| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 145, 146, 147 ... 163, 164, 165 Volgende
|
| Asianator |
Geplaatst: 02 Mei 2011 15:07 Onderwerp:
| |

|
| Persona 3 FES verder gespeeld op de PS2. Heb de zesde Shadow verslagen en mag nu wachten tot Chidori wil praten. Blijft me toch echt een mega-goed spel, zij het niet mijn favoriete PS2-titel aller tijden. Natuurlijk, een gedeelde eerste plaats met Final Fantasy X. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 02 Mei 2011 15:12 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Asianator |
Geplaatst: 02 Mei 2011 16:17 Onderwerp:
| |

|
Gisteren trouwens ook begonnen met "Harry Potter and the Chamber of Secrets" voor de eerste PlayStation. In het verleden heb ik enkel de PS2/Xbox/GameCube-versie van dat spel uitgespeeld, en dus vond ik het tijd om dit PlayStation-deel eens te proberen.
Het doet me erg denken, en dat is logisch, aan het originele spel voor de PlayStation, "Harry Potter and the Philosopher's Stone". Desalniettemin is het een erg vermakelijk spel dat ik hoop uit te spelen. Vanavond maar weer eens verder. Moet nu de trein ontwijken met de betoverde auto waarmee Harry en Ron naar Hogwarts proberen te komen...
Iemand anders die herinneringen heeft aan deze versie van het spel? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Stammetje91 |
Geplaatst: 02 Mei 2011 17:18 Onderwerp:
| |

|
| Mr. Awesome schreef: | Gisteren trouwens ook begonnen met "Harry Potter and the Chamber of Secrets" voor de eerste PlayStation. In het verleden heb ik enkel de PS2/Xbox/GameCube-versie van dat spel uitgespeeld, en dus vond ik het tijd om dit PlayStation-deel eens te proberen.
Het doet me erg denken, en dat is logisch, aan het originele spel voor de PlayStation, "Harry Potter and the Philosopher's Stone". Desalniettemin is het een erg vermakelijk spel dat ik hoop uit te spelen. Vanavond maar weer eens verder. Moet nu de trein ontwijken met de betoverde auto waarmee Harry en Ron naar Hogwarts proberen te komen...
Speelde ik vroeger altijd bij een vriend van me. Lijkt inderdaad heel erg op het eerste deel. Ik vond hem persoonlijk echt heel erg vet.
| dantekloon schreef: | Ik ben toch verder gegaan met de Japanse PS2 game,
Final Fantasy X-2 International+Last Mission.
Zit nu in Bevelle, eind Chapter 2, moet bijna tegen Baralai vechten.
Sorry voor de spoilers enzo maar denk dat bijna niemand nog PS2 games speelt, en onderhand zouden ze FFX-2 wel uitgespeeld hebben in 2004.
De meeste gamers zitten toch op de 360/PS3/Wii. |
Wat een bullshit. Spoilers zijn spoilers. Het ergste is nog wel dat je het zelf door hebt, maar er niets aan doet om het te voorkomen. Ongelofelijk hoe naïef jij kan zijn.
Moet overigens wel zeggen dat deze post bijzonder weinig verraad, maar dan nog. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| KingLikesCookies |
Geplaatst: 02 Mei 2011 17:34 Onderwerp:
| |

|
| Mr. Awesome schreef: | Gisteren trouwens ook begonnen met "Harry Potter and the Chamber of Secrets" voor de eerste PlayStation. In het verleden heb ik enkel de PS2/Xbox/GameCube-versie van dat spel uitgespeeld, en dus vond ik het tijd om dit PlayStation-deel eens te proberen.
Iemand anders die herinneringen heeft aan deze versie van het spel? | De eerste twee op PS1 liggen hier ergens, maar ik herinner me vooral de PS2 versie van Chamber of Secrets. Ik weet nog dat ik 's nachts rondsluipen in het kasteel het spannendste ding ooit vond.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 02 Mei 2011 18:07 Onderwerp:
| |

|
| Ik heb Harry Potter op de GBA gespeeld, geweldige tijden waren dat! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| musthavethisgame |
Geplaatst: 02 Mei 2011 18:23 Onderwerp:
| |

|
Ik heb de PS2 versie, een van m´n eerste ps2 games, ik heb hem vaak gespeeld. Deze versie helaas niet..
Sorry voor de spoilers enzo maar denk dat bijna niemand nog PS2 games speelt, en onderhand zouden ze FFX-2 wel uitgespeeld hebben in 2004.
Ik speel nog PS2 games en heb toevallig FFX-2 niet uitgespeeld. Hierboven hoor je Mr Awesome nog over Persona 3. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dantekloon |
Geplaatst: 02 Mei 2011 18:32 Onderwerp:
| |

|
| musthavethisgame schreef: | | Mr. Awesome schreef: | Gisteren trouwens ook begonnen met "Harry Potter and the Chamber of Secrets" voor de eerste PlayStation. In het verleden heb ik enkel de PS2/Xbox/GameCube-versie van dat spel uitgespeeld, en dus vond ik het tijd om dit PlayStation-deel eens te proberen.
Ik heb de PS2 versie, een van m´n eerste ps2 games, ik heb hem vaak gespeeld. Deze versie helaas niet..
Ik speel nog PS2 games en heb toevallig FFX-2 niet uitgespeeld. Hierboven hoor je Mr Awesome nog over Persona 3. |
Oja, dat spoiler in wit gedoe,
sorry was ik ff vergeten, dom he  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Everybody_lies |
Geplaatst: 02 Mei 2011 18:32 Onderwerp:
| |

|
Bad Company 2
Homefront
Fifa 11 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 02 Mei 2011 21:15 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Cars-Race-O-Rama rustig even de eerste tweede stadjes uitgespeeld. Ombouwing is niet zo interessant, maar het racen zelf is niet slecht. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dantekloon |
Geplaatst: 04 Mei 2011 22:02 Onderwerp:
| |

|
Bezig met de PSP game
Wild Arms XF, kijken hoe lang ik het vol hou met deze game.
Ik heb het minder op Tactical RPGs, de battles duren me te lang.
Maar Wild Arms Xf heeft toch iets betere en soepele gevechten dan een ander Tacyical RPG als Final Fantasy Tactics bijv. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| MaartenL |
Geplaatst: 05 Mei 2011 12:46 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Section 8: Prejudice
Geweldige game voor maar 11-15€ |
|
| Terug naar boven |
|
|
| the_dan |
Geplaatst: 05 Mei 2011 13:31 Onderwerp:
| |

|
Rollercoaster tycoon 3 xD
Daarnet nog even portal the first slice gespeeld |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Asianator |
Geplaatst: 05 Mei 2011 17:17 Onderwerp:
| |

|
| MaartenL schreef: | Section 8: Prejudice
Zelf heb ik in principe ook wel interesse in deze game.
Hoe is de Single Player-component? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| MaartenL |
Geplaatst: 05 Mei 2011 17:35 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
| Mr. Awesome schreef: | | MaartenL schreef: | Section 8: Prejudice
Een 4-5tal uurtjes, niet meteen indrukwekkend maar wel leuk om eens een keertje door te nemen. In multiplayer is het wel een geweldige titel voor zo'n lage prijs. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Asianator |
Geplaatst: 05 Mei 2011 18:14 Onderwerp:
| |

|
| MaartenL schreef: | | Mr. Awesome schreef: | | MaartenL schreef: | Section 8: Prejudice
Een 4-5tal uurtjes, niet meteen indrukwekkend maar wel leuk om eens een keertje door te nemen. In multiplayer is het wel een geweldige titel voor zo'n lage prijs. |
Hmm... ik heb nog zo'n 17 euro op mijn PSN-account staan. Als de Store weer online is toch maar eens even kijken dan. Op Xbox Live Arcade zou ik 'm wel willen halen, maar daar zijn mijn middelen niet voldoende; slechts 500 MSP. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 05 Mei 2011 21:40 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Prince of Persia: The Forgotten Sands: Zeer gemakkelijk; wel leuk. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 05 Mei 2011 21:42 Onderwerp:
| |

|
- Portal 2 (PS3)
- Anomaly Warzone Earth (PC)
- FIFA 11 (Xbox 360)
- Battlefield: Bad Company 2 - Vietnam (Xbox 360)
- The Dishwasher: Vampire Smile (Xbox 360)
I (love) The Dishwasher!  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 07 Mei 2011 17:09 Onderwerp:
| |

|
Ninja Warriors (Snes)
Zeer, zeer goeie brawler. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| RoaringMdog |
Geplaatst: 09 Mei 2011 16:30 Onderwerp:
| |

|
Ik ben op het moment weer heel veel Halo Reach aan het spelen , en dan vooral BTB of Griffball  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Rene Groen |
Geplaatst: 09 Mei 2011 18:21 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Om m'n laatste downloadable game weg te werken ben ik begonnen aan Comic Jumper. Grappige game. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 09 Mei 2011 21:21 Onderwerp:
| |

|
Imma finally playing Red Dead Redemption, had ik vorige zomer al moeten doen, maar voor zoon game is het nooit te laat. <3
Ik ben nu ook zeer benieuwd naar L.A. Noire, ook al vind ik dat de trailers de game niet laat schitteren. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 10 Mei 2011 06:53 Onderwerp:
| |

|
Minecraft met vrienden  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 12 Mei 2011 16:42 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Vandaag de kans gehad om een langverwachte game te spelen die in 2011 zal verschijnen, en beter zal zijn dan ik had verwacht/gehoopt. Mr. Awesome en Christian weten miss welke game ik het over heb, de rest zal tot maandag moeten wachten. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Asianator |
Geplaatst: 12 Mei 2011 17:01 Onderwerp:
| |

|
| Joni Philips schreef: | | Vandaag de kans gehad om een langverwachte game te spelen die in 2011 zal verschijnen, en beter zal zijn dan ik had verwacht/gehoopt. Mr. Awesome en Christian weten miss welke game ik het over heb, de rest zal tot maandag moeten wachten. |
Spijtig genoeg zou ik nu even niet weten waarover je het hebt. Maar als je mij persoonlijk benoemt, zal het waarschijnlijk om een spel gaan dat ik zelf erg zal waarderen. Ben benieuwd wat het maandag blijkt te zijn  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 145, 146, 147 ... 163, 164, 165 Volgende |