Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 157, 158, 159 ... 164, 165, 166  Volgende  
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 28 Mei 2011 01:18    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Pirates of the Carribean: On Stranger Tides 3D

De film heeft me goed weten te vermaken, en dat is voor een avondje bioscoop met vrienden voldoende
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 30 Mei 2011 16:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Battle: Los Angeles
Na het ontzettend tegenvallende Skyline ging ik met lage verwachtingen de film kijken. Hierdoor vond ik de film misschien wel leuker, dan dat de film eigenlijk is. De actie is tof, visueel ziet het er ook gaaf uit en de sfeer is ook goed als je van dit soort films houd. Echt een lekkere popcornfilm dus voor een saaie zondagavond. Een aantal minpunten zijn wel dat het allemaal erg 'typisch' vanuit een Amerikaans oogpunt is en het leger daardoor helemaal overdreven gehyped wordt tijdens de film. Ook vond ik het alien ras niet zo interessant en waren ze een beetje standaard.
7/10

Unknown
Een actiefilm die gaandeweg steeds meer op The Bourne serie ging lijken. Het komt allemaal wat langzaam op gang en er zitten een aantal plot twists in. Al ziet een beetje filmkijker deze wel redelijk aankomen. Niet alles is even logisch en het mist toch wel wat meer goede actie om mee te kunnen in dit genre. Een achtervolgingsscene is bijvoorbeeld leuk gedaan, maar mist een beetje dat extra spectakel om je dat wow gevoel te geven.
6,5/10
Terug naar boven
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 30 Mei 2011 20:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Dear John 7.5/10

Een best goede tranentrekker. Acteerwerk viel me reuze mee en was soms zelfs erg goed. Sfeer en boodschap waren mooi. Einde voelde lichtelijk geforceerd aan maar over het algemeen een best goede film van Nicholas Sparks.

Iron Man 2 5.0/10

Mislukt actiefilmpje met teveel nutteloos gelul en een soort irritante 'kijk is wat een stoere film wij hebben gemaakt' stempel erop gedrukt.

En deze hemelvaart naar The Hangover Part II. Ik ben benieuwd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
dantekloon BerichtGeplaatst: 30 Mei 2011 20:43    Onderwerp: Reageren met citaat

New Police Story

Èèn van de betere films van Jackie Chan
10/10, blijft me echt boeien van begin tot eind.
Heb hem al 5 keer gezien ofzo.
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 30 Mei 2011 20:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Dit zijn de films die ik de afgelopen 2 weken heb gekeken =3

Last Of The Living
I Am legend
The Zombie Diaries
Dance Of The Dead
Black Sheep
Day Of The Dead
Arthur
Unknown
Dear John
Fair game
Flight Of The Living Dead
Rec
Rec 2
The Hangover 2
Terug naar boven
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 30 Mei 2011 20:51    Onderwerp: Reageren met citaat

RoaringMdog schreef:
Dit zijn de films die ik de afgelopen 2 weken heb gekeken =3

Last Of The Living
I Am legend
The Zombie Diaries
Dance Of The Dead
Black Sheep
Day Of The Dead
Arthur
Unknown
Dear John
Fair game
Flight Of The Living Dead
Rec
Rec 2
The Hangover 2

Wat vond je van The Hangover 2?
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 30 Mei 2011 20:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Goede film , niet beter dan deel 1 though. Ik vond dat er meer actie in zat dan in deel 1 maar dat maakte de film niet slecht. Het blijft wel echt een comedy :3
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 01 Jun 2011 20:25    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Drive Angry - 2.0/10
Wat een enorme baggerfilm.

Limitless - 6.0/10
Goed concept, alleen te langdradig en een matig einde.
Terug naar boven
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 07 Jun 2011 22:45    Onderwerp: Reageren met citaat

The Sound of Noise
Erg goede muziek, heel ritmisch. het verhaal leidt onder het feit dat de film duidelijk op muziek gericht is. Maar toch een aanrader, een originele film.

Pirates of the Caribbean on Stranger Tides
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 08 Jun 2011 20:58    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

The Mechanic - 4.0/10

Enkele leuke actiestukjes, maar wat een slecht filmwerk. Tot drie keer toe vol een microfoon in beeld, enkele keren de kap niet van de camera waardoor je deze nog in het scherm zag.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 11 Jun 2011 12:25    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

The Expendables: Echt ouderwetse non-stop actie. Aanrader!
Terug naar boven
Aaruman BerichtGeplaatst: 11 Jun 2011 12:48    Onderwerp: Reageren met citaat

The Wolfman -- Hele goede sfeer en soundtrack, wolf is iets minder maar toch een leuke film!

Van Helsing -- Badass, enough said

Alien -- Hier ga ik niks over zeggen, dit staat voor mij gelijk aan de godfather en Scarface

28 weeks later -- goeie maar mindere dan zijn voorganger

The Crazies -- bizarre film, wel leuk maar doorsnee
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 11 Jun 2011 13:07    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Righteous Kill (2008, Robert de Niro, Al Pacino)

Ging wel, had al gehoord dat het geen geweldige film was en dat klopt, tenminste geen film die je verwacht met twee van zulke acteurs erin... De eerste film waar Pacino en De Niro écht zij aan zij spelen op enige scènes in Heat na, klink goed en valt daarom dus tegen. Toch, de film was tegen het einde behoorlijk spannend vond ik, en de ontknoping was zeker leuk, vooral hoe verklaard werd dat je De Niro door de film dingen hoort zeggen die het einde al lijken te verklappen.

Was dus wel echt 50 Cent die "Spider" speelde... Ik dacht door de hele film al, wat lijkt die vent erop, maar het was hem dus echt.

Blow (2001, Johnny Depp)

Mooie film, en dat "Based on a true story" maakt de film toch altijd net wat bijzonderder. Had niet verwacht dat de hoofdpersoon zo diep in het kartel zou komen te zitten, dat hij ook Pablo Escobar etc. ontmoette, maar wel heel tof. Mooi verhaal ook, en een leuke film.
Terug naar boven
zie sang BerichtGeplaatst: 11 Jun 2011 15:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Paul.knettergekke allien en Hanna mooie SF ACTIE
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 12 Jun 2011 17:24    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

The A-Team: Ik kijk al uit naar de sequel.
Taxi Driver: Classic.
Terug naar boven
Aaruman BerichtGeplaatst: 12 Jun 2011 18:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Splice : Even mooi als dat hij raar is, maar hij geeft op de een of andere manier een heel blij gevoel als je het zo ziet.

Daybreakers : leuk concept, matig uitgewerkt.

Vanavond Pandorum (deadspace haha)
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 13 Jun 2011 00:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Law abiding citizen

7,4

Best wel goed, behoorlijk spannend.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 13 Jun 2011 09:43    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Kill the Irishman (2001, Ray Stevenson, Val Kilmer, Vincent D'Onofrio) - Gangsterfilm met vooral een zware komische noot, wel erg vermakelijk maar geen Goodfellas (wat het overigens ook niet poogt te zijn, dus dat maakt ook niet uit).
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 13 Jun 2011 10:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Als je er eigenlijk aan denkt, Val Kilmer is de laatste jaren zowat verdwenen van het toneneel, niet?
Terug naar boven
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 13 Jun 2011 10:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Kung Fu Panda
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 13 Jun 2011 10:54    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Christian Vuye schreef:
Als je er eigenlijk aan denkt, Val Kilmer is de laatste jaren zowat verdwenen van het toneneel, niet?
Hij speelt nog frequent mee in films hoor, maar hij is niet langer het sexsymbool dat een mannelijke acteur moet zijn om te scoren.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 13 Jun 2011 13:28    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Klopt, Joni, hij speelt nog in aardig wat films, maar het zijn toch geen noemenswaardige rollen... En over sexsymbolen... Mwa, Ik denk niet dat dat moet, Kilmer was het wel maar er zijn genoeg acteurs die niet knap zijn en toch grote rollen krijgen.

In Heat speelde hij nog wel een leuke rol, toen had hij echter ook nog niet die dikke kop die hij nu heeft.

Echt, moet je zien wat een verschil.
http://ia.media-imdb.com/images/M/MV5BMTg5MDE0NDU5OV5BMl5BanBnXkFtZTcwMTIzNzIwNA@@._V1._SX640_SY958_.jpg
http://ia.media-imdb.com/images/M/MV5BMTc4MjU5MjA3NV5BMl5BanBnXkFtZTcwNTg2Mzk0Mw@@._V1._SY314_CR23,0,214,314_.jpg
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 18 Jun 2011 02:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Dear John 8/10
127 Hours 8/10
The Adjustment Bureau 9/10
The Dissapearance Of Alice Creed 8/10
Hall Pass 6/10
Jackass 3.5 7/10
Sucker Punch 10/10

Wat was Sucker Punch vet zeg , ik heb sinds Scott Pilgrim niet meer zo genoten van een een film Iedereen moet deze film kijken
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 18 Jun 2011 12:16    Onderwerp: Reageren met citaat

RoaringMdog schreef:

Wat was Sucker Punch vet zeg , ik heb sinds Scott Pilgrim niet meer zo genoten van een een film Iedereen moet deze film kijken

Schande dat je die niet in de bios hebt gekeken... zoveel beter

Star Trek
Na heel wat uren Mass Effect spelen had ik zin in een sci-fi film en dus kwam ik uit bij Star Trek. De serie heb ik nooit leuk gevonden, maar dit was de 2e keer dat ik deze film zag. Blijft gewoon een goede film met lekkere actie, humor en zit ook nog eens goed in elkaar.
8/10

Stake Land
The Road, maar dan met vampieren. hier en daar wat slordig, maar een goede rauwe vampieren film. Het einde vond ik wel wat minder...
7/10

Fading of the Cries
De trailer ooit eens gezien en die had soms wel een gave sfeer. Helaas pakt deze film gewoon heel slecht uit. Allemaal erg low budget, slechte effects en acteurs. Soms zie je wel dat er een aantal goede ideeën in zitten, maar dan moet je wel heel goed zoeken. Best wel heel erg slecht...
3/10
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 18 Jun 2011 12:23    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Predators: Een waardige opvolger voor de originele Predator films.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 157, 158, 159 ... 164, 165, 166  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 158 van 166

Ga naar: