Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 93, 94, 95 ... 102, 103, 104 Volgende
|
Nickdhnick |
Geplaatst: 04 Jun 2011 12:27 Onderwerp:
| |

|
FF de eerste missie gedaan ^^
heeft 4 PlayStation®Network-trofeeën in "Dead Nation™" verdiend.
Zo begint het... (Brons) Voltooi Missie 1 (willekeurig moeilijkheidsniveau)
Overlever (Brons) Voltooi een missie zonder te sterven
Kleren maken de man (Brons) Verzamel een pantserstuk
Weldoener (Brons) Help je land in de strijd tegen het virus |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 04 Jun 2011 14:00 Onderwerp:
| |

|
DYNASTY WARRIORS 7:
Momenteel zit ik op 50% van de Trophies. Ik heb nog een lange weg te gaan. Zie vooral op tegen de quiz, welke op 100% moet komen, waar ik nu slechts 5% heb...
Wandering Fighter (Bronze)
Increased your fame to 100,000 or more in Conquest Mode.
Eager Student (Bronze)
Correctly answered 5 of the Scholar's quiz questions in a row.
Valor In The City (Bronze)
Unlocked all capital cities in Conquest Mode.
Friend of Shu (Bronze)
Completed all of the Shu Alliance Battles in Conquest Mode.
Friend of Wei (Bronze)
Completed all of the Wei Alliance Battles in Conquest Mode.
Friend of Wu (Bronze)
Completed all of the Wu Alliance Battles in Conquest Mode.
Friend of Jin (Bronze)
Completed all of the Jin Alliance Battles in Conquest Mode.
Little Conqueror (Bronze)
Unlocked 7 capital cities in Conquest Mode.
Animal Collector (Bronze)
Obtained all guardian animals.
Nobleman (Bronze)
Obtained a total of more than 1 million gold over the course of the game.
God of War (Bronze)
Achieved a total of more than 100,000 K.O.s over the course of the game. |
|
Terug naar boven |
|
|
Dangerdragon456 |
Geplaatst: 04 Jun 2011 17:08 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 04 Jun 2011 18:11 Onderwerp:
| |

|
Salsa en Danger hebben hun 50e en 48e platinum behaalt en dan kom ik met mijn 7de platinum aanzetten...
Anyway Platinum nummer 7: Assassin's Creed 2 |
|
Terug naar boven |
|
|
Salsa85 |
Geplaatst: 04 Jun 2011 18:38 Onderwerp:
| |

|
Mafusto schreef: | Salsa en Danger hebben hun 50e en 48e platinum behaalt en dan kom ik met mijn 7de platinum aanzetten...
Je moet ergens beginnen Grats met je platina en Dangerdragon ook natuurlijk  |
|
Terug naar boven |
|
|
D: |
Geplaatst: 05 Jun 2011 03:00 Onderwerp:
| |

|
Star ocean 4 international:
Dutiful Deliverer
Complete 100% of all quests.
*extreme proud face*
*triplequaderple proud face*
Mafusto schreef: | Salsa en Danger hebben hun 50e en 48e platinum behaalt en dan kom ik met mijn 7de platinum aanzetten...
aantal van platinums zegt niet zoveel aangezien er best veel games zijn met extreem makkelijke trophylijsten.
Het gaat er meer om 'welke' games je platinummed dan hoeveel games je platinummed. |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 05 Jun 2011 09:56 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 05 Jun 2011 10:15 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
D: schreef: | Het gaat er meer om 'welke' games je platinummed dan hoeveel games je platinummed. | Wat in het geval van Salsa en DangerDragon nog altijd veel indrukwekkender is. |
|
Terug naar boven |
|
|
dantekloon |
Geplaatst: 05 Jun 2011 10:16 Onderwerp:
| |

|
D: schreef: | Star ocean 4 international:
Dutiful Deliverer
Complete 100% of all quests.
*extreme proud face*
*triplequaderple proud face*
aantal van platinums zegt niet zoveel aangezien er best veel games zijn met extreem makkelijke trophylijsten.
Het gaat er meer om 'welke' games je platinummed dan hoeveel games je platinummed. |
Haha je speelt weer Star Ocean 4.
^^Moet ik nog steeds een keer uitspelen, heb net voor het eerst een roze konijn gevangen, moet de woestijn over.
Over de trophies, als je JRPGs speelt, die blijken vaak moeilijker trophies te hebben dan shooters, en kinderlijke games als Sly en Ratchet & Clank enzo. |
|
Terug naar boven |
|
|
musthavethisgame |
Geplaatst: 05 Jun 2011 10:46 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | D: schreef: | Het gaat er meer om 'welke' games je platinummed dan hoeveel games je platinummed. | Wat in het geval van Salsa en DangerDragon nog altijd veel indrukwekkender is. |
Klopt, maar D: heeft ook gelijk..
Ik vind het zelf veel leuker (lees: belonender) om lekker veel tijd te stoppen in een trophy lijst van een game die ik leuk vind, dan een makkelijke game in 1 dag uit te spelen met trophies en al.
Btw, wat maakt de Star Ocean trophies zo vreselijk moeilijk? Ik heb er beruchte verhalen over gehoord.. |
|
Terug naar boven |
|
|
Nickdhnick |
Geplaatst: 05 Jun 2011 11:59 Onderwerp:
| |

|
Jullie discussiëren, ik game
heeft 4 PlayStation®Network-trofeeën in "Dead Nation™" verdiend.
De stad in (Brons) Voltooi Missie 2 (willekeurig moeilijkheidsniveau)
Zombieslachter (Brons) Dood 1 000 zombies
Verbeteraar (Brons) Verbeter een eigenschap van een wapen maximaal in het speltype Campagne
Wapendeskundige (Zilver) Verbeter alle eigenschappen van een wapen maximaal in het speltype Campagne |
|
Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 05 Jun 2011 12:12 Onderwerp:
| |

|
musthavethisgame schreef: | Joni Philips schreef: | D: schreef: | Het gaat er meer om 'welke' games je platinummed dan hoeveel games je platinummed. | Wat in het geval van Salsa en DangerDragon nog altijd veel indrukwekkender is. |
Ik vind het zelf veel leuker (lees: belonender) om lekker veel tijd te stoppen in een trophy lijst van een game die ik leuk vind, dan een makkelijke game in 1 dag uit te spelen met trophies en al.
Btw, wat maakt de Star Ocean trophies zo vreselijk moeilijk? Ik heb er beruchte verhalen over gehoord.. |
Ik had mensen in mn lijst van lvl 26 en die hadden een aantal moeilijke trophies en verder troep zoals hanna montana, terminator salvation, een verzameling disney spellen (zoals joni heeft bijv) etc.
Lvl is niet veel zeggend tenzij je het zelf status toedicht, ontzag/respect ben je pas waard als je werkelijk moeilijke plats hebt. Dit heb ik ook al eens eerder gezegd maar goed.
Ik heb star ocean 4 niet plat (mocht ik willen) maar ben relatief dichtbij, het enige wat mij tegenhoud de wil te ontwikkelen er echt voor te gaan is de Ethereal queen op het hoogste lvl van de wandering dungeon welk je hele team na een paar uur (ja echt ja want het dungeon is extreem random en cheap qua hoe je er doorheen komt, soms moet je in ELKE kamer van de kaart kristallen kapot maken, en die kun je enkel met ringen die je hebt met charges (die je soms moet opladen als ze op zijn, vooral de light ring (die heeft maar 1 charge) mollen.. en soms moet je geostones vinden die random drops zijn van monsters, als voorbeeld van hoe godvergeten vreselijk die klote dungeon is. (en waar ik tot lvl 16 ben geklommen om de geheime shop te vinden die ik nodig had om alle quests te kunnen doen want die had ook nog een questlijstje) instakillen en het simpel verslaan van EQ is niet genoeg om een platinum te verzekeren... nee .. je moet haar binnen 10 minuten verslaan en de deathblow toedienen met een van de langzaamste maar ook fragiele characters in het spel: lymle. Dealed iemand anders perongeluk de db: uren voor jan lul, niet binnen de tijd: uren voor jan lul, EQ cheapt je met instakill: uren voor jan lul.
En dat is enkel het EQ gebeuren.
Elk character heeft 100 battle trophies, kleine voorwaarden die soms bijna onmogelijk zijn zoals random nummers zoals 384527 aan damage moeten doen in 1 attack, or 2 x achtermekaar zelfde damage doen, of 10x achterelkaar een random 'revive' krijgen (die is me gelukt vraag me niet hoe) binnen 10 minuten gabriel celeste verslaan met meracle (ook een char, is me ook gelukt)
Etc.
Dan heb je nog een item creation lijst die je moet afwerken welk je niet kunt afwerken als je ook maar 1 item verkocht hebt in het spel.
Dan heb je nog character endings die UITERST specifieke events vereisen die je in de story moet doen (dus één foutje = hele spel overnieuw spelen)
En om het nog leuker te maken zijn er honderden kistjes in het spel waaronder in gebieden die je niet terug kunt komen als je verder gaat in story die je ook 100% moet vinden, en dat is mij ook gelukt overigens.
Dat spel is echt de 'haren uit de kop trekker' van de trophylijsten.
En toch, het is een bijzonder goed spel, geweldig battle systeem, tof verhaal en ondanks dus de moeilijkheids graad die wat de wandering dungeon betreft hoger ligt dan demon souls een leuk spel. |
|
Terug naar boven |
|
|
@HatersWillBeLovers |
Geplaatst: 05 Jun 2011 12:17 Onderwerp:
| |

|
Wat je eigenlijk zegt is dat je veel tijd moet hebben en een FAQ moet kunnen lezen. Ga Warhawk spelen, dat test tenminste echt je skills. Geen savegame abuse of FAQs die je helpen, maar alleen je skills tov andere spelers. |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 05 Jun 2011 12:20 Onderwerp:
| |

|
D: schreef: |
Ik had mensen in mn lijst van lvl 26 en die hadden een aantal moeilijke trophies en verder troep zoals hanna montana, terminator salvation, een verzameling disney spellen (zoals joni heeft bijv) etc.
|
Ik heb het dan ook specifiek over Danger en Salsa. Die platinummen gewoon de games die ze leuk vinden en daar zit geen simpele platinum bij van een of ander Disney spel. En van Salsa weet ik dat hij bijna niet boost. Of het moet en random trophy zijn die je als je normaal speelt nooit zou kunnen halen  |
|
Terug naar boven |
|
|
dantekloon |
Geplaatst: 05 Jun 2011 12:31 Onderwerp:
| |

|
Ik denk wel dat mensen die meer dan 15 Platinums hebben, vaak wel de makkelijkste games spelen, dat weet ik wel zeker.
Dat is de reden eigenlijk waarom ik Star Ocean 4 niet ga spelen, de game krijg je nauwelijks platinum, ik ga niet 300 uur in de game steken en je komt geen stap verder kwa trophies.
Ook zijn de trophies van PSN games ook vaak makkelijk die je kunt downloaden in de store. |
|
Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 05 Jun 2011 12:33 Onderwerp:
| |

|
@HatersWillBeLovers schreef: | Wat je eigenlijk zegt is dat je veel tijd moet hebben en een FAQ moet kunnen lezen. Ga Warhawk spelen, dat test tenminste echt je skills. Geen savegame abuse of FAQs die je helpen, maar alleen je skills tov andere spelers. |
Wil je zeggen dat star ocean 4 een spel is dat een faq nodig heeft om snel even te platten? Veel geluk daarmee :')
Btw ik zag net op ps3trophies.org iemand van lvl 17 met de volgende spellen platinum:
ninja gaiden sigma 2
Star ocean the last hope : International
white knight chronicles
Call of duty classic
Die jongen verdient echt mijn respect.
Kijk dan http://www.yourgamercards.net/profile/DILI
Er zijn mensen van lvl 28+ die dat respect niet waard zijn imo.
dantekloon schreef: | Ik denk wel dat mensen die meer dan 15 Platinums hebben, vaak wel de makkelijkste games spelen, dat weet ik wel zeker.
Dat is de reden eigenlijk waarom ik Star Ocean 4 niet ga spelen, de game krijg je nauwelijks platinum, ik ga niet 300 uur in de game steken en je komt geen stap verder kwa trophies.
Ook zijn de trophies van PSN games ook vaak makkelijk die je kunt downloaden in de store. |
Nou goed ik heb zelf 18 plats en niet echt makkelijke games om te platten op een of twee na.
Tis ook maar wat voor soort spellen je speelt en waarom, je hebt trophy hunters die het leuk vinden in moeilijke games plats te halen en trophy whores die enkel om de plats zelf spelen en dus voor de makkelijskte games gaan, dat is ook niet echt een gamer zijn maar verslaaft zijn aan een illusie van status.
Je hebt ook mensen die disney games 'leuk' vinden en verder niks met trophies hebben maar mensen die op een dusdanige serieuze manier bewust zijn van trophies en vervolgens disney/pixar/hannamontanaterminatorsalvation games gaan spelen verdienen een paar fikse fronsen van het publiek, op zn zachtst gezegd, want het is simpelweg zielig om games enkel voor de trophies te spelen, laat staan ze er voor te kopen.
dáárom zijn trophy levels nietszeggend, een trofee is immers een aangeving dat je wat hebt bereikt, maar in makkelijke spellen word er met trofeeën gesmeten alsof het confetti is, dus heeft het enkel waarde als er ECHT moeite achter zit.
De link die ik net postte naar die user (die ik overigens niet ken) laat iig zien dat er mensen zijn met hoge platinum count die niet makkelijke spellen spelen om dat te bereiken, die mensen zijn hun lvl dan ook waard.
Ik ben zelf btw bijna lvl 15, denk dat ik lvl 15 hit als ik vandaag of morgen yakuza 4 plat, en anders mass effect 2 ofzo (welk ik beiden makkelijke plats acht maar dat terzijde, ik vind het gewoon leuke games)
Heb ook nog resonance of fate liggen, niet mee verder gegaan na eerste quest lol.
Lol ik ging in yakuza 4 een pool cafe binnen en ging even break ace proberen, doe ik em na 3 x proberen wat denk je.. staat er in de trophylijst dat ik die niet hoef te doen maar enkel 1e punt winnen in 4 ball. (wat ik baby pool vind, ja ik kan irl poolen )
Nou dat ging dus makkelijk.
Op de internets hoor je mensen klagen over hoe onmogelijk het is om break ace of bijv in bowling een turkey te halen. Lol.
ik had in Yakuza 3 meer moeite met die verrekte sega minigame, en nu nog eigenlijk, ookal kan ik goed buttonbashen met duim en wijsvinger tril methode.. Die online scorelijst klopt volgens mij voor geen meter, mensen hebben daar 100 voudige scores terwijl ik echt mn best deed.
Wss een turbo controller gebruikt of gehacked oid.
Laatst aangepast door D: op 05 Jun 2011 12:43; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 05 Jun 2011 12:36 Onderwerp:
| |

|
D: schreef: | @HatersWillBeLovers schreef: | Wat je eigenlijk zegt is dat je veel tijd moet hebben en een FAQ moet kunnen lezen. Ga Warhawk spelen, dat test tenminste echt je skills. Geen savegame abuse of FAQs die je helpen, maar alleen je skills tov andere spelers. |
Wil je zeggen dat star ocean 4 een spel is dat een faq nodig heeft om snel even te platten? Veel geluk daarmee :')
Btw ik zag net op ps3trophies.org iemand van lvl 17 met de volgende spellen platinum:
ninja gaiden sigma 2
Star ocean the last hope : International
white knight chronicles
Call of duty classic
Die jongen verdient echt mijn respect.
Kijk dan http://www.yourgamercards.net/profile/DILI
Er zijn mensen van lvl 28+ die dat respect niet waard zijn imo. |
Maar hij heeft ook filmgames en Terminatore: Salvation platinum  |
|
Terug naar boven |
|
|
Sayonara |
Geplaatst: 05 Jun 2011 12:38 Onderwerp:
| |

|
D: schreef: | musthavethisgame schreef: | Joni Philips schreef: | D: schreef: | Het gaat er meer om 'welke' games je platinummed dan hoeveel games je platinummed. | Wat in het geval van Salsa en DangerDragon nog altijd veel indrukwekkender is. |
Lvl is niet veel zeggend tenzij je het zelf status toedicht, ontzag/respect ben je pas waard als je werkelijk moeilijke plats hebt. Dit heb ik ook al eens eerder gezegd maar goed.
Ik heb star ocean 4 niet plat (mocht ik willen) maar ben relatief dichtbij, het enige wat mij tegenhoud de wil te ontwikkelen er echt voor te gaan is de Ethereal queen op het hoogste lvl van de wandering dungeon welk je hele team na een paar uur (ja echt ja want het dungeon is extreem random en cheap qua hoe je er doorheen komt, soms moet je in ELKE kamer van de kaart kristallen kapot maken, en die kun je enkel met ringen die je hebt met charges (die je soms moet opladen als ze op zijn, vooral de light ring (die heeft maar 1 charge) mollen.. en soms moet je geostones vinden die random drops zijn van monsters, als voorbeeld van hoe godvergeten vreselijk die klote dungeon is. (en waar ik tot lvl 16 ben geklommen om de geheime shop te vinden die ik nodig had om alle quests te kunnen doen want die had ook nog een questlijstje) instakillen en het simpel verslaan van EQ is niet genoeg om een platinum te verzekeren... nee .. je moet haar binnen 10 minuten verslaan en de deathblow toedienen met een van de langzaamste maar ook fragiele characters in het spel: lymle. Dealed iemand anders perongeluk de db: uren voor jan lul, niet binnen de tijd: uren voor jan lul, EQ cheapt je met instakill: uren voor jan lul.
En dat is enkel het EQ gebeuren.
Elk character heeft 100 battle trophies, kleine voorwaarden die soms bijna onmogelijk zijn zoals random nummers zoals 384527 aan damage moeten doen in 1 attack, or 2 x achtermekaar zelfde damage doen, of 10x achterelkaar een random 'revive' krijgen (die is me gelukt vraag me niet hoe) binnen 10 minuten gabriel celeste verslaan met meracle (ook een char, is me ook gelukt)
Etc.
Dan heb je nog een item creation lijst die je moet afwerken welk je niet kunt afwerken als je ook maar 1 item verkocht hebt in het spel.
Dan heb je nog character endings die UITERST specifieke events vereisen die je in de story moet doen (dus één foutje = hele spel overnieuw spelen)
En om het nog leuker te maken zijn er honderden kistjes in het spel waaronder in gebieden die je niet terug kunt komen als je verder gaat in story die je ook 100% moet vinden, en dat is mij ook gelukt overigens.
Dat spel is echt de 'haren uit de kop trekker' van de trophylijsten.
En toch, het is een bijzonder goed spel, geweldig battle systeem, tof verhaal en ondanks dus de moeilijkheids graad die wat de wandering dungeon betreft hoger ligt dan demon souls een leuk spel. |
En dat vind je leuk? Ik dacht dat gamen leuk moest zijn. Klinkt meer als werken. |
|
Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 05 Jun 2011 12:44 Onderwerp:
| |

|
Ik heb mn post geedit trouwens, staat nu 50% meer text dan voorheen dus ga maar snel lezen!
en ja star ocean is leuk. Ondanks de moeilijkheidsgraad en letterlijk onmogelijk genoemde trophys.
Een van de beste rpgs die ik heb gespeeld.
Haalt het niet bij suikoden tho.
Mafusto schreef: |
Maar hij heeft ook filmgames en Terminatore: Salvation platinum  |
Gezien de rest van zn plats kan die smet kwijtgescholden worden. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 05 Jun 2011 13:06 Onderwerp:
| |

|
Streets of Rage 2:
Perfect Boss (Bronze)
Beat the first boss without dying.
Fourth Boss (Silver)
Beat the fourth boss.
First Versus (Bronze)
Beat another player in an online versus match.
Online Co-op (Bronze)
Complete an online co-op game.
Final Fight: Double Impact:
Ninja Skills (Silver)
Magic Sword: Complete any level without being hit, and without using a Magic Attack. |
|
Terug naar boven |
|
|
Nickdhnick |
Geplaatst: 05 Jun 2011 13:10 Onderwerp:
| |

|
Ik heb lekker 0 platinum trophies en ben er trots op :') |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 05 Jun 2011 13:15 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Ik heb er één, Heavy Rain. Die is goed te doen, maar ik denk wel dat je het spel heel leuk moet vinden om hem te kunnen halen want je moet hem wel behoorlijk vaak doorspelen.
Maar het kan mij ook niet zoveel boeien. Ik heb bijvoorbeeld Uncharted ook compleet op de Crushed-trophy na, maar ik heb gewoon geen zin om daar nog gefrustreerd van te raken dus dat laat ik gewoon zo.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 05 Jun 2011 13:18 Onderwerp:
| |

|
GekooktEi schreef: | Ik heb er één, Heavy Rain. Die is goed te doen, maar ik denk wel dat je het spel heel leuk moet vinden om hem te kunnen halen want je moet hem wel behoorlijk vaak doorspelen.
Maar het kan mij ook niet zoveel boeien. Ik heb bijvoorbeeld Uncharted ook compleet op de Crushed-trophy na, maar ik heb gewoon geen zin om daar nog gefrustreerd van te raken dus dat laat ik gewoon zo.  |
er zijn manieren om crushed iets makkelijker te maken dan het is
verder restecp dat je heavy rain plat hebt, ik vond de demo al moeilijk (ik kan niet goed tegen dat button sequenced vechten, alhoewel heb je dat ook in yakuza dus ik moet niet zeuren... ik vind de stijl gewoon niet prettig, dat filmische) |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 05 Jun 2011 13:33 Onderwerp:
| |

|
Leuk hoe ik dingen soms kan voorspellen he? |
|
Terug naar boven |
|
|
@HatersWillBeLovers |
Geplaatst: 05 Jun 2011 13:38 Onderwerp:
| |

|
D: schreef: | er zijn manieren om crushed iets makkelijker te maken dan het is  | Oh ja, en dan ga je zitten zeuren over makkelijke Platinum games en doe je zelf zo'n dingen.  |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 93, 94, 95 ... 102, 103, 104 Volgende |