Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 25 Apr 2011 21:20    Onderwerp: Het E3 Geruchten Topic. Reageren met citaat

De E3 komt begint over een paar weken dus ik had het idee om dit topic te openen om te kunnen discuseren over alle geruchten die naar buiten komen de komende weken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 25 Apr 2011 21:32    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Grootste geruchten lijken me op dit moment de onthulling van GTA V (hoewel ik dit zelf overigens nog niet verwacht) en de specificaties voor Nintendo's nieuwste console. Gaat hoe dan ook weer een leuke E3 worden, heb er weer zin in.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Paintskillz BerichtGeplaatst: 25 Apr 2011 21:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Rene Groen schreef:
Grootste geruchten lijken me op dit moment de onthulling van GTA V (hoewel ik dit zelf overigens nog niet verwacht) en de specificaties voor Nintendo's nieuwste console. Gaat hoe dan ook weer een leuke E3 worden, heb er weer zin in.

Denk eerder dat ze de aandacht gaan vestigen op Agent, of misschien beide?
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 25 Apr 2011 22:13    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Rockstar is voor zover ik weet niet eens aanwezig. Pijlen gaan nu op L.A. Noire, dan op Max Payne.
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 25 Apr 2011 22:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Rene Groen schreef:
Rockstar is voor zover ik weet niet eens aanwezig. Pijlen gaan nu op L.A. Noire, dan op Max Payne.

In de zin van: Rockstar heeft bevestigd niet aanwezig te zijn, of hebben ze nog niets van zich laten weten?
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 25 Apr 2011 22:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Is alweer 2-3 jaar geleden dat er geruchten waren over
Wild Arms 6 voor de PS3, klote Mediavision ook, ik wil een nieuwe Wild Arms.
Maar volgens mij was dat op de TGS en niet E3, ach boeie.

De WA serie is in Japan enorm goed verkocht en nog geen deel op de PS3, PS3 is een kut tijd als er geen goed reeds bestaande JRPGs ervoor zijn als Suikoden/Wild Arms of een SMT.
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 25 Apr 2011 23:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Geld is een groot gebrek bij RPG ontwikkelaars, de verkopen maken de dure ontwikkelkosten niet goed.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 25 Apr 2011 23:11    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

De E3 is altijd een feestje, ook al worden er geen nieuwe consoles of grootse dingen aangekondigd. Het is gewoon tof om te zien, en er worden altijd wel games aangekondigd.

Mijn inbreng: Hitman 5, of Hitman: Absolution als u wil. Heb er best wel vertrouwen in dat ze hem op E3 laten zien. Dat zou de hele E3 voor mij al een feest maken.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 25 Apr 2011 23:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Gebaseerd op het Twitter-bericht van Geoff Keighly, verwacht ik een "Jak 4" voor de PlayStation 3 en/of Next Generation Portable. Daarnaast zou het niet gek zijn om een "Jak and Daxter Collection" voor de PlayStation 3 te zien komen.

Een aankondiging van een PlayStation 3/Xbox 360-versie van "TEKKEN Tag Tournament 2", inclusief releasedatum.

De aankondiging van het multiplatform project van zowel Insomniac Games en Bungie.

Een Project Café-versie van "The Legend of Zelda: Skyward Sword".

De officiële onthulling van "Uncharted" voor het Next Generation Portable-platform.

De onthulling van, natuurlijk, "Call of Duty: Modern Warfare 3".

More to come...
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 25 Apr 2011 23:30    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
De E3 is altijd een feestje, ook al worden er geen nieuwe consoles of grootse dingen aangekondigd. Het is gewoon tof om te zien, en er worden altijd wel games aangekondigd.

Sowieso good times indeed! Hoogte punt van deze community elk jaar.
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 26 Apr 2011 01:21    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:
GekooktEi schreef:

Sowieso good times indeed! Hoogte punt van deze community elk jaar.

En even zo goed het min punt.

Quotes van vorig jaar

"WTF man ik wil exclusives! "
"MoH is nice maar niet even nice als exclusives!"
"Loooooll epic diss richting Kinect!"
"Voor mij is het al geslaagt ik ben een ps3fan
en de move erbij kan ik zeggen thx Sony.
Maar er komt nog iets maar wat.
Sony vs All : Sony Wins" (driemaal raden van wie deze comment is )
"Weten jullie wel wat Sony deze E3 gewoon
domineert.excl enz Sony wint de E3" (net zoals deze)

Voor meer sneue opmerkingen, kijk hier:
http://www.gamed.nl/view/77663/0/1

Mensen denken kennelijk dat ze ergens recht op hebben. Vanwege dit soort comments zie ik microsoft en sony heel erg graag afgaan op de E3.
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 26 Apr 2011 01:40    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Jaha, E3 is dé tijd van het jaar voor fanboys om zich te laten horen met de meest belachelijke reacties.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 26 Apr 2011 10:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:

De onthulling van, natuurlijk, "Call of Duty: Modern Warfare 3".]

Ik kan hier natuurlijk niet in ontbreken en ik moet zeggen dat ik hoop dat er dit jaar helemaal geen CoD komt. Maarja, dat is vast niet het geval.
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 26 Apr 2011 12:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Paintskillz schreef:
Citaat:

De onthulling van, natuurlijk, "Call of Duty: Modern Warfare 3".]

Ik kan hier natuurlijk niet in ontbreken en ik moet zeggen dat ik hoop dat er dit jaar helemaal geen CoD komt. Maarja, dat is vast niet het geval.
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 26 Apr 2011 13:16    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

ninodude schreef:
Rene Groen schreef:

In de zin van: Rockstar heeft bevestigd niet aanwezig te zijn, of hebben ze nog niets van zich laten weten?

Ze hebben het niet laten weten, echter is Rockstar vrijwel nooit aanwezig.
Tevens is Rockstar een ontwikkelstudio die van project naar project werkt. Een game kondigen ze vrijwel altijd een half jaar van tevoren aan en dan gaat daar veel media-aandacht naar uit. Een onthulling van GTA V lijkt me dan ook te vroeg met Max Payne 3 nog in de planning, maar laten we hopen dat ik het fout heb.
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 26 Apr 2011 21:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Even over de opvolger van de Wii, wie denkt er hier dat deze even krachtig of krachtiger word dan de Ps3?

Ik hoop namelijk zelf dat deze een stuk krachtiger word dan de Ps3, dat lijkt mij het verstandigst omdat men al hun PS3/Xbox games kunnen overbrengen naar 1080 en 60FPS en dat de console ook nog mee kan gaan met de volgende consoles van Sony & MS.

Ik weet niet of men het erg vind om hier te speculeren over de nieuwe console, i.v.m. de aankondiging op de E3. Anders wil ik er wel een apart topic voor maken.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 26 Apr 2011 21:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
In terms of available power, R700 scales up from anything from a low-power Radeon HD 4350 with 80 streaming processing units all the way to the HD 4890 that utilises 10 times as many. Optimistic speculation zeroes in on the HD 4770 as the most likely candidate for inclusion in Cafe, but our sources suggest that the overall profile of the GPU is much closer to the Xbox 360 - and we've even heard that in some applications it may even operate at a deficit compared to Xenos.

While this may come as a disappointment to many, it's important to remember that Nintendo has achieved incredible success in recent years through a combination of factors: new concepts that appeal to a mainstream audience, a price point that's "right" straight from launch, per-unit profitability from day one and not getting involved in spec wars with rival manufacturers. Wii - and perhaps Project Cafe - aren't consoles with 10-year lifecycles in the way that Xbox 360 and PS3 need to be in order to recoup their costs.

Over and above that, we need to understand that Nintendo's primary focus isn't the core gamer audience. Let's assume for the moment that the Cafe GPU is indeed 50 per cent faster than the Xenos chip in the 360 and identical in every other way, perhaps with an eDRAM boost. In a typical third-party game, what would that 50 per cent actually translate into? Would a mainstream audience be impressed with a higher frame-rate, less aggressive LODs, higher texture detail or even 1080p resolution? If you can't achieve a true generational leap in graphical fidelity that would be noticeable and immediately appealing to a mainstream audience, targeting a new controller concept makes a lot more sense.

Bron: Digital Foundry
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 26 Apr 2011 23:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Een beetje een teleurstelling maar goed. SMG games van nintendo waren zowieso al beter dan die van MS of Sony dus het is ook niet echt nodig.
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 26 Apr 2011 23:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Sowieso kon je aan die gelekte presentatie al zien dat Nintendo juist een console wilde maken met hoge 360/PC compatibility. Als die presentatie klopt dan. Sowieso een verstandige keuze: 360/PC development is cheap and easy. Nintendo wil daarvan mee kunnen profiteren. Grote vraag is echter hoe lang de 360 architectuur nog leading in de markt is. Zolang MS niet met een opvolger van de 360 komt blijft die structuur leading.
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 26 Apr 2011 23:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Roderick schreef:
Sowieso kon je aan die gelekte presentatie al zien dat Nintendo juist een console wilde maken met hoge 360/PC compatibility. Als die presentatie klopt dan. Sowieso een verstandige keuze: 360/PC development is cheap and easy. Nintendo wil daarvan mee kunnen profiteren. Grote vraag is echter hoe lang de 360 architectuur nog leading in de markt is. Zolang MS niet met een opvolger van de 360 komt blijft die structuur leading.

Gelekte presentatie?

Maar inderdaad, ik ben bang dat de 3rd party support snel zal afhaken wanneer de nieuwe Xbox word aangekondigd en dan zit Ninty weer in dezelfde shit gezien ze niet mee kunnen draaien wegens gedateerde hardware.

Maargoed, ik denk dat ik alles nu maar even laat zakken rond NEScafé, het is toch nog maar 6 weken van ons vandaan.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 27 Apr 2011 12:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Nou, Microsoft wilde nog zo'n vier jaar doorgang met Kinect en de Xbox 360. En Sony ook. Dus in principe komt Nintendo gewoon met een console die even krachtig is, en nu ook nog eens voldoende third-party support zal krijgen.
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 12 Mei 2011 12:36    Onderwerp: Reageren met citaat

GTA V kan van de lijstjes want Rockstar zal niet aanwezig zijn...
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 12 Mei 2011 12:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
Nou, Microsoft wilde nog zo'n vier jaar doorgang met Kinect en de Xbox 360. En Sony ook. Dus in principe komt Nintendo gewoon met een console die even krachtig is, en nu ook nog eens voldoende third-party support zal krijgen.

Ik zie het voordeel hier niet aan, ik bedoel iedereen die die 3rd party games wil hebben heeft al een Ps3 of een Xbox360 gekocht, het lijkt mij een beetje overbodig.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 12 Mei 2011 12:49    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Maak van de OP anders een lijstje met mogelijke titels. Of titels waarvan we het bestaan al weten maar waarschijnlijk wat zien of zoiets.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: