| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 154, 155, 156 ... 161, 162, 163 Volgende
|
| Mafusto |
Geplaatst: 17 Mei 2011 18:38 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 31 Mei 2009 Berichten: 7006
|
| Aaruman schreef: | | D: schreef: | | Paintskillz schreef: | | En ik dan D: ? Ik heb op jou gestemd bij de ondergewaardeerde hoor. |
zie je er een beetje gaaf uit? zoja ben je ook uitgenodigd. |
Ik neem aan dat je mij er ook bij wilt hebben  |
En mij?
@Terry
Dat jij het leuk vindt om een uitgewoond wijf te neuken, is jouw probleem. Val de rest er niet mee lastig. Persoonlijk heb ik liever een "één onschuldige ontmoeting en een dozijn smsjes lol." met een kans op een leuke relatie dan een oppervlakkig praatje neuken en wachten tot ze weer een keer komt. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 17 Mei 2011 18:40 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
Geregistreerd op: 18 Jan 2008 Berichten: 9765
|
| Negeer hem gewoon, Roaring. Letterlijk. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Sutefuu |
Geplaatst: 17 Mei 2011 18:41 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 24 Jul 2008 Berichten: 1385
|
| Proficiat, alle mensen die leuk gevonden worden door een werkeloze pedo met een moeder met hangtits |
|
| Terug naar boven |
|
|
| RoaringMdog |
Geplaatst: 17 Mei 2011 18:43 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 09 Nov 2008 Berichten: 5039
|
| Sutefuu schreef: | | Proficiat, alle mensen die leuk gevonden worden door een werkeloze pedo met een moeder met hangtits |
Dude , to mean xD |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Ellentjeeah |
Geplaatst: 17 Mei 2011 18:45 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 23 Okt 2009 Berichten: 3196
|
Daniel, dat is een treurig feit, ik heb geen vriendinnen.
Nee ik neem kim mee, die houd van oude rockers en Kim en ik willen een trio met Roger Waters xd |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 17 Mei 2011 18:47 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 02 Nov 2008 Berichten: 8669
|
| Sutefuu schreef: | | Proficiat, alle mensen die leuk gevonden worden door een werkeloze pedo met een moeder met hangtits |
u jelly? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Ellentjeeah |
Geplaatst: 17 Mei 2011 18:49 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 23 Okt 2009 Berichten: 3196
|
| Paintskillz schreef: | | Sutefuu schreef: | | Proficiat, alle mensen die leuk gevonden worden door een werkeloze pedo met een moeder met hangtits |
u jelly? |
U mad bro? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| D: |
Geplaatst: 17 Mei 2011 19:00 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 02 Nov 2008 Berichten: 3461
|
| Aaruman schreef: | En waarom wel niet  |
hierom:
| Citaat: | Van: Aaruman
Aan: D:
Geplaatst: 10 Jan 2011 17:55
Onderwerp: Re: ? Bericht citeren
Ik vind dat je gewoon een zeikende bitch bent.
Klaar en over |
Oh en ellen ik ben niet oud en ook geen rocker.
ik speel rustige accoustische muziek :]
edit: ik ben roger waters. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Aaruman |
Geplaatst: 17 Mei 2011 19:02 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 16 Feb 2009 Berichten: 1376
|
Owja dat is waar ook  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Robert |
Geplaatst: 17 Mei 2011 19:02 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 04 Mrt 2008 Berichten: 5569
|
| Sutefuu schreef: | | Proficiat, alle mensen die leuk gevonden worden door een werkeloze pedo met een moeder met hangtits |
Boeie, wij gaan dan toch gewoon naar t examenpartijtje van GekooktEi?
Wel grappig dat D:, die altijd loopt te bitchen over mainstream / commerciele artiesten, Alan Parson en Muse zo leuk vindt.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Ellentjeeah |
Geplaatst: 17 Mei 2011 19:07 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 23 Okt 2009 Berichten: 3196
|
| Maar als Ei bij Daniël is, wat doen jullie dan op zijn examenfeest XD |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 17 Mei 2011 19:09 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
Geregistreerd op: 18 Jan 2008 Berichten: 9765
|
Wie zegt dat dat op dezelfde dag valt, Ellen?
