Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 10 Mrt 2011 13:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Geloof me, de iPad 3 komt eind dit jaar uit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 10 Mrt 2011 13:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Waarom moeten we jou geloven? En waar haal je uberhaupt de info vandaan dat hij eind dit jaar al komt?

btw: http://theoatmeal.com/comics/apple
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 10 Mrt 2011 14:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Just saying, je moet me niet geloven. En dat is alles wat ik er over wil zeggen.

Terug naar boven
Fuuton BerichtGeplaatst: 10 Mrt 2011 18:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
Just saying, je moet me niet geloven. En dat is alles wat ik er over wil zeggen.

Maar waarop baseer je dat? Alleen dat artikel lijkt me niet zo betrouwbaar.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 10 Mrt 2011 18:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Zijn gave als analist, 's avonds vecht hij tegen criminelen onder de naam Anaalistman.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 10 Mrt 2011 20:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Paintskillz schreef:
Zijn gave als analist, 's avonds vecht hij tegen criminelen onder de naam Anaalistman.

Guusje weet het!
Terug naar boven
Fuuton BerichtGeplaatst: 10 Mrt 2011 23:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Paintskillz schreef:

Anaal nog wel. Die Christian toch...
Terug naar boven
Simon BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2011 15:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Fuuton schreef:
Simon heb je een idee of de iPad 3 inderdaad dit jaar uitkomt? Hun concurrent van processor is de tegra 2 ook dual core, maar nvidia heeft nu een portable quad core processor (kal-el) die in augustus in de android tablets zou moeten zitten volgens hun dus lijkt het me logisch dat apple volgt. Als dat gebeurt is de iPad 2 wel snel achterhaald . (Ik wou er ook een kopen). En als we zoals deze keer een week of meer op voorhand weten wanneer een nieuwe versie uitkomt zou je hem dan tegen vrij weinig verlies kunnen verkopen aan de nietswetende niet technologie freak (ik weet het ik ben echt slecht ) zodat je met maar een klein beetje extra geld op te leggen een nieuwe versie kan kopen?

Ik heb daar geen idee van, maar ik acht die kans enigszins hoog. Of de iPad 3 een high-tech apparaat zou ik niet weten, het zou net zo goed een low-budget versie kunnen zijn. De tijd zal het leren.

Verder is Apple echt geen bedrijf dat om specs geeft (anders hadden we ook wel 1GB RAM gezien in de iPad 2). iOS als besturingssysteem heeft op dit moment ook geen spec-bumbs nodig om beter te kunnen lopen (wat uiteraard kan veranderen met iOS 5).

Een iPad 2 krijg ik van m'n broer maar ik denk niet dat ik hem zal doorverkopen wanneer de volgende versie uitkomt wegens verschillende redenen. Ten eerste is het altijd handig om oudere hardware voor test-doeleinden van eigen applicaties te houden. Ten tweede ben ik gewoon een verzamelaar. Uiteraard zul je wel kansen hebben op marktplaats bijvoorbeeld.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Fuuton BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2011 15:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Simon schreef:
Fuuton schreef:
Simon heb je een idee of de iPad 3 inderdaad dit jaar uitkomt? Hun concurrent van processor is de tegra 2 ook dual core, maar nvidia heeft nu een portable quad core processor (kal-el) die in augustus in de android tablets zou moeten zitten volgens hun dus lijkt het me logisch dat apple volgt. Als dat gebeurt is de iPad 2 wel snel achterhaald . (Ik wou er ook een kopen). En als we zoals deze keer een week of meer op voorhand weten wanneer een nieuwe versie uitkomt zou je hem dan tegen vrij weinig verlies kunnen verkopen aan de nietswetende niet technologie freak (ik weet het ik ben echt slecht ) zodat je met maar een klein beetje extra geld op te leggen een nieuwe versie kan kopen?

Ik heb daar geen idee van, maar ik acht die kans enigszins hoog. Of de iPad 3 een high-tech apparaat zou ik niet weten, het zou net zo goed een low-budget versie kunnen zijn. De tijd zal het leren.

Verder is Apple echt geen bedrijf dat om specs geeft (anders hadden we ook wel 1GB RAM gezien in de iPad 2). iOS als besturingssysteem heeft op dit moment ook geen spec-bumbs nodig om beter te kunnen lopen (wat uiteraard kan veranderen met iOS 5).

Een iPad 2 krijg ik van m'n broer maar ik denk niet dat ik hem zal doorverkopen wanneer de volgende versie uitkomt wegens verschillende redenen. Ten eerste is het altijd handig om oudere hardware voor test-doeleinden van eigen applicaties te houden. Ten tweede ben ik gewoon een verzamelaar. Uiteraard zul je wel kansen hebben op marktplaats bijvoorbeeld.

Bedankt dat is momenteel het beste antwoord dat ik al gekregen heb.
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2011 16:48    Onderwerp: Reageren met citaat

iPad 3 komt dit jaar niet. Volgend jaar zal ie wel komen. Apple kampt enorm met kritiek over hun snelle updates, dus ze gaan de updates echt niet versnellen. Maart 2012 zal de iPad3 wel verschijnen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2011 17:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Iemand hier een gokje wagen?
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 3 van 3

Ga naar: