| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 141, 142, 143 ... 161, 162, 163 Volgende
|
| Terry_Bogard |
Geplaatst: 11 Mei 2011 15:50 Onderwerp:
| |
![]()
|
| GekooktEi schreef: | | Met die laatste post probeerde ik geen punt te maken. Ik wilde even inzicht hebben in de situatie. |
Ik heb het over de posts die op mij waren gericht, obviously |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 11 Mei 2011 15:59 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Laat dan maar, ik ben wel klaar met de discussie over jouw gekke partnerkeuze. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Terry_Bogard |
Geplaatst: 11 Mei 2011 16:13 Onderwerp:
| |
![]()
|
| GekooktEi schreef: | | Laat dan maar, ik ben wel klaar met de discussie over jouw gekke partnerkeuze. |
Wat, omdat je je halverwege realiseert dat je helemaal geen punt hebt?
Dat maakt die sneer.. | Citaat: | | meiden van jouw leeftijd die, net als jij, misschien minder 'diepgang' hebben | .. van je wel erg sneu hé, jongetje. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 11 Mei 2011 16:22 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 11 Mei 2011 16:23 Onderwerp:
| |

|
| Zeg Ter, mot je ze ook wel is bie de tetten pakken? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nickdhnick |
Geplaatst: 11 Mei 2011 16:26 Onderwerp:
| |

|
| Paintskillz schreef: | | Zeg Ter, mot je ze ook wel is bie de tetten pakken? |
Bij die leeftijd moet je ze niet pakken, maar ondersteunen :') |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
| |

|
| Terry_Bogard schreef: |
Dat maakt die sneer.. | Citaat: | | meiden van jouw leeftijd die, net als jij, misschien minder 'diepgang' hebben | .. van je wel erg sneu hé, jongetje. |
Jij zei eerder dat je oudere mensen meer diepgang vindt hebben. Daardoor is die vergelijking een goede vergelijking  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
| |
Grammar Führer
![]()
|
Die sneer, die overigens niet zo bedoeld is, klopt gewoon. Jij denk dat vrouwen die tweemaal zo oud zijn, meer diepgang hebben, correct? En meiden van jouw leeftijd nauwelijks.
Waarom wil je zo nodig iemand met veel levenservaring? Denk je dat je het zo zelf sneller opdoet? Dat denk ik namelijk niet. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
| |

|
| Nickdhnick schreef: | | Paintskillz schreef: | | Zeg Ter, mot je ze ook wel is bie de tetten pakken? |
ihihihihihihihihihihihiihhihihihihi |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 11 Mei 2011 16:29 Onderwerp:
| |

|
| Paintskillz schreef: | | Nickdhnick schreef: | | Paintskillz schreef: | | Zeg Ter, mot je ze ook wel is bie de tetten pakken? |
ihihihihihihihihihihihiihhihihihihi | \Dolphin language ??? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Robert |
Geplaatst: 11 Mei 2011 16:44 Onderwerp:
| |

|
Oh man, nog een D:/shadowx/ziesang figuur?
Waarom zijn de 'iets' oudere leden altijd de probleem gevallen? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 11 Mei 2011 16:46 Onderwerp:
| |

|
| Mafusto schreef: | | Paintskillz schreef: | | Nickdhnick schreef: | | Paintskillz schreef: | | Zeg Ter, mot je ze ook wel is bie de tetten pakken? |
ihihihihihihihihihihihiihhihihihihi | \Dolphin language ??? |
Dit topic is weer eens geweldig!
| Ellentjeeah schreef: | Niets kan je gebeuren, en stel ze praat gezellig mee, jullie hebben een klik en het loopt lekker?
Altijd het proberen waard toch, en sowieso waarderen meisjes het onwijs als ze worden aangesproken, die voelen zich ook weer gevleid, hun dag beter, jullie dag beter. |
Eigenlijk bedoel ik dat ik de motivatie niet heb om 100% zelf op mensen af te stappen omdat het vrijwel nooit iets werd. Laatst had ik wel een klein gesprek met een leuke kassière maar dat was gewoon omdat ze voor me stond en zij zelf ook wel spraakzaam was. En dat zijn dus ook gelijk de mensen waar ik het wel mee kan vinden, helaas heb ik er sindsdien nooit meer gezien, alleen maar ouwe wijven die denken dat je een voetbal plaatjes freak bent. :') |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Terry_Bogard |
Geplaatst: 11 Mei 2011 16:50 Onderwerp:
| |
![]()
|
Zucht.
*verplaatst naar pagina 143*
Laatst aangepast door Terry_Bogard op 11 Mei 2011 18:28; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Terry_Bogard |
Geplaatst: 11 Mei 2011 16:52 Onderwerp:
| |
![]()
|
| Robert schreef: | Oh man, nog een D:/shadowx/ziesang figuur?
Waarom heeft het 'merendeel' hier moeite me begrijpend lezen, of is dit het reguliere niveau? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 11 Mei 2011 16:52 Onderwerp:
| |

|
| Robert schreef: | Oh man, nog een D:/shadowx/ziesang figuur?
I don't want to grow up  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 11 Mei 2011 16:59 Onderwerp:
| |

|
Dat is ook logisch, mensen van 15 zijn nog volop in ontwikkeling. Toch bestaan er wel degelijk meiden van 15 die zich volwassener gedragen dan vrouwen van 40, daarbij zal er denk een groter verschil tussen de vrouwen van 40 met jou zijn dan met de meiden van 15.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Terry_Bogard |
Geplaatst: 11 Mei 2011 18:27 Onderwerp:
| |
![]()
|
| Mafusto schreef: | | Terry_Bogard schreef: |
Jij zei eerder dat je oudere mensen meer diepgang vindt hebben. Daardoor is die vergelijking een goede vergelijking  |
| GekooktEi schreef: | Die sneer, die overigens niet zo bedoeld is, klopt gewoon. Jij denk dat vrouwen die tweemaal zo oud zijn, meer diepgang hebben, correct? En meiden van jouw leeftijd nauwelijks.
Waarom wil je zo nodig iemand met veel levenservaring? Denk je dat je het zo zelf sneller opdoet? Dat denk ik namelijk niet. |
Ik heb nergens vermeld dat ik ze meer diepgang vind hebben dan meiden van mijn leeftijd.
lol, jullie verzinnen die shit echt ter plekke.
| Citaat: | | Want 15 jarige pubers hebben zoveel meer diepgang dan volwassen moeders met dochters in dezelfde leeftijdscategorie. (sarcasme - voor de wat tragere mensen onder ons) |
Sterker nog: het enige dat ik heb vermeld over meiden van mijn eigen leeftijd: | Citaat: | | Meiden van mijn eigen leeftijd zijn natuurlijk ook gewoon aantrekkelijk maar soccermoms, yum. |
Dus die vergelijking is ongegrond.
Hebben jullie soms moeite met begrijpend lezen? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Ellentjeeah |
Geplaatst: 11 Mei 2011 19:08 Onderwerp:
| |

|
Terry, of de dudes hier kennis hebben van begrijpend lezen of niet
Het komt erop neer dat ze je een gare gast vinden met je milf van 40 terwijl je zelf begin 20 bent.
Kan ik wel begrijpen want tsja, een voor de hand liggende keuze is het niet.
En serieus wat stelt haar huwelijk voor dude. Haar man heeft een minnaar en zij nu ook, waarschijnlijk gebruikt ze je puur om haar man te fucken dat zij nu ook een minnaar heeft.
En wat voor een gedachten heb je als je weet dat zij een man heeft én een dochter. Serieus, die dochter kwets je nu 100% als die erachter komt, haar moeder bevuilen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 11 Mei 2011 19:14 Onderwerp:
| |

|
| Ellentjeeah schreef: | En serieus wat stelt haar huwelijk voor dude. Haar man heeft een minnaar en zij nu ook, waarschijnlijk gebruikt ze je puur om haar man te fucken dat zij nu ook een minnaar heeft.
En wat voor een gedachten heb je als je weet dat zij een man heeft én een dochter. Serieus, die dochter kwets je nu 100% als die erachter komt, haar moeder bevuilen. |
Epic win!
Trouwens ook leuk voor dit topic, dit las ik laatst ergens:
Een relatie is problemen samen oplossen die je in je eentje niet hebt. 
Laatst aangepast door ninodude op 11 Mei 2011 19:21; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| BeWario |
Geplaatst: 11 Mei 2011 19:20 Onderwerp:
| |

|
Shit man, ik ben er een avondje niet, en dan mis ik deze epische conversatie
Bij ons op de opleiding is het nou ook echt geweldig, er is een soort van koppeltje, maar het enige "probleem" is dat die jongen al 3 jaar een vriendin heeft En ja, probeer dan maar eens wat te verzinnen xd |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Terry_Bogard |
Geplaatst: 11 Mei 2011 19:44 Onderwerp:
| |
![]()
|
| Ellentjeeah schreef: | Terry, of de dudes hier kennis hebben van begrijpend lezen of niet
Het komt erop neer dat ze je een gare gast vinden met je milf van 40 terwijl je zelf begin 20 bent.
En serieus wat stelt haar huwelijk voor dude. Haar man heeft een minnaar en zij nu ook, waarschijnlijk gebruikt ze je puur om haar man te fucken dat zij nu ook een minnaar heeft.
(Ik zei begin/mid 20's maar neig meer naar mid)
Zij krijgt thuis niet de genegenheid die ze bij mij wel krijgt, en daarnaast heeft ze zoveel behoeftes die ze samen met mij kan delen zowel fysiek als mentaal dat ze zich daardoor bevrijd voelt. Dit is een bewuste keuze van haar en mijzelf. Haar dochter zal er niet achterkomen, zo discreet zijn we dan weer wel, dus zal ze ook niet gekwetst raken. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Robert |
Geplaatst: 11 Mei 2011 19:51 Onderwerp:
| |

|
| Terry_Bogard schreef: | | Ellentjeeah schreef: | Terry, of de dudes hier kennis hebben van begrijpend lezen of niet
Zij krijgt thuis niet de genegenheid die ze bij mij wel krijgt, en daarnaast heeft ze zoveel behoeftes die ze samen met mij kan delen zowel fysiek als mentaal dat ze zich daardoor bevrijd voelt. Dit is een bewuste keuze van haar en mijzelf. Haar dochter zal er niet achterkomen, zo discreet zijn we dan weer wel, dus zal ze ook niet gekwetst raken. |
Dude, je bent disgusting. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 11 Mei 2011 19:55 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Wauw, "haar dochter zal er niet achter komen"... Dat jij met jezelf kunt leven man.
En Ellen, je bent geweldig. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 11 Mei 2011 19:55 Onderwerp:
| |

|
| Terry_Bogard schreef: | | Ellentjeeah schreef: | Terry, of de dudes hier kennis hebben van begrijpend lezen of niet
Dus dat bedoel je met diepgang.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Ellentjeeah |
Geplaatst: 11 Mei 2011 20:05 Onderwerp:
| |

|
Kun je met jezelf leven als je weet dat je liegt en bedriegt?
Dan moet je wel een sterke ziel hebben zeg.
Verplaats je eens in die dochter, stel je komt erachter dat je getrouwde ouders een minnaar hebben, je leven zal een leugen zijn, houden ze nog wel van je?
Die vraag zal dat kind toch breken, serieus wat je iemand aan durft te doen! |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 141, 142, 143 ... 161, 162, 163 Volgende |