Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 613, 614, 615 ... 768, 769, 770  Volgende  
dantekloon BerichtGeplaatst: 18 Mei 2011 05:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Paintskillz schreef:
+ Pirates4 is wel vet

Is die net zo goed als Pirates 2 en 3.
Laat ff weten want ga vrijdag naar pirates 4.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
BeWario BerichtGeplaatst: 18 Mei 2011 06:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Dellion schreef:
+++ Klachten teller volgende betreffende het nederlands examen havo.. Damn veel klachten, en begrijpelijk. Die samenvatting was vergeleken met voorgaande jaren veel lastiger. Vage vragen.
+ Omdat mensen gaan flippen als ik bepaalde muziekstijlen noem doe ik het voortaan wel anders: + HHC
+/- een voldoende op nederlandse examen als ik geen spelfouten heb gemaakt. Jammergenoeg heb ik nog een 2de schriftelijke examen over een betoog schrijven wat ik ontzettend lastig vind. Gelukkig dat ik examen doe op een laptop, en de spellingscontrole aan kan. Jammergenoeg lost dat niet alle spelfouten/zinsfouten op.

Haha, volgens mij was het vorig jaar toch een van de moeilijkste ooit, gezien de norm van 2.3(!). Dat is echt uitzonderlijk hoog, terwijl wij (vwo) een van de laagste normen hadden sinds jaren (0.0)...

+ Dagje op het lab staan
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 18 Mei 2011 08:28    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

BeWario schreef:
Haha, volgens mij was het vorig jaar toch een van de moeilijkste ooit, gezien de norm van 2.3(!). Dat is echt uitzonderlijk hoog, terwijl wij (vwo) een van de laagste normen hadden sinds jaren (0.0)...

Wat, was de norm vorig jaar 2.3!? Dat is echt ziek hoog... Volgens Eindexamens.nu was het trouwens 1.7.

Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 18 Mei 2011 08:54    Onderwerp: Reageren met citaat

+ Ga naar PotC4 in 3D
+ Lekker om zaterdag 23u
- Nu eerst nog 3 dagen stage
- Schoonmoeder die naar mij Googled. Komt ze "zomaar" op mijn Ipernity site. Like wtf?
Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 18 Mei 2011 09:50    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
BeWario schreef:

Wat, was de norm vorig jaar 2.3!? Dat is echt ziek hoog... Volgens Eindexamens.nu was het trouwens 1.7.

Vorig jaar had je bij 22 punten (van de totaal 52) al een 5,5 , dus voldoende. Hoe kan dat dan, dat is dus het tegenovergestelde van een strenge normering.

Dit jaar waren er 47 punten te halen (toch?) dus als je logisch nadenkt zou het toch zo rond de 20 punten liggen dat je een voldoende haalt?

+/-/? weet iemand of er een specifiek gedeelte van AK terug komt op het examen, of word het gewoon.. alles leren?
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 18 Mei 2011 10:26    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Dellion schreef:
Vorig jaar had je bij 22 punten (van de totaal 52) al een 5,5 , dus voldoende. Hoe kan dat dan, dat is dus het tegenovergestelde van een strenge normering.

Dit jaar waren er 47 punten te halen (toch?) dus als je logisch nadenkt zou het toch zo rond de 20 punten liggen dat je een voldoende haalt?

Ik snap heus wel het verschil tussen een hoge of lage normering. 0.0 voegt niets toe aan je score behaald aantal/totaal aantal punten, 2.0 voegt hier twee cijferpunten aan toe, dus dan wordt een 5.5 een 7.5.

Maar hoe kom je erbij dat de normering van vorig jaar ook maar iets te maken heeft met die van dit jaar? Het verschilt per jaar. Het minimum voor Nederlands havo is 0.0 geweest, het hoogste is 1.7 geweest. Gemiddeld 1.3. Het kan dus eigenlijk alles zijn. Tenminste, last time I checked was de normering nog niet bekend, neem aan dat dat niet veranderd is intussen.
Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 18 Mei 2011 10:28    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
Dellion schreef:

Ik snap heus wel het verschil tussen een hoge of lage normering. 0.0 voegt niets toe aan je score behaald aantal/totaal aantal punten, 2.0 voegt hier twee cijferpunten aan toe, dus dan wordt een 5.5 een 7.5.