@ Robert: Mwa, Alan Parson commercieel? Muse, oké. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Sutefuu |
Geplaatst: 17 Mei 2011 19:13 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 24 Jul 2008 Berichten: 1385
|
Ei en ik geven samen een examenfeest ben nu 2 dagen vrij, en heb examens, dussehh, morgen @ my place  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 17 Mei 2011 19:16 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
Geregistreerd op: 18 Jan 2008 Berichten: 9765
|
| Sutefuu schreef: | Ei en ik geven samen een examenfeest ben nu 2 dagen vrij, en heb examens, dussehh, morgen @ my place  |
Lol, ik ben alleen morgen vrij. :') |
|
| Terug naar boven |
|
|
| D: |
Geplaatst: 17 Mei 2011 19:17 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 02 Nov 2008 Berichten: 3461
|
sorry hoor maar ik luister muse al vanaf hun eerste nummer, en toen waren ze niet commercieel, dat ze nu op de tv komen moeten hun weten, het blijft goeie muziek want ze zijn nooit veranderd, zelfs op interviews zijn ze rebels. mooi is dat.
alan parson had mn vader altijd opstaan in de auto, pink floyd ook trouwens.
heeft nostalgische waarde voor me naast dat ik het nogsteeds weleens draai zelf, omdat het gaaf is. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Ellentjeeah |
Geplaatst: 17 Mei 2011 19:19 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 23 Okt 2009 Berichten: 3196
|
| Dan kom ik gewoon bij beide! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| BeWario |
Geplaatst: 17 Mei 2011 19:21 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 16 Nov 2008 Berichten: 2882
|
Wat, bij Roger Waters en bij D :') |
|
| Terug naar boven |
|
|
| D: |
Geplaatst: 17 Mei 2011 19:23 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 02 Nov 2008 Berichten: 3461
|
| BeWario schreef: | Wat, bij Roger Waters en bij D :') |
op mijn verjaardag ben ik roger waters. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 17 Mei 2011 19:25 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
Geregistreerd op: 18 Jan 2008 Berichten: 9765
|
| BeWario schreef: | | Wat, bij Roger Waters en bij D: ? :') |
Nee, bij mij en bij D:. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Ellentjeeah |
Geplaatst: 17 Mei 2011 19:28 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 23 Okt 2009 Berichten: 3196
|
| GekooktEi schreef: | | BeWario schreef: | | Wat, bij Roger Waters en bij D: ? :') |
Nee, bij mij en bij D:. |
Thomas snapt het |
|
| Terug naar boven |
|
|
| D: |
Geplaatst: 17 Mei 2011 19:28 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 02 Nov 2008 Berichten: 3461
|
| Ellentjeeah schreef: | | GekooktEi schreef: | | BeWario schreef: | | Wat, bij Roger Waters en bij D: ? :') |
Nee, bij mij en bij D:. |
Thomas snapt het |
wil je borrelnootjes of koekjes? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 17 Mei 2011 19:45 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 31 Mei 2009 Berichten: 7006
|
| Sutefuu schreef: | Ei en ik geven samen een examenfeest ben nu 2 dagen vrij, en heb examens, dussehh, morgen @ my place  |
En ik ben alleen donderdag vrij
Verplaats het naar volgende week. Ik heb dan maandag en dinsdag vrij
Edit:
@D:
Ik weet nog steeds niet of ik komen mag |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Ellentjeeah |
Geplaatst: 17 Mei 2011 19:49 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 23 Okt 2009 Berichten: 3196
|
| Ik zeg in de vakantie, met z'n allen naar een leuke stad |
|
| Terug naar boven |
|
|
| D: |
Geplaatst: 17 Mei 2011 19:51 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 02 Nov 2008 Berichten: 3461
|
| Mafusto schreef: | | Sutefuu schreef: | Ei en ik geven samen een examenfeest ben nu 2 dagen vrij, en heb examens, dussehh, morgen @ my place  |
En ik ben alleen donderdag vrij
Verplaats het naar volgende week. Ik heb dan maandag en dinsdag vrij
Edit:
@D:
Ik weet nog steeds niet of ik komen mag |
wat voor games vind je leuk dan. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dannyveno |
Geplaatst: 17 Mei 2011 23:20 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 04 Mrt 2008 Berichten: 3614
|
| GekooktEi schreef: | | Negeer hem gewoon, Roaring. Letterlijk. |
Wie? |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 154, 155, 156 ... 161, 162, 163 Volgende |