Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 154, 155, 156 ... 164, 165, 166  Volgende  
Simon BerichtGeplaatst: 16 Apr 2011 19:22    Onderwerp: Reageren met citaat

How to Train Your Dragon. Wauw, werkelijk geen woorden voor. Of eigenlijk wel: fenomenaal, fantastisch, ongelooflijk goed. <3
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
ninodude BerichtGeplaatst: 16 Apr 2011 22:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Rocky (1976)

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 16 Apr 2011 23:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Simon schreef:
How to Train Your Dragon. Wauw, werkelijk geen woorden voor. Of eigenlijk wel: fenomenaal, fantastisch, ongelooflijk goed. <3

Ook de mini episode gezien? Die is ook epic.
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 16 Apr 2011 23:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Simon schreef:

Beter dan Toy Story 3!

/controversial

waar is de mini episode?

Laatst aangepast door Uchiha_Shadow op 16 Apr 2011 23:44; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 16 Apr 2011 23:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Uchiha_Shadow schreef:
Simon schreef:

Beter dan Toy Story 3!

/controversial

Agreed.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 17 Apr 2011 09:09    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Harry Potter and the Deathly Hallows: Part I. Blijft toppertje. Ik kan niet wachten op Part II.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 17 Apr 2011 10:13    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

RoaringMdog schreef:
Uchiha_Shadow schreef:
Simon schreef:

Beter dan Toy Story 3!

/controversial

Agreed.

Toy Story 3 was goed, maar het was deels de nostalgie die maakte dat ik er zo enorm van genoten heb. Ik heb HtTYD nog steeds niet gezien, moet ik ook maar eens doen dus.
Terug naar boven
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 18 Apr 2011 03:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Interview with the Vampire.

Meh, niet slecht.
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 18 Apr 2011 22:07    Onderwerp: Reageren met citaat

127 Hours, top film, behoort tot de besten van 2010
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 24 Apr 2011 10:53    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

The Unbearable Lightness of Being - Goede film, maar misschien iets te lang voor zijn eigen goed.
There Will Be Blood - Toppertje, 2,5 uur aan het beeld gekluisterd.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 24 Apr 2011 12:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Harry Potter and the Deathly Hallows: Part I. Blijft toppertje. Ik kan niet wachten op Part II.

Vond je hem dan zo goed? De cheesy dialogen en saaie plot konden mij alvast niet bekoren.

Deze week Catch me if You Can en Rain Man gezien, beide toppertjes. Lang geleden een film van Spielberg gezien die ik zo goed vond.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 24 Apr 2011 13:33    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Yep, boek werd prachtig tot leven gebracht.
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 25 Apr 2011 00:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb vandaag een paar films gekeken

I Am Number Four
Scream 4
Rio
Blood Out
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 25 Apr 2011 01:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Rio 7/10

Zeer vermakelijke film met leuke humor, maar zo voorspelbaar.
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 25 Apr 2011 11:48    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

De laatste dagen gezien:

Season of the Witch - 4/10
Slaat veel te ver door in het verhaal dat het wil vertellen. Tevens zeer matig acteerwerk van Cage die dezelfde gezichten trekt die we al zo vaak hebben gezien. Enige pluspuntjes zijn Ron Perlman en Claire Foy.

Meet the Parents: Little Fockers - 2/10
Hoewel ik de eerste twee films best tof vond (de eerste trouwens een stuk beter dan de tweede, maar dat terzijde) was deze echt tenenkrommend slecht. Herhalende grappen, voor zover er al grappen aanwezig waren, en matig acteerwerk zorgden nog niet eens voor een glimlach op mijn gezicht.

Tron: Legacy - 8/10
Sterke voortzetting van het origineel, mooie effecten, had enkel wat meer races willen zien.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 25 Apr 2011 13:02    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Rene Groen schreef:
Season of the Witch - 4/10
Slaat veel te ver door in het verhaal dat het wil vertellen. Tevens zeer matig acteerwerk van Cage die dezelfde gezichten trekt die we al zo vaak hebben gezien. Enige pluspuntjes zijn Ron Perlman en Claire Foy.

Ron Perlman is dan ook geweldig.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 25 Apr 2011 15:15    Onderwerp: Reageren met citaat

The Promise (8/10)
Een prachtige Chinese film welke met zijn kleurgebruik, fantasie en verhaal een mooie ervaring kan bezorgen aan degene die de film ziet. Voor elke fan van de Aziatische films, is dit zeer zeker een aanrader!
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 25 Apr 2011 15:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:

Voor mij draaide 'De Relieken van de Dood' om de mysteries die stapje per stapje werden onthuld, denk aan Perkamentus, de Relieken van de dood en de Gruzielementen. En dat kwam er gewoon niet uit in de film.
Terug naar boven
Draster BerichtGeplaatst: 25 Apr 2011 16:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
Joni Philips schreef:

Voor mij draaide 'De Relieken van de Dood' om de mysteries die stapje per stapje werden onthuld, denk aan Perkamentus, de Relieken van de dood en de Gruzielementen. En dat kwam er gewoon niet uit in de film.

'Gruzielementen'? Ben ik plots blij dat ik die boeken steeds in het engels gelezen heb :p
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 25 Apr 2011 16:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Draster schreef:
Christian Vuye schreef:
Joni Philips schreef:

'Gruzielementen'? Ben ik plots blij dat ik die boeken steeds in het engels gelezen heb :p

Haha , same here. Wat een klote vertalingen xD Zoiezo vond ik de part 1 best saai , terwijl het boek zo goed was. Ben echt benieuwd of ze de epicness van het boek ook juist op het scherm kunnen toveren in deel 2 .
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 29 Apr 2011 22:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Even een vraag aan de filmliefhebbers; zijn er hier mensen die de film "Ran" uit 1985 hebben gezien? Ik heb de film hier liggen en zou 'm graag kijken, maar hij duurt zo lang. Zo'n drie uur. Voordat ik me eraan waag, wil ik dus eventjes, zonder spoilers, wat reacties van mensen hier hebben. Het lijkt een erg goede film, overigens...
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 29 Apr 2011 22:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik kon het fucking niet laten om voor de zoveelste keer, Final Fantasy VII-Advent Children Complete te zien.
Wat een vette film, en blijft geweldig ookal na 10x gezien te hebben.
10/10.
4x de DVD versie gezien en 5x ofzo de BluRay versie en 1x de UMD versie.
Terug naar boven
Joris BerichtGeplaatst: 02 Mei 2011 00:38    Onderwerp: Reageren met citaat

RoaringMdog schreef:

Haha , same here. Wat een klote vertalingen xD Zoiezo vond ik de part 1 best saai , terwijl het boek zo goed was. Ben echt benieuwd of ze de epicness van het boek ook juist op het scherm kunnen toveren in deel 2 .

Zo slecht zijn die vertalingen nu ook weer niet. Iedereen in Nederland gebruikt nu namen als Zweinstein, zwerkbal en Ron Wemel.

Nou onlangs Scream 4 (leuk!), Thor (vermakelijk) en Hall Pass (mwah) gezien.
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 02 Mei 2011 02:04    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

The Ghostwriter

2/10

Wat een ongelooflijk saaie film was dat. Dit noemen ze tegenwoordig een thriller? Getver, ik ben op 3/4 in slaap gevallen en ik werd wakker gemaakt door mijn vriendin die mij 20 minuten heeft gespaard en het zielige einde kon meedelen.
Terug naar boven
CowboySpike BerichtGeplaatst: 06 Mei 2011 11:23    Onderwerp: Reageren met citaat

My Sassy Girl (2001) 5/5
Heerlijke film gewoon
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 154, 155, 156 ... 164, 165, 166  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 155 van 166

Ga naar: