Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 07 Apr 2011 00:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Ze hebben weer iets gepost.

Citaat:
The consumers in this are as one might call, collateral damage. We are very cognisant of the fact that we are not making friends nor allies among the average consumer with our attack. This is unfortunate as a concern should always be, will the very people we seek to support not see what it is we are trying to achieve. In this case, many don’t. There has been a lot of hate spread throughout the internet and over forums that we are being reckless and simply punishing consumers more than Sony. To the consumers I would say: before you judge us, take the time to understand us.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
spitfiresoul BerichtGeplaatst: 07 Apr 2011 14:01    Onderwerp: Reageren met citaat

lol kansloos gewoon.

de tijd nemen om hun te begrijpen? wat valt er te begrijpen ze vallen sony aan omdat zij niet de tijd nemen om in te zien dat wat geohot deed illegaal was.

of ie het nu enkel voor linux( yeah right) of voor illegaal te gamen deed maakt niet uit.

als ik met een pistool een bank binneloop en dan zeg dat het voor een practical joke was gaan ze me ook niet laten gaan alvorens ondervraging, backgroundcheck, etc. zelfde situatie hier: wat hij deed was fout ongeacht de reden waarom.

het linux argument heeft nooit opgegaan voor mij fijtelijk. waarom zou je 500€ uitgeven( nu 350€ aan een ps3 om er dan linux op te zetten en op die manier eignelijk geld weggegooid te hebben om een linuxbox met 512mb ram te hebben? koop dan gewoon een oude pc of laptop van iemand met 2gb ram en je hebt hetzelfde.

kweet dat er nog andere redenen voor zijn maar geen enkele dervan vind ik echt overtuigend om letterlijk maanden en maanden aan werk te steken in het proberen kraken van de ps3.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 07 Apr 2011 17:50    Onderwerp: Reageren met citaat

getiept alsof ze victoriaanse vampiers zijn, kunnen ze niet gewoon normaal praten?

zitten die lui met hun hoofd in de waan dat ze in een film zitten oid...

typisch de imbeciele houding van kleuters die zichzelf 'anonymous' noemen en met guy fawkes maskers op scientology instellingen bellen en dergerlijke internet pranks.
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 11 Apr 2011 17:53    Onderwerp: Reageren met citaat

http://kotaku.com/#!5790814/playstation-hacker-geohot-settles-with-sony-computer-entertainment-america
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 11 Apr 2011 18:25    Onderwerp: Reageren met citaat

RoaringMdog schreef:
http://kotaku.com/#!5790814/playstation-hacker-geohot-settles-with-sony-computer-entertainment-america

Dat zag ik niet zo snel aankomen. Hoe dan ook, of deze hacker nou wel of niet doorzal gaan zal niks veranderen. Er studeren jaarlijks duizenden (dit is een aanname, ik heb geen bron) mensen af op het gebied van ICT en er zijn genoeg die zijn plaats in zullen/willen nemen.
Terug naar boven
spitfiresoul BerichtGeplaatst: 11 Apr 2011 18:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Robert schreef:
RoaringMdog schreef:

Dat zag ik niet zo snel aankomen. Hoe dan ook, of deze hacker nou wel of niet doorzal gaan zal niks veranderen. Er studeren jaarlijks duizenden (dit is een aanname, ik heb geen bron) mensen af op het gebied van ICT en er zijn genoeg die zijn plaats in zullen/willen nemen.

it'ers wel ja maar niet iedere it'er is een hacker hoor.

der zit soms wel eens een paar bij maar meestal gaat het hier wel om mensen die zichzelf geleerd hebben. de meerderheid van it'er is tegen hacken en het is niet alsof je als informaticus opleidingen hacken krijgt ofzo.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 11 Apr 2011 19:14    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

spitfiresoul schreef:
der zit soms wel eens een paar bij maar meestal gaat het hier wel om mensen die zichzelf geleerd hebben. de meerderheid van it'er is tegen hacken en het is niet alsof je als informaticus opleidingen hacken krijgt ofzo.
Eigenlijk wel. Je leert hacken om beter te weten hoe je je moet beveiligen tegen hackers. Mijn honderd klasgenoten en ik kregen daarin toch lessen.
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 11 Apr 2011 19:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
spitfiresoul schreef:
Eigenlijk wel. Je leert hacken om beter te weten hoe je je moet beveiligen tegen hackers. Mijn honderd klasgenoten en ik kregen daarin toch lessen.

Dat vermoede ik al wel een beetje. Bij andere opleidingen is het overgens hetzelfde verhaal.