Maar hoe kom je erbij dat de normering van vorig jaar ook maar iets te maken heeft met die van dit jaar? Het verschilt per jaar. Het minimum voor Nederlands havo is 0.0 geweest, het hoogste is 1.7 geweest. Gemiddeld 1.3. Het kan dus eigenlijk alles zijn. Tenminste, last time I checked was de normering nog niet bekend, neem aan dat dat niet veranderd is intussen.

Let op de zin : Als je logisch nadenkt. Daarin zeg ik dus zelf ook dat ik het niet weet. Ja?
Terug naar boven
The Coon BerichtGeplaatst: 18 Mei 2011 10:29    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
Dellion schreef:

Er zijn wel al heel veel klachten over de moeilijkheid van de NL examens bij VWO en HAVO, dus je kan er wel van uit gaan dat de norm minstens 1,0 is.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 18 Mei 2011 10:30    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Ik heb het gelezen. Wat ik wil zeggen: normering hangt niet af van het aantal punten, maar van de moeilijkheidsgraad, gebaseerd op de scores van de eerst nagekeken leerlingen volgens mij. Dus ik snap niet vanuit waar je logisch nadenkt.

20 punten zou gewoon een onvoldoende betekenen met een lage norm, en een voldoende met een hoge. Meer is er niet echt logisch na te denken bedoel ik, de normering kan alles zijn. Volgens de LAKS site zou het alsnog een onvoldoende zijn trouwens, maar ik weet niet waar zij vanuit gaan.

@ Coon: Dat klopt dan inderdaad wel weer. Ik ging ook al uit van iets rond het gemiddelde, dat is natuurlijk te verwachten.

Laatst aangepast door GekooktEi op 18 Mei 2011 10:31; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 18 Mei 2011 10:31    Onderwerp: Reageren met citaat

The Coon schreef:
GekooktEi schreef:
Dellion schreef:

Er zijn wel al heel veel klachten over de moeilijkheid van de NL examens bij VWO en HAVO, dus je kan er wel van uit gaan dat de norm minstens 1,0 is.

Zelf denk ik dat ook idd, er zijn nu 14000 klachten, waarvan 13500 op de eerste dag, dat is 3000 meer dan vorig jaar. Maargoed, de reden waarom ik dat hoop/denk is omdat ik alleen met een gunstige normering een voldoende kan halen.
Ik heb namelijk waarschijnlijk tussen de 22 en 27 punten.
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 18 Mei 2011 10:56    Onderwerp: Reageren met citaat

- Politiehelikopter die al een half uur rondjes om onze buurt maakt.
- Er is dus waarschijnlijk weer wat gebeurd. -_-
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 18 Mei 2011 11:01    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

ninodude schreef:
- Politiehelikopter die al een half uur rondjes om onze buurt maakt.
- Er is dus waarschijnlijk weer wat gebeurd. -_-

Damn man. En waar woonde je ook alweer?
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 18 Mei 2011 11:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Rond Haarlem, ik hou het liever voor mezelf.

Het is nu precies een week later nadat die vent onze buren in elkaar had geslagen.
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 18 Mei 2011 11:34    Onderwerp: Reageren met citaat

+ flink solliciteren nu

+/- wauw ongeloofelijk, ik voeg mijn CV (.docx document) in op de website van KPMG en de volgende pagina staat al direct mijn:
Achternaam, voornaam, roepnaam, initialen, geslacht,geboortedatum,straat,huisnummer,postcode,plaats,telefoonnummer en emailadress.

0.o Ik wist niet dat die techniek al zo ver gevorderd was dat ze dat zo uit een document kunnen plukken.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 18 Mei 2011 11:49    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

ninodude schreef:
Rond Haarlem, ik hou het liever voor mezelf.

Het is nu precies een week later nadat die vent onze buren in elkaar had geslagen.

Ja, daarom vroeg ik me het ook af, als er daar zo vaak rare dingen gebeuren. Gekte joh.

+ Vrije dag
± Leren of....?
Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 18 Mei 2011 11:51    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:

± Leren of....?

Same, wat moet je voor de rest nog doen eigelijk?
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 18 Mei 2011 11:53    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Dellion schreef:
GekooktEi schreef:
± Leren of....?

Deze week heb ik nog Duits en Engels, daar hoef/kan ik niets voor (te) doen.

Volgende week dan nog economie, geschiedenis, wiskunde. Geschiedenis heb ik samengevat al een tijdje dus dat kan ik aardig snel leren. Eco en wiskunde ga ik sowieso ook nog wel even naar kijken.
Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 18 Mei 2011 12:00    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
Dellion schreef:
GekooktEi schreef:
± Leren of....?

Deze week heb ik nog Duits en Engels, daar hoef/kan ik niets voor (te) doen.

Volgende week dan nog economie, geschiedenis, wiskunde. Geschiedenis heb ik samengevat al een tijdje dus dat kan ik aardig snel leren. Eco en wiskunde ga ik sowieso ook nog wel even naar kijken.

Jah idd, vooral engels schijnt makkelijk te zijn. In elk geval succes daarmee

Ik heb vrijdag aardrijkskunde, is wat lastig leren.. aangezien er zoveel informatie is wat je moet kennen. Ik ga nog wel wat leren over aarde / platentektoniek en rivieren / klimaatgebieden. Maar voor de rest word het vertrouwen op me algemene kennis denk ik, lol.
Geschiedenis heb ik maandag dan ook, is idd wel te doen. En ook makkelijk dat het 2 onderwerpen zijn ipv algemene geschiedenis.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 18 Mei 2011 12:18    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Sowieso inderdaad handig dat geschiedenis twee examenonderwerpen heeft. Maar Dynamiek & Stagnatie is wel een klote-onderwerp Vietnam is heel tof daarentegen.
Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 18 Mei 2011 12:19    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
Sowieso inderdaad handig dat geschiedenis twee examenonderwerpen heeft. Maar Dynamiek & Stagnatie is wel een klote-onderwerp Vietnam is heel tof daarentegen.

Het enige wat ik tof vind aan vietnam is dat amerika verloor, voor de rest is het gewoon zo makkelijk dat het saai word. bronnen met uitleg daarbij geven is wel moeilijk tho
stagnatie @ dynamiek en stagnatie is ook stom btw

Maargoed. ik ga maar weer eens leren
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 18 Mei 2011 12:22    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Dellion schreef:
GekooktEi schreef:

Het enige wat ik tof vind aan vietnam is dat amerika verloor, voor de rest is het gewoon zo makkelijk dat het saai word. bronnen met uitleg daarbij geven is wel moeilijk tho
stagnatie @ dynamiek en stagnatie is ook stom btw

Ja, het is een heel makkelijk onderwerp, maar wel interessant. En bronnen uitleggen is ook ongeveer waar geschiedenis proefwerken en examens over gaan natuurlijk, haha.

Maar goed, ik ga maar weer eens... weer eens.... ehm...
Terug naar boven
dannyveno BerichtGeplaatst: 18 Mei 2011 12:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Hmm, ik moet nog AK leren, GS leren, WisA leren, Eco leren, en moet nog steeds Fallout: New Vegas uitspelen. Wat te doen?
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 18 Mei 2011 13:00    Onderwerp: Reageren met citaat

+ 10/250 JRR gedaan
- nu AO verslag in elkaar zetten
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 18 Mei 2011 13:02    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Danny Ouderling schreef:
Hmm, ik moet nog AK leren, GS leren, WisA leren, Eco leren, en moet nog steeds Fallout: New Vegas uitspelen. Wat te doen?

Fallout: New Vegas uitspelen natuurlijk!

Ik hetzelfde (ja ook New Vegas :p) maar dan zonder AK.
Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 18 Mei 2011 13:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ook precies hetzelfde, moet ook nog new vegas doen, terwijl ik volgens mij al best ver ben.

Maar heb ook nog AK te leren, maar serieus hoe leer je dat ooit ;s

- daarvoor
+ Terraria = ook goede game.. ;s
- nu eigelijk ook nog bezig met maatshappijleer verslag
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 613, 614, 615 ... 768, 769, 770  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 614 van 770

Ga naar: