| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 151, 152, 153 ... 163, 164, 165 Volgende
|
| Draigon |
Geplaatst: 24 Jun 2011 01:35 Onderwerp:
| |

|
weer begonnen met Ratched and clank: Tools of destruction
blijft lachen |
|
| Terug naar boven |
|
|
| RoaringMdog |
Geplaatst: 24 Jun 2011 02:02 Onderwerp:
| |

|
| Ik was gister maar weer verdergegaan met Transformers:War For Cybertron en ben ook vandaag begonnen met Sonic Sega All-Star racing. Bijde heele toffe games ^^ Natuurlijk speel ik ook nog steeds Reach online en ook speel ik af en toe wat Black Ops (Combat Training) |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Salsa85 |
Geplaatst: 24 Jun 2011 08:00 Onderwerp:
| |

|
| RoaringMdog schreef: | | Ik was gister maar weer verdergegaan met Transformers:War For Cybertron en ben ook vandaag begonnen met Sonic Sega All-Star racing. Bijde heele toffe games ^^ Natuurlijk speel ik ook nog steeds Reach online en ook speel ik af en toe wat Black Ops (Combat Training) |
Zeker een leuk spel. Had het niet verwacht eerlijk gezegd.
IK ben bezig met Dungeon hunter : Alliance. Wat een verslavend spel. Co op op zijn best. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| The Coon |
Geplaatst: 24 Jun 2011 10:56 Onderwerp:
| |

|
| might and magic: clash of heroes HD. Niet veel mensen spelen dit maar toch is het mijn favoriete XBLA spel. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| D: |
Geplaatst: 24 Jun 2011 11:53 Onderwerp:
| |

|
Mass effect 2, heb nu bijna alle characters hun loyalty missie gedaan, jack is teruggegaan naar unloyal zijn maar watever, kutcharacter dat het is. ik gebruik haar toch niet.
Moet alleen nog zaeeds loyalty missie doen en nog wat sidequests en dan ga ik de IFF halen.
Ohja laatste wat ik gister deed was de shadow broker killen, gaaf schip heeft die vent. Ook niet moeilijk als je gaaf bent zoals ik en een engineer speelt en hele tijd dat soort noob bazen zit af te leiden met explosive drones met een cooldown van 1 seconde  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 24 Jun 2011 12:20 Onderwerp:
| |

|
| D: schreef: | Mass effect 2, heb nu bijna alle characters hun loyalty missie gedaan, jack is teruggegaan naar unloyal zijn maar watever, kutcharacter dat het is. ik gebruik haar toch niet.
Moet alleen nog zaeeds loyalty missie doen en nog wat sidequests en dan ga ik de IFF halen.
Ohja laatste wat ik gister deed was de shadow broker killen, gaaf schip heeft die vent. Ook niet moeilijk als je gaaf bent zoals ik en een engineer speelt en hele tijd dat soort noob bazen zit af te leiden met explosive drones met een cooldown van 1 seconde  |
Ben blij dat er nog iemand extra is bijgekomen die van Mass Effect houdt!  |
|
| Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 24 Jun 2011 16:51 Onderwerp:
| |

|
| Christian Vuye schreef: | | D: schreef: | Mass effect 2, heb nu bijna alle characters hun loyalty missie gedaan, jack is teruggegaan naar unloyal zijn maar watever, kutcharacter dat het is. ik gebruik haar toch niet.
Ben blij dat er nog iemand extra is bijgekomen die van Mass Effect houdt!  |
Nou ik heb nooit ME1 gespeeld, en ik vond ME2 ongelovelijk saai toen ik ook nog demons souls aan het doen was maar nu ik wat verder er in ben vind ik het opzich wel grappig, wel veel te makkelijk als engineer, zo makkelijk vijanden gewoon aanhoudend af te leiden zodat je zonder enige moeite ze kunt 1 hit headshotten, hell dat lukt me nog terwijl ik loop. Alsof ik MW1 aan het spelen ben (toen ik dat nog goed kon dan tenminste, wat alweer ff geleden is)
Ik vind trouwens mordin het leukste character, doet me aan die autistische gast (abed) uit zon serie op comedy central.
http://community-sitcom.wikia.com/wiki/Abed_Nadir
Komt gewoon om hoe hij praat, die opmerkingen van em zijn gewoon volledig 'wat' momenten.
Ik heb een klere hekel aan jack en vind dat die neger er dom uit ziet maar hij is wel een van de betere characters met zn barrier skill.
Ik loop meestal met Mordin en die neger rond, en anders Mordin en Garrus of Mordin en Grunt en anders Mordin en Thane.
Sinds die neger barrier heeft iig met die neger. Beste skill in het spel imo vooral omdat hij ook incendiary ammo heeft (die ik natuurlijk heb geupgrade tot inferno) |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 24 Jun 2011 22:01 Onderwerp:
| |

|
| Wat vind je van de gameplay? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dantekloon |
Geplaatst: 24 Jun 2011 22:18 Onderwerp:
| |

|
Ben bezig met de 2 volgende games.
.hack//G.U. Vol.1-Rebirth----PS2-Amerikaans
Record of Agarest War ZERO----PS3-Amerikaans |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 25 Jun 2011 12:32 Onderwerp:
| |

|
Ik ben bezig met:
- A Boy And His Blob op de Wii, opnieuw begonnen.
- The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3DS, ik zit nu in de fire bij de baas.
- Metal Gear Solid op de Ps3, geen idee waar ik ben. xD
Speel op het moment Zelda het meest met zoon 20 uur op de teller. |
|
| Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 25 Jun 2011 18:52 Onderwerp:
| |

|
| Christian Vuye schreef: | | Wat vind je van de gameplay? |
Die vind ik vrij saai, tis te makkelijk.
Gewoon drone neersmijten, en al 'roker-rennend' (want meneer sheppard houd het niet lang vol dat rennen) headshots scoren.
Volgende kamer.
Ik ben meer op zoek naar icoontjes voor hackerij en items, vooral upgrades en nieuwe wapens dan dat ik me zorgen maak om vijanden. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| The Coon |
Geplaatst: 25 Jun 2011 19:29 Onderwerp:
| |

|
| D: schreef: | | Christian Vuye schreef: | | Wat vind je van de gameplay? |
Die vind ik vrij saai, tis te makkelijk.
Gewoon drone neersmijten, en al 'roker-rennend' (want meneer sheppard houd het niet lang vol dat rennen) headshots scoren.
Volgende kamer.
Ik ben meer op zoek naar icoontjes voor hackerij en items, vooral upgrades en nieuwe wapens dan dat ik me zorgen maak om vijanden. |
Heb je al eens geprobeerd de moeilijkheidsgraad wat hoger te doen. Op hard vind ik het best wel een leuke uitdaging, niet te moeilijk maar ook niet te makkelijk. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 30 Jun 2011 11:52 Onderwerp:
| |

|
Kirby's Epic Yarn
Na A Boy And His Blob uitgespeeld te hebben kreeg ik zin in meer 2D platform greatness en heb ik Epic Yarn er maar in gegooid. Wat een spel. <3 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Draigon |
Geplaatst: 04 Jul 2011 13:26 Onderwerp:
| |

|
op het moment bezig met FF Origins & anthology
back to the past, heerlijk om weer eens de oude games uit de kast te hebben  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joraaaan |
Geplaatst: 04 Jul 2011 14:28 Onderwerp:
| |

|
Ben nu bezig met Mass Effect 2 als een soldier, daarna ga ik een save als vanguard.
Ook zoals altijd nog steeds bezig met fifa 11, seizoen met The Gunners.
Op de pc is Dragon Age: Origins aanstaande, maar steam schiet maar niet op  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Thibby95 |
Geplaatst: 04 Jul 2011 16:16 Onderwerp:
| |

|
Valkyria Chronicles(PS3)
Overlord(PC)
FEAR 2(PC)
God of War III(PS3)
Mass Effect 2(PS3)
Persoonlijk vind ik Mass Effect erg tegenvallen, de game is veel te gemakkelijk, het verhaal boeit me ook niet heel erg en je teamgenoten zijn ronduit achterlijk. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dantekloon |
Geplaatst: 04 Jul 2011 16:39 Onderwerp:
| |

