Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 Volgende
|
Paintskillz |
Geplaatst: 17 Jan 2011 17:12 Onderwerp:
| |

|
Lawliet schreef: | Paintskillz schreef: | Is het mogelijk om pokemon op je iPod te spelen? =D |
Heb je iPod touch? Dan is het antwoord ja. Via jailbreak kan je een emulator downloaden en daarop Pokemon spelen. |
Sadface  |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 20 Jan 2011 20:06 Onderwerp:
| |

|
Ben op dit moment aan het surfen op een ipad! Echt geweldig en intuitief! zit gewoonweg perfect in de hand en heeft juist het perfecte formaat! Ben benieuwd naar de iPad 2! |
|
Terug naar boven |
|
|
the_dan |
Geplaatst: 20 Jan 2011 20:23 Onderwerp:
| |

|
Wat is een beetje een schappelijke prijs voor een oudere ipod touch 2 tot 3 Gen |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 23 Feb 2011 19:41 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 02 Mrt 2011 21:30 Onderwerp:
| |

|
iPad 2 announced!  |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 02 Mrt 2011 21:33 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 02 Mrt 2011 21:39 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 02 Mrt 2011 21:49 Onderwerp:
| |

|
overpriced crap. zoals altijd bij apple. |
|
Terug naar boven |
|
|
Simon |
Geplaatst: 02 Mrt 2011 22:06 Onderwerp:
| |

|
Robert schreef: | overpriced crap. zoals altijd bij apple. |
whine. Ooit wel eens een Apple product gebruikt? |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 02 Mrt 2011 22:18 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 02 Mrt 2011 22:36 Onderwerp:
| |

|
Simon Venneman schreef: | Robert schreef: | overpriced crap. zoals altijd bij apple. |
whine. Ooit wel eens een Apple product gebruikt? |
Ipod (originele), nano (verschillende versies), mini, touch, Ipad en een Macbook. Zijn overgens allemaal niet van mij.
Het werkt oke (de ipods) maar het ze zijn zo WAANZINNING overpriced. Apple maakt gewoon middelmaat producten en verkoopt ze met een prijs voor een totaal andere productsklasse. Het is dat ze die retarded fanbase hebben.
Ik wens die Steve Jobs het beste hoor, wens hem ook sterkte met zijn problemen rondom zijn gezondheid... Maar ik zal me toch goed vermaken met de downfall van Apple als die vent weg is bij Apple. |
|
Terug naar boven |
|
|
Simon |
Geplaatst: 02 Mrt 2011 22:50 Onderwerp:
| |

|
Je betaalt voor de naam ja. Maar dat wisten we vijf jaar geleden ook al.
Feit blijft dat ze de hoogste kwaliteit producten uit de branche produceren. Perfecte, simplistische hardware met al even ingenieus ontworpen software. Iedereen die voor het eerst een iPad of iPhone in z'n handen krijgt, weet gelijk hoe het hele systeem werkt. Zoiets kun je niet zeggen van software als Android of Windows Phone 7 (no offence naar die platformen toe, heb zelf tijdenlang een android phone gehad en ik vind het al even geweldig. Voor de leek is het echter te uitgebreid).
Natuurlijk ben ik niet zo blind om de fouten van Apple te zien. Zoals: nog steeds geen HDMI-port op de iPad? Serieus, dat is echt te erg voor woorden. Gelukkig kunnen we met een magisch kabeltje alsnog de iPad op onze 1080p tv aansluiten, voor de waanzinnige prijs van 50 euro.
De hoge prijs bij Apple producten is een prijs die je (letterlijk) moet betalen. Maar daarvoor krijg je wel de beste ervaring voor terug. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 02 Mrt 2011 22:54 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Apple is een mooi merk, uitstekende kwaliteit over het algemeen. Heb zelf nooit een apparaat van het merk in mijn bezit gehad, maar vaak genoeg in mijn handen gehad. Duur wel, ja, dat kan toch niemand ontkennen. Dat je daarvoor wel wat moois terug krijgt is dan ook weer niet te ontkennen...
...maar het moet wel voor je weggelegd zijn, en ik heb nooit een klik gevoeld met Apple. Nou ja, nooit een bijzondere. Ben nooit een muziekpersoon geweest, misschien komt het daardoor, maar ook met telefoons prefereer ik de gedachtegang van Google boven die van Apple, of zal ik zeggen Steve Jobs.
Maar hoe lang zou die man volgens de laatste geruchten nou nog te leven hebben... Enkele weken tot maanden, toch? Een erg triest verhaal, ik vrees dan ook dat Apple de klap niet geweldig op zal vangen. Natuurlijk wordt het niet direct hun ondergang... misschien uiteindelijk wel. De tijd zal het leren.
@ Simon, had je post natuurlijk nog niet gezien aangezien ik de mijne nog aan het typen was, maar:
- Ik ben het niet met je eens over Android. Ja, bij de iPhone staat er "Slide to unlock" met een pijltje op het lock screen en bij Android moet je zelf uitvinden dat hij naar onder moet, maar verder zie ik je punt niet in. Noem eens een voorbeeld, als je wilt? Het is erg moeilijk om er zo breed op in te gaan. Ik zie je punt namelijk nog niet in; misschien komt het omdat mijn vorige toestel een Windows Mobile-toestel was, maar Android is enorm overzichtelijk. 9/10 mensen die mijn telefoon in handen krijgen snappen hoe ze iets moeten doen.
- De HDMI-poort zit op de iPad 2, als je het nog niet wist, tenminste dat heb ik uit mijn bron gehaald
Laatst aangepast door GekooktEi op 02 Mrt 2011 22:58; in totaal 2 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 02 Mrt 2011 22:56 Onderwerp:
| |

|
- Hoogste kwaliteit? Hell no... geluidskwaliteit is echt slecht vergeleken met andere MP3 spelers.
- Makkelijk systeem? Man ik ken nog steeds mensen die niks begrijpen van Itunes, makkelijker dan drag en drop is zowieso moeilijk en dat is toch echt iets wat niet mogelijk is bij de Ipod
Voor een Macbook is al helemaal geen excuus. Prut besturingssysteem die 96% van de programma's niet kan runnen, en hardware voor 2 tot 3 keer de normale prijs.
Ik kan ze echter wel complimenteren voor hun vormgeving en interface van de Itouch en Ipad, die zijn zeker prima en goed bedacht. |
|
Terug naar boven |
|
|
Simon |
Geplaatst: 02 Mrt 2011 23:06 Onderwerp:
| |

|
GekooktEi schreef: |
- De HDMI-poort zit op de iPad 2, als je het nog niet wist, tenminste dat heb ik uit mijn bron gehaald |
nee, daarvoor mag je een kabel van 50 euro voor kopen. Apple producten hebben alleen die stomme 32-pin connector aan de onderkant, dus met een andere kabel moet je die output veranderen naar hdmi.
Citaat: | Hoogste kwaliteit? Hell no... geluidskwaliteit is echt slecht vergeleken met andere MP3 spelers. |
Sorry hoor, maar ga jij liedjes met een hogere kwaliteit dan 320kbs (dus FLAC) luisteren op een draagbare speler? Ik heb nooit maar dan ook nooit iets te klagen gehad over de geluidskwaliteit. De gemiddelde gebruiker zal zo'n ding gebruiken tijdens sporten, naar school/werk fietsen, op het strand etc. etc. Je moet wel echt een audiofiel zijn wil je gaan zeuren over de kwaliteit.
Citaat: | Makkelijk systeem? Man ik ken nog steeds mensen die niks begrijpen van Itunes, makkelijker dan drag en drop is zowieso moeilijk en dat is toch echt iets wat niet mogelijk is bij de Ipod |
iTunes is een kutprogramma, daar ben ik het volledig met je mee eens. Ik haat het om te moeten gebruiken. Het is helaas een zure appel (ha, appel) waar je doorheen moet bijten. Ik had het dan ook vooral over de gebruikerservaring op het toestel zelf, niet daar buiten om. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 02 Mrt 2011 23:12 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
iTunes hoor ik alleen maar gezeur over. Dat vind ik dan wel weer een monopolistisch trekje van Apple, dat je die verplicht moet gebruiken. Dat soort trekjes hebben ze naar mijn mening wel meer, kan zo alleen niets noemen.
Maar ik dacht al, een HDMI-poort erop, wauw. Ik zal het nog even verduidelijken in het artikel, maar het klopt wat je zegt inderdaad:
Engadget schreef: | The new tablet will come with an HDMI output capable of 1080p -- which will set you back $39 for the requisite dongle |
Heb ik dan te snel gelezen, ik las wel "dongle" maar ik dacht dat dat dan nog voor een extraatje was of zoiets Ik heb best wel zitten haasten op dat artikel haha. |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 02 Mrt 2011 23:14 Onderwerp:
| |

|
Simon Venneman schreef: |
Citaat: | Hoogste kwaliteit? Hell no... geluidskwaliteit is echt slecht vergeleken met andere MP3 spelers. |
Sorry hoor, maar ga jij liedjes met een hogere kwaliteit dan 320kbs (dus FLAC) luisteren op een draagbare speler? Ik heb nooit maar dan ook nooit iets te klagen gehad over de geluidskwaliteit. De gemiddelde gebruiker zal zo'n ding gebruiken tijdens sporten, naar school/werk fietsen, op het strand etc. etc. Je moet wel echt een audiofiel zijn wil je gaan zeuren over de kwaliteit.
|
Nee hoor het verschil was eenvoudig te horen. Ik had met een vriend dezelfde koptelefoon gekocht en we hadden het zelfde nummer aanstaan. Hij op de Ipod nano, ik op een random MP3 speler (zie onderstaande foto). Het verschil was erg duidelijk op te merken.
Dit was em volgens mij. |
|
Terug naar boven |
|
|
Simon |
Geplaatst: 02 Mrt 2011 23:14 Onderwerp:
| |

|
Monopolie he, het gaat ze alleen om het monopolie. Alles in je huis moet van Apple zijn. Het is dan ook logisch dat alleen iTunes te gebruiken is; anders zou geen hond dat programma gebruiken. Toch wel jammer dat ze zo weinig doen aan het programma. Iedere release komen er weer features bij maar de performance gaat alleen nog maar verder achteruit. Zo traag allemaal...
@Robert, ok, dat zal dan wel. Ik heb zelf jarenlang een Creative Zen gebruikt (zeker geen slecht apparaat) maar de stap naar een iPod heb ik alleen maar als positief ervaren. |
|
Terug naar boven |
|
|
the_dan |
Geplaatst: 02 Mrt 2011 23:56 Onderwerp:
| |

|
Robert schreef: |
Voor een Macbook is al helemaal geen excuus. Prut besturingssysteem die 96% van de programma's niet kan runnen, en hardware voor 2 tot 3 keer de normale prijs.
Ik kan ze echter wel complimenteren voor hun vormgeving en interface van de Itouch en Ipad, die zijn zeker prima en goed bedacht. |
Het voelt ook el solide meestal
@ het audio gedeelte
Ik luister muziek op mijn ds lite via een flashcard, heb om eerlijk te zijn ook niks te klagen  |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 09 Mrt 2011 13:19 Onderwerp:
| |

|
Citaat: | Ik heb vandaag even een vraagje over iTunes. Rekent iTunes nog andere kosten aan dan enkel de aankoopprijs van de game zelf? Ik bedoel, mijn vader heeft vandaag de rekening van zijn MasterCard gekregen en er stond één of andere aanrekening van SEGPAYEU, één of ander bedrijf in Gibraltar. Ik heb het bedrijf al gegoogeld, maar ik kan geen enkele link vinden met iTunes. Heeft iemand hier zelf misschien al ervaring mee? |
|
|
Terug naar boven |
|
|
Simon |
Geplaatst: 09 Mrt 2011 18:16 Onderwerp:
| |

|
Christian Vuye schreef: | Citaat: | Ik heb vandaag even een vraagje over iTunes. Rekent iTunes nog andere kosten aan dan enkel de aankoopprijs van de game zelf? Ik bedoel, mijn vader heeft vandaag de rekening van zijn MasterCard gekregen en er stond één of andere aanrekening van SEGPAYEU, één of ander bedrijf in Gibraltar. Ik heb het bedrijf al gegoogeld, maar ik kan geen enkele link vinden met iTunes. Heeft iemand hier zelf misschien al ervaring mee? |
|
Zeer waarschijnlijk is je account dan gehacked. Je hebt een paar van die bedrijven die dan apps in de store plompen (voor een vaak hoge prijs) en die dan andere accounts hacken om de app te kopen. Verander in ieder geval je wachtwoord en vraag een refund aan bij Apple (weet niet hoeveel geld het was). |
|
Terug naar boven |
|
|
Token |
Geplaatst: 09 Mrt 2011 22:30 Onderwerp:
| |

|
Mijn ipod classic 180 gig doet raar als ik meer dan 600 nummers erop probeer te zetten krijgen ik soms een -50 en soms een -69 foutmelding, beide kan ik zelf volgens mij niet verhelpen en garantie is volgens mij ook net een half jaar verlopen.. Mooi balen dus. |
|
Terug naar boven |
|
|
Fuuton |
Geplaatst: 10 Mrt 2011 00:27 Onderwerp:
| |

|
Simon heb je een idee of de iPad 3 inderdaad dit jaar uitkomt? Hun concurrent van processor is de tegra 2 ook dual core, maar nvidia heeft nu een portable quad core processor (kal-el) die in augustus in de android tablets zou moeten zitten volgens hun dus lijkt het me logisch dat apple volgt. Als dat gebeurt is de iPad 2 wel snel achterhaald . (Ik wou er ook een kopen). En als we zoals deze keer een week of meer op voorhand weten wanneer een nieuwe versie uitkomt zou je hem dan tegen vrij weinig verlies kunnen verkopen aan de nietswetende niet technologie freak (ik weet het ik ben echt slecht ) zodat je met maar een klein beetje extra geld op te leggen een nieuwe versie kan kopen? |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 10 Mrt 2011 00:33 Onderwerp:
| |

|
Yep, de iPad 3 komt eind dit jaar uit. Ik zou nog maar wachten met de aanschaf van een nieuwe iPad. |
|
Terug naar boven |
|
|
Fuuton |
Geplaatst: 10 Mrt 2011 11:58 Onderwerp:
| |

|
Christian Vuye schreef: | Yep, de iPad 3 komt eind dit jaar uit. Ik zou nog maar wachten met de aanschaf van een nieuwe iPad. |
Ik vraag me gewoon af hoe je daar zo zeker van kan zijn. Ik bedoel ik lees elke dag engadget en CNN en daar kwam alleen het bericht van de iPad 3 dat jij postte. Ook vernieuwt Apple één keer per jaar niet meer. Heb je eigenlijk ook een idee van dat doorverkopen? Alvast bedankt voor het beantwoorden van mijn eerdere vragen . |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 Volgende |