| Kan de PC zonder muis of toetsen bord |
| ja |
|
12% |
[ 2 ] |
| nee |
|
87% |
[ 14 ] |
|
| Totaal aantal stemmen : 16 |
|
| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2
|
| Neerhof |
Geplaatst: 01 Aug 2007 17:08 Onderwerp:
| |
|
| Fiercy Dragon schreef: | | Neerhof schreef: | | Fiercy Dragon schreef: | | Devilly schreef: | | Neerhof schreef: | Touchscreens zijn de bom  |
Touchscreens zijn inderdaad meesterlijk , maar voor veel soorten games zijn ze niet handig. |
ik heb juist een hekel aan touchscreens in het algemeen, omdat ze vaak onprecies zijn, alleen de echt goede kwaliteit touchscreens zijn fijn... de rest van die meuk moet je gewoon van af blijven... |
Ik heb stage gelopen op een lab in het ziekenhuis en daar doen de touchsceens over het algemeen wel goed. Vind het wel fijn werken en het ziet er nog intressant uit ook  |
bij ons in de pathe in eindhoven kan je via zon touchscreen kaartjes kopen... maar om de een of andere reden doet die computer nooit wat ik zeg... je moet 1 keer best hard doordrukken voordat ie eindelijk reageert en dan snel je vinger weghalen anders klik je 2 keer... maar jah, dat is dus de slechte kwaliteit touchscreen... |
Ja zo slecht waren de touchscreens dus echt niet op mijn stage. Gelukkig niet haha  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Scarface |
Geplaatst: 24 Nov 2007 10:35 Onderwerp:
| |

|
Het probleem met toutch screens is als ze vies zijn kan je heel moeilijk iets presies aanklikken dus moet je naar een winkel het screentje vervange  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2 |