Ik verwacht ook zeker niet dat de meeste IT-ers zich bezig zouden houden met dit soort zaken. Naar mijn idee ben je dan ook een beetje je eigen graf aan het graven.
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 11 Apr 2011 20:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Het zou mij eigenlijk niets verbazen als Sony die GeoHotz heeft ingelijfd tegen een meer dan normaal salaris om hen te helpen tegen dergelijke hacks als onderdeel van de deal. Wordt iedereen immers beter van.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 12 Apr 2011 02:09    Onderwerp: Reageren met citaat

uitslag rechtzaak: hack ons dan krijg je een goedbetaalde baan.
Terug naar boven
Boogieboyz BerichtGeplaatst: 12 Apr 2011 02:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Het beste van dit nieuws is dat we nu hopelijk eindelijk geen topics meer krijgen over dat gezeik Ik word er wel eens moe van om weer een titel op de pagina te zien met de woorden Sony en Geohotz en "het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel".

Slotje op deze thread graag. Het is klaar.
Terug naar boven
sotarK BerichtGeplaatst: 12 Apr 2011 12:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Anonymous gaat gewoon door ondanks de schikking, alleen kunnen ze niet meer achter hun eerste reden schuilen aangezien dat nu geregeld is.
Dus wat blijkt, het zijn gewoon een stelletje kutkoters die denken dat ze alles maar mogen, ze klampen zich vast aan 1 ding en als dat voorbij is dan komen ze weer met de volgende reden.
Het zijn gewoon losers met geen leven.
George Hotz boycot alles van Sony (zegt hij), maar nu kennen we hem wel met z'n 'ja voor Linux' en 'ik zal niks van m'n HDD verwijderen' en 'Sony wint de rechtzaak nooit'.
Wanneer hij nog eens een keer een Sony product probeert te kraken krijgt hij per keer een boete van 10.000 dollar.
Toch blijf ik sceptisch.
Dan gaat hij wel bij iemand anders lopen kraken.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 12 Apr 2011 13:27    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Nu gaat Anon in de Sony winkels zelf porotesteren, ik ben benieuwd of er volk gaat zijn.
Terug naar boven
Xavior BerichtGeplaatst: 13 Apr 2011 02:15    Onderwerp: Reageren met citaat

sotarK schreef:
Anonymous gaat gewoon door ondanks de schikking, alleen kunnen ze niet meer achter hun eerste reden schuilen aangezien dat nu geregeld is.
Dus wat blijkt, het zijn gewoon een stelletje kutkoters die denken dat ze alles maar mogen, ze klampen zich vast aan 1 ding en als dat voorbij is dan komen ze weer met de volgende reden.
Het zijn gewoon losers met geen leven.
George Hotz boycot alles van Sony (zegt hij), maar nu kennen we hem wel met z'n 'ja voor Linux' en 'ik zal niks van m'n HDD verwijderen' en 'Sony wint de rechtzaak nooit'.
Wanneer hij nog eens een keer een Sony product probeert te kraken krijgt hij per keer een boete van 10.000 dollar.
Toch blijf ik sceptisch.
Dan gaat hij wel bij iemand anders lopen kraken.

En hierbij vind ik Hotz toch niet meer zo geweldig dan dat ik hem eerst vond.
Ook Hotz stond ervoor "dat als je een console koopt, deze van jou is en je mee mag doen dat je wilt". Ik vind dit heel zwak van hem, hij heeft destijds zijn Paypal open gegooid voor zijn juristen en ook ik heb $100 over gemaakt. Nu blijft het een sissertje voor hem en sony. terwijl iedereen die geld had overgemaakt voor het zelfde doel ging.
Niet voor Piracy zoals de meeste denken, maar juist voor eigen bezit ipv een bedrijf dat uitmaakt wat jij wel en niet mag met je zelf gekochte console.
Ik heb er destijds €600 voor neer gelegd en dat is inclusief een otherOS van sony (nu draai ik AsvestOS maar toch). Ik vind niet dat Geo gewoon de mensen een hand kan geven en vriendjes kan maken terwijl hij voor een heel ander doel staat.
Hij kreeg de eerste sessie van zijn paypal donaties al binnen 24 uur $10.000 gedoneerd, hier gaan mensen niet blij van worden.

