Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 152, 153, 154 ... 161, 162, 163  Volgende  
ninodude BerichtGeplaatst: 16 Mei 2011 21:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10215

Brr..

*Rent naar boven en gaat RDR spelen voor afleiding.*
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 16 Mei 2011 21:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

GekooktEi schreef:
Ja precies, ik wordt er nu (al, na één keer elkaar gezien te hebben en elkaar minder dan twee weken te kennen :p) paranoïde van.


Alweer... Niet te afgeleid raken he door aan haar te denken
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 16 Mei 2011 21:36    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Nickdhnick schreef:
GekooktEi schreef:
Ja precies, ik wordt er nu (al, na één keer elkaar gezien te hebben en elkaar minder dan twee weken te kennen :p) paranoïde van.

Alweer... Niet te afgeleid raken he door aan haar te denken

Zoals je ziet, eerste persoon + een stam die in tweede of derde met dt eindigt = fail voor mij de laatste tijd. Ik snap er zelf ook niets van. Misschien is dat het wel, goed punt. Volgens mij denk ik wel behoorlijk veel aan haar. Het is vooral het frustrerende dat ik haar één keer kort heb gezien en nu weer zo lang moet wachten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Simon BerichtGeplaatst: 16 Mei 2011 21:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Jul 2008
Berichten: 2619

@BeWario jaaa sowieso iets speciaals qua eten/drinken, niet weer het gebruikelijke naturel chips met cola

@GekooktEi, Okay Meet the Parents it is. En jep, inderdaad veranderd in Simon . En over jouw stukje; zeer herkenbaar hoor, echt bijna hetzelfde als bij mij. Ik weet niet wat het is, maar ik denk dat wij als jongens ook gewoon een beetje paranoïde zijn om daar wat achter te zoeken.

@chimnino, sowieso omdat ik het wil inderdaad, het lijkt me juist het leukst als het een verrassing voor haar blijft.

Mja, die roos geven waar andere mensen bij zijn, of wanneer we alleen zijn? Zaterdag ga ik namelijk eerst een hockeywedstrijd van haar bekijken en aan de ene kant denk ik, awkward, als ik 'm dan pas later geef omdat we elkaar verder wel al gesproken hebben. Aan de andere kant kan ik begrijpen dat het juist ook wel leuker is wanneer we 's avonds alleen zitten. Afwegingen, afwegingen...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 16 Mei 2011 21:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Okt 2009
Berichten: 3196

Simon schreef:
Mja, die roos geven waar andere mensen bij zijn, of wanneer we alleen zijn? Zaterdag ga ik namelijk eerst een hockeywedstrijd van haar bekijken en aan de ene kant denk ik, awkward, als ik 'm dan pas later geef omdat we elkaar verder wel al gesproken hebben. Aan de andere kant kan ik begrijpen dat het juist ook wel leuker is wanneer we 's avonds alleen zitten. Afwegingen, afwegingen...


Speelt ze toevallig in Purmerend? Dan maak ik haar in zaterdag
En, doen als jullie zaterdag avond alleen sowieso!
Kaarsjes aan, vééél romantischer dan dat ze net van het veld afloopt en jij dan komt met je roos.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 16 Mei 2011 21:53    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Simon schreef:
Ik weet niet wat het is, maar ik denk dat wij als jongens ook gewoon een beetje paranoïde zijn om daar wat achter te zoeken.

Haha, ik hoop het... Ach, ik heb nu al van twee meiden (waaronder Ellen, thanks) gehoord dat ze alle aandacht die ze krijgt toch wel leuk vindt Dus ik zal er niet teveel achter zoeken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Simon BerichtGeplaatst: 16 Mei 2011 21:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Jul 2008
Berichten: 2619

@Ellen, nein, wij bevinden ons in het prachtige drentse Coevorden ^^

@GekooktEi, ja ach, dat blijf ik ook maar hopen. Soms heb ik wel het gevoel dat ik haar juist irriteer door steeds te smsen, maar in perspectief zou ik het juist wel leuk vinden. Ben jij steeds degene die het initiatief moet nemen dan?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
ninodude BerichtGeplaatst: 16 Mei 2011 21:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10215

Simon schreef:
Mja, die roos geven waar andere mensen bij zijn, of wanneer we alleen zijn? Zaterdag ga ik namelijk eerst een hockeywedstrijd van haar bekijken en aan de ene kant denk ik, awkward, als ik 'm dan pas later geef omdat we elkaar verder wel al gesproken hebben. Aan de andere kant kan ik begrijpen dat het juist ook wel leuker is wanneer we 's avonds alleen zitten. Afwegingen, afwegingen...


Ik zou voor 's avonds gaan. Nu 10 jaar terug deed ik precies hetzelfde en ze was er erg blij, ze schaamde zich wel een beetje omdat zei niets voor mij had.


Laatst aangepast door ninodude op 16 Mei 2011 22:05; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 16 Mei 2011 22:04    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Simon schreef:
@GekooktEi, ja ach, dat blijf ik ook maar hopen. Soms heb ik wel het gevoel dat ik haar juist irriteer door steeds te smsen, maar in perspectief zou ik het juist wel leuk vinden. Ben jij steeds degene die het initiatief moet nemen dan?

Nou, bij onze ontmoeting was zij degene die tegen me aan begon te dansen etc. Zij nam toen behoorlijk het initiatief, maar gezien de examens hebben we dus samen besloten om nog even niets te doen, dus er is nog niet echt sprake van 'steeds' initiatief nemen. Ik ben wel elke keer degene die begint met sms'en enz., maar of dat een initiatief is... Dat is het lastige, dus het is allemaal even afwachten tot we elkaar weer zien.

Maar inderdaad, ik weet dus niet of zij sms't omdat ze daar geen zin in heeft of om elke andere reden, haha.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
BeWario BerichtGeplaatst: 16 Mei 2011 22:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Nov 2008
Berichten: 2882

ninodude schreef:
Simon schreef:
Mja, die roos geven waar andere mensen bij zijn, of wanneer we alleen zijn? Zaterdag ga ik namelijk eerst een hockeywedstrijd van haar bekijken en aan de ene kant denk ik, awkward, als ik 'm dan pas later geef omdat we elkaar verder wel al gesproken hebben. Aan de andere kant kan ik begrijpen dat het juist ook wel leuker is wanneer we 's avonds alleen zitten. Afwegingen, afwegingen...


Ik zou voor 's avonds gaan. Nu 10 jaar terug deed ik precies hetzelfde en ze was er erg blij, ze schaamde zich wel een beetje omdat zei niets voor mij had.

's Avonds, sowieso. Alleen is echt veel beter Toppunt is natuurlijk een witte roos 's avonds bij de Trevi-fontein *ego boost*
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 16 Mei 2011 22:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Dit topic is slecht voor mij. Al die mensen die praten over hun succesvolle liefdesleven, terwijl ik hier na bijna 23 jaar nog steeds alleen zit...

Moet hier toch maar eens wegblijven...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Simon BerichtGeplaatst: 16 Mei 2011 22:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Jul 2008
Berichten: 2619

GekooktEi schreef:

Nou, bij onze ontmoeting was zij degene die tegen me aan begon te dansen etc. Zij nam toen behoorlijk het initiatief, maar gezien de examens hebben we dus samen besloten om nog even niets te doen, dus er is nog niet echt sprake van 'steeds' initiatief nemen. Ik ben wel elke keer degene die begint met sms'en enz., maar of dat een initiatief is... Dat is het lastige, dus het is allemaal even afwachten tot we elkaar weer zien.

Maar inderdaad, ik weet dus niet of zij sms't omdat ze daar geen zin in heeft of om elke andere reden, haha.


Ja oke, dat bedoelde ik eigenlijk ook van dat smsen. Van de 200 smsjes ofzo die ik haar nu gestuurd heb is zij welgeteld twee keer begonnen. Ochja, zolang ze maar terug smst

@BeWario ah nog vergeten te zeggen, bij mij is het ook in Rome begonnen . We hadden daarvoor al wel gezoend maar dat was zeg maar wel met drank op . Yeah Rome, stad van de liefde enzo.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Mafusto BerichtGeplaatst: 16 Mei 2011 22:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Mr. Awesome schreef:
Dit topic is slecht voor mij. Al die mensen die praten over hun succesvolle liefdesleven, terwijl ik hier na bijna 23 jaar nog steeds alleen zit...

