Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende  
sotarK BerichtGeplaatst: 04 Apr 2011 16:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Laat ze het maar doen(proberen dus), des te eerder worden er wetten aangepast en de straffen worden hoger en hoger.
Dat komt dan 50% door die kneusjes(dank je wel kneusjes) en de andere helft door Sony(en zo hoort het).
En als ze gepakt worden hebben ze nog heel wat uit te leggen aan Gawker, Amazon en Mastercard.
Desperate moves van desperate people, ik zou toch maar een andere hobby gaan zoeken als ik hun was.

Laatst aangepast door sotarK op 04 Apr 2011 17:41; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
spitfiresoul BerichtGeplaatst: 04 Apr 2011 16:48    Onderwerp: Reageren met citaat

grappig hoe ze in hun speechje de wet aanhalen om geohotz enzo te verdedigen tenwijl die nu net ook de wet overtraden.

laat die gasten maar opdoeken. toen ze het voor wikileaks opnamen zat er nog iets van moraal achter en zelfs toen was het al een beetje overdreven reageren uit mediageilheid. toen die gast in nederland opgepakt werd omdat ie betrokken was bij de ddos attacks voor wikileaks was het niet van: wraak.

me dunkt dus dat geohotz wss connecties heeft bij de "hoge" mensen van die groep en zo beetje op vriendjespolitiek rekent.

tuurlijk puur speculatie maar vindt deze reactie toch wel wat overdreven om een hacker te verdedigen die nota bene het onderzoek tegenwerkt, het land uit gaat en tegelijkertijd zegt dat ie niets fout deed mar tussen zijn tanden door liegt.

het punt is tot nu toe was er geen deftig antwoordt van rechtsystemen/rechters/ justitie op cybercrime en hacking. nu beginnen deze echter stilaan in te halen en bedrijven die daar aan meewerken of van gebruik maken krijgen dus nu dit te verduren.

binnen enkele jaren zal de internetcriminaliteit ook wel voor een groot deel aan banden gelegd zijn en dan komt er wel iets nieuw uit waar illegale dingen doen populair is.
Terug naar boven
the_dan BerichtGeplaatst: 04 Apr 2011 17:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Wat een gezellige boel zeg

Hoeveel rechtzaken kan 1 bedrijf tegelijkertijd hebben zeg?

LG , de hackers .. etc
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 04 Apr 2011 18:11    Onderwerp: Reageren met citaat

waarom word dit soort belachelijke onzin op gamed fp gepost. (over anonymous) er bestaat geen groep genaamd anonymous, het is gewoon een verzamelnaam die individuen gebruiken om interresant te lijken, het was ooit een matige oldfag grap en word nu gewoon misbruikt door random nerds om groter te lijken dan ze zijn, punt.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 04 Apr 2011 18:17    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Grappig, hoe dreigender hun taal klinkt, hoe meer echte gamers de kant van Sony zullen kiezen, zelfs als ze pro-modding zijn. Dreigen is een mooi teken dat ze bang zijn, in het begin waren ze altijd arrogant dat Sony zou verliezen.
Terug naar boven
bryanbtje BerichtGeplaatst: 04 Apr 2011 21:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Ze zijn al bezig met de aanval.
Meeste sony sites zijn al offline
en je kan zelf oowk nog meehelpen xD
*** URL gecensureerd ***
Terug naar boven
zie sang BerichtGeplaatst: 05 Apr 2011 01:36    Onderwerp: Reageren met citaat

In Belgie zijn we al oflline op psn geplaatst.
Terug naar boven
Boogieboyz BerichtGeplaatst: 05 Apr 2011 02:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik las het bericht en ik had zoeits van: Whatever. Niet onder de indruk, en ik betwijfel dat Sony er van wakker ligt. Wat een mietjes eigenlijk, terroristen verbergen zich toch ook niet als ze een aanslag plegen? Die eisen het mooi op
Terug naar boven
Lajakovic BerichtGeplaatst: 05 Apr 2011 10:50    Onderwerp: Reageren met citaat

bryanbtje schreef:
Ze zijn al bezig met de aanval.
Meeste sony sites zijn al offline
en je kan zelf oowk nog meehelpen xD
*** URL gecensureerd ***

Jullie zijn een stel kleine kleutertjes die blijkbaar toch teveel macht hebben gekregen nog in het leven. Als je Sony zo kut vind dan ga je toch lekker naar de concurrent. Nu zijn de onschuldige gebruikers, die er geen moeite mee hebben om te betalen voor een anders zijn werk de lul omdat jullie zo kinderachtig zijn om te denken dat je ergens recht op hebt, in dit geval het stelen van producten.

Als je een echte kerel bent laat je jouw persoon gegevens achter hier, dan kunnen wij misschien kijken hoe leuk jij het zou vinden om even van de buitenwereld afgesloten te raken.
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 05 Apr 2011 11:42    Onderwerp: Reageren met citaat

ikzoekruzie schreef:
Ik las het bericht en ik had zoeits van: Whatever. Niet onder de indruk, en ik betwijfel dat Sony er van wakker ligt. Wat een mietjes eigenlijk, terroristen verbergen zich toch ook niet als ze een aanslag plegen? Die eisen het mooi op

Deze "aanslag" is toch ook opgeëist? En de echte terroristen verstoppen zich wel degelijk.

Ik kan er opzich wel om lachen, beetje kansloos natuurlijk maar goed.
Terug naar boven
Boogieboyz BerichtGeplaatst: 05 Apr 2011 20:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Nou om te beginnen weet ik niet eens wie ze zijn want ze verbergen zich achter een anoniem naampje. En in het bericht eisen ze nog niks op maar kondigen ze alleen wat aan. Maarja het opeisen komt later wel dan volgens mij waren ze al bezig zelfs toen ik dat poste. En ik heb geen id wat ze nou gedaan hebben. maar zoals ik al zei ik denk niet dat Sony er wakker van heb gelegen. Enne die echte terroristen ehhh ze verstoppe zich niet allemaal toch.. Anders had je geen aanslagen. Bommetje hier, bermbommetje daar..
Terug naar boven
sotarK BerichtGeplaatst: 05 Apr 2011 21:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik las net dat ze nu personeelsleden van Sony gaan spammen/lastigvallen en zelfs de kinderen van medewerkers.
Mijn boodschap aan die no lifers: "don't drop the soap in the shower when they catch you."
Ik denk dat Microsoft zich er wel eens mee zou kunnen gaan bemoeien aangezien die "hackers" Windows gebruiken oftewel hun product om cybercrimes mee te plegen, en dan is het waarschijnlijk over en uit voor de dan niet meer zo anonymous.
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 05 Apr 2011 21:24    Onderwerp: Reageren met citaat

sotarK schreef:
Ik las net dat ze nu personeelsleden van Sony gaan spammen/lastigvallen en zelfs de kinderen van medewerkers.
Mijn boodschap aan die no lifers: "don't drop the soap in the shower when they catch you."
Ik denk dat Microsoft zich er wel eens mee zou kunnen gaan bemoeien aangezien die "hackers" Windows gebruiken oftewel hun product om cybercrimes mee te plegen, en dan is het waarschijnlijk over en uit voor de dan niet meer zo anonymous.

You.Cant.Stop.Anonymous.

Die hackers vinden (jammer genoeg) overal wel wat op :/
Terug naar boven
sotarK BerichtGeplaatst: 05 Apr 2011 21:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Tegen MS kan ook anonymous niet zoveel beginnen lijkt mij.
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 05 Apr 2011 21:29    Onderwerp: Reageren met citaat

sotarK schreef:

Waarom zouden ze dat niet kunnen? -.-''
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 05 Apr 2011 21:31    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Oh jawel, eens goed mee lachen als ze per ongeluk hun hack-code meesturen in hun problem reports naar MS.
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 05 Apr 2011 21:38    Onderwerp: Reageren met citaat

sotarK schreef:

Sinds wanneer is dat bevestigd?

zie sang schreef:
In Belgie zijn we al oflline op psn geplaatst.

Really? Dat is fucking debiel dan.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 05 Apr 2011 22:19    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Sony heeft deze week wel geloof ik ook PSN onderhoud gedaan.
Terug naar boven
bryanbtje BerichtGeplaatst: 05 Apr 2011 22:22    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:
sotarK schreef:

Sinds wanneer is dat bevestigd?
.

Ik heb zelf ook ff de LOIC van hun gebruikt en hun LOIC(hackprogrammaatje) draait op windows. Hoewel je ook alternatieven voor hebt zoals webLOIC.

Joni Philips schreef:
Sony heeft deze week wel geloof ik ook PSN onderhoud gedaan.

Was wel ongeveer op het moment dat die aanval begon.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 05 Apr 2011 22:27    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Het is eigenlijk trouwens perfect voor Sony dat er nu ook al gedreigd wordt tegen familie. De rechter zal daar ongetwijfeld rekening mee houden en die hackers moeten niet eens veroordeeld worden op echte ingrepen, maar simpelweg op stalking.
Terug naar boven
Xavior BerichtGeplaatst: 06 Apr 2011 01:29    Onderwerp: Reageren met citaat

sotarK schreef:

Vergeet niet dat de meeste hackers totaal geen gebruik maken van windows maar juist van één van de linux distro's.
Je bent veel vrijer en anoniemer.

Het gaat anon. er trouwens om dat sony totaal verkeerd bezig is met het verkrijgen van ip adressen als men naar een bepaald filmpje op iemands site of youtube gekeken had, net als het oppakken van chokolo. chokolo deelde zijn informatie uit aan iedereen die het wilde hebben.
Als hij er geld voor gevraagd had dan had anon zich nooit met zijn zaak bemoeid.
Maar anon staat voor vrije informatie verspreiding op internet, althans dit keer dan.
Terug naar boven
spitfiresoul BerichtGeplaatst: 06 Apr 2011 09:19    Onderwerp: Reageren met citaat

dus anonymous gaat de vrije informatie verdedigen door bepaalde gegevensstromen op het www plat te leggen. ironisch stelletje idioten.

wat geohot en andere deden was illegaal. had geohot die key niet publiek gemaakt in een boze bui had ik het nog kunnen deels begrijpen maar nu.

hun analogie is ook perfect voor hun: a hornet's nest.

een groep van mensen die de isntructies van een paar volgen zonder te weten wat de echte agenda is. tuurlijk: sony is slecht bezig volgens hun maar aan die speech te zien weten ze zelf niet deftig wat de uitspraak is.

sony mag ipadressen gebruiken om aan te tonen hoe breed de hacking niet verspreid is om zo de beslissing te forceren de rechtzaak in een staat van hun keuze te houden( kwestie van sommige staten zijn meer contra-piraterij dan anderen.

blijf erbij: geohot zal wel connecties hebben ofzo. de "nobele" motieven waar ze hun achter verstoppen zijn slechts een dekmantel. en enige wat ze met hun acties doen is de gamingcommunity tegen hen in het harnas jagen.

als ze echt zo voor vrije informatie waren dan hadden ze veel betere doelen kunnen kiezen en zouden ze niet anonymous heten.
Terug naar boven
CowboySpike BerichtGeplaatst: 06 Apr 2011 19:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik kan vaak genoeg (maar niet altijd) niet inloggen op PSN, komt dit door hun?
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 06 Apr 2011 19:21    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Ironie ook: ze zijn voor vrije informatie op het internet, maar tegen het feit dat Sony die informatie krijgt.
Terug naar boven
Xavior BerichtGeplaatst: 06 Apr 2011 20:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni,

Ik ben dat deels met je eens, maar bij Sony gaat het om privacy.
Ironisch genoeg zijn er al drie groepen actief waarvan 1 de aanval opent op de medewerkers van Sony.

Dit keur ik volledig af, want dit is ook niet waar anon voor strijdt.
Dit is weer privacy, ok tuurlijk hebben ze een keer hetzelfde gedaan bij Scientology, maar deze groep is ook gevaarlijk door middel van brainwash methoden. Maar dit komt hier niet aan het licht.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 6 van 7

Ga naar: