Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 90, 91, 92 ... 102, 103, 104  Volgende  
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 01 Mei 2011 20:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
musthavethisgame schreef:
Platinum #3: Sly 2
En nu platina 4 met Sly 3?

Weet nog niet zeker. Na twee Sly games wil ik wel weer wat anders. Ik heb de laatste tijd ook zin om FF13 post game weer op te pakken.
Aan de andere kant is het niet zo'n lange game en graai ik meteen de minigames mee.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Salsa85 BerichtGeplaatst: 03 Mei 2011 13:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Platina #46 : Sly 3. Klaar met sly nu

Ik hoop dat ik me internet geleverd krijg deze week als het PSN weer online komt
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 04 Mei 2011 22:03    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Platina #34: Cars Race-O-Rama. Dat was een kindergame, dus nu weer een serieuze game voor #35. Ik denk een Prince of Persia, maar nog geen idee welke. Keuze gaat tussen The Two Thrones, Forgotten Sands en Warrior Within.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 07 Mei 2011 11:13    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Ik ben door Prince of Persia: The Forgotten Sands aan het vliegen:
A Warm Welcome (Bronze) Catch up to Malik.
Air Time (Bronze) Perform 20 Aerial Slash attacks.
And stay down! (Bronze) Use the finishing lunge 20 times.
Anger Management (Bronze) Break 100 vases and sarcophagi.
Attack from all angles (Bronze) Knock down 15 enemies using the aerial kick.
Big Finish (Bronze) Defeat an enemy by doing a power attack in the fifth ht in a combo.
Close Call (Bronze) Save the Prince's life by using the Power of Time.
Death from Above (Bronze) Finish off 10 enemies in a row using only the Aerial Slash.
Ding! Level Up! (Bronze) Purchase your first upgrade.
Floors are for losers (Bronze) Wall run for a total of 1/2 mile (805 meters).
Just us and them (Silver) Close the fortress gates.
Like Dominoes (Bronze) Knock down 5 enemies with one kick.
Not how it Happened (Bronze) Use the Power of Time 20 times.
Our Little Secret (Bronze) Change The Games Difficulty To Easy From Normal During Gameplay
Power Boost (Bronze) Find and break a sarcophagus.
Prince of Earth (Bronze) Defeat 50 enemies using the Stone Armor.
Stay Dry (Silver) Move on solidified water for 1 minute without using the Power of Time.
This is Persia! (Silver) Kick 20 enemies off of ledges.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 07 Mei 2011 17:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Ik ben door Prince of Persia: The Forgotten Sands aan het vliegen:
A Warm Welcome (Bronze) Catch up to Malik.
Air Time (Bronze) Perform 20 Aerial Slash attacks.
And stay down! (Bronze) Use the finishing lunge 20 times.
Anger Management (Bronze) Break 100 vases and sarcophagi.
Attack from all angles (Bronze) Knock down 15 enemies using the aerial kick.
Big Finish (Bronze) Defeat an enemy by doing a power attack in the fifth ht in a combo.
Close Call (Bronze) Save the Prince's life by using the Power of Time.
Death from Above (Bronze) Finish off 10 enemies in a row using only the Aerial Slash.
Ding! Level Up! (Bronze) Purchase your first upgrade.
Floors are for losers (Bronze) Wall run for a total of 1/2 mile (805 meters).
Just us and them (Silver) Close the fortress gates.
Like Dominoes (Bronze) Knock down 5 enemies with one kick.
Not how it Happened (Bronze) Use the Power of Time 20 times.
Our Little Secret (Bronze) Change The Games Difficulty To Easy From Normal During Gameplay
Power Boost (Bronze) Find and break a sarcophagus.
Prince of Earth (Bronze) Defeat 50 enemies using the Stone Armor.
Stay Dry (Silver) Move on solidified water for 1 minute without using the Power of Time.
This is Persia! (Silver) Kick 20 enemies off of ledges.

Mooie Trophies. Zelf speelde ik het spel op de Xbox 360. Ik haalde daar zo'n 900G, als ik me niet vergis.

Wat vind je er overigens van? Ik vond het een erg mooi spel. Vooral, zonder spoilers, vind ik het laatste level prachtig! Maar daar kom je vanzelf wel achter

Ga je de Prince of Persia Trilogy ook spelen, trouwens? Want ik denk wel dat jij iemand bent die vóór de Collections en Trilogies is...
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 07 Mei 2011 19:43    Onderwerp: Reageren met citaat

@Remy

Joni heeft The Sands of time al platinum .

Maar wat is eigenlijk de volgorde van de Sands of Time delen? Oftewel tussen welke delen speelt "The forgotten sands" zich af?
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 07 Mei 2011 20:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Chronologisch zou je, om de tijdlijn te volgen, de spellen in deze volgorde moeten spelen:

- Prince of Persia: The Sands of Time
- Prince of Persia: The Forgotten Sands
- Prince of Persia: Warrior Within
- Prince of Persia: The Two Thrones

Echter zijn er verschillende versies van "The Forgotten Sands". Zo zijn de PS3/360-versies qua verhaal totaal verschillend van de Wii-versie, en zijn de Nintendo DS- en PSP-versies ook weer totaal verschillend van alle anderen, en elkaar. Dus hoe die verhalen in de "Sands of Time"-storyline passen, weet ik niet. Misschien zijn ze zelfs niet canon.
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 07 Mei 2011 20:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Dan is er ook nog dat realtime ds spelletje die zich ook nog eens tussen Sands en WW afspeelt. Dus Ubi heeft alleen zitten cashen zonder het verhaal een beetje bij elkaar te houden...
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 07 Mei 2011 20:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Mafusto schreef:
Dan is er ook nog dat realtime ds spelletje die zich ook nog eens tussen Sands en WW afspeelt. Dus Ubi heeft alleen zitten cashen zonder het verhaal een beetje bij elkaar te houden...

Tja... maar dat is met wel meer series zo. Je zou zelfs over "The Legend of Zelda" kunnen zeggen dat het verhaal een rommeltje is. En dat is het ook wel een beetje...

Zelf hoop ik dat, wanneer er een nieuwe Prince of Persia verschijnt, deze een direct vervolg zal zijn op de 2008-versie; die ene die niemand speelde omdat-ie 'te anders' was...

Overigens, om on-topic te blijven, heb ik drie Trophies verdient in Sly Raccoon. Het gaat hier om Trophies die verbonden zijn met het openen van de kluizen die je in de gebieden vind.
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 07 Mei 2011 20:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Zullen we dan maar verder gaan in het chat-topic?

Anyway Ik heb vandaag wel de this aren't my glasses thorphy gehaald in MK. Ik zit nu vast bij de 3X Goro met een levensbalkje challendge in de challenge tower...
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 08 Mei 2011 16:02    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Weer twee mooie trophies gehaald, beide in The Baths.
Acrobat - Jump on 30 enemies in a row without falling or using a time power.
Fire Prince - Kill 50 enemies with the fire trail.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 08 Mei 2011 17:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Weer twee mooie trophies gehaald, beide in The Baths.
Acrobat - Jump on 30 enemies in a row without falling or using a time power.
Fire Prince - Kill 50 enemies with the fire trail.

Die eerste vond ik nog vrij moeilijk om in het spel zelf te doen. Heb het dan ook maar in die Trials gedaan die je kunt spelen.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 09 Mei 2011 23:07    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Net Got Walkthrough? en David & Goliath gepakt. Gaat dus goed. Ik moet maar 7 trophies meer pakken en ik heb de platinum. Daarna mag PSN weer online.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 10 Mei 2011 19:49    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Bijna aan Platinum Trophy #35. De Challenge van Getijden uitgespeeld, de game uitgespeeld en daarmee twee trophies gehaald, Sand Nemesis gehaald. Nu alleen nog even alle upgrades halen en invincible/untouchable trophies.
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 10 Mei 2011 19:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Bijna aan Platinum Trophy #35. De Challenge van Getijden uitgespeeld, de game uitgespeeld en daarmee twee trophies gehaald, Sand Nemesis gehaald. Nu alleen nog even alle upgrades halen en invincible/untouchable trophies.

Dus je moet de game weer helemaal spelen? Of heb je back up save files?
Terug naar boven
Salsa85 BerichtGeplaatst: 10 Mei 2011 19:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Prince of persia : Warrior within op hard uit gespeeld.... Dankzij een stomme dev keuze nog 2 keer (easy en op normal) uitspelen. Moeilijkheids trophies stacken niet
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 10 Mei 2011 20:11    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

RoaringMdog schreef:
Joni Philips schreef:

Dus je moet de game weer helemaal spelen? Of heb je back up save files?
Invincible kun je gewoon klikken op Continue na het uitspelen. Dan zit je gewoon terug aan het begin van het gevecht. Untouchable heb ik een back-up voor.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 10 Mei 2011 20:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Wat is je persoonlijke PSN-ID eigenlijk, Joni? Ik heb ooit JoniP toegevoegd, maar dat is 'm niet, of wel?
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 10 Mei 2011 20:57    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Mr. Awesome schreef:
Wat is je persoonlijke PSN-ID eigenlijk, Joni? Ik heb ooit JoniP toegevoegd, maar dat is 'm niet, of wel?
Jawel, dat is de persoonlijke.

Edit: Onoverwinnelijk gehaald. Twee te gaan.
Edit 2: Perfectionist gehaald. Dus echt nog maar 1 trophy te gaan voor Platinum.

Aan dit tempo moet ik nog gaan denken aan 5 Platina's tijdens de downtime.

Laatst aangepast door Joni Philips op 10 Mei 2011 22:06; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 10 Mei 2011 22:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb nu alle Offline Battlefield Bad Company 2 trophies gehaald Inclusief "Speel Airborn op Hard". Was nog geen eens zo moeilijk xD
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 10 Mei 2011 22:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Nickdhnick schreef:
Heb nu alle Offline Battlefield Bad Company 2 trophies gehaald Inclusief "Speel Airborn op Hard". Was nog geen eens zo moeilijk xD

Die was juist fucking easy imo, gewoon door de muren heenschieten xD
Ik had deze game al lang platinum kunnen hebben, maar die 10 demolish kills in online en 5 friends kniven kost me gewoon even teveel tijd. En ja, ik ben het compleet eens met wat Eitje once said: Dat Et Tu Brute? gewoon een idiote trophy is omdat je automatisch bij degene die je joint in dezelfde squad komt.
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 10 Mei 2011 22:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik had verwacht dat die laatste missie best moeilijk was, wist ook niet meer wat ik moest doen. Is al lang geleden. Aan het einde had ik echt het gevoel van "was dat het nou?".
Maar de Online trophies zal ik nooit allemaal halen, ben daar veel te slecht voor xD
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 11 Mei 2011 23:01    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Platinum #35! Prince of Persia: The Forgotten Sands. Ik heb voor Ongrijpbaar gewoon de hele game opnieuw gespeeld tot aan het eerste gevecht met Ratash. Volledig opgeladen beginnen aan dit gevecht leek me beter en je kunt praktisch elk gevecht op een of twee na overslaan in het begin.
Terug naar boven
Salsa85 BerichtGeplaatst: 11 Mei 2011 23:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Platinum #35! Prince of Persia: The Forgotten Sands. Ik heb voor Ongrijpbaar gewoon de hele game opnieuw gespeeld tot aan het eerste gevecht met Ratash. Volledig opgeladen beginnen aan dit gevecht leek me beter en je kunt praktisch elk gevecht op een of twee na overslaan in het begin.

Grats! Kijk iedereen is heerlijk geforceerd offline trophies halen XD
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 12 Mei 2011 19:53    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Bij mij is het niet zo geforceerd, ik heb relatief weinig Platina's met online trophies. Anyway, het begint me wel te inspireren om zoveel mogelijk Platina's te halen tegen dat het PSN terug is. Ik ben begonnen aan CSI Fatal Conspiracy. Ik heb mijn eerste case uitgespeeld en de volgende Trophies verdiend. Ben er zelfs enkele vergeten in onderstaande lijst, heb al 15 trophies in het spel van de 26.

"Thanks for Playing"
"Under the Hood"
"Reading is Fun"
"I Like to Watch"
"Fool Me Once"
"Test Tube Washer"
"Thorough Enough Darn It"
"Can't Get Fooled Again"
"Research Grant"
"Human Polygraph"
"Technically Perfect"
"No Stone Unturned"
"Not Up To Code"
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 90, 91, 92 ... 102, 103, 104  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 91 van 104

Ga naar: