| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 609, 610, 611 ... 768, 769, 770 Volgende
|
| Mafusto |
Geplaatst: 16 Mei 2011 19:02 Onderwerp:
| |

|
| The Coon schreef: | - wat een kut nederlands examen met woorden in de tekst als parmificatie, polarisatie en nuanceren. Dit was een van de eerste keren dat ik een tekst 2x moest lezen tot ik hem begreep.
+ waarschijnlijk toch nog een 6 |
Leuk was dat NL examen, hè
Ik heb sowieso 19/21 punten voor het samenvatten en de meeste vragen wel goed Dat wordt sowieso een voldoende. Dat is een grote plus waard ! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dantekloon |
Geplaatst: 16 Mei 2011 19:04 Onderwerp:
| |

|
+Vrijdag naar de bios Pirates of the Caribbean-The Strangers Tides 3D.
-Ik wil PSN,  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dannyveno |
Geplaatst: 16 Mei 2011 19:12 Onderwerp:
| |

|
| Komt er nog een Indiana Tim 2? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Velqor |
Geplaatst: 16 Mei 2011 19:22 Onderwerp:
| |
![]()
|
| Mafusto schreef: | | The Coon schreef: | - wat een kut nederlands examen met woorden in de tekst als parmificatie, polarisatie en nuanceren. Dit was een van de eerste keren dat ik een tekst 2x moest lezen tot ik hem begreep.
Ik heb sowieso 19/21 punten voor het samenvatten en de meeste vragen wel goed Dat wordt sowieso een voldoende. Dat is een grote plus waard ! |
Welk niveau examen?
En als ik zo die verhalen hoor hoop ik dat mijn examen morgen makkelijker word..
- Voor al het gekut, waarom net allemaal gezeur zo vlak voor het examen wanneer ik zelf andere dingen aan het hoofd heb ;s |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 16 Mei 2011 19:23 Onderwerp:
| |

|
VWO  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| The Coon |
Geplaatst: 16 Mei 2011 19:30 Onderwerp:
| |

|
| Mafusto schreef: | | The Coon schreef: | - wat een kut nederlands examen met woorden in de tekst als parmificatie, polarisatie en nuanceren. Dit was een van de eerste keren dat ik een tekst 2x moest lezen tot ik hem begreep.
19 punten was het maximale wat je voor het samenvatten kon krijgen. Was het gewoon geluk bij die samenvatting voor jou of had je hem echt goed gemaakt?
Laatst aangepast door The Coon op 16 Mei 2011 19:34; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jonezy |
Geplaatst: 16 Mei 2011 19:34 Onderwerp:
| |

|
| Danny Ouderling schreef: | | Komt er nog een Indiana Tim 2? |
We werken eraan. Iets met Aliens. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| the_dan |
Geplaatst: 16 Mei 2011 19:36 Onderwerp:
| |

|
| Jonezy schreef: | | Danny Ouderling schreef: | | Komt er nog een Indiana Tim 2? |
We werken eraan. Iets met Aliens. |
Wel russische nazi aliens toch? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 16 Mei 2011 19:53 Onderwerp:
| |

|
| The Coon schreef: | | Mafusto schreef: | | The Coon schreef: | - wat een kut nederlands examen met woorden in de tekst als parmificatie, polarisatie en nuanceren. Dit was een van de eerste keren dat ik een tekst 2x moest lezen tot ik hem begreep.
19 punten was het maximale wat je voor het samenvatten kon krijgen. Was het gewoon geluk bij die samenvatting voor jou of had je hem echt goed gemaakt? |
Ik dacht dat 21 max was.
Dan heb ik 17/19 punten
Ik heb samenvatten gewoon heel goed gemaakt  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| BeWario |
Geplaatst: 16 Mei 2011 19:57 Onderwerp:
| |

|
+ we hebben nu een ontiegelijk coole begeleider voor het practicum
++ He's from soviet russia
+ hij praat gebroken engels met een ZWAAR russisch accent, echt supercool |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 16 Mei 2011 20:04 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Dellion schreef: | | - Voor al het gekut, waarom net allemaal gezeur zo vlak voor het examen wanneer ik zelf andere dingen aan het hoofd heb ;s |
Wil je erover kleien?
+ Heb kua zo te lezen aan het correctieformulier aardig goed gemaakt  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Velqor |
Geplaatst: 16 Mei 2011 20:13 Onderwerp:
| |
![]()
|
| GekooktEi schreef: | | Dellion schreef: | | - Voor al het gekut, waarom net allemaal gezeur zo vlak voor het examen wanneer ik zelf andere dingen aan het hoofd heb ;s |
Wil je erover kleien?
|
Nee hoor, ik ga nu maar even nogmaals leren wat alle mogelijkheden zijn voor vragen als ; wat voor type een alinea is, en welke argumentatieschema's/fouten er zijn. Denk ik wat nuttiger, maar ik denk, ik moet toch een - neerzetten als dat zo is
+ Chips!
- Jammer dat de tafels/stoelen niet op die manier staan op het examen.
http://2.bp.blogspot.com/_okSIvb7zcQE/TKJEwBP1Y-I/AAAAAAAAHjo/hif8uPBRVoY/s400/cheating2.jpg |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 16 Mei 2011 20:30 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 16 Mei 2011 20:35 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Dellion schreef: | | GekooktEi schreef: | | Dellion schreef: | | - Voor al het gekut, waarom net allemaal gezeur zo vlak voor het examen wanneer ik zelf andere dingen aan het hoofd heb ;s |
Wil je erover kleien?
|
Nee hoor, ik ga nu maar even nogmaals leren wat alle mogelijkheden zijn voor vragen als ; wat voor type een alinea is, en welke argumentatieschema's/fouten er zijn. Denk ik wat nuttiger, maar ik denk, ik moet toch een - neerzetten als dat zo is |
Oh wauw, dat soort dingen leer ik echt niet. Maar het klei-gedeelte ging natuurlijk meer over het gezeur, niet over het examen.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Velqor |
Geplaatst: 16 Mei 2011 20:43 Onderwerp:
| |
![]()
|
| GekooktEi schreef: | | Dellion schreef: | | GekooktEi schreef: | | Dellion schreef: | | - Voor al het gekut, waarom net allemaal gezeur zo vlak voor het examen wanneer ik zelf andere dingen aan het hoofd heb ;s |
Wil je erover kleien?
|
Nee hoor, ik ga nu maar even nogmaals leren wat alle mogelijkheden zijn voor vragen als ; wat voor type een alinea is, en welke argumentatieschema's/fouten er zijn. Denk ik wat nuttiger, maar ik denk, ik moet toch een - neerzetten als dat zo is |
Oh wauw, dat soort dingen leer ik echt niet. Maar het klei-gedeelte ging natuurlijk meer over het gezeur, niet over het examen.  |
Ja ik weet het, en btw. Wat zou je dan moeten leren? Voor de rest valt er niet veel te leren. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 16 Mei 2011 20:48 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Dellion schreef: | | Ja ik weet het, en btw. Wat zou je dan moeten leren? Voor de rest valt er niet veel te leren. |
Nee, dat bedoelde ik ook eigenlijk; ik leer niets, zou niet weten wat. Ging me wel aardig af met de oude examens. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Velqor |
Geplaatst: 16 Mei 2011 20:51 Onderwerp:
| |
![]()
|
| GekooktEi schreef: | | Dellion schreef: | | Ja ik weet het, en btw. Wat zou je dan moeten leren? Voor de rest valt er niet veel te leren. |
Nee, dat bedoelde ik ook eigenlijk; ik leer niets, zou niet weten wat. Ging me wel aardig af met de oude examens. |
Ik ken het probleem (of voordeel?) idd, maar ik denk..Toch nog even het boek door bladeren de dag voor het examen.
Voor de rest ligt het puur aan de vragen, en aan hoe interessant de teksten zijn (anders kan ik me totaal niet concentreren, lol)
- Melatonine pilletje vergeten in te nemen, zonde.. Ben ik nog niet zeker van een goede slaaprust.
+ Nice advertentie van Intents Festival bovenaan gamed website  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 16 Mei 2011 20:56 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Ellentjeeah |
Geplaatst: 16 Mei 2011 21:23 Onderwerp:
| |

|
| BeWario schreef: | + we hebben nu een ontiegelijk coole begeleider voor het practicum
HELD!
+ Geschiedenis gaat goed, project moet gaan lukken
+ Eveneens dat geval bij maatschappijleer
+ Frans had ik al af
+/- Donderdag challenge day, denk aan het programma bij MTV; If you really knew me.
Het komt erop neer dat we teambuilding doen met de leerlingen van 4vwo en mensen hun levensverhaal kwijt kunnen en gaan huilen.
Goed concept, maar het nadeel is dat het wordt GEFILMD voor de KRO, we komen op tv dus in een documentaire. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 16 Mei 2011 21:28 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Simon |
Geplaatst: 16 Mei 2011 21:59 Onderwerp:
| |

|
- irritante moeder is irritant
+ lief vriendinnetje is lief
+/- druk leven is druk
captain obvious is... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| BeWario |
Geplaatst: 16 Mei 2011 22:01 Onderwerp:
| |

|
-- fucking dik gat in de begroting die ik gemaakt heb voor de intro :\ kom een slordige 700€ tekort :')
- Echt balen, onze BBQ kost ongeveer evenveel als dat we van de instanties krijgen voor de hele week :') |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 16 Mei 2011 22:01 Onderwerp:
| |

|
Scheldwoord uit Katwijk, ook wel gezegd als bokkum.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| BeWario |
Geplaatst: 16 Mei 2011 22:03 Onderwerp:
| |

|
| Ellentjeeah schreef: | | BeWario schreef: | + we hebben nu een ontiegelijk coole begeleider voor het practicum
HELD!
+ Geschiedenis gaat goed, project moet gaan lukken
+ Eveneens dat geval bij maatschappijleer
+ Frans had ik al af
+/- Donderdag challenge day, denk aan het programma bij MTV; If you really knew me.
Het komt erop neer dat we teambuilding doen met de leerlingen van 4vwo en mensen hun levensverhaal kwijt kunnen en gaan huilen.
Goed concept, maar het nadeel is dat het wordt GEFILMD voor de KRO, we komen op tv dus in een documentaire. |
Wel zeggen als je op tv komt he, dan ga ik kijken :') Oh en trouwens, die Rus heeft Sasha, en zegt altijd "Let's do it such a way" maar door zn accent klinkt het als "Let's do it Sasha way"  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Ellentjeeah |
Geplaatst: 16 Mei 2011 22:19 Onderwerp:
| |

|
@ Floris, haha zal ik doen!
En weetje in 2012 heb je ook een dikke epische Rus die Sasha heet.
'Engine start' met zijn zwaar russische stoere accent klinkt geweldig.
+ Heb nu een gesprek met iemand op Skype over Rusland, communisme en dat soort dingen. Held! |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 609, 610, 611 ... 768, 769, 770 Volgende |