Auteur |
Bericht |
|
Pendulum |
Geplaatst: 10 Mei 2011 13:25 Onderwerp: Steam Account te koop
| |

|
Hallo allemaal!
Misschien is dit wel weer wat nieuws in de topic, maar ik verkoop namelijk mijn Steam account. Voor de meeste zal dat wel bekend zijn in de oren.
De reden waarom ik mijn account verkoop, is omdat ik zelf al heel erg lang geen games meer speel op de computer...
De account bevat de volgende spellen:
- Left 4 Dead
- Left 4 Dead 2
- Call of Duty: Modern Warfare 2
- Battlefield Bad Company 2
- Amnesia: The Dark Descent
voor bewijs heb ik hieronder nog een screenshot gemaakt
Interesse? Stuur dan een mailtje naar me toe met de desbetreffende bod  |
|
Terug naar boven |
|
|
Stammetje91 |
Geplaatst: 10 Mei 2011 14:01 Onderwerp:
| |

|
Je bent je er van bewust dat dit illegaal is? Weet niet of de moderators dit zullen toelaten. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 10 Mei 2011 14:26 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Ik zie dit persoonlijk niet als een heel zwaar misdrijf; tweedehandse verkopen mogen hier toch ook? Ik weet niet wat de rest ervan vindt, maar ik had het zonet al zien staan maar heb er niets mee gedaan. |
|
Terug naar boven |
|
|
Stammetje91 |
Geplaatst: 10 Mei 2011 14:35 Onderwerp:
| |

|
Het verkopen van accounts als deze is in principe niet toegestaan, omdat er allerlei manieren zijn om je account terug te vorderen na de overdracht. Als men probeert dit soort dingen te verkopen op sites als marktplaats en speurders, word het er vaak binnen een uur vanaf gehaald. |
|
Terug naar boven |
|
|
Nickdhnick |
Geplaatst: 10 Mei 2011 15:35 Onderwerp:
| |

|
Steam voorwaarden:
" You agree that you are personally responsible for the use of your password and Account and for all of the communication and activity on Steam that results from use of your login name and password. You may not sell or charge others for the right to use your Account, or otherwise transfer your Account."
"You are entitled to use the Software for your own use, but you are not entitled to: (i) sell, grant a security interest in or transfer reproductions of the Software to other parties in any way, nor to rent, lease or license the Software to others without the prior written consent of Valve;"
Om gezeur te voorkomen van buiten af, doe ik toch een slotje en verwijder ik je e-mail adres. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|