Auteur |
Bericht |
|
spitfiresoul |
Geplaatst: 26 Apr 2011 19:06 Onderwerp: sony's nieuwe speeltje( tablet)
| |
![]()
|
vandaag dacht ik hebben ze hem voorgesteld( of toch vandaag heb ik erover gelezen)
en wie vind er wat aan? denk je dat ze der ook een gamefunctie in gaan steken( wss wel aangezien me sony laptop met standaard remoteplay en remotekeyboard for ps3 software kwam)
anyway kheb even naar paar filmpjes ervan gekeken en het ziet er wel een leuk ding uit.
http://www.youtube.com/watch?v=n97MPtmZtvY
kwa design( durf ik het zeggen) naar mijn mening beter dan de ipad( wat ik er tot nu toe van gezien heb.
vooral de S2 met het toeklapbare scherm vind ik er mooi uitzien en praktisch( geen krassen op scherm, compacter als ie niet te dik is dichtgevouwen en de mogelijkheid om het onderste scherm als toetsenbord te gebruiken
als sony hier een sterk product neerzet( dus vlotte werking want zie evt problemen met die s2 in de overgang tussen de 2 schermen bij het scrollen enzo) dan zou ik het mss nog overwegen ooit een tablet te kopen. niet van de beginne want het zal wss even duur zijn als de ipad en er is nog niets van de specs bekend maar deze ga ik zeker in het oog houden.
wie nog? |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 27 Apr 2011 18:11 Onderwerp:
| |

|
Zolang je je creditcardgegevens er niet onmiddellijk insteekt zal dat machientje wel goed werk leveren zeker? |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|