|
| Draigon schreef: | op het moment bezig met FF Origins & anthology
back to the past, heerlijk om weer eens de oude games uit de kast te hebben  |
Jammer dat wij voor de PS1 Final Fantasy Chronicles(FFIV+Chrono Trigger)en Final Fantasy Tactics hier niet hebben, wel hebben wij CT voor de DS en FFT voor de PSP, maar voor de PS1 waren ze veel beter. |
|
| Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 04 Jul 2011 18:11 Onderwerp:
| |

|
leen nu dragon age 2 van mn broertje, ik ben aangenaam verrast, spel ziet er geweldig uit en ook veel verschillende builds mogelijk, ik maak een dual handed tank (en paladin specialiteit)
edit: hey die games heb ik ook nog op de ps1: Final fantasy anthology (4 en 5) en final fantasy origins (1 en 2) maar 6 blijft toch de beste.
Laatst aangepast door D: op 04 Jul 2011 18:23; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| darknessblade |
Geplaatst: 04 Jul 2011 18:15 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| streetfighter |
Geplaatst: 04 Jul 2011 19:32 Onderwerp:
| |

|
| Eindelijk begonnen met Zelda OoT 3DS en tussendoor wat Homefront |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 04 Jul 2011 19:46 Onderwerp:
| |

|
Ik speel niet veel invb met school en werk, maar ben met het volgende bezig:
-Zelda 3DS
-Puzzle Agent 2
-Resident Evil: The Mercenaries 3DS |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Velqor |
Geplaatst: 04 Jul 2011 19:57 Onderwerp:
| |
![]()
|
| darknessblade schreef: | | minecraft |
Je eerste post beginnen met Minecraft.. Hoe epic ben je dan.. Welkom  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joraaaan |
Geplaatst: 04 Jul 2011 20:25 Onderwerp:
| |

|
| Thibby95 schreef: | Valkyria Chronicles(PS3)
Overlord(PC)
FEAR 2(PC)
God of War III(PS3)
Mass Effect 2(PS3)
Persoonlijk vind ik Mass Effect erg tegenvallen, de game is veel te gemakkelijk, het verhaal boeit me ook niet heel erg en je teamgenoten zijn ronduit achterlijk. |
Ooit gehoord van difficulty levels? Kan je instellen als je dat niet weet.
Als je niks van mass effect 1 hebt gevolgd is het verhaal waarschijnlijk ook niet echt te volgen, ik heb gewoon alles gelezen over deel 1 wat er maar was en ik vindt het verhaal geweldig ;p |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Thibby95 |
Geplaatst: 04 Jul 2011 20:42 Onderwerp:
| |

|
| Joraaaan schreef: | | Thibby95 schreef: | Valkyria Chronicles(PS3)
Overlord(PC)
FEAR 2(PC)
God of War III(PS3)
Mass Effect 2(PS3)
Als je niks van mass effect 1 hebt gevolgd is het verhaal waarschijnlijk ook niet echt te volgen, ik heb gewoon alles gelezen over deel 1 wat er maar was en ik vindt het verhaal geweldig ;p |
Daar zou het idd wel aan kunnen liggen, ik weet eigenlijk niets over ME 1 dusja Ik heb de difficulty al op Hard gezet, maar nog steeds is er heel weinig uitdaging in het spel :/ |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 04 Jul 2011 20:57 Onderwerp:
| |

|
| Thibby95 schreef: | | Joraaaan schreef: | | Thibby95 schreef: | Valkyria Chronicles(PS3)
Overlord(PC)
FEAR 2(PC)
God of War III(PS3)
Mass Effect 2(PS3)
Daar zou het idd wel aan kunnen liggen, ik weet eigenlijk niets over ME 1 dusja Ik heb de difficulty al op Hard gezet, maar nog steeds is er heel weinig uitdaging in het spel :/ |
Zet maar eens op Insane, dat is echt enorm uitdagend. |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 151, 152, 153 ... 163, 164, 165 Volgende |