Ik wens George Hotz een fijn bestaan toe maar het zal hem niet in dank afgenomen worden deze handshake.
http://games.slashdot.org/story/11/04/12/1425257/Fellow-Hackers-Blast-Geohot-For-Sony-Settlement
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 13 Apr 2011 06:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Waarom zou je naar zo'n jongen geld over maken? Een beetje slim persoon doet dat niet naar een onbekende?
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 13 Apr 2011 07:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Xavior schreef:

En hierbij vind ik Hotz toch niet meer zo geweldig dan dat ik hem eerst vond.
Ook Hotz stond ervoor "dat als je een console koopt, deze van jou is en je mee mag doen dat je wilt". Ik vind dit heel zwak van hem, hij heeft destijds zijn Paypal open gegooid voor zijn juristen en ook ik heb $100 over gemaakt. Nu blijft het een sissertje voor hem en sony. terwijl iedereen die geld had overgemaakt voor het zelfde doel ging.
Niet voor Piracy zoals de meeste denken, maar juist voor eigen bezit ipv een bedrijf dat uitmaakt wat jij wel en niet mag met je zelf gekochte console.
Ik heb er destijds €600 voor neer gelegd en dat is inclusief een otherOS van sony (nu draai ik AsvestOS maar toch). Ik vind niet dat Geo gewoon de mensen een hand kan geven en vriendjes kan maken terwijl hij voor een heel ander doel staat.
Hij kreeg de eerste sessie van zijn paypal donaties al binnen 24 uur $10.000 gedoneerd, hier gaan mensen niet blij van worden.

Maar dat is juist het hele idee van een console. Je krijgt alles in hapklare brokken van de manufacturer. Het heeft zo zijn voordelen, maar ook z'n nadelen. Als je een open platform wil zal je een computer met windows/linux/mac moeten kopen. Daar bepaal je zelf wat je wel dan niet mag doen.

Ik vind het wel heel lelijk van hem dat de rechtzaak niet eens heeft plaatsgevonden en dat hij die donaties (teminste daar ga ik van uit) niet terugstuurd.
Terug naar boven
Cain BerichtGeplaatst: 14 Apr 2011 23:41    Onderwerp: Reageren met citaat

En zo komen we weer full circle dat de PC nog steeds het beste platform is.
Terug naar boven
Xavior BerichtGeplaatst: 15 Apr 2011 01:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Nickdhnick schreef:
Waarom zou je naar zo'n jongen geld over maken? Een beetje slim persoon doet dat niet naar een onbekende?

Meer om het feit dat hij de advocaten nodig had en hij het voor zo'n beetje de hele Free-software community opnam. ik vind dat hij het met deze actie best wel verpest hebt. Ik niet alleen overigens.
Graf_Chokolo die het meest gesponsord heeft, hoopte dat Hotz de rechtzaak zou winnen met zijn Bible. Hem wacht een aardige geldboete momenteel vanwege de handjeklap procedure.
Alleen gaat hij wel verder met het uitbrengen van een Full Linux support.
Terug naar boven
Xavior BerichtGeplaatst: 15 Apr 2011 01:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Cain schreef:
En zo komen we weer full circle dat de PC nog steeds het beste platform is.

En ja je heb deels gelijk, als ik niet nog een oude bak draai en console gamer ben die wel eens een high-end linux wil draaien.

specs:
P4 1.2GHZ
512 MB ram
500 GB hard disk
64mb Gforce 2 kaart (te oud weet niet eens welke)
Windows XP pro (net aan dan)
Terug naar boven
kwingkwait BerichtGeplaatst: 21 Apr 2011 22:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Vreemd dat hier nog geen reactie is, of nog geen nieuws is over het feit dat PSN al heel de dag plat ligt, en dat dit nog wel een 2 tal dagen zal kunnen duren ? Anonymous ???
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 21 Apr 2011 22:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Nee , ik denk het niet. Ze hebben laten weten dat ze psn niet meer aan het aanvallen zijn omdat de gamers er te veel last van hadden. En dat is juist niet wat ze willen.
Terug naar boven
kwingkwait BerichtGeplaatst: 21 Apr 2011 23:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Moeilijk te geloven, meestal als het down gaat voor maintenance, dan word dit gemeld 2 dagen op voorhand op hun blog of twitter, nu was er niks.
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 22 Apr 2011 09:58    Onderwerp: Reageren met citaat

kwingkwait schreef:
Moeilijk te geloven, meestal als het down gaat voor maintenance, dan word dit gemeld 2 dagen op voorhand op hun blog of twitter, nu was er niks.

Staat bovenaan hun blog :')
http://blog.eu.playstation.com/2011/04/21/update-on-psn-service-outages/
Terug naar boven
kwingkwait BerichtGeplaatst: 22 Apr 2011 10:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat staat er nu sinds gisteren dat is juist, maar niet 2 dagen geleden dus...btw ik volg die blog ook dus alsook op twitter
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 22 Apr 2011 20:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Bringers of censorship and corruption need to learn that if they keep biting the anonymous hand , the anonymous hand will bitch slap them in the face.

:') Geweldig.

http://www.youtube.com/watch?v=4WeJ9teYkVo&feature=player_embedded

http://www.escapistmagazine.com/news/view/109475-Anonymous-on-PSN-Outage-For-Once-We-Didnt-Do-It
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 7 van 7

Ga naar: