Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Beretta-1992 BerichtGeplaatst: 16 Apr 2011 21:10    Onderwerp: Wachtwoord vergeten.. Reageren met citaat

Hoi..

Ik heb dus bijna een jaar niet meer op me ps3 gespeeld door YLOD maar hij is nu eindelijk gemaakt (heb door omstandigheden lange tijd niet kunnen spelen)

maar nu ben ik dus mijn wachtwoord kwijt van mijn account..

en het andere probleem is dat mijn geboortedatum dus ook niet echt correct is.. ik weet wel dat ik hem altijd op 9-11-1978 had maar dat werkt dus niet..

ik heb alle combinaties al wel geprobeerd.. maar ik weet het gewoon echt niet...

Email adres heb ik nog wel ..

Weet iemand hier wat op, of moet ik sony bellen?

Alvast bedankt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 16 Apr 2011 21:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Had ik ook een keer kun je weer veranderen via de site van de PS3 geloof ik.
Deze site geloof ik
http://nl.playstation.com/ps3/

weet niet meer hoe het gaat maar kijk maar ff.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Beretta-1992 BerichtGeplaatst: 16 Apr 2011 21:41    Onderwerp: Reageren met citaat

geboortedatum veranderen bedoel je? want dat kan dus volgens mij niet als je je account niet kan in komen..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: