Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 17, 18, 19, 20, 21 Volgende
|
musthavethisgame |
Geplaatst: 05 Apr 2011 10:16 Onderwerp:
| |

|
Je moet wel het orgineel zien, zeker bij deze eerste aflevering.
Anders snap je niets van Kyuubei, Gorilla, Zurako enz.
Edit: Steins;gate gezien.
Negatief:
Hartstikke vaag, beetje een Durarara!! meets Memento wannabe, irritante characters, m'n stream was slechte kwaliteit zonder OP en ED.
Positief:
Sterrencast, ben benieuwd naar episode 2. |
|
Terug naar boven |
|
|
BeWario |
Geplaatst: 06 Apr 2011 23:23 Onderwerp:
| |

|
Weet iemand wanneer [C] begint met airen? Dat is iig de enige van het nieuwe seizoen die me gelijk trok... Nog andere aanraders hoor ik graag  |
|
Terug naar boven |
|
|
jerfo |
Geplaatst: 06 Apr 2011 23:29 Onderwerp:
| |

|
net een nieuwe serie tegen gekomen: Toriko
mensen die one piece volgen zullen de aflevering waar deze 2 series in gecombineerd worden wel kennen
hij lijkt veel belovend, de manga werd iig goed gerate |
|
Terug naar boven |
|
|
dantekloon |
Geplaatst: 07 Apr 2011 06:19 Onderwerp:
| |

|
musthavethisgame schreef: | Je moet wel het orgineel zien, zeker bij deze eerste aflevering.
Anders snap je niets van Kyuubei, Gorilla, Zurako enz.
Edit: Steins;gate gezien.
Negatief:
Hartstikke vaag, beetje een Durarara!! meets Memento wannabe, irritante characters, m'n stream was slechte kwaliteit zonder OP en ED.
Positief:
Sterrencast, ben benieuwd naar episode 2. |
Ik koop Steins;Gate origineel wel in Japan.
Zonder Engelse subs maar beter dan downloaden.
De sterrencast, staat in Japan op nummer 4 geloof ik van beste seiyu(heb ik het over de game voor de 360 en PC).
Zou er ook wel een anime komen van de volgende game
Robotics;Notes makers van Chaos;Head en Steins;Gate die dit jaar nog op de 360 komt. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 07 Apr 2011 06:27 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Momenteel Kimi Ga Nozomu Eien opnieuw aan het bekijken. Blijft een prachtige serie. |
|
Terug naar boven |
|
|
Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 07 Apr 2011 10:19 Onderwerp:
| |

|
Eve No Jikan begonnnen en al half af (is maar 6 episodes), erg goed gedaan, origineel en leuk.
Denk dat ik toch maar niet aan nieuwe anime dit seizoen ga beginnen want ik kan ze toch niet af kijken =/ |
|
Terug naar boven |
|
|
musthavethisgame |
Geplaatst: 07 Apr 2011 15:08 Onderwerp:
| |

|
BeWario schreef: | Weet iemand wanneer [C] begint met airen? Dat is iig de enige van het nieuwe seizoen die me gelijk trok... Nog andere aanraders hoor ik graag  |
Volgens mij 15 april.
Aanraders:
Deadman Wonderland http://www.youtube.com/watch?v=O_7GTzT1Hfs
Toriko (zie One Piece 492)
jerfo schreef: | net een nieuwe serie tegen gekomen: Toriko
mensen die one piece volgen zullen de aflevering waar deze 2 series in gecombineerd worden wel kennen
hij lijkt veel belovend, de manga werd iig goed gerate |
Itadakimasu!  |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 07 Apr 2011 16:47 Onderwerp:
| |

|
Deadmen wonderland  |
|
Terug naar boven |
|
|
dantekloon |
Geplaatst: 07 Apr 2011 20:53 Onderwerp:
| |

|
Net toch ff de eerste episode van Steins;Gate gezien.
Vondt hem wel geweldig, had alleen geen subs, Japanse seiyuu zijn geweldig.
Ook de openings theme van Itő Kanako(Hacking to the Gate)
en de ending van Yui Sakakibara zijn goed.
Itő Kanako never dissapointed me.
Ik hoop niet dat ik nog eens de neiging krijg de rest ook te volgen via internet, wil hem origineel. |
|
Terug naar boven |
|
|
RoaringMdog |
Geplaatst: 07 Apr 2011 20:54 Onderwerp:
| |

|
dantekloon schreef: | Net toch ff de eerste episode van Steins;Gate gezien.
Ik hoop niet dat ik nog eens de neiging krijg de rest ook te volgen via internet, wil hem origineel. |
Waarom zou je het dan kijken :/ |
|
Terug naar boven |
|
|
dantekloon |
Geplaatst: 07 Apr 2011 20:56 Onderwerp:
| |

|
RoaringMdog schreef: | dantekloon schreef: | Net toch ff de eerste episode van Steins;Gate gezien.
Ik speel ook Japans egames waar ik geen bal van snap, net als meer mensen die geen Japans kennen, waarom dan niet een anime kijken in het Japans waar je geen bal van snapt. |
|
Terug naar boven |
|
|
RoaringMdog |
Geplaatst: 07 Apr 2011 20:57 Onderwerp:
| |

|
dantekloon schreef: | RoaringMdog schreef: | dantekloon schreef: | Net toch ff de eerste episode van Steins;Gate gezien.
Ik speel ook Japans egames waar ik geen bal van snap, net als meer mensen die geen Japans kennen, waarom dan niet een anime kijken in het Japans waar je geen bal van snapt. |
OMDAT JE HET NIET SNAPT Je kijkt zoiets toch om het verhaal , waarom zou je het kijken als je er niks van snapt?
Btw , ik had iets gezien van een HOTD special die je bij een manga kreeg , weet iemand hier iets meer over?
Laatst aangepast door RoaringMdog op 07 Apr 2011 20:59; in totaal 2 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
dantekloon |
Geplaatst: 07 Apr 2011 20:58 Onderwerp:
| |

|
RoaringMdog schreef: | dantekloon schreef: | RoaringMdog schreef: | dantekloon schreef: | Net toch ff de eerste episode van Steins;Gate gezien.
OMDAT JE HET NIET SNAPT ARE YOU RETARDED? |
Ik heb het over het verhaal??
En waarom nou weer retarded dan |
|
Terug naar boven |
|
|
musthavethisgame |
Geplaatst: 07 Apr 2011 21:08 Onderwerp:
| |

|
Ik vind het ook belachelijk hoor, een game speel je tenminste. Een anime kijk je, dan spreekt het voor zich dat je weet wat er gebeurt..
*facepalm |
|
Terug naar boven |
|
|
dantekloon |
Geplaatst: 07 Apr 2011 22:08 Onderwerp:
| |

|
musthavethisgame schreef: | Ik vind het ook belachelijk hoor, een game speel je tenminste. Een anime kijk je, dan spreekt het voor zich dat je weet wat er gebeurt..
*facepalm |
Ik vindt het opzich het zelfde,
Japans is Japans.
En op youtube kun je episode 1 part en episode 1 part 2 kijken wat ik dus heb gedaan, en daar zaten geen subs bij.
En downloaden ben ik niet echt mee bezig.
Ik haat downloaden, niet dat ik het nooit doe.
Maar op youtube had ik wel enorm goede kwaliteit en een opening dat zich afspeelde na 9 minuten + een ending.
Heb trouwens wel de track van Itő Kanako gedownload Hacking to the gate.
Helaas wel de TV size versie, de full version komt in Japan uit op 27 April.
En dan zou die wel te downloaden zijn. |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 17 Apr 2011 19:31 Onderwerp:
| |

|
Nieuwe manga van de maker van FullMetal Alchemist. Silver Spoon. Ben benieuwd of het wat gaat worden. |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 17 Apr 2011 19:39 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
musthavethisgame schreef: | Ik vind het ook belachelijk hoor, een game speel je tenminste. Een anime kijk je, dan spreekt het voor zich dat je weet wat er gebeurt..
*facepalm |
Zelf heb ik enkele Japanse import games (Bleach Heat the Soul 4 & 5 bijv.) maar dat gaat wel makkelijk aangezien het een fighting game is.
Een anime kijken waar ik niets van begrijp houd ik geen 5 minuten vol >_< |
|
Terug naar boven |
|
|
dark lars |
Geplaatst: 17 Apr 2011 19:57 Onderwerp:
| |

|
Lawliet schreef: | Nieuwe manga van de maker van FullMetal Alchemist. Silver Spoon. Ben benieuwd of het wat gaat worden. |
great expectations.. ben benieuwd, bedankt voor het melden!.. uuhh wtf waar gaat dit over |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 17 Apr 2011 20:57 Onderwerp:
| |

|
dark lars schreef: | Lawliet schreef: | Nieuwe manga van de maker van FullMetal Alchemist. Silver Spoon. Ben benieuwd of het wat gaat worden. |
great expectations.. ben benieuwd, bedankt voor het melden!.. uuhh wtf waar gaat dit over |
Een jonge die niet weer wat hij in de toekomst wilt worden. Hij gaat op een land en tuinbouw school waarin je boer of kweker kan worden enzo. Wat best wel geinig is want ik zat ook op een opleiding als deze en heb nog steeds problemen wat ik later zou willen doen. Dat maakt voor mij het nog leuker om het te lezen.  |
|
Terug naar boven |
|
|
BeWario |
Geplaatst: 17 Apr 2011 21:51 Onderwerp:
| |

|
Lawliet schreef: | Nieuwe manga van de maker van FullMetal Alchemist. Silver Spoon. Ben benieuwd of het wat gaat worden. | Ik zag hem net staan, en ik dacht gelijk al: hmm, zelfde mangaka als FMA?
EDIT: LOLOLOL, de PE-docent doet me aan een zeker persoon denken XD Lt. Armstrong anyone? En die base-ball gast doet me denken aan Roy Mustang  |
|
Terug naar boven |
|
|
dark lars |
Geplaatst: 17 Apr 2011 22:57 Onderwerp:
| |

|
BeWario schreef: | Lawliet schreef: | Nieuwe manga van de maker van FullMetal Alchemist. Silver Spoon. Ben benieuwd of het wat gaat worden. | Ik zag hem net staan, en ik dacht gelijk al: hmm, zelfde mangaka als FMA?
EDIT: LOLOLOL, de PE-docent doet me aan een zeker persoon denken XD Lt. Armstrong anyone? En die base-ball gast doet me denken aan Roy Mustang  |
ditto, verder vind ik het niet zo super eigenlijk.. |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 18 Apr 2011 00:13 Onderwerp:
| |

|
dark lars schreef: | BeWario schreef: | Lawliet schreef: | Nieuwe manga van de maker van FullMetal Alchemist. Silver Spoon. Ben benieuwd of het wat gaat worden. | Ik zag hem net staan, en ik dacht gelijk al: hmm, zelfde mangaka als FMA?
ditto, verder vind ik het niet zo super eigenlijk.. |
Ja het is een hele andere koek. Highschool en humor. Ik vind de manga leuk omdat ik veel overeenkomsten heb (zelfde opleiding gehad, geen idee wat ik ga doen in de toekomst, etc). Deze ga ik zeker volgen zolang het verhaal en de personages interessant blijven. Over de humor maak ik me geen zorgen ^^ |
|
Terug naar boven |
|
|
musthavethisgame |
Geplaatst: 24 Apr 2011 10:58 Onderwerp:
| |

|
Deadman Wonderland is awesome!
Heel erg fast-paced dus ik ga er lekker de tijd voor nemen als hij af is. |
|
Terug naar boven |
|
|
BeWario |
Geplaatst: 02 Mei 2011 20:47 Onderwerp:
| |

|
musthavethisgame schreef: | Deadman Wonderland is awesome!
Heel erg fast-paced dus ik ga er lekker de tijd voor nemen als hij af is. |
Eindelijk weer eens goede series! Deadman Wonderland is inderdaad awesome, maar de beste serie van dit seizoen vind ik toch echt wel C! Die serie is echt gewoon zo supervet opgebouwd, en het blijft lekker mysterieus... |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 15 Mei 2011 20:45 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Highschool of the Dead: Drifters of the Dead 01 was nogal disturbing. Ik vrees ook dat het gewoon een alleenstaande OVA episode was en geen opvolger itt wat origineel gedacht werd. We moeten dus nog langer wachten op een tweede seizoen.
Oh, en Hellsing Ultimate 8 heeft eindelijk een datum: 22 juni 2011, amper anderhalf jaar na episode 7. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 17, 18, 19, 20, 21 Volgende |