 2008 Berichten: 3461
|
| GekooktEi schreef: | Alan Parson is ook sowieso een plus. Maar goed, ik ben toch niet uitgenodigd, hij is mijn naam vast niet vergeten terwijl hij op mij reageerde. Toch heb ik best vaak aan jouw kant gestaan D:, valt me dan toch weer tegen. |
jij bent uitgenodigd ( tevens om een mooie '10 jaar alleen banner te tekenen' )
sutefuu is niet uitgenodigd.
street fighter is uitgenodigd.
ellen is uitgenodigd (neem vriendinnen mee)
xenatos is uitgenodigd.
verder kan ik me ff geen mensen herinneren of ze moeten het maar zeggen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 17 Mei 2011 15:00 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 02 Nov 2008 Berichten: 8669
|
| En ik dan D: ? Ik heb op jou gestemd bij de ondergewaardeerde hoor. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| D: |
Geplaatst: 17 Mei 2011 15:12 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 02 Nov 2008 Berichten: 3461
|
| Paintskillz schreef: | | En ik dan D: ? Ik heb op jou gestemd bij de ondergewaardeerde hoor. |
zie je er een beetje gaaf uit? zoja ben je ook uitgenodigd. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nickdhnick |
Geplaatst: 17 Mei 2011 15:17 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 30 Jul 2006 Berichten: 6697
|
| D: schreef: | | Paintskillz schreef: | | En ik dan D: ? Ik heb op jou gestemd bij de ondergewaardeerde hoor. |
zie je er een beetje gaaf uit? zoja ben je ook uitgenodigd. |
Dat zie je toch aan zijn avatar  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 17 Mei 2011 16:07 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 08 Aug 2008 Berichten: 10215
|
Paint en Ei mogen wel en ik niet?  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 17 Mei 2011 16:20 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
Geregistreerd op: 18 Jan 2008 Berichten: 9765
|
| ninodude schreef: | Paint en Ei mogen wel en ik niet?  |
Dat is niet gezegd, je moet hem even vragen of je mag, hij behandelt iedereen individueel.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Sutefuu |
Geplaatst: 17 Mei 2011 16:58 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 24 Jul 2008 Berichten: 1385
|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Terry_Bogard |
Geplaatst: 17 Mei 2011 17:31 Onderwerp:
| |
![]()
Geregistreerd op: 16 Apr 2009 Berichten: 127
|
| ninodude schreef: | | Seks =/= Liefde. Beetje stoer lopen doen op het internet, dat je het met een vrouw doet die thuis geen pret heeft, hoe diep kun je zinken. |
Someone's not getting laid
Ei
Een ervaren heerlijk uitziende teef heeft altijd mijn voorkeur boven het nerveus worden van één onschuldige ontmoeting en een dozijn smsjes lol. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 17 Mei 2011 17:34 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 08 Aug 2008 Berichten: 10215
|
Ik dacht dat ik daar wat hoorde?
| GekooktEi schreef: | | ninodude schreef: | Paint en Ei mogen wel en ik niet?  |
Dat is niet gezegd, je moet hem even vragen of je mag, hij behandelt iedereen individueel.  |
Bij deze dan, D: mag ik ook op je feestje komen?  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Terry_Bogard |
Geplaatst: 17 Mei 2011 17:36 Onderwerp:
| |
![]()
Geregistreerd op: 16 Apr 2009 Berichten: 127
|
| ninodude schreef: | Ik dacht dat ik daar wat hoorde?
Die grijze massa
|
|
|
| Terug naar boven |
|
|
| RoaringMdog |
Geplaatst: 17 Mei 2011 18:20 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 09 Nov 2008 Berichten: 5039
|
| Terry_Bogard schreef: | | ninodude schreef: | Ik dacht dat ik daar wat hoorde?
Die grijze massa
|
|
Your a idiot. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Aaruman |
Geplaatst: 17 Mei 2011 18:23 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 16 Feb 2009 Berichten: 1376
|
| D: schreef: | | Paintskillz schreef: | | En ik dan D: ? Ik heb op jou gestemd bij de ondergewaardeerde hoor. |
zie je er een beetje gaaf uit? zoja ben je ook uitgenodigd. |
Ik neem aan dat je mij er ook bij wilt hebben  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| D: |
Geplaatst: 17 Mei 2011 18:34 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 02 Nov 2008 Berichten: 3461
|
Aaruman, nee niet uitgenodigd.
Terry bogard, nee niet uitgenodigd nee.
sutefuu, omdat je kut bent en er mogen alleen gave mensen op mijn feestje.
Ninodude, ja jij bent uitgenodigd. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Aaruman |
Geplaatst: 17 Mei 2011 18:35 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 16 Feb 2009 Berichten: 1376
|
En waarom wel niet  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Terry_Bogard |
Geplaatst: 17 Mei 2011 18:35 Onderwerp:
| |
![]()
Geregistreerd op: 16 Apr 2009 Berichten: 127
|
| RoaringMdog schreef: | | Terry_Bogard schreef: | | ninodude schreef: | Ik dacht dat ik daar wat hoorde?
Die grijze massa
|
|
Your a idiot. |
En toch presteer je het om zo'n klein zinnetje zoveel grammaticale fouten te maken. You're an idiot. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| RoaringMdog |
Geplaatst: 17 Mei 2011 18:36 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 09 Nov 2008 Berichten: 5039
|
| Terry_Bogard schreef: | | RoaringMdog schreef: | | Terry_Bogard schreef: | | ninodude schreef: | Ik dacht dat ik daar wat hoorde?
Die grijze massa
|
|
Your a idiot. |
En toch presteer je het om zo'n klein zinnetje zoveel grammaticale fouten te maken. You're an idiot. |
Boeit mij wat , ik typte het ff snel omdat ik niet teveel tijd wil verspillen aan jouw  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 153, 154, 155 ... 161, 162, 163 Volgende |