Moet hier toch maar eens wegblijven...

Als je wegblijft, moet je gaan voor het uitgaan. Je ontmoet vast wel leuke mensen op de plekken waar je naartoe gaat en misschien vindt je wel iemand waarmee je een klik hebt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dannyveno BerichtGeplaatst: 16 Mei 2011 22:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 3614

Komt iedereen hier uit Drenthe en Zeeland ofzo?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 16 Mei 2011 22:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Okt 2009
Berichten: 3196

Trevi Fontein is stoer
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 16 Mei 2011 22:19    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Simon schreef:
Ochja, zolang ze maar terug smst

Lol, de reden waarom ik mijn paranoïde verhaal postte was dat ze dat niet deed, man. Maar goed, ik snap je punt, ze reageert wel maar ze houdt de 'gesprekken' gewoon niet zo lang vol. Oh well, ik maak me er ook te druk om.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ninodude BerichtGeplaatst: 16 Mei 2011 22:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10215

Had je er nou speciaal een Hyves account voor aangemaakt? Of had je die al? :')
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 16 Mei 2011 22:40    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Hahaha nee, zo'n wanhopig figuur ben ik niet hoor. Ik had het, maar ik deed er nooit iets mee. Ik bedoelde, ik heb haar er vandaag pas mee 'gekrabbeld', daarvoor hield ik het bij sms'en en tweeten.

Ik gebruik Hyves overigens ook nooit, voor hetzelfde geld had ik het wel verwijderd. Maar ach, ik dacht, ik heb het toch nog... Eerste keer in maanden dat ik weer inlogde haha.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 16 Mei 2011 22:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

GekooktEi schreef:
Hahaha nee, zo'n wanhopig figuur ben ik niet hoor. Ik had het, maar ik deed er nooit iets mee. Ik bedoelde, ik heb haar er vandaag pas mee 'gekrabbeld', daarvoor hield ik het bij sms'en en tweeten.

Ik gebruik Hyves overigens ook nooit, voor hetzelfde geld had ik het wel verwijderd. Maar ach, ik dacht, ik heb het toch nog... Eerste keer in maanden dat ik weer inlogde haha.
Fappen op kenissen en shit jwz
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ninodude BerichtGeplaatst: 16 Mei 2011 22:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10215

Dude, wtf..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 16 Mei 2011 22:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

lol j/k
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 16 Mei 2011 23:38    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Lol que. Eén van de redenen dat ik er nooit kom blijkbaar.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 17 Mei 2011 00:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Een film kiezen? Pleur er gewoon wat in, die film kijk je toch niet

I know the paranoid situation. Echt leip, maar je moet even meer ego kweken. Laat haar maar lekker ff moeite doen, niet achter haar aan, heeft ze geen uitdaging.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 17 Mei 2011 09:03    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Nelus schreef:
I know the paranoid situation. Echt leip, maar je moet even meer ego kweken. Laat haar maar lekker ff moeite doen, niet achter haar aan, heeft ze geen uitdaging.

Haha no shit Sherlock. Dat kan ik gebruiken, ja. Dit ga ik inderdaad maar proberen, sowieso omdat het toch niet zoveel uitmaakt, als we na de examens gewoon wat afspreken vind ik het prima, en dat doen we sowieso.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ninodude BerichtGeplaatst: 17 Mei 2011 10:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10215

Nelus schreef:
I know the paranoid situation. Echt leip, maar je moet even meer ego kweken. Laat haar maar lekker ff moeite doen, niet achter haar aan, heeft ze geen uitdaging.


Dus als je eerst een paar dagen lang leuke gesprekken met elkaar heb en ze opeens alleen maar antwoord, dan moet je meer ego kweken?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 152, 153, 154 ... 161, 162, 163  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 153 van 